abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108638094

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108638322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is ook niet handig inderdaad
Nee daarom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om wat ik vertel dat de ander daar rot op reageert
Dat zul je helaas altijd houden. Is gewoon zo beter ken ik het ook niet maken.
pi_108638342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om wat ik vertel dat de ander daar rot op reageert
Zijn het rare dingen? Op fok wordt eigenlijk altijd wel rot gereageerd door bepaalde mensen. :P
pi_108638432
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zijn het rare dingen? Op fok wordt eigenlijk altijd wel rot gereageerd door bepaalde mensen. :P
Nee dat niet maar wel dingen die voor mij moeilijk zijn om over te praten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108638526
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:15 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Serieus? Welkom op FOK! :P
pi_108638591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat niet maar wel dingen die voor mij moeilijk zijn om over te praten
Ongezien de tyfus voor je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108638616
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

?
14 SHADES OF GREY
pi_108638648
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat nou weer? :')
pi_108638669
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat verlegen vrienden en kennissen (normaalgesproken niet mijn types), maar die krijgen genoeg aandacht.

Zorg dat je iets unieks bezit. En dat kan klein zijn.

Bepaalde meisjes vallen op jongens met een gitaar. Je hoeft er niet eens op te kunnen spelen (al helpt dat wel). Dat soort dingen. Daar je eigen weg in vinden, lijkt me een goeie zaak.
Ik moest aan dit plaatje denken :P

Children of the night. What music they make.
pi_108639605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

El_mata is misschien een beetje direct, maar ergens heeft ie wel gelijk. Terwijl jij je onmisbaar zit te voelen op je werk, je zelfs tegenover je ouders niet jezelf durft te zijn en op enigszins panische wijze smoesjes zit te verzinnen om - de lieve Heer verhoede zeg - bij welke sociale gelegenheid dan ook vooral niet te hoeven komen opdagen, gaat de rest van de wereld dóór. Ik heb het je al vaker gezegd: grow a pair.
Dat is niet eerlijk.
pi_108639684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.
Benzin, als je je fuckt up voelt moet je mij maar DM'en.
Rustig aan.
pi_108639697
quote:

[..]

Dat is niet eerlijk.
Het is precies de situatie waarin jij je bevindt. Ga dat nu eens inzien.
pi_108639833
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is precies de situatie waarin jij je bevindt. Ga dat nu eens inzien.
Maar het is niet eerlijk. Ik ben onmisbaar op mijn werk, ik doe altijd wat juist is, ik zorg ervoor dat mijn ouders gelukkig zijn. Ik ben altijd lief en begripvol.

Ik ben het zat dat iedereen me zo behandelt, ik ben het zat dat meisjes zo doen. Ik verdien verdorie een lintje voor wat ik doe, niet dit.
pi_108639848
quote:

[..]

Dat is niet eerlijk.
Het is de waarheid, of althans de versie van de rest van de wereld. Ik zie niet in wat daar niet eerlijk aan is eigenlijk :*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:46:34 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108639887
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108639905
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

?
Hij provoceert (probeert je uit je tent te lokken). Zie zijn PI :P
pi_108639953
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar het is niet eerlijk. Ik ben onmisbaar op mijn werk, ik doe altijd wat juist is, ik zorg ervoor dat mijn ouders gelukkig zijn. Ik ben altijd lief en begripvol.

Ik ben het zat dat iedereen me zo behandelt, ik ben het zat dat meisjes zo doen. Ik verdien verdorie een lintje voor wat ik doe, niet dit.
een lintje? kom op.
je bent een lieve intelligente jongen maar ik zie je niet echt als de ideale man
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:49:44 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108640043
quote:

[..]

Je doet het jezelf vooral aan, door jezelf niet de hulp te gunnen die je nodig hebt.
C'est la vie
pi_108640059
Goeeeeeie avond hoe is het hier?
Nieuwtje van mij ga kamertje huren in centrum Katwijk haha superklein en duur maar ti's wat :)
Do what you love, love what you do!
pi_108640063
quote:

[..]

Je durft niet voor je eigen geluk op te komen, dat is niet aantrekkelijk voor meisjes.
En mensen moeten wel meer doen voor een lintje dan op hun werk komen en hun ouders onwetend houden over het ongelukkige bestaan van hun zoon. Zelfs ik ben onmisbaar op mijn werk :')
pi_108640079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Nieuwtje van mij ga kamertje huren in centrum Katwijk haha superklein en duur maar ti's wat :)
Goede stap!
pi_108640097
Benzin, dit is allemaal niet bedoeld om jou persoonlijk de grond in te boren - als jij je positiever in je vel gaat voelen ga je ook leuker reageren en je minder aangevallen voelen en minder aangevallen reageren...

Ik deed het zelf ook, heel aangevallen reageren en alles negatief zien.. Tegenwoordig kan ik me nog wel negatief voelen maar ik krijg steeds meer de overhand op mezelf om niet in dat slachtofferrolletje te stappen waar jij nu in zit.

De enige reacties die je uitlokt zijn namelijk negatief door je zo te gedragen, mensen reageren gewoon nuchter op je: Je bent niet de ideale man, en dat komt omdat je je steeds heel aangevallen gedraagt.

ALS jij je positief gaat gedragen zul je vanzelf complimentjes krijgen, maar daarvoor moet je wel eerst de stap maken om je in het openbaar als een fijn persoon te gaan gedragen en in het privé sfeertje je gal te droppen. Mensen zullen het dan niet zien als een vloek op de wereld maar zien als een persoonlijk probleem.

:W
Rustig aan.
pi_108640106
quote:

[..]

Boehoe, Calimero.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:51:17 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108640128
quote:
Het is wel moeilijk versieren in een streng gelovig dorp he?
C'est la vie
pi_108640165
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goede stap!
Werd wel tijd ook :')

Zal maar niet de details vertellen van hoe en wat.

Maar ben er blij mee in ieder geval :)
pi_108640204
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is wel moeilijk versieren in een streng gelovig dorp he?
Zit dan wel vlak naast alle kroegen haha
pi_108640215
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Boehoe, Calimero.
En benzin, reacties als dit, alsjeblieft steek gewoon je middelvinger in de lucht en laat het gevalletje zijn eigen kont kussen. Niet naar omkijken dus.
Rustig aan.
pi_108640234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ach ja :)
14 SHADES OF GREY
pi_108640255
quote:

[..]

Maar het is niet eerlijk. Ik ben onmisbaar op mijn werk,
Nee. Niemand is onmisbaar. Zelfs de baas niet. En ik kan het weten, maak je niks te doen.

quote:
ik doe altijd wat juist is, ik zorg ervoor dat mijn ouders gelukkig zijn.
Contradictie. Jij moet eens je eigen leven gaan leiden in plaats van lijden. Jouw ouders' geluk hangt niet van jou af, en zo wel dan is dat niet jouw probleem maar dat van je ouders.

quote:
Ik ben altijd lief en begripvol.
But it doesn't get you laid, now does it?

quote:
Ik ben het zat dat iedereen me zo behandelt,
Doe dan eindelijk eens iets met alle adviezen, ga eens in op uitnodigingen, etc etc yaddah yaddah the usual.

quote:
ik ben het zat dat meisjes zo doen. Ik verdien verdorie een lintje voor wat ik doe, niet dit.
Blijf dromen :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108640278
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Alleen heeft het geen zak nut in een topic als deze...
pi_108640293
quote:
Voor het eerst zelfstandig wonen of wat :?

Hoeveel m2?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:54:02 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108640299
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef kree het volgende:

[..]

Zit dan wel vlak naast alle kroegen haha
Oh dat is goed.
Hoef je de dames niet zover mee te slepen naar je slaapkamer.
C'est la vie
pi_108640342
Ik heb hier helemaal geen zin in. Welterusten
pi_108640393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
Ik hoop dat je ooit wat minder oneerlijk wordt tegenover jezelf.
Slaap lekker.
pi_108640423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef benzin het volgende:
AANGEVALLEN SLACHTOFFER REACTIE

Dit is geen aanval, dit is een feit! Zet voor jezelf alsjeblieft op een rijtje waarom mensen reageren zoals ze reageren!

Wat je doet is de mensen die je hier proberen te helpen een schop na geven.
''FUCK JULLIE''
Er zijn mensen die je willen helpen man! Doe niet zo! Accepteer je hulp!
Rustig aan.
pi_108640474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Voor het eerst zelfstandig wonen of wat :?

Hoeveel m2?
Yep. Nou 20 ofzo wel eigen douche en keuken nou of noem het twee kookplaten maar is ff het beste wat ik nu kan vinden. Ga vanaf daar wel op zoek naar iets beters :) kan per maand opzeggen dus allemaal niet zo'n probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')