Gast.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder.
Ik bedoelde allochtone jongeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Marokkanen zijn ook geen Arabische jongeren. De meesten in Nederland spreken niet eens Arabisch.
Luister goed naar deze man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
Arabische jongeren , Turken en Marokkanen in het bijzonder.
Turken zijn geen Arabieren, Marokkanen ook vaak niet
Wat doe jij zomaar lief.quote:
Somalische jongeren zijn te stoned van de qat om zich druk te maken over "kankerjoden" (let op de aanhalingstekens).quote:
Alleen voor hen die het verdienen.quote:
Turken zijn niet Arabisch. En 90% van de Marokkanen in Nederland is niet Arabisch. En voor de autochtone Nederlander is het makkelijker om niet tegendraads te zijn (men gebruikt het standpunt minder) omdat de Nederlandse staat de meerderheidspositie van de NL bevolking overneemt. Een minderheid zal haar mening feller verdedigen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder.
Je gaat voorbij het onderwerp, en je richt je op kleine details. Wat is er mis met jou? Heb jij moeite met discussies?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Somalische jongeren zijn te stoned van de qat om zich druk te maken over "kankerjoden" (let op de aanhalingstekens).
Jij hebt de zweverige types te hoog in het vaandel. Je behoort tot de genetische zwakke groep die achter de kar aanloopt in plaats van trekt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat BNW/NWO/9-11 inside job verhaal. Daar geloof ik niet in. Maar het is een feit dat de VSAmerikaanse wapenindustrie moet blijven draaien.
Oorlog is de meest onzinnige "investering". Toch draait de VS er voor een flink deel op. Ja, dat Wilde Westen zit in de cultuur. Net als dat handelsgeest in de onze zit.
Dat zijn enkel de angsthazen. De neppe 'ollanders zonder handelsgeest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Een westers-islamitisch conflict.... I rest my case.
Oh, dat klopt niet volgens jou? Het is gewoon ongelofelijk waanzin om het zo te benoemen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Een westers-islamitisch conflict.... I rest my case.
Een PVV'er was daar lid van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
Wat voor een "politieke partij" heb ik nu weer ontdekt.
http://likud.nl/over-likud/
Ja, ja en ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, dat klopt niet volgens jou? Het is gewoon ongelofelijk waanzin om het zo te benoemen?
Jouw beleving van het conflict, strookt niet met de kern van het conflict. Maar goed ook trouwens.
Oh, is dat zo? Dan zou je zo moeten nagaan wanneer ik actief inhoudelijk over het conflict zelf heb gesproken.... zoek ze!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:13 schreef mlg het volgende:
Maar mutant, ik hoor je op dit forum niet veel anders over Israel en Palestina. Hoezo leeft het niet onder allochtone jongeren?
Wat jij wil. Geen zin om op deze tenenkrommende onzin verder in te gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij hebt de zweverige types te hoog in het vaandel. Je behoort tot de genetische zwakke groep die achter de kar aanloopt in plaats van trekt.
Je denkt dus dat het puur om het grond gaat? Het heeft helemaal niks met de politiek en cultuur te maken?quote:
Maar het is geen onzin. Jij bent gewoon niet zoals anderen. Leef er maar mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij wil. Geen zin om op deze tenenkrommende onzin verder in te gaan.
Het heeft met politiek en grond te maken, dat zeker. Hoe dat het conflict "westers-islamitisch" maakt, is een raadsel. Hoewel de recente hersenspinsels van de heer Wilders natuurlijk van enig invloed zijn geweest op de redeneerwijze van een enkele autochtoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Je denkt dus dat het puur om het grond gaat? Het heeft helemaal niks met de politiek en cultuur te maken?
Daarvan was ik me al bewust, dank je.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Jij bent gewoon niet zoals anderen. Leef er maar mee.
Omdat dat de culturele en politieke tegenstelling is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het heeft met politiek en grond te maken, dat zeker. Hoe dat het conflict "westers-islamitisch" maakt, is een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |