Wauwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uit
Volgens mij wel, ik zag tenminste dat ze haar handen op Danny's schouders legde en hem zodoende de fatale duw gaf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Aysen nou geduwd? Ik kijk nl. alleen de weeksamenvattingen de laatste weken
Allichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dan trekt hij hem er weer per ongeluk vanaf natuurlijk
Precies, ziet ze er meteen een stuk leuker uitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aysen moet niet haar haar naar beneden doen!
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes eindelijk Lucas in een niet gay verhaalijn ik ben voor
Bron: Nu.nlquote:''Louis kruipt in de huid van de mysterieuze Mike Brandt. Zijn personage zal in de loop van de afleveringen evolueren naar een begeerde en invloedrijke man in Meerdijk''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Lees trouwens net iets over de rol van Mike:
[..]
Bron: Nu.nl
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop zakelijk, maar ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daarom zou het me niks verbazen als ze dat hadden verzonnen![]()
[..]
Je bedoeld die keer dat ze ging trouwen met een man die haar belazerde?![]()
![]()
![]()
![]()
De hele aflevering. Ik vond deze erg sterk opgebouwd.
En opdracht voor de kenners: zoek de Ludo tune.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]Bespeur ik dit keer een jatactie uit Bold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Bianca;quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met invloedrijk, op zakelijk of privégebied (of allebei)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft wel meer verhaallijnen gehad die niet om zijn geaardheid draaide gehad hoor, kap nou eens met gay gezeik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beiden veel beter zo inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
En hier ziet Dilan (Aysen) er ook nog eens vriendelijk uitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind ze wel leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Moofasah het volgende:
Heb zo'n bloedhekel aan Nuran en Aysen
Kut GTST. Eerst maken ze je blij met een exit van Charlie, en met een vooruitzicht op een exit van Danny.
En wat krijg je daarna, de entree van twee schijt karakters, gespeeld door twee slechte actrices.
Nu kan het eruit wensen van personages dus weer van voor af aan beginnen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik denk het ook, maar met haar hoofddoek straalt ze wel meer respect voor haar geloof dan Aysen doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Die hoofddoek gaat nog wel een keer afTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Donderdag (?) werd Rick mobiel gebeld door 'mam' Hij nam niet op.
Zou hij zijn moeder inmiddels gebeld hebben? Of heb ik dat gemist?
Hopelijk komt Joke Bruys (mam) niet over om bij de begrafenis van Danny te zijn.![]()
Voor de geloofwaardigheid zo het beter zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 00:50 schreef kissaa het volgende:
Donderdag (?) werd Rick mobiel gebeld door 'mam' Hij nam niet op.
Zou hij zijn moeder inmiddels gebeld hebben? Of heb ik dat gemist?
Hopelijk komt Joke Bruys (mam) niet over om bij de begrafenis van Danny te zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zou idd wel heel slecht zijn als ze niet op de begrafenis van haar zoon is. Ik bedoel wat is er nou belangrijker![]()
![]()
Aysen heeft sowieso geen respect; alleen dat wat zij doet is goed en wat de rest doet is fout.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar met haar hoofddoek straalt ze wel meer respect voor haar geloof dan Aysen doet.
Met die instelling zou ze een goeie bitch kunnen zijn, alleen zijn de huidige schrijvers vergeten wat een echte bitch nou eigenlijk doet. Dus het is een verloren zaak.![]()
Gelukkig zijn ze die nog niet aan het verwijderen.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Een Martine Hafkamp zal ze nooit worden, ben ik bang.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aysen heeft sowieso geen respect; alleen dat wat zij doet is goed en wat de rest doet is fout.
Met die instelling zou ze een goeie bitch kunnen zijn, alleen zijn de huidige schrijvers vergeten wat een echte bitch nou eigenlijk doet. Dus het is een verloren zaak.
Wat heb je nu eigenlijk nog aan schurken?
Jack is een lachertje en zelfs Ludo is softer geworden (hij is natuurlijk nog steeds), waar zijn de Frits van Houten's, Martine Hafkamp's, Herman Hogendoorn's, Dian Albert's & Onno P. Wassenaar's gebleven?
Ik zat b.v. in de jaren '90 echt voor de buis van hoe het verder ging met de Sanders/maffia verhaallijnen.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik lees net dat Ronald Schilperoort schijnbaar ontslagen is door Endemol/GTST:quote:Hans Anders op juni 6, 2011 op 23:00 zei:
Weten jullie wel dat Endemol de vaste GTST componist er na duizenden afleveringen uit heeft gegooid?
Ben benieuwd wie het nu gaat doen.Bron: http://gtstcourant.weblog(...)heater-vredenburg-2/quote:sb op juni 7, 2011 op 15:19 zei:
@ Hans Anders
Je maakt een grapje hoop ik……
Al moet ik wel zeggen dat de componist al jaren niet meer inbrengt wat hij ooit deed. Ik mis de thema’s e.d. die bij zoveel verhalen en karakters ooit zo typerend en ondersteunend waren.
Maar GTST zonder Ronald Schilperoord…
Eeuwig zonde, en evenals in bovenstaande reactie: GTST zonder Ronald Schilperoort...![]()
Kut die schrijvers denken ze willen toch een schurk ? Gaan ze weer zeuren op fok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ik lees net dat Ronald Schilperoort schijnbaar ontslagen is door Endemol/GTST:
[..]
[..]
Bron: http://gtstcourant.weblog(...)heater-vredenburg-2/
Eeuwig zonde, en evenals in bovenstaande reactie: GTST zonder Ronald Schilperoort...![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Willen Kennard en zijn hulpjes soms dat GTST van de buis gehaald wordt?![]()
Ze lijken er in ieder geval wel hun best voor te doen ...There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Op het moment lijkt het in ieder geval weer nergens op. Verhaallijnen van niks.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik snap het niet. Ik dacht dat de oude componist al een lange tijd weg was en er inmiddels al een jaar of 2 een nieuwe is? Of gaat dit gewoon over die oude?quote:Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ronald Schilperoort was erbij van seizoen 1 tot en met seizoen 21. (1990-2011).quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik dacht dat de oude componist al een lange tijd weg was en er inmiddels al een jaar of 2 een nieuwe is? Of gaat dit gewoon over die oude?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ze kijken nu vast veel naar ATWT, en we weten hoe het daarmee is afgelopenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Willen Kennard en zijn hulpjes soms dat GTST van de buis gehaald wordt?![]()
Ze lijken er in ieder geval wel hun best voor te doen ...![]()
![]()
Jantien van der Meer beweerde laatst met droge ogen bij EénVandaag dat ze geen verhaallijnen jatten van andere soaps (zoals ATWT), maar dat het "puur toeval" isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze kijken nu vast veel naar ATWT, en we weten hoe het daarmee is afgelopen
Wat kan ze toch goed liegen![]()
![]()
Eeuwig zonde dat ze hem hebben ontslagen (om welke reden dan ook)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort was erbij van seizoen 1 tot en met seizoen 21. (1990-2011).
Niet dat de muziek van Fons Merkies slecht is (zijn wat vooraf ging/aftitelingsmuziek vind ik echt sterk, evenals zijn Virus-tune), maar Ronald heeft vanaf de allereerste aflevering de muziek gecomponeerd en heeft in de loop der jaren hele mooie tunes gemaakt.![]()
De makers weten ons elke keer weer te verbazen. Een nieuw dieptepuntquote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze hem hebben ontslagen (om welke reden dan ook)
Niet dat de muziek van Fons Merkies slecht is (zijn wat vooraf ging/aftitelingsmuziek vind ik echt sterk, evenals zijn Virus-tune), maar Ronald heeft vanaf de allereerste aflevering de muziek gecomponeerd en heeft in de loop der jaren hele mooie tunes gemaakt.![]()
![]()
Endemol had er beter aangedaan om Kennard, Jantien, Rohan en Martin eruit te schoppen ipv Ronald. Maar ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De makers weten ons elke keer weer te verbazen. Een nieuw dieptepunt![]()
Dit is toch wel weer een punt van pure afbraak, straks werken ze Jef er ook nog eens uit. Ik vraag me echt af wat zo iemand als Rogier Proper nou denkt als ie het huidige gtst ziet of er iets over leest.Een heer met stijl![]()
In hoeverre hij er al niet is uitgewerktquote:Op maandag 5 maart 2012 09:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is toch wel weer een punt van pure afbraak, straks werken ze Jef er ook nog eens uit.Ik ookquote:Ik vraag me echt af wat zo iemand als Rogier Proper nou denkt als ie het huidige gtst ziet of er iets over leest.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: