Geen mooie pecs, en te klein vergeleken met armen/schouders.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kut man, gewoon weer oppakken die shit. Komende week wordt een ectomania weekje voor mij, ongeteld alles vreten wat je tegenkomt. 14 plakken brood met pindakaas per dag wordt de norm. Nog even een paar nieuwe kracht PR's maken en dan wil ik eigenlijk wel cutten nu.
[..]
mad pecs + traps, zieke massa, maar ver van wat ik persoonlijk nog mooi vind vanuit een esthetisch oogpunt.
Doe mij dit maar.
[ afbeelding ]
Full homo.
Yup. Hoeveel bf% is die tweede foto?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Beide foto's zien er ook indrukwekkender uit omdat er gephotoshopped is. Wat dynamischere levels gebruikt.
Ik zie wel wat je bedoelt. Maar het totale plaatje vind ik dan wel weer mooi.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Geen mooie pecs, en te klein vergeleken met armen/schouders.
No idea, probeerde nog het BB.com profile er achter te achterhalen maar geen succes so far.quote:
ik doe eerst squatten en dan military press en daarna doe ik gewoon op een random volgorde wat kleine oefeningenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef obsama het volgende:
Als je biceps en borst traint is het logisch dat je borst eerst traint omdat het de grotere spiergroep is.
Maar als je bijvoorbeeld benen en schouders traint, kun je het dan gewoon door elkaar heen doen of is het wijselijk om eerst benen te trainen en dan de schouders ?
Zijn er nog voordelen bij dat je de spiergroepen door elkaar heen traint (meer rust) of is het beter om eerst een spiergroep helemaal te trainen (dichter bij faillure) ?
Bedankt alvast !
Sub 10%quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup. Hoeveel bf% is die tweede foto?
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag me nog altijd af hoe het zit met gevoel, lichaamsprocessen en libido bij zo'n laag bf%
bijna 100kg, zou je absoluut niet zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
1.80 m | weight: 97.7 kg | body fat: 4%
Claimt natural. Ziek.
Is de eerste boss van Double Dragon 2 in je avatar, of niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
bijna 100kg, zou je absoluut niet zeggen.
Dit is toch ook niet meer natural man.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
bijna 100kg, zou je absoluut niet zeggen.
quote:my goal:
Compete
Its all about aesthetics and to be the best natural bb ever.Please If you add me to your INSPIRE list i will answer all questions with regards to my training!!!!!My FACEBOOK… (more)
Zijn polsen zijn volgens mij nog groter dan mijn biceps.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef seto het volgende:
Dan zit hij zo rond de 110kg buiten competities? Succes met dat bereiken Panzer
Aboboquote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is de eerste boss van Double Dragon 2 in je avatar, of niet?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit daadwerkelijk natural is dan heb ik weer nieuwe motivatie gevonden.
Mooie foto's ook, goede belichting en alles. Vind dat dit soort foto's de sport een stuk meer recht doen dan die vaak ronduit lelijke podium & bruining shots.
Heb ook altijd het idee dat m'n hoofd veel te groot is voor m'n lichaamquote:
Nee, je lichaam is te klein voor je hoofd. Je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ook altijd het idee dat m'n hoofd veel te groot is voor m'n lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |