Ik doe het héél af en toe wel eens, maar het is verdomde zwaar vind ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef CarbonC het volgende:
N.a.v. dat Arnold twitterde dat als hij maar een oefening zou kunnen doen dat dat dan de clean and press zou zijn, de clean and press maar eens in het schema gegooid.
Het kan natuurlijk zijn omdat ik nog aan het herstellen was van een griep + nog erg verkouden was, maar ik vond het goed zwaar. En dan deed ik het met alleen maar de stang (20kg)! 3 setjes van 10.
NB: wel gefocussed op correcte uitvoering.
Gefeliciteerd, je hebt zojuist uitgevonden dat er niet echt een standaard 4 daagse split bestaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Iemand enig idee waar ik een goede standaard 4 daagse split kan vinden op het web?
Ik heb al een beetje gegoogled alleen ik kom alleen op forums terecht waar ze de schema's zelf gemaakt hebben.
Da's kut.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist uitgevonden dat er niet echt een standaard 4 daagse split bestaat.![]()
Ik zou er gewoon een zooitje lezen en daaruit je eigen split maken. Gaandeweg kan je deze aanpassen.
Gewoon proberen en kijken of het voor je werkt. Je leert vanzelf wat wel en niet werkt voor je. Dit is geen slecht schema in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:46 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
[..]
Da's kut.![]()
Ik heb juist niet zoveel verstand met schema's maken en of sommige combinaties wel of niet goed zijn.
Ik heb nu 9 maanden getraind met een schema van de sportschool, en ben nu veel breder, alleen ben wel toe aan iets nieuws.
Zou dit gewoon een goed schema zijn om meteen mee te beginnen? http://forum.bodynet.nl/t(...)en-split-schema.html
Als je alleen vet afvalt gaat je BMR niet omlaag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef Asgard het volgende:
Passen jullie je voedingsschema tijdens een cut tussentijds nog aan qua kcal inname?
Lijkt mij dat als je afvalt je BMR omlaag gaat maar in theorie zou je BMR weer iets toenemen als je spiermassa weer toeneemt door krachttraining, dus het heft zichzelf dan weer op.
Ik eet nu op onderhoud en zit dan 500-600 kcal onder onderhoud door training. Maar merk wel dat ik ben afgevallen, dit heb ik nog niet objectief vastgesteld middels wegen maar dat komt nog wel.
Hoe doen jullie dat?
Ik neem aan dat je het hebt over een "pussy pad". In principe zou ik het zónder proberen. Je neemt nu in feite al de 'easy way out', beter leer je gewoon hoe je goed de stang in je nek legt - bovenrug tight maken, door je schouders en traps naar binnen te trekken om een plateau'tje te vormen waar je de bar op kan leggen. Zoek maar eens op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef Warsaw het volgende:
Maakt het uit dat ik een barbell bescherming gebruik met squaten? Of is het zonder beter?
Ziet er uit als een pittige oefening! Ga 'm wel eens proberen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef CarbonC het volgende:
N.a.v. dat Arnold twitterde dat als hij maar een oefening zou kunnen doen dat dat dan de clean and press zou zijn, de clean and press maar eens in het schema gegooid.
Het kan natuurlijk zijn omdat ik nog aan het herstellen was van een griep + nog erg verkouden was, maar ik vond het goed zwaar. En dan deed ik het met alleen maar de stang (20kg)! 3 setjes van 10.
NB: wel gefocussed op correcte uitvoering.
Oké, ga deze proberen dan, thanks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon proberen en kijken of het voor je werkt. Je leert vanzelf wat wel en niet werkt voor je. Dit is geen slecht schema in ieder geval.
En veel lezen. Als je een favo BBer hebt, zoek artikelen van hem en zoek zijn schema's op.
fixedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef Luchtkoker het volgende:
beter leer je gewoon hoe je goed de stang in onder je nek legt - bovenrug tight maken, door je schouders en traps naar binnen te trekken om een plateau'tje te vormen waar je de bar op kan leggen. Zoek maar eens op.
M'n vrouw had nog een grotere schok met calorieen tellen. Die valt niet af, maar die eet net de helft van wat ze zou moeten eten.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon proberen en kijken of het voor je werkt. Je leert vanzelf wat wel en niet werkt voor je. Dit is geen slecht schema in ieder geval.
En veel lezen. Als je een favo BBer hebt, zoek artikelen van hem en zoek zijn schema's op.
google westside for skinny bastardsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
[..]
Oké, ga deze proberen dan, thanks.
op 5 kg na 1x bw hiero! Maar ja, wat wil je als je tussen de oly lifters trainde...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe het héél af en toe wel eens, maar het is verdomde zwaar vind ik.
Alleen ondersteunen met je vingers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Pfff, net vraagt een kerel of ik even wil spotten bij het bankdrukken. Geen probleem natuurlijk, maar zorg dan dat je de kilo's die je aan de stang hangt ook omhoog krijgt en laat mij niet deadliften
Gewoon ff op z'n nek laten bouncen man. Wat denk ie wel niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Pfff, net vraagt een kerel of ik even wil spotten bij het bankdrukken. Geen probleem natuurlijk, maar zorg dan dat je de kilo's die je aan de stang hangt ook omhoog krijgt en laat mij niet deadliften
+1 respectquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
op 5 kg na 1x bw hiero! Maar ja, wat wil je als je tussen de oly lifters trainde...
Alles went, behalve een vent. Mijn god.. Die kop en stem.quote:
Nu dan straks de Sig Klein challengequote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
op 5 kg na 1x bw hiero! Maar ja, wat wil je als je tussen de oly lifters trainde...
Uit interesse, wat eet ze allemaal door de dag?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
M'n vrouw had nog een grotere schok met calorieen tellen. Die valt niet af, maar die eet net de helft van wat ze zou moeten eten.![]()
Echt veel te weinig. Die heb ik dus vanaf vandaag aan het omnomnomnommen gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |