quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef alors het volgende:
college hebben op vrijdagmiddag tijdens de heilige uurtjes van Ome Rob
Nee. Coen en Sanderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dat Frank het best leuk doet, ik denk zelfs dat Coen en Frank ooit nog wel een programma samen gaan doen. Volgens mij zitten ze veel meer op één lijn.
datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
C&S is sowieso beter, maar ik moet toegeven dat Frank en Coen ook wel chemie hebben
Joh, die hele studio zit voor mijn gevoel vol, ik onthou dat allemaal nietquote:
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
En laat gvd duidelijk worden dat dit NIKS MET COUNTRY TE MAKEN HEEFT
Belediging voor country dit...
Er zit een steelguitar in dus countryprutsers... Zelfs KoL is nog meer country met Back down South
Prettig weekend allemaal
Gelukkig wordt die saaie sukkel van een John Mayer niet élke week MH.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef minthy het volgende:
Het is hier ook echt elke week hetzelfde gezanik, heerlijk![]()
Back Down Southquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
En laat gvd duidelijk worden dat dit NIKS MET COUNTRY TE MAKEN HEEFT
Belediging voor country dit...
Er zit een steelguitar in dus countryprutsers... Zelfs KoL is nog meer country met Back down South
Prettig weekend allemaal
Eens, de enige goede hit van KoLquote:
Volgens mij maakt het amper uit wat ze MH maken, ik lees hier elke week hetzelfdequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig wordt die saaie sukkel van een John Mayer niet élke week MH.
XOXOquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, de enige goede hit van KoL![]()
En nou ben ik echt weg
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het amper uit wat ze MH maken, ik lees hier elke week hetzelfde
Dan wil ik mijn uitspraak best iets nuanceren met het woord "bijna".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef alors het volgende:
Bij Miike Snow en Fun en Janelle Monae hoorde ik anders niemand klagen, dus het kan wel. Alleen kiezen ze vrijwel altijd zulke voorspelbare en kapotgedraaide artiesten dat ik daar iig niet vrolijk van word.
wehehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef CindieY het volgende:
Dimensie rolde me
Edit: faaaaliets met damn you autocorrect.
Somebody told me
En dat terwijl ze zelfs een pagina hebben om de social-radio ook zo op de PC te toverenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef Paul het volgende:
Bart kijkt echt non stop op het twitter scherm
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef gerbenp het volgende:
Maar waar ik het meeste naar uitkijk is toch wel Stenders vanavond uiteraard
hte is lente! dus tijd voor (peter vd) vorst!quote:
Luister ik ook amper meer, wil het wel maar trek het heel vaak niet meer om tot 1 uur door te halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef gerbenp het volgende:
Maar waar ik het meeste naar uitkijk is toch wel Stenders vanavond uiteraard
Zou de vrije DJ dan toch nog komen, of houden ze het lekker nog geheim?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
zoek het missende programma....
http://www.3fm.nl/programmaschema
Wel leuk. Voorspelbaar, maar leuk.quote:
Ik heb geen lege plekken hoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel leuk. Voorspelbaar, maar leuk.
Vind ik dan...
Wie doet zaterdag 22-00 dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen lege plekken hoor...
[ afbeelding ]
hij heeft zn plaatje gefotosoept. de grapjurkquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
Nee hoor, staat gewoon al op Gids.omroep.nl: http://gids.publiekeomroe(...)7347/sanderdaynight/quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zou de vrije DJ dan toch nog komen, of houden ze het lekker nog geheim?
oh, sander is wel cool. volgens mij verandert er niet zo veel tov club eshwetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, staat gewoon al op Gids.omroep.nl: http://gids.publiekeomroe(...)7347/sanderdaynight/
Het lijkt wel heel erg op een Slam FM/538 programma dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, staat gewoon al op Gids.omroep.nl: http://gids.publiekeomroe(...)7347/sanderdaynight/
Nogal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Het lijkt wel heel erg op een Slam FM/538 programma dit.
ik vind geen Tjibbequote:
ehm....ja....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef minthy het volgende:
Elke keer als ik Leny 't Hart op tv zie in een of andere commercial, moet ik aan Hans denken...
ja, dat vind ik wel heel ver gezocht hoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeehond -> Pieterburen -> reclame -> Queen -> [ afbeelding ]
Lekker vriendelijk doe je!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef minthy het volgende:
Elke keer als ik Leny 't Hart op tv zie in een of andere commercial, moet ik aan Hans denken...
Hoezee voor Pinoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeehond -> Pieterburen -> reclame -> Queen -> [ afbeelding ]
oh, ik bedoelde het niet onvriendelijk hoor. ik vond alleen de link wat vergezocht. dan kun je ook wel aan Hans denken bij iedere stofzuiger die je zietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk doe je!![]()
Iets met de muziek van Queen
Ik hoor Queen en moet aan Hans denken. Zo vergezocht vind ik dat nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde het niet onvriendelijk hoor. ik vond alleen de link wat vergezocht. dan kun je ook wel aan Hans denken bij iedere stofzuiger die je zieten iedere keer dat je Barcelona ziet
eigenlijk de hele dag wel!
maar bij leni hoor je toch niet altijd Queen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor Queen en moet aan Hans denken. Zo vergezocht vind ik dat niet
En nu staat 'ie ook netjes in het schemaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, sander is wel cool. volgens mij verandert er niet zo veel tov club eshwet
dat Tjibbe daar tijd voor heeft!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu staat 'ie ook netjes in het schema
Ik mocht willen dat ik dat nog fatsoenlijk kon, heerlijk!!quote:
De hele keuken ondergespat, zeker? Die was leuk ja, heb hem eerder gehoord!quote:
ik kan het bijna niet bijhoudenquote:
Ik heb niet zoveel zin vanavond, heb de radio ook nog niet aanquote:
dan maak je maar zin!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin vanavond, heb de radio ook nog niet aan
quote:
Black Keys soburzo!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Gold on the CeilingWat een kneiter blijft dit.
Kan je gekke bekken gaan trekken, maakt me niets uit. Boeit me niet.quote:
nou, dan hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je gekke bekken gaan trekken, maakt me niets uit. Boeit me niet.
Misschien zet ik de radio bij Stenders wel even aan
Oke, dan kan ik mooi op tijd m'n nest in vanavond!!quote:
nu weet ik zeker dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik mooi op tijd m'n nest in vanavond!!
True, al heb ik morgen een vroege dienst, dus zo laat kan ik het niet maken...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu weet ik zeker dat je een grapje maaktde kans dat jij voor 0.00u in je nest ligt is bekant nihil
halloquote:
Wat speelt ze vals!! Ik zou iets anders tekenen dan de opdracht, dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef CindieY het volgende:
Wat een rust hierIk heb even braaf met m'n ouders dwdd gekeken en ondertussen hielpen m'n ouders m'n zusje met Draw Something
het is wel duidelijk wie de lievelingsdochter isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef CindieY het volgende:
Wat een rust hierIk heb even braaf met m'n ouders dwdd gekeken en ondertussen hielpen m'n ouders m'n zusje met Draw Something
Dat wist ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef alors het volgende:
WHUT?!!! Def Rhymz, whut is dit Nederlands???
twitter:LizaSips twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 20:53:40Wat is John de Mol een sympathieke man! #collegetour reageer retweet
... maar NIET alleen zoals ze op die Mediacourant-site beweren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
Art gaat Fort Boyard niet doen! breaking news mensen. Gerard gaat dat wel doen!
goed dat jij me corrigeertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar NIET alleen zoals ze op die Mediacourant-site beweren.
Eventueel kan je de low-bandwidth versie van de 3FM webcam proberen: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sbquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, internet hier heeft er geen zin in.
dat zuigt apenballen! heb hier het afgelopen jaar eigenlijk *klopklop* nergens last van gehad behalve dan een huisbaas die 1x vergat te betalen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, internet hier heeft er geen zin in.
Hier zijn ze bezig met het verzamelen van aanmeldingen voor glasvezel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zuigt apenballen! heb hier het afgelopen jaar eigenlijk *klopklop* nergens last van gehad behalve dan een huisbaas die 1x vergat te betalen...
Waar dacht je dat ik nu was, dan??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Minthy, moet je nu niet in Takens zijn? Zanger Rinus![]()
Zo, dat geluid is best wel minder van kwaliteitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eventueel kan je de low-bandwidth versie van de 3FM webcam proberen: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb
hier kan het al, maar de huisbaas bepaalt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier zijn ze bezig met het verzamelen van aanmeldingen voor glasvezel.
zou je beter de audio-onlystream kunnen pakken lijkt me...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, dat geluid is best wel minder van kwaliteit
Net gedaan, da's beterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou je beter de audio-onlystream kunnen pakken lijkt me...
Jij bent één van die 3 mensen in NL die nog minder dan 8 mbit hebben...?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Mijn internetverbing gaat weer omhoog van 5/0,5 naar 8/1
Echt he!! en terecht!! die beat in combo met die stem = een dampende en stampende track!! #sorryburenquote:Paddling Outniet kapot te krijgen ook he
klopt. eind maart ergens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
Ik geloof dat Ziggo de boel ook weer omhoog gaat gooien, maar geen idee over het hoe en wat. Zie ik vanzelf wel een keer
Ja, lijkt het allemaal beter te doen dan met een losse router! De smilies blijven wel stilstaan op Fok!, maar dat ligt aan mijn oudere versie van IEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. eind maart ergens.
met je nieuwe modem wel stabiel internet btw?
Doet me even terug denken aan de smileys op de mobiele versie. Die gaan like crazy, alsof ze net speed hebben gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lijkt het allemaal beter te doen dan met een losse router! De smilies blijven wel stilstaan op Fok!, maar dat ligt aan mijn oudere versie van IE
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt he!! en terecht!! die beat in combo met die stem = een dampende en stampende track!! #sorryburen
updaten dan! of een echte browser gebruikenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lijkt het allemaal beter te doen dan met een losse router! De smilies blijven wel stilstaan op Fok!, maar dat ligt aan mijn oudere versie van IE
Ja, vooralquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me even terug denken aan de smileys op de mobiele versie. Die gaan like crazy, alsof ze net speed hebben gehad
Jammer dat je bij een kabelaar (wat snel internet biedt) verplicht bent om Tv abbo te nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
updaten dan! of een echte browser gebruiken
denk dat jij naar 10down 1up gaat... https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/2012/
Ik moest in de bus omquote:
Ik gebruik nog steeds XP, ben ik nog steeds tevreden mee. Nieuwere versies van IE worden echter niet meer ondersteund door XPquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
updaten dan! of een echte browser gebruiken
denk dat jij naar 10down 1up gaat... https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/2012/
Ja, die was geinigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest in de bus omgniffelen. Nadat ik uitgegniffeld was over m'n eigen autocorrectie-faal.
IE gebruiken, en dan nog een oude versie ook...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds XP, ben ik nog steeds tevreden mee. Nieuwere versies van IE worden echter niet meer ondersteund door XP![]()
En andere browsers vind ik irritant, stuk voor stuk![]()
Geen idee welk abbo ik nu heb, dus ik kan je niet vertellen hoeveel het hier omhoog gaat
Dat leg ik net uit, komt doordat XP de rest niet ondersteunt. Daarnaast heb ik geen zin/geld om te upgradenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
IE gebruiken, en dan nog een oude versie ook...![]()
![]()
eensch, hoewel ik het toch wel prettig vind tv te hebben...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer dat je bij een kabelaar (wat snel internet biedt) verplicht bent om Tv abbo te nemen.
overstappen van browser is vaak even wennen...ik heb er een stuk of 5 geprobeerd en zweer bij Operaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds XP, ben ik nog steeds tevreden mee. Nieuwere versies van IE worden echter niet meer ondersteund door XP![]()
En andere browsers vind ik irritant, stuk voor stuk![]()
Geen idee welk abbo ik nu heb, dus ik kan je niet vertellen hoeveel het hier omhoog gaat
Ik ben alles aan het uitproberen, dus ik dacht: ik swype het berichtje. En toen ik keek, stond het er nog goed. Invoeren en ik las het terug en ik had echt zoiets van HUH? Noujaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die was geinig![]()
Daarom swype ik niet, vind ik veel te onhandig
Ik download amper meer, dus ik gok dat ik weinig merk van die verhogingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch, hoewel ik het toch wel prettig vind tv te hebben...
[..]
overstappen van browser is vaak even wennen...ik heb er een stuk of 5 geprobeerd en zweer bij Operaen die snelheidsupdate...merk je vanzelf. of niet, dan heb je die snelheid eigenlijk niet nodig.
ik heb hier 60mbit, maar zou het prima redden met 25mbit of 10mbit. heb liever hoge upload en vooral daarom zou ik wel willen overstappen naar glasvezel...
Die download snelheid gebruik je ook alleen maar als je grote bestanden download voor YouTube/streams etc is het prima zat. En aangezien er maar 1 pc en soms een laptop is aangesloten vind ik het prima.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent één van die 3 mensen in NL die nog minder dan 8 mbit hebben...?
nut????quote:
ben ik het eigenlijk wel mee eens. als ik webcam kan streamen, normaal kan internetten en een filmpje kan binnentrekken vind ik het prima. al dat gemekker over die hoge downloadsnelheiden. wat doet een mens met 120mbit? heel snel films binnenhalen.....dan wacht je maar wat langer ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die download snelheid gebruik je ook alleen maar als je grote bestanden download voor YouTube/streams etc is het prima zat. En aangezien er maar 1 pc en soms een laptop is aangesloten vind ik het prima.
telefoonlijn kost 9,95 en de kabel 17,20 dus je betaalt in feite maar 7,25 meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer dat je bij een kabelaar (wat snel internet biedt) verplicht bent om Tv abbo te nemen.
Precies! Ik vond het altijd wel handig om snel bestanden binnen te trekken, maar vervolgens kwam ik erachter dat ik mezelf toch de tijd niet gun om films te kijken/games te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens. als ik webcam kan streamen, normaal kan internetten en een filmpje kan binnentrekken vind ik het prima. al dat gemekker over die hoge downloadsnelheiden. wat doet een mens met 120mbit? heel snel films binnenhalen.....dan wacht je maar wat langer ofzodikke uploadt zou ik wel lekker vinden
ik heb nog ca 500films en/of series liggen.....die ga ik voor mijn dood nooit allemaal zien denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Ik vond het altijd wel handig om snel bestanden binnen te trekken, maar vervolgens kwam ik erachter dat ik mezelf toch de tijd niet gun om films te kijken/games te spelen
Inderdaad, ik heb hier een x-tiental films liggen, nog geen 1 gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Ik vond het altijd wel handig om snel bestanden binnen te trekken, maar vervolgens kwam ik erachter dat ik mezelf toch de tijd niet gun om films te kijken/games te spelen
Daarom download ik pas een film als ik denk: daar heb ik vanavond/morgen zin in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier een x-tiental films liggen, nog geen 1 gezien![]()
dan heb je nog een lange weg te gaan voor je je fokvader hebt bijgehaald. letterlijk meet dan 500films en series liggen.....en er komt bijna dagelijks wel iets bij. en in allerlei categorieën. van blockbusters tot klassiekers tot uruguyaanse arthouse...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier een x-tiental films liggen, nog geen 1 gezien![]()
Van 40/4 naar 50/5 hier. Altijd lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Mijn internetverbing gaat weer omhoog van 5/0,5 naar 8/1
dat kan ik niet. ik lees iets over een film en dan wil ik die meteen hebben. of ik kijk een film en die bevalt me; dan ga ik op zoek naar films van dezelfde regisseur of gelijksoortig thema of wat dan ook....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom download ik pas een film als ik denk: daar heb ik vanavond/morgen zin in.
Volgens mij had mijn quote daar alleen niks mee te makenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik niet. ik lees iets over een film en dan wil ik die meteen hebben. of ik kijk een film en die bevalt me; dan ga ik op zoek naar films van dezelfde regisseur of gelijksoortig thema of wat dan ook....
of ik typ een deel vd filmtitel in om de film op te zoeken en zie dan films met bijna dezelfde titel. die wil ik dan ookik kijk soms films waarvan ik alleen de titel weet om vervolgens verrast te worden....
Ik download anders zelden zulke dingen en loop regelmatig tegen de limieten aan (heb nu ADSL 8/1, kan niet hoger hier)... al is het dan vooral de upload die vol zit, waardoor de download ook begint te hikken...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die download snelheid gebruik je ook alleen maar als je grote bestanden download voor YouTube/streams etc is het prima zat. En aangezien er maar 1 pc en soms een laptop is aangesloten vind ik het prima.
fixedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn quote daar alleen niks mee te maken
Van dat 2e had ik dus ook altijd vooral last hier van met HetNet (nu: KPN)...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik download anders zelden zulke dingen en loop regelmatig tegen de limieten aan (heb nu ADSL 8/1, kan niet hoger hier)... al is het dan vooral de upload die vol zit, waardoor de download ook begint te hikken...
upload is idd vaak de bottleneck. ff je vakantiefoto's uploaden/mailen en daar gaat je downloadsnelheid...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik download anders zelden zulke dingen en loop regelmatig tegen de limieten aan (heb nu ADSL 8/1, kan niet hoger hier)... al is het dan vooral de upload die vol zit, waardoor de download ook begint te hikken...
Michel Teelbal met Ik zuig de Pedo is al afgelopen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Die Télo heb ik wel genoeg gehoord, ff een pauzemuziekje:
Nu wel ja, net nog niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michel Teelbal met Ik zuig de Pedo is al afgelopen hoor
m@d pr0pz voor jou!quote:
die lucht!quote:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 22:05:52Stenders Late Vermaak is begonnen! Met @edstruijlaart, @Bertolf, @dannyveramusic en @joanfranka! reageer retweet
Zo gezellige boel dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 22:05:52Stenders Late Vermaak is begonnen! Met @edstruijlaart, @Bertolf, @dannyveramusic en @joanfranka! reageer retweet
heeft ie nog wel tijd om plaatjes te draaien behalve deze? wat een volle gastenlijst!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef hole1988 het volgende:
Drukte alom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef hole1988 het volgende:
goedzo nerd! heb je lekker met de kabeltje gerommeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Zo, stabiel internet, dus stabiele stream
Even stroom er af inderdaad. Werd echt helemaal knettergek van dat constante gebuffer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
Jelmer![]()
[..]
goedzo nerd! heb je lekker met de kabeltje gerommeld?
stroom eraf is vaak de oplossing jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even stroom er af inderdaad. Werd echt helemaal knettergek van dat constante gebuffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |