abonnement Unibet Coolblue
pi_110093637
Kom op, een gezonde vent van 27 jaar moet toch wel 2400 meter kunnen rennen? Ik vind het wel raar dat jullie geen tijd krijgen om individueel te gaan sporten, al zijn het maar twee uurtjes per week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 14:17:05 ]
pi_110093729
Die tijd is er vaak wel, maar word ook vaak gebruikt om op vrijdagmiddag 2 uurtjes eerder weg te gaan "want we gaan thuis wel ff hardlopen" ;)
  maandag 9 april 2012 @ 13:59:16 #128
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110093862
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Bouke-p het volgende:
Die tijd is er vaak wel, maar word ook vaak gebruikt om op vrijdagmiddag 2 uurtjes eerder weg te gaan "want we gaan thuis wel ff hardlopen" ;)
Ooit gehoord van blauwe uren?

Ooit gehoord van 20-30 in de maand opbouwen?

en @ sloggi, nu kom jij weer aan op het eigen tijd erin steken om die eis te halen naast je normale leven. De KMar zit zich niet intern onbeperkt te vervelen (schiphol en den haag uitgesloten) omdat wij geen intern locaties hebben.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 14:13:13 #129
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110094333
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Bouke-p het volgende:
Die tijd is er vaak wel, maar word ook vaak gebruikt om op vrijdagmiddag 2 uurtjes eerder weg te gaan "want we gaan thuis wel ff hardlopen" ;)
Ik kan je vertellen dat dat bij de KLu dus absoluut niet zo is. Daar schrapt men liever die twee uurtjes om nog eventjes wat apparatuur af te regelen die maandag weer gebruikt moet worden of om de boeken weer min of meer kloppend te krijgen. Of je kunt die twee uurtjes 'wel even laten liggen' om de uren van een niet gevulde operationele stoel te kompenseren. De enigen die altijd die twee uurtjes in de week kunnen maken zijn logistiekelingen en kantoor-boeren en -boerinnen.Techneuten en mensen op de operationele plekken werken zich een slag in de rondte.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_110094487
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Ooit gehoord van blauwe uren?

Ooit gehoord van 20-30 in de maand opbouwen?

en @ sloggi, nu kom jij weer aan op het eigen tijd erin steken om die eis te halen naast je normale leven. De KMar zit zich niet intern onbeperkt te vervelen (schiphol en den haag uitgesloten) omdat wij geen intern locaties hebben.
Hoezo eigen tijd? Als jij twee keer per week een uur gaat rennen haal je die 2400 meter wel hoor.
  maandag 9 april 2012 @ 14:21:57 #131
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110094634
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo eigen tijd? Als jij twee keer per week een uur gaat rennen haal je die 2400 meter wel hoor.
Ga anders even lezen? Waarom moet ik die 2 keer per week een uur vinden dan?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_110094704
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef Esses het volgende:

[..]

Ga anders even lezen? Waarom moet ik die 2 keer per week een uur vinden dan?
Ik zei dit:

quote:
Ik vind het wel raar dat jullie geen tijd krijgen om individueel te gaan sporten, al zijn het maar twee uurtjes per week.
Heeft niks met eigen tijd te maken.
  maandag 9 april 2012 @ 14:27:00 #133
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110094792
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 14:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zei dit:

[..]

Heeft niks met eigen tijd te maken.
En ik zeg dat ik 20-30 blauwe uren in de maand opbouw.

Dus ga even lezen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_110095037
Hoe moet ik nou weer weten wat blauwe uren zijn :').
  maandag 9 april 2012 @ 14:35:41 #135
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110095107
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2012 14:33 schreef Sloggi het volgende:
Hoe moet ik nou weer weten wat blauwe uren zijn :').
Omdat ook de landmacht, luchtmacht of marine met planningssoftware werkt?

Dat zijn overuren.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_110096176
Da's veel.
  maandag 9 april 2012 @ 15:28:20 #137
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110096816
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 15:06 schreef Sloggi het volgende:
Da's veel.
Correct.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 15:35:52 #138
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_110097030
40% van de werktijd van iedere militair (of dat nu KL, KLU, KM, of KMAR is) is bedoeld voor operationele training en sport. Dus schieten, fysieke trainiing, veldtraining etc. Als de normale werkzaamheden je mensen verhinderen operationeel inzetbaar te zijn, dan moet zo'n commandant de prioriteiten veranderen. Als dit van bovenduit opgelegd wordt is er niets aan de hand. Een fitte en fysiek gezonde krijgsmacht lijkt me prio 1, de rest is bijzaak. Natuurlijk moet men als er door cultuurverschillen verschillen zijn tussen de krijgsmachtdelen deze opheffen. Neemt niet weg dat je hierna prima de mensen kunt ontslaan die sport en/of schieteisen niet halen.

als ik sommige lamzakken moedwillig traag over de 400 meterbaan zie sjokken erger ik me daar dood aan. Ik ben wel eens benieuwd naar de percentages mensen die de DCP niet haalt , ik ben er voorstander van om eind 2012 te kijken wie de DCP niet gehaald heeft en die per direct te ontslaan en per 2013 de sporteisen fors te verzwaren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 april 2012 @ 15:40:06 #139
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110097175
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
40% van de werktijd van iedere militair (of dat nu KL, KLU, KM, of KMAR is) is bedoeld voor operationele training en sport. Dus schieten, fysieke trainiing, veldtraining etc.
Correctie, bij de KMar gelden deze cijfers niet. Als wij 40% van onze werktijd moeten trainen worden wij de minst efficiente politieinstantie van Nederland. Op bepaalde stoelen kan je inderdaad je 2 uur sport pakken, maar verder moet je het doen met je 5 keer per jaar schieten, IBT en ambtsinstructie
quote:
Als de normale werkzaamheden je mensen verhinderen operationeel inzetbaar te zijn, dan moet zo'n commandant de prioriteiten veranderen.
Whahaha, prioriteiten veranderen. Ja sorry meneer, ik kan u nu niet helpen. Ik moet hardlopen xD
quote:
Als dit van bovenduit opgelegd wordt is er niets aan de hand. Een fitte en fysiek gezonde krijgsmacht lijkt me prio 1, de rest is bijzaak. Natuurlijk moet men als er door cultuurverschillen verschillen zijn tussen de krijgsmachtdelen deze opheffen. Neemt niet weg dat je hierna prima de mensen kunt ontslaan die sport en/of schieteisen niet halen.
Even daargelaten dat de "bijzaak" bij de KMar juist de hoofdzaak van haar bestaan is.
quote:
als ik sommige lamzakken moedwillig traag over de 400 meterbaan zie sjokken erger ik me daar dood aan. Ik ben wel eens benieuwd naar de percentages mensen die de DCP niet haalt , ik ben er voorstander van om eind 2012 te kijken wie de DCP niet gehaald heeft en die per direct te ontslaan en per 2013 de sporteisen fors te verzwaren.
Prachtig genoeg is er bij de KMar een verbazend hoog cijfer van mensen die de DCP gewoon halen. Daar gelaten dat er inderdaad mensen zijn die om medische omstandigheden tijdelijk minder inzetbaar zijn.

Sporteisen fors verzwaren? Ik zie de wervingsposters voor komend jaar al:
" Defensie zoekt 15000 medewerkers!"
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 15:53:43 #140
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_110097648
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:40 schreef Esses het volgende:

[..]
[quote]
Correctie, bij de KMar gelden deze cijfers niet. Als wij 40% van onze werktijd moeten trainen worden wij de minst efficiente politieinstantie van Nederland. Op bepaalde stoelen kan je inderdaad je 2 uur sport pakken, maar verder moet je het doen met je 5 keer per jaar schieten, IBT en ambtsinstructie
Het probleem zit hem bij de leiding, als het niet halen van sporteisen leidt tot ontslag, reken maar dat dit ook bij de KMAR verandert.
[..]
quote:
Whahaha, prioriteiten veranderen. Ja sorry meneer, ik kan u nu niet helpen. Ik moet hardlopen xD
In eerste plaats ben je militair, dus inderdaad sport en het op peil houden van militaire vaardigheden is je kerntaak en mogen nooit ondergeschikt raken aan je vredestaken!!
quote:
[..]

Even daargelaten dat de "bijzaak" bij de KMar juist de hoofdzaak van haar bestaan is.
Dan moet je de KMAR weghalen bij defensie. Als dit niet zo is blijven je vredestaken "bijzaak."

[..]
quote:
Prachtig genoeg is er bij de KMar een verbazend hoog cijfer van mensen die de DCP gewoon halen. Daar gelaten dat er inderdaad mensen zijn die om medische omstandigheden tijdelijk minder inzetbaar zijn.
Prima! maar geeft wel aan dat de eisen te licht zijn.
quote:
Sporteisen fors verzwaren? Ik zie de wervingsposters voor komend jaar al:
" Defensie zoekt 15000 medewerkers!"
Ik denk dat dit reuze meevalt. Omdat de DCP nu veel te vrijblijvend is en de eisen niets voorstellen komen de commandanten ermee weg als ze het personeel geen tijd geven om te sporten en zie ook je nogal wat vetzakken rondlopen, die een schande zijn voor het aanzien van de krijgsmacht en ze mogen nog blijven zitten ook! Als er concequenties zijn en ze hebben een beetje discipline een eergevoel in hun donder, gaan echt wel met hun kadaver trainen, doen ze het niet, dan kun je dat soort figuren lozen zonder dat iemand daar rouwig om hoeft te zijn..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 april 2012 @ 16:01:23 #141
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_110097956
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat dat bij de KLu dus absoluut niet zo is. Daar schrapt men liever die twee uurtjes om nog eventjes wat apparatuur af te regelen die maandag weer gebruikt moet worden of om de boeken weer min of meer kloppend te krijgen. Of je kunt die twee uurtjes 'wel even laten liggen' om de uren van een niet gevulde operationele stoel te kompenseren. De enigen die altijd die twee uurtjes in de week kunnen maken zijn logistiekelingen en kantoor-boeren en -boerinnen.Techneuten en mensen op de operationele plekken werken zich een slag in de rondte.
Dan is er iets grondig mis bij de leiding van de Klu, Ook hierom moeten die staven en opleidingen bij elkaar gezet worden Er mogen geen verschillen zijn in approach bij de krijgsmachtdelen op dit soort essentiele zaken. Men treedt nu doorgaans paars op, het kan niet zo zijn dat er in de basis een verschil is tussen de KL militair en de KLU militair.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 april 2012 @ 16:02:48 #142
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110098011
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het probleem zit hem bij de leiding, als het niet halen van sporteisen leidt tot ontslag, reken maar dat dit ook bij de KMAR verandert.

Maar dan moet je wel meer personeel hebben om dit op te vangen. Wij zitten niet intern ons te vervelen en ons autotje weer eens te poetsen (ik niet iig).
quote:
[..]

In eerste plaats ben je militair, dus inderdaad sport en het op peil houden van militaire vaardigheden is je kerntaak en mogen nooit ondergeschikt raken aan je vredestaken!!

[..]
Ik denk dat jij in dit geval het politiek bepaalde takenpakket van de KMar moet gaan bekijken om te snappen wat voor onzin jij in vredesnaam uit kraamt. De KMar heeft juist vredestaken en amper oorlogstaken.
quote:
Dan moet je de KMAR weghalen bij defensie. Als dit niet zo is blijven je vredestaken "bijzaak."
Voorstander, geef mij maar een wit overhemd. Krijg ik nog betere arbeidsvoorwaarden ook. Oh kut, dat is juist de reden dat de KMar bij defensie zit, wij zijn zo goedkoop.
quote:
[..]

[..]

Prima! maar geeft wel aan dat de eisen te licht zijn.
Of dat de collega's hun eigen tijd steken in het halen van deze eisen?
quote:
[..]

Ik denk dat dit reuze meevalt.
Oh? En nu ga ik even voor de KMar spreken:
quote:
Omdat de DCP nu veel te vrijblijvend is
Als ik de eis niet haal op testmoment om wat voor reden dan ook heb ik 6 weken om deze alsnog te halen anders moet ik mijn wapen inleveren en ben ik niet operationeel inzetbaar. Dit houd in dat ik papier mag gaan versnipperen zolang daar geen geheime gegevens op staan.
quote:
en de eisen niets voorstellen komen de commandanten ermee weg als ze het personeel geen tijd geven om te sporten en zie ook je nogal wat vetzakken rondlopen, die een schande zijn voor het aanzien van de krijgsmacht en ze mogen nog blijven zitten ook!
Ik weet menig "vetzak" die gewoon keurig voldoet aan de gestelde eis, daar bovenop is het prachtig natuurlijk dat jij als infanterist die prachtig kan hardlopen de eis haalt. Maar dat krijg je als je geen werk hebt maar slechts je vrije tijd vult. Sommige mensen hebben werk en je kan ook van deze mensen niet verwachten dat ze die eis nog op hun 50e halen.
quote:
Als er concequenties zijn en ze hebben een beetje discipline een eergevoel in hun donder, gaan echt wel met hun kadaver trainen, doen ze het niet, dan kun je dat soort figuren lozen zonder dat iemand daar rouwig om hoeft te zijn..
Consequenties zijn er. Discipline is er ook. Eergevoel? Nee, dat heb ik absoluut niet bij dit punt. Maar jij bent dus voorstander dat mensen in hun eigen tijd moeten gaan trainen of dat het personeelsbestand *2 moet.

Nja, het laatste ben ik voorstander van.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 16:44:16 #143
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110099418
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dan is er iets grondig mis bij de leiding van de Klu, Ook hierom moeten die staven en opleidingen bij elkaar gezet worden Er mogen geen verschillen zijn in approach bij de krijgsmachtdelen op dit soort essentiele zaken. Men treedt nu doorgaans paars op, het kan niet zo zijn dat er in de basis een verschil is tussen de KL militair en de KLU militair.
De essentiele zaken van de KLu bestaan uit het vliegprogramma. Alle andere taken zijn ondergeschikt aan het leveren van het vliegprogramma. De Klu is een gewoon vliegbedrijf, zij het dat het product niet alleen maar bestaat uit het afleveren van (zelf-ladende) vracht op een exotische lokatie. Iedereen die blijft roepen dat elke soldaat een infanterist is heeft echt geen flauw idee van een modern leger. Dat hele principe is in de Tweede Wereldoorlog al achtergelaten. Schietvaardigheid en het halen van lichamelijke eisen is onzinnig voor veruit de meeste functies. Wat jij voorstelt is om mensen die een opleiding van ettelijke tonnen tot zelfs miljoenen aan Euros rücksichtlos over het hek te keilen. Dat is een belachelijke kapitaalvernietiging, er zitten heel veel mensen tussen die expertises hebben die zelfs extern niet te vinden is, of tegen extreem hoge kosten.

Ik ben benieuwd trouwens hoe je je plan wilt uitvoeren bij het cyberwarfare centrum. Dat soort ITers heeft belachelijk veel kennis, maar behoort niet altijd tot het motorisch beste deel van wat ons land te bieden heeft. Wou je serieus dit soort 'kennis-industrie'-vaardigheden ondergeschikt maken aan het lopen van 2800m in een arbitraire tijd? Dan kun je het centrum nog deze week sluiten, want je zult geen hond werven (of in ieder geval niet de kennis die je nodig hebt).
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 9 april 2012 @ 17:12:45 #144
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_110100309
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De essentiele zaken van de KLu bestaan uit het vliegprogramma. Alle andere taken zijn ondergeschikt aan het leveren van het vliegprogramma. De Klu is een gewoon vliegbedrijf, zij het dat het product niet alleen maar bestaat uit het afleveren van (zelf-ladende) vracht op een exotische lokatie. Iedereen die blijft roepen dat elke soldaat een infanterist is heeft echt geen flauw idee van een modern leger. Dat hele principe is in de Tweede Wereldoorlog al achtergelaten. Schietvaardigheid en het halen van lichamelijke eisen is onzinnig voor veruit de meeste functies. Wat jij voorstelt is om mensen die een opleiding van ettelijke tonnen tot zelfs miljoenen aan Euros rücksichtlos over het hek te keilen. Dat is een belachelijke kapitaalvernietiging, er zitten heel veel mensen tussen die expertises hebben die zelfs extern niet te vinden is, of tegen extreem hoge kosten.

Ik ben benieuwd trouwens hoe je je plan wilt uitvoeren bij het cyberwarfare centrum. Dat soort ITers heeft belachelijk veel kennis, maar behoort niet altijd tot het motorisch beste deel van wat ons land te bieden heeft. Wou je serieus dit soort 'kennis-industrie'-vaardigheden ondergeschikt maken aan het lopen van 2800m in een arbitraire tijd? Dan kun je het centrum nog deze week sluiten, want je zult geen hond werven (of in ieder geval niet de kennis die je nodig hebt).
Voor dat soort functies moet je dan geen militairen inzetten, dat moeten dan burgers doen.

Wil je toch militairen, dan is inherent aan het dragen van het uniform het op peil hebben van de militaire vaardigheden. Je gaat totaal voorbij aan je corebusiness als militair als je zegt dat militaire eisen onzinnig zijn voor de meeste militairen!!! De KLU is inderdaad een vliegbedrijf, maar wel een vliegbedrijf dat ook moet draaien als het granaten regent en er gasaanvallen zijn. En je gooit geen opleiding weg van miljoenen als je mensen laat trainen, want ook juist door die training zullen ze minder snel uitvallen met fysieke en mentale problemen en is het rendement juist hoger in oorlogs en stresssituaties. Verder is dat cyberwarrfarecentrum een wassen neus,dit is alleen in het leven geroepen om uitgerangeerde kolonels kwijt te kunnen die dan nog even kunnen cashen in een projectgroepje voor dat ze met hun vet betaalde UKW gaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 april 2012 @ 17:17:03 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110100466
De militaire vaardigheden worden ook gewoon op peil gehouden middels mbv, dcp, fit test, dental fit etc.

Ik weet ook niet waar bhfh al die onzinnige gedachtekronkels vandaan heeft.
  maandag 9 april 2012 @ 17:17:16 #146
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110100471
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Voor dat soort functies moet je dan geen militairen inzetten, dat moeten dan burgers doen.
Yups, goede zet, voor dat soort functies met dat soort overuren en belastingen zijn deze burgers onbetaalbaar!
quote:
Wil je toch militairen, dan is inherent aan het dragen van het uniform het op peil hebben van de militaire vaardigheden.
Militaire vaardigheden? Voor zo'n functie is het de touwbaan in 3 minuten over rennen daadwerkelijk nuttig? Kom op zeg.
quote:
En je gooit geen opleiding weg van miljoenen als je mensen laat trainen, want ook juist door die training zullen ze minder snel uitvallen met fysieke en mentale problemen en is het rendement juist hoger in oorlogs en stresssituaties.
Welke oorlogsomstandigheden? En waar moet het personeel gevonden worden om deze trainingen te houden?
quote:
Verder is dat cyberwarrfarecentrum een wassen neus,dit is alleen in het leven geroepen om uitgerangeerde kolonels kwijt te kunnen die dan nog even kunnen cashen in een projectgroepje voor dat ze met hun vet betaalde UKW gaan.
Je hebt echt geen benul he :')

Serieus, probeer je nu je eigen functie als kanonvoer op een ondoordachte wijze op te waarderen terwijl je vervolgens niet nadenkt bij de gevolgen welke dit heeft bij de belangrijkere functies? Het zal juist omgekeerd werken namelijk, overige functies zullen gedevalueerd worden ipv. jouw functie opgewaardeerd.

Excuses wie ik nu voor z'n kop stomp met deze woordkeuze.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 17:22:24 #147
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_110100678
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef AchJa het volgende:
De militaire vaardigheden worden ook gewoon op peil gehouden middels mbv, dcp, fit test, dental fit etc.

Ik weet ook niet waar bhfh al die onzinnige gedachtekronkels vandaan heeft.
prima, nog even samenvatten: MBV is leuk, maar je zou elke maand een week MBV moeten hebben in plaats van eens per jaar, (schieteisen niet halen=ontslag) DCP eisen moeten zwaarder, niet halen =ontslag ; dental fit etc, prima, ook hier niet dental fit= ontslag.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 april 2012 @ 17:24:04 #148
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110100755
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

prima, nog even samenvatten: MBV is leuk, maar je zou elke maand een week MBV moeten hebben in plaats van eens per jaar, (schieteisen niet halen=ontslag) DCP eisen moeten zwaarder, niet halen =ontslag ; dental fit etc, prima, ook hier niet dental fit= ontslag.
MBV 1 week per maand? God, alsof we het nu al niet lastig hebben om roosters rond te krijgen. Ga jij 25% extra personeel regelen? Schieteisen niet halen ontslag? Je weet wat onze schieteisen zijn? Je weet dat je dan een goed deel kan inleveren nu? Je weet dat je dan ong 1 ton per medewerker weg flikkert?

Come on.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 9 april 2012 @ 17:30:04 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110101008
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

prima, nog even samenvatten: MBV is leuk, maar je zou elke maand een week MBV moeten hebben in plaats van eens per jaar, (schieteisen niet halen=ontslag) DCP eisen moeten zwaarder, niet halen =ontslag ; dental fit etc, prima, ook hier niet dental fit= ontslag.
Alsof je dat verleert/ niet meer haalt in een maand tijd... :')

En de DCP was altijd 2800 meter, maar ja de frikadellenjeugd van tegenwoordig...
  maandag 9 april 2012 @ 17:31:13 #150
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110101052
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 17:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alsof je dat verleert/ niet meer haalt in een maand tijd... :')

En de DCP was altijd 2800 meter, maar ja de frikadellenjeugd van tegenwoordig...
Incorrect, jullie hadden nooit een DCP :P
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')