abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:59:26 #181
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108610541
Ook dat, maar de opdracht werd toch voor het grootste gedeelte voltooid door Hadewych en Liesbeth. Anne-Marie reed eigenlijk alleen maar, en reed zelfs 1 keer verkeerd. Voor deze opdracht vond ik haar nog wel het meest als mol overkomen, omdat de anderen het te goed deden.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:00:55 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108610602
Ik heb meer het idee dat de opdracht hoe dan ook wel zou slagen (tenzij ze naar Madrid waren gereden). Dat de mol in deze opdracht wel wat kleine dingetjes kon doen. Voor AM het verkeerd rijden, Liesbeth soms niet helemaal kloppende antwoorden geven en Hadewych het onnodig bellen cq verkeerde vragen stellen.

Die gedachte heeft ook te maken met de reacties van alle drie, nadat bekend werd dat ze het gehaald hadden. Alle drie juichend, terwijl er normaal gesproken altijd wel een bij was die wat bescheidener blij was met het geld (vooral Liesbeth).

Daar komt nog bij dat de tijd sowieso niet klopte, maar dat is al vaker genoemd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108610712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Kandidaten die molboekjes en jokers jatten. })
Vind ik een nare mentaliteit en van de BN´er series hebben uit mijn hoofd alleen Peggy (lastig, jokers van een mol stelen!), Nadja (ik vond haar wel grappig, maar de meeste molloten hadden een hekel aan haar) en Paul (en dat was op basis van een opdracht) één van beide gedaan.

Verder is het wel grappig dat in een seizoen als dit (met veel semi-molloten zoals Marit, Frits en William) er door sommige mensen word afgegeven op de kandidaten.

Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk wil ik ook dat de kandidaten er vol voor gaan maar het word soms neergezet of de huidige kandidaten alleen maar met een grasspriet tussen de tanden in het gras zitten (met cowboyhoed op).

In mijn eigen analyse van de BN´er seizoenen is het achteraf gezien een raadsel hoe het seizoen 6 en 7 te boven is gekomen (slechte mollen, enige redding de winnaars om verschillende redenen). Ook zie ik in elk BN´er seizoen wel een gemoedelijke sfeer, misschien met uitzondering van seizoen 5 (met Victoria en Isabelle).

Het huidige seizoen zou ik alleen achter seizoen 5 en seizoen 8 plaatsen (op dezelfde hoogte als seizoen 9).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:04:17 #184
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108610723
Ik vond tussendoor Liesbeth zo irritant. Ze acteerde echt heel slecht. Nadat ze gebeld werd steeds van de verbaasde reacties geven of zo. :')
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 00:04:55 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_108610740
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Vind ik een nare mentaliteit en van de BN´er series hebben uit mijn hoofd alleen Peggy (lastig, jokers van een mol stelen!), Nadja (ik vond haar wel grappig, maar de meeste molloten hadden een hekel aan haar) en Paul (en dat was op basis van een opdracht) één van beide gedaan.

Verder is het wel grappig dat in een seizoen als dit (met veel semi-molloten zoals Marit, Frits en William) er door sommige mensen word afgegeven op de kandidaten.

Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk wil ik ook dat de kandidaten er vol voor gaan maar het word soms neergezet of de huidige kandidaten alleen maar met een grasspriet tussen de tanden in het gras zitten (met cowboyhoed op).

In mijn eigen analyse van de BN´er seizoenen is het achteraf gezien een raadsel hoe het seizoen 6 en 7 te boven is gekomen (slechte mollen, enige redding de winnaars om verschillende redenen). Ook zie ik in elk BN´er seizoen wel een gemoedelijke sfeer, misschien met uitzondering van seizoen 5 (met Victoria en Isabelle).

Het huidige seizoen zou ik alleen achter seizoen 5 en seizoen 8 plaatsen (op dezelfde hoogte als seizoen 9).
Patrick in seizoen 8 stal ook topito's...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:05:52 #186
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108610783
Ben benieuwd hoe lang het programma het vol kan houden. Op een gegeven moment zijn de opdrachten ook wel een beetje op toch?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:08:51 #187
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_108610898
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het programma het vol kan houden. Op een gegeven moment zijn de opdrachten ook wel een beetje op toch?
Mwah, ze mogen van mij best (goede) opdrachten uit eerdere series recyclen en een beetje een andere twist geven. Dan kunnen ze best weer. Beter dan een slappe nieuwe opdracht.

Weet je wat ze weer eens moeten doen? Met de BN'ers? Bagage verbranden! })
(Of iig sterk de suggestie wekken. Wat was dat een rel zeg, in O+ seizoen 3 O+. )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_108610957
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook dat, maar de opdracht werd toch voor het grootste gedeelte voltooid door Hadewych en Liesbeth. Anne-Marie reed eigenlijk alleen maar, en reed zelfs 1 keer verkeerd. Voor deze opdracht vond ik haar nog wel het meest als mol overkomen, omdat de anderen het te goed deden.
Maar een keertje te vroeg afslaan als je de weg niet kent is normaal en ondertussen weet je niet of Liesbeth de vragen wel altijd eerlijk heeft beantwoord :)
En dan Anne-Marie die op het idee kwam dat Liesbeth in de brug zat. Dat doe je natuurlijk nooit als mol... Snap niet dat mensen zo erg de persoon verdenken die verantwoordelijk is voor het meeste geld in de pot! Als ze de mol was had ze ook nooit zo goed haar best proberen te doen bij het boogschieten.

Bovendien denk ik dat mensen sowieso niet zo af moeten gaan op de beelden van de test of de omhelzing. Dat zijn leuke beelden om verwarring te zaaien, maar ze kunnen natuurlijk gewoon nog van alles betekeken. We weten niet wat er al is gezegd en het bedanken kan om van alles zijn als je de context van de conversatie niet weet.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:12:03 #189
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108611033
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef Jane het volgende:

[..]

Mwah, ze mogen van mij best (goede) opdrachten uit eerdere series recyclen en een beetje een andere twist geven. Dan kunnen ze best weer. Beter dan een slappe nieuwe opdracht.

Weet je wat ze weer eens moeten doen? Met de BN'ers? Bagage verbranden! })
(Of iig sterk de suggestie wekken. Wat was dat een rel zeg, in O+ seizoen 3 O+. )
Het zou juist leuker zijn als blijkt dat de mol heel slim gemold heeft. Hartslag faken door sneller te ademen _O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108611586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Patrick in seizoen 8 stal ook topito's...
Ja, ook alweer van de mol.

Trouwens, ik snap dat er nog mensen op Liesbeth zitten als mol (heb haar zelf al van voor de serie begon staan als mol, tot aan volgende week), maar die omhelzing is toch wel duidelijk. Kan me niet voorstellen dat de producenten dat in scene zetten en anders kunnen de andere twee Hade wel omhelzen om haar te troosten, maar dan gaat Hade niet zo blij reageren (ja, ik weet dat ze zwanger is, maar dat gaat wel heel ver qua tegengestelde emoties).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108611692
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Redefine het volgende:
Die gedachte heeft ook te maken met de reacties van alle drie, nadat bekend werd dat ze het gehaald hadden. Alle drie juichend, terwijl er normaal gesproken altijd wel een bij was die wat bescheidener blij was met het geld (vooral Liesbeth).

Alleen gaf (volgens mij) Anne-Marie niet de high-five met twee handen (high-ten dan?) terug aan Liesbeth :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:31:41 #192
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108611817
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:28 schreef Smeich het volgende:

[..]

Alleen gaf (volgens mij) Anne-Marie niet de high-five met twee handen (high-ten dan?) terug aan Liesbeth :P
Dat zou kunnen. Kijk het altijd maar een keer. Het was me meer opgevallen, omdat Liesbeth zowaar eens echt enthousiast was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 01:25:44 #193
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_108613072
De opdrachten waren best zwak dit seizoen en het is misschien wel leuker als er wat relatief meer geld te winnen is (bijv meer geld of onbekende nlers) zodat nepmollen wat minder aantrekkelijk is omdat je meer geld in de pot wilt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 maart 2012 @ 07:32:34 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_108614975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar een keertje te vroeg afslaan als je de weg niet kent is normaal en ondertussen weet je niet of Liesbeth de vragen wel altijd eerlijk heeft beantwoord :)
En dan Anne-Marie die op het idee kwam dat Liesbeth in de brug zat. Dat doe je natuurlijk nooit als mol...
Wel als je weet dat de tijd zo goed als om is O-)

Aangezien we de tijd niet in beeld hebben gezien bij het vinden van Liesbeth, weten we niet of ze het echt binnen de tijd hebben gehaald. Ik denk zelf van niet, was haast niet mogelijk als je zag hoe ver ze nog moesten lopen toen de tijd op 1 minuut nogwat stond.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 08:03:23 #195
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_108615137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wel als je weet dat de tijd zo goed als om is O-)

Aangezien we de tijd niet in beeld hebben gezien bij het vinden van Liesbeth, weten we niet of ze het echt binnen de tijd hebben gehaald. Ik denk zelf van niet, was haast niet mogelijk als je zag hoe ver ze nog moesten lopen toen de tijd op 1 minuut nogwat stond.
Inderdaad. Ik vond het meer blijkgeven van voorkennis, dan dat ze nou zo goed bezig was als kandidaat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_108615354
Ze gebruiken ook heel de tijd muziek van Dexter. Weet iemand wat ik bedoel?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:03:52 #197
62913 Blik
The one and Only!
pi_108615762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ja, ook alweer van de mol.

Trouwens, ik snap dat er nog mensen op Liesbeth zitten als mol (heb haar zelf al van voor de serie begon staan als mol, tot aan volgende week), maar die omhelzing is toch wel duidelijk. Kan me niet voorstellen dat de producenten dat in scene zetten en anders kunnen de andere twee Hade wel omhelzen om haar te troosten, maar dan gaat Hade niet zo blij reageren (ja, ik weet dat ze zwanger is, maar dat gaat wel heel ver qua tegengestelde emoties).
het enige wat de omhelzing duidelijk maakt is dat Hadewych waarschijnlijk gewonnen heeft. Meer kun je er echt niet uithalen
pi_108615975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Deze is ook voorbij gekomen volgens mij
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:32:34 #199
211083 Angelof9
I must go first
pi_108616297
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:03 schreef Blik het volgende:

het enige wat de omhelzing duidelijk maakt is dat Hadewych waarschijnlijk gewonnen heeft. Meer kun je er echt niet uithalen
Of dat ze gefeliciteerd wordt met als enige mol ooit door niemand geraden te zijn :)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108616499
Bij Liesbeth gebruikte Art het woord 'Rookgordijn', dat was ook een van de namen van de afleveringen :o
Ja doei.
pi_108616533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Of dat ze gefeliciteerd wordt met als enige mol ooit door niemand geraden te zijn :)
Je kan het interpreteren zoals je wilt, dat is juist het probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_108616578
Wat een belachelijke aflevering gister.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:52:34 #203
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_108616665
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was trouwens wel een beroerde aflevering vandaag.. slechtste finaleaflevering.. hoewel die vorig jaar ook wel bedroevend was.
Dat zeker, maar de beelden en muziek maakten een hoop goed.
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_108616828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:52 schreef Antal het volgende:

[..]

Dat zeker, maar de beelden en muziek maakten een hoop goed.
Beelden van wat, van drie optuttende wijven? Dit was de slechtste aflevering ooit. Met afstand.
In Southern Sun
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 10:04:27 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_108616861
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Beelden van wat, van drie optuttende wijven? Dit was de slechtste aflevering ooit. Met afstand.
2 scherende mannen was vorig jaar super natuurlijk. :') Maar toen was de testroute in elk geval nog nieuw..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:04:54 #206
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108616872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is (bijna) allemaal Hollywood muziek dat ze gebruiken. ;)
Voor de finale maakte men net als vorig jaar gebruik van de soundtrack van Inception:

Ook is de soundtrack van Game Of Thrones regelmatig gebruikt dit seizoen:

Past ook heel goed bij Wie is de Mol.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:08:29 #207
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108616923
Ik vond het een prima aflevering. Even lekker pagga geslagen op Hadewychje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108617066
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond het een prima aflevering. Even lekker pagga geslagen op Hadewychje.
_O-
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:18:37 #209
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108617100
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Time - Inception
Mijn dank is groot _O_ _O_
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108617472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2 scherende mannen was vorig jaar super natuurlijk. :') Maar toen was de testroute in elk geval nog nieuw..
Dat weet ik niet eens meer. Zulke afleveringen zijn altijd bagger, maar vorig jaar werd er iig nog iets bekend gemaakt. Dit was drie keer niks.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')