Mag ik in het lijstje? 02-2012 begonnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Sethiwe het volgende:
Als ik nog iets moet wijzigen laat het dan maar weten.
Op naar een topic vol nieuwe streepjes.
welke jij wil, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatie testen moet ik bestellen bij sensitest? Er zijn meerdere keuzes
Is je cyclus normaal heel regelmatig? Want dan zou je vanaf vandaag al een streepje kunnen zien verschijnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het wachten op de![]()
de NOD is vandaag, gister testje gedaan ach jah waarom nieten niks te zien
verder helemaal geen last van-verschijnselen.. dus het blijft nog even wachten denk ik
maandag evt weer een test spenderen![]()
IKruidvat
![]()
![]()
als het er gister niet was, dan is het er vandaag ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is je cyclus normaal heel regelmatig? Want dan zou je vanaf vandaag al een streepje kunnen zien verschijnenBen benieuwd, spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ga ik morgen met mama lunchen.. toen ik haar vertelde dat we "bezig" waren wilde ze graag met me gaan lunchen..dus.. ben benieuwd morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
meis, je bent net bezig! Als het nu raak zou zijn mooi, maar als het niet zo is dan gewoon op naar de volgende rondequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:21 schreef winka het volgende:
Nog steeds donkerbruin slijm... wel steeds wat meerVandaag is mijn tweede nod. Ik twijfel namelijk of ik de laatste keer mijn eerste menstruatiedag goed heb opgeschreven.
Als ik vandaag niet ongesteld word dan waag ik er morgenochtend weer een testje aan![]()
Kan nergens anders meer mee bezig zijn. Ik stond vanochtend bij de bushalte en ik dacht iets te voelen. Wat had ik zin om mijn broek ter plekke naar beneden te trekken
Nog even een vraagje, mijn vorige menstruatie duurde enorm lang voor mijn doen. Kan het zijn dat je dan de menstruatie daarop geen spotting hebt?
ik heb eigenlijk helemaal nooit spottingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:21 schreef winka het volgende:
Nog even een vraagje, mijn vorige menstruatie duurde enorm lang voor mijn doen. Kan het zijn dat je dan de menstruatie daarop geen spotting hebt?
In de OP staat dat ze al een jaar bezig is, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
meis, je bent net bezig! Als het nu raak zou zijn mooi, maar als het niet zo is dan gewoon op naar de volgende ronde
Je schiet er niks mee op als je jezelf iedere keer gek gaat zitten maken![]()
volgens mij heeft je lichaam wel een paar maanden nodig om de menstruatie uit te lijnen. Dus de eerste paar keer kan heel rommelig () zijn.
Als ik naar mijzelf kijk; het varieerde in aantal dagen, varieerde in hevigheid etc.
Nou ja, érgens moet er een moment komen waarop het van onzichtbaar naar zichtbaar gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef Barreltje het volgende:
als het er gister niet was, dan is het er vandaag ook niet
Jammer, winka!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:00 schreef winka het volgende:
De spannende tijden zijn voorbij helaas, ik ben net ongesteld geworden #opgelucht
hihi..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, érgens moet er een moment komen waarop het van onzichtbaar naar zichtbaar gaatMaar ik kan me goed voorstellen dat je even wacht.
Ik ben benieuwd naar de lunch met je moeder morgen. Veel plezier/succes
Spotting heb ik overigens ook nooit gehad.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:25 schreef nytar het volgende:
mijn onverstandig ik denk bij elk buikkrampje, misschien ben ik al heel lang (lees vanaf eind jan) zwanger!!
Gelukkig weet mijn verstandige ik beter.
Misschien had ik die serie op tlc niet moeten kijken...
(i didn't know i was pregnant)
ohjaa!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:25 schreef nytar het volgende:
mijn onverstandig ik denk bij elk buikkrampje, misschien ben ik al heel lang (lees vanaf eind jan) zwanger!!
Gelukkig weet mijn verstandige ik beter.
Misschien had ik die serie op tlc niet moeten kijken...
(i didn't know i was pregnant)
idd..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef leonieke het volgende:
Mijn collega heeft een vriendin die 4,5 maand zwanger was toen ze het ontdekte. Het kan dus wel idd(maar zij waren wel niet aan het proberen om zwanger te worden
).
tnx Aurum..quote:
Dit geloof ik ook wel, vooral als je ook nog eens je placenta voor hebt, het je eerste kindje is dus je de paar bewegingen die je dan nog maar voelt niet als dusdanig herkent en nog genoeg vrouwen die tot een week of 25 amper zwanger tonen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef leonieke het volgende:
Mijn collega heeft een vriendin die 4,5 maand zwanger was toen ze het ontdekte. Het kan dus wel idd(maar zij waren wel niet aan het proberen om zwanger te worden
).
Haha doe je dat echtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag dames!
Ik ben een lurker (af en toe) en wou hier mijn vraag even stellen. Een nieuw topic openen gaat een beetje te ver
Wij zijn sinds oktober ''bezig'', en het wil nog niet zo vlotten.
Nu blijf ik na de seks keurig netjes even liggen, en na de tijd bij het wcbezoekje gebruik ik een tampon. Nu kreeg ik vanacht het geniale idee om gelijk ná de seks een tampon te gebruiken, daarna pas het wc ritueel.
Zou dit nou echt werken? Om de boel wat binnen te houden zeg maar.. Anders gaat er vaak zoveel verloren op de wc![]()
Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Bedankt
Dit laatste heb ik ook vaak gehoord... Juist op het moment dat ze juist iets minder ermee bezig zijn(en dus niet zorgt dat alles 100%) klopt), bleek ze ineens wel zwanger te zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 10:03 schreef happyme28 het volgende:
Jaeky, zelfs alles volgens het boekje is geen garantie voor succes en een verkoudheid na je eisprong zal er niet alleen voor zorgen dat het niet zou lukken. Het blijft afwachten, maar heb regelmatig gehoord dat mensen juist als ze niet 100% zijn zwanger raken.
Jaaaa!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:22 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Dit laatste heb ik ook vaak gehoord... Juist op het moment dat ze juist iets minder ermee bezig zijn(en dus niet zorgt dat alles 100%) klopt), bleek ze ineens wel zwanger te zijn..
En tadaa, mijn eerste post in dit topicEen tijdje terug heb ik gepost in het rammeltopic, maar nav de reacties daar, de reacties van een paar vrienden die we in vertrouwen hebben genomen en een paar hele leuke gesprekken met
hebben we besloten dat het toch wel supergaaf zou zijn als we een kindje zouden krijgen. We zijn er klaar voor, we hebben de mogelijkheden en onze nieuwbouwwoning is volgend jaar ergens tussen februari en mei klaar...
Het is al wel gelijk spannend, want ik had ergens tussen vorige week vrijdag en afgelopen maandag ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog niet.. Ik heb voor de zekerheid getest (mijn eerste! Hoe spannend was het om die te gaan kopen!!), maar deze is negatief.. We wachten af...
Je moet het ei niet klutsen Jaeky, dat werkt vast nietquote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef jaeky het volgende:
Ik sta ook in de wachtstand, alleen ik ben snipverkouden en warm, dat bederft mijn ei toch niet he?![]()
(Ik klink nu al bezorgdwe zijn er deze ronde echt voor meer dan 100% voor gegaan, echt álles volgens het boekje, testen, temps, braaf gedrag, (alleen nu te laat in bed) veel geklutst, op juiste tijden, álles klopt. En dan gaat een verkoudheid toch niet bokkig doen, he? Lijkt me niet, maar owee, dan heb ik even een hartig woordje te wisselen met mezelf....
)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:10 schreef Babbel1 het volgende:
Dankjewel Nytar, Happyme28, L0t (Ja, ook mede dankzij jou!) en Sethiwe!
Ik lees overal dat je er 'vooral niet teveel mee bezig moet zijn'.... Maar dat vind ik zo moeilijk! Toen ik die test aan het doen was, vond ik het echt wel spannend... Misschien dat het meer is dat je niet al te teleurgesteld moet zijn als hij negatief is? Volgende maand heb je gewoon weer een kans... Ik kan me dan voorstellen dat dat na een jaar moeilijker is, maar zo in de beginfase is dat wel zo...
Voor degene die al langer bezig zijn; vinden jullie het nog steeds 'leuk spannend'? Een beetje ditzeg maar
of gaat dat er wel een beetje vanaf?
Spannend! Ben je erg zenuwachtig voor die afspraak?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:02 schreef jaeky het volgende:
Ach, het lijkt op klutsen
Natuurlijk zijn er geen garanties, ik doelde meer dat we alles netjes gedaan hebben. Echter er zijn wel wat aanwijzingen dat er mogelijk (hormonale) problemen zijn. Combineer dat met het feit dat ik volgende week een afspraak bij de gyn heb, dan is het misschien wat duidelijker dat deze cyclus een soort sleutel moment zal zijn.
En over dat minder er mee bezig: das altijd goed natuurlijk, maar zaadcellen zwemmen heus niet eens de andere kant uit, als je er minder mee bezig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alles bij elkaar een fijne lunch, zonder steken onderwater en/of afkraak sessies![]()
en tampons?? volgens mij is dat JUIST slechtiets met absorberend vermogen en sperma celletjes
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Lindala het volgende:
Joehoe Barretje! Fijn dat de lunchdate met je moeder goed verlopen is .. en fijn dat ze ook wil gaan passen! Maar twee van de zes weken weg, waar ben je dan? Of heb ik iets gemist ..![]()
En tampons na het klussen lijkt me inderdaad niet aan te raden. Zuigt dan toch ook alles op? Gewoon kussen onder de billen, TV aan en even blijven liggenOf .. 18+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga zeer waarschijnlijk binnenkort offshore werken.. dat betekend 2 weken 12-uurs diensten op een platform, dan 3 weken vrij en daarna 1 week op kantoor.. met de kantoor week kan ik wel sjoemelen ( ouderschaps verlof oid) de twee weken offshore zijn gewoon 2 weken
dan staat manlief er 2 weken 24/7 helemaal alleen voor.. het is vast erg fijn voor hem om dat 1 nacht er week zonder kid te kunnen slapen
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ghehe, dat kan ik mee voorstellenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga zeer waarschijnlijk binnenkort offshore werken.. dat betekend 2 weken 12-uurs diensten op een platform, dan 3 weken vrij en daarna 1 week op kantoor.. met de kantoor week kan ik wel sjoemelen ( ouderschaps verlof oid) de twee weken offshore zijn gewoon 2 weken
dan staat manlief er 2 weken 24/7 helemaal alleen voor.. het is vast erg fijn voor hem om dat 1 nacht er week zonder kid te kunnen slapen
mweh.. niet spannend.. ik de nu het zelfde werk maar dan op kantoor..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef Lindala het volgende:
[..]
Ghehe, dat kan ik mee voorstellenKlinkt als een flinke verandering, spannend!?
Auw.... Nou ja, als je innestelingsbloed kan hebben, dan kan het denk ik ook best pijn doen denk ik. Hoewel ik jouw omschrijving ook wel bij mijn indicatie van ovulatie/eisprong passen.. Maar daarvoor is het vast al te ver in de cyclus?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:08 schreef Regenboogjes het volgende:
Succes met wachten nytar!
Erm, zou een innesteling ook pijn kunnen doen? Alsof er iets zich met behulp van een boormachine, messen en schroevendraaiers in de baarmoederwand boort?![]()
naah, hopen dat je een "bun in the oven" hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 10:33 schreef nytar het volgende:
geeft toch niks poesopstokje! Kom gezellig mee kletsen. We leren hier allemaal van elkaar.
Vanmorgen lage temp gemeten. Dus mn eisprong is/ was vandaag. Gister geklust en misschien vanavond nog een extratjeen dan gaat het "wachten" beginnen...
Het klinkt mij meer iets als in een excorcist film, dus ik denk het nietquote:Op
maandag 5 maart 2012 13:08 schreef Regenboogjes het volgende:
Succes met wachten nytar!
Erm, zou een innesteling ook pijn kunnen doen? Alsof er iets zich met behulp van een boormachine, messen en schroevendraaiers in de baarmoederwand boort?![]()
Ja, hij werd elke keer korter, en nu dus opeens weer langer. Of ze is zwanger en de test pikt het niet op. Al week lang 'vage pijntjes', meer trek dan normaal en vandaag op eens 'pff wat heb ik het warm', terwijl het normaal een koukleumpje is..quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef _aurum_ het volgende:
@Oksel: Ik snap 'm niet? Je zegt dat haar cyclus korter wordt en het is 5 weken geleden? Dan is hij nu toch langer?
naja, schijnt dat als je zwanger bent je lichaamstemperatuur omhoog gaat.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, hij werd elke keer korter, en nu dus opeens weer langer. Of ze is zwanger en de test pikt het niet op. Al week lang 'vage pijntjes', meer trek dan normaal en vandaag op eens 'pff wat heb ik het warm', terwijl het normaal een koukleumpje is..
Ik weet het niet zo goed, eigenlijk. Juist omdat er de vorige keren ook steeds zo'n 8 weken tussen zaten en ik verder niet echt ergens last van heb voelt het zo stom om al te testen. Ook omdat ik iemand ben die dan bij het minste of geringste signalen gaat zien (ik was er gisteren echt even van overtuigd omdat onze jongste kat (die normaal echt weinig van mij moet hebben en veel meer van mijn vriend) ineens heel de avond bij me lag te slapen en te kroelen. maar dat is natuurlijk spoken zien omdat ik zo graag wil) en dan blijf ik bezig.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:05 schreef Lijnloos het volgende:
Denk je niet dat je misschien juist wat duidelijkheid kan krijgen als je nu toch test? Als het dan negatief is, weet je in elk geval dat je nog effe moet wachten. Zoniet, dan kun je juichen!
Welkom in elk geval!
Een week.. okayquote:Op maandag 5 maart 2012 16:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had ook van die Chinese. En een week na mn nod waren die ook super positief, zelfs overdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |