Mag ik in het lijstje? 02-2012 begonnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Sethiwe het volgende:
Als ik nog iets moet wijzigen laat het dan maar weten.
Op naar een topic vol nieuwe streepjes.
welke jij wil, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef Diesje het volgende:
Welke ovulatie testen moet ik bestellen bij sensitest? Er zijn meerdere keuzes
Is je cyclus normaal heel regelmatig? Want dan zou je vanaf vandaag al een streepje kunnen zien verschijnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het wachten op de![]()
de NOD is vandaag, gister testje gedaan ach jah waarom nieten niks te zien
verder helemaal geen last van-verschijnselen.. dus het blijft nog even wachten denk ik
maandag evt weer een test spenderen![]()
IKruidvat
![]()
![]()
als het er gister niet was, dan is het er vandaag ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is je cyclus normaal heel regelmatig? Want dan zou je vanaf vandaag al een streepje kunnen zien verschijnenBen benieuwd, spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ga ik morgen met mama lunchen.. toen ik haar vertelde dat we "bezig" waren wilde ze graag met me gaan lunchen..dus.. ben benieuwd morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
meis, je bent net bezig! Als het nu raak zou zijn mooi, maar als het niet zo is dan gewoon op naar de volgende rondequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:21 schreef winka het volgende:
Nog steeds donkerbruin slijm... wel steeds wat meerVandaag is mijn tweede nod. Ik twijfel namelijk of ik de laatste keer mijn eerste menstruatiedag goed heb opgeschreven.
Als ik vandaag niet ongesteld word dan waag ik er morgenochtend weer een testje aan![]()
Kan nergens anders meer mee bezig zijn. Ik stond vanochtend bij de bushalte en ik dacht iets te voelen. Wat had ik zin om mijn broek ter plekke naar beneden te trekken
Nog even een vraagje, mijn vorige menstruatie duurde enorm lang voor mijn doen. Kan het zijn dat je dan de menstruatie daarop geen spotting hebt?
ik heb eigenlijk helemaal nooit spottingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:21 schreef winka het volgende:
Nog even een vraagje, mijn vorige menstruatie duurde enorm lang voor mijn doen. Kan het zijn dat je dan de menstruatie daarop geen spotting hebt?
In de OP staat dat ze al een jaar bezig is, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
meis, je bent net bezig! Als het nu raak zou zijn mooi, maar als het niet zo is dan gewoon op naar de volgende ronde
Je schiet er niks mee op als je jezelf iedere keer gek gaat zitten maken![]()
volgens mij heeft je lichaam wel een paar maanden nodig om de menstruatie uit te lijnen. Dus de eerste paar keer kan heel rommelig () zijn.
Als ik naar mijzelf kijk; het varieerde in aantal dagen, varieerde in hevigheid etc.
Nou ja, érgens moet er een moment komen waarop het van onzichtbaar naar zichtbaar gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef Barreltje het volgende:
als het er gister niet was, dan is het er vandaag ook niet
Jammer, winka!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:00 schreef winka het volgende:
De spannende tijden zijn voorbij helaas, ik ben net ongesteld geworden #opgelucht
hihi..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, érgens moet er een moment komen waarop het van onzichtbaar naar zichtbaar gaatMaar ik kan me goed voorstellen dat je even wacht.
Ik ben benieuwd naar de lunch met je moeder morgen. Veel plezier/succes
Spotting heb ik overigens ook nooit gehad.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:25 schreef nytar het volgende:
mijn onverstandig ik denk bij elk buikkrampje, misschien ben ik al heel lang (lees vanaf eind jan) zwanger!!
Gelukkig weet mijn verstandige ik beter.
Misschien had ik die serie op tlc niet moeten kijken...
(i didn't know i was pregnant)
ohjaa!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:25 schreef nytar het volgende:
mijn onverstandig ik denk bij elk buikkrampje, misschien ben ik al heel lang (lees vanaf eind jan) zwanger!!
Gelukkig weet mijn verstandige ik beter.
Misschien had ik die serie op tlc niet moeten kijken...
(i didn't know i was pregnant)
idd..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef leonieke het volgende:
Mijn collega heeft een vriendin die 4,5 maand zwanger was toen ze het ontdekte. Het kan dus wel idd(maar zij waren wel niet aan het proberen om zwanger te worden
).
tnx Aurum..quote:
Dit geloof ik ook wel, vooral als je ook nog eens je placenta voor hebt, het je eerste kindje is dus je de paar bewegingen die je dan nog maar voelt niet als dusdanig herkent en nog genoeg vrouwen die tot een week of 25 amper zwanger tonen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef leonieke het volgende:
Mijn collega heeft een vriendin die 4,5 maand zwanger was toen ze het ontdekte. Het kan dus wel idd(maar zij waren wel niet aan het proberen om zwanger te worden
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |