Ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Lithia het volgende:
Ze waren niet al te zuinig geweest met photoshop. Damn.
Idd, hier lijkt hij haast aantrekkelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Lithia het volgende:
Ze waren niet al te zuinig geweest met photoshop. Damn.
Lees de OP eens fatsoenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Oplossing: ergens anders je pauze vieren.
Slotje
Bijna, maar ik hield me in toen ik aan mijn toetsenbord dacht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef vosss het volgende:
Ik neem aan dat je toen je dat plaatje in de OP opzocht en hier terecht kwam:
http://www.google.nl/sear(...)ZPT6T7Dqay0QWzz_33Cw
ook moest kotsen?
Ik ga NU lezen.quote:
Tekst verklaren bij nederlandse les lijkt me wel wat voor je ipv doelloos rondhangen bij posters.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
spontaan kotsen als ik zijn hoofd op tv zie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
Ruben Nicolai, ook al zo'n kneus![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad die kop alleen alquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is geen optie, want de zitplaatsen zijn naar die poster gekeerd. Anders zit ik met mijn neus tegen de muur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je gewoon omdraaien is geen optie?
Ziet er wel zacht en knuffelbaar uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen lachen er blijkbaar om
Ik zit nu keihard door een bloedserieuze film te lachen vanwege dit plaatje.quote:
quote:
Moeilijk leven heb je.quote:
Ik pretendeer nergens dat ik ze grappig vind.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De Lama's grappig vinden
Helaas zitten ze nu in bijna elk RTL programma
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik pretendeer nergens dat ik ze grappig vind.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap em niet.quote:
Ik zeg doen TSquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik snap em niet.
Heb je onder een steen geleefd?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry ik weet niet wie die man is, dus ik snap de grap nog niet.
Zegt de halve emo die elke dag naast het theater gaat zitten omdat ze zo ver mogelijk van andere mensen weg wil zitten, en er dan alsnog over klaagt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De Lama's grappig vinden
Helaas zitten ze nu in bijna elk RTL programma
Ik zit er niet in mijn eentje hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 01:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zegt de halve emo die elke dag naast het theater gaat zitten omdat ze zo ver mogelijk van andere mensen weg wil zitten, en er dan alsnog over klaagt.
Dacht het wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die school met theater is geen VWO hoor.
Ik kijk geen tv.quote:
heb je daar geen floes voor?quote:
Wat zijn floes ?quote:
doekoesquote:
Dit TSquote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef Golden_Pauper het volgende:
teken er een snor op of en wees gewoon een baas en ga naar buiten in de pauze
Nee was een bewuste keuze.quote:
failquote:
zou ick ook zeggenquote:
Waar fail, drugs are bad mkay?quote:
ontkennen heeft geen zin de waarheid is al boven waterquote:
You're buggin', ga slapen.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:18 schreef Stza het volgende:
[..]
ontkennen heeft geen zin de waarheid is al boven water
met je ninja edit
ik ga door tot de bittere eindquote:
Ik zie het ja jezelf voor gek zetten tot het bittere eind.quote:
ik ben slechts een onbegrepen geniequote:Op zondag 4 maart 2012 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie het ja jezelf voor gek zetten tot het bittere eind.
Maar why?
Somebody call an ambulancequote:Op zondag 4 maart 2012 03:21 schreef Stza het volgende:
Wie niet springt is een jood, joden moeten dood, fack van der vaart want hij is een vieze poot. Ik heb het niet op ajaxieden, want ze hebben niks te bieden, fack die modeshow, fack al die homofielen.
Ik trek je kop van je romp, sla je met een steen. Daar lig je dan, bloedend, met een mes in je been.
Ja kijk maar om je heen, je matties komen toch niet.
je weet niet waar je over praatquote:Op zondag 4 maart 2012 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flikker op met je hippie rotzooi straat tuig
Ga een baan zoeken,quote:
jij weet gewoon niet wat kunst is, vind jij die lelijke treinen beter dan? of die lelijke grijze gebouwen in steden? is toch vet, dat als je in de trein zit je nonstop tags en pieces ziet op die geluidswallen en dat het lelijke beton van gebouwen wordt verandert in iets dat mooi en creatief is.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken,
Inplaats van treinen vervuilen.
als ik geld had voor een auto, zou ik dat zelf al wel doen. ik zou er ook geen problemen mee hebben als iemand anders graffiti op mijn auto spuit.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ga mijn creatief denken dan maar eens op jou auto toepassen mooie tag er op. Beetje kleurtje spuiten heel kunstig.
Je bent vast een nutteloze toy zonder enig talent. Ga oefenen toy en val ons niet lastig met je bullshit praatjes!quote:Op zondag 4 maart 2012 03:34 schreef Stza het volgende:
[..]
jij weet gewoon niet wat kunst is, vind jij die lelijke treinen beter dan? of die lelijke grijze gebouwen in steden? is toch vet, dat als je in de trein zit je nonstop tags en pieces ziet op die geluidswallen en dat het lelijke beton van gebouwen wordt verandert in iets dat mooi en creatief is.
jij hebt geen recht van spreken, battiebwoy, met je huiltopics in r&pquote:Op zondag 4 maart 2012 03:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nutteloze toy zonder talent. Ga oefenen toy en val ons niet lastig met je praatjes.
Rot op terug naar Aruba, crimineel kreng.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:41 schreef Stza het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, battiebwoy, met je huiltopics in r&p
En je kamertje in de achterbuurt kan je ook niets rotten ... Ben je jaloers op succes ?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:40 schreef Stza het volgende:
[..]
als ik geld had voor een auto, zou ik dat zelf al wel doen. ik zou er ook geen problemen mee hebben als iemand anders graffiti op mijn auto spuit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rot op terug naar Aruba, crimineel kreng.
racistquote:Op zondag 4 maart 2012 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Of Curacao, Antillen whatever.. een pot nat
hoe triest ben je als je je eigenwaarde en zelfrespect moet halen uit hoe de muren van je huis eruit zien, kapitalistisch zwijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je kamertje in de achterbuurt kan je ook niets rotten ... Ben je jaloers op succes ?
mijn drugsverslaving heeft niks met dit alles te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je nooit geld gehad ?
Of ben je pas zo sinds je verslaving?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |