je weet niet waar je over praatquote:Op zondag 4 maart 2012 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flikker op met je hippie rotzooi straat tuig
Ga een baan zoeken,quote:
jij weet gewoon niet wat kunst is, vind jij die lelijke treinen beter dan? of die lelijke grijze gebouwen in steden? is toch vet, dat als je in de trein zit je nonstop tags en pieces ziet op die geluidswallen en dat het lelijke beton van gebouwen wordt verandert in iets dat mooi en creatief is.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken,
Inplaats van treinen vervuilen.
als ik geld had voor een auto, zou ik dat zelf al wel doen. ik zou er ook geen problemen mee hebben als iemand anders graffiti op mijn auto spuit.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke ik ga mijn creatief denken dan maar eens op jou auto toepassen mooie tag er op. Beetje kleurtje spuiten heel kunstig.
Je bent vast een nutteloze toy zonder enig talent. Ga oefenen toy en val ons niet lastig met je bullshit praatjes!quote:Op zondag 4 maart 2012 03:34 schreef Stza het volgende:
[..]
jij weet gewoon niet wat kunst is, vind jij die lelijke treinen beter dan? of die lelijke grijze gebouwen in steden? is toch vet, dat als je in de trein zit je nonstop tags en pieces ziet op die geluidswallen en dat het lelijke beton van gebouwen wordt verandert in iets dat mooi en creatief is.
jij hebt geen recht van spreken, battiebwoy, met je huiltopics in r&pquote:Op zondag 4 maart 2012 03:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nutteloze toy zonder talent. Ga oefenen toy en val ons niet lastig met je praatjes.
Rot op terug naar Aruba, crimineel kreng.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:41 schreef Stza het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, battiebwoy, met je huiltopics in r&p
En je kamertje in de achterbuurt kan je ook niets rotten ... Ben je jaloers op succes ?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:40 schreef Stza het volgende:
[..]
als ik geld had voor een auto, zou ik dat zelf al wel doen. ik zou er ook geen problemen mee hebben als iemand anders graffiti op mijn auto spuit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Rot op terug naar Aruba, crimineel kreng.
racistquote:Op zondag 4 maart 2012 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Of Curacao, Antillen whatever.. een pot nat
hoe triest ben je als je je eigenwaarde en zelfrespect moet halen uit hoe de muren van je huis eruit zien, kapitalistisch zwijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je kamertje in de achterbuurt kan je ook niets rotten ... Ben je jaloers op succes ?
mijn drugsverslaving heeft niks met dit alles te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je nooit geld gehad ?
Of ben je pas zo sinds je verslaving?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |