abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108597877
Hallo FOK!ers,

Mijn school wordt ook gebruikt als stadstheater, omdat de school een ingebouwde theaterzaal heeft. Ik breng de pauze altijd naast de ingang door. Er hangen ook allemaal posters van de aankomende shows. Alles goed en wel, maar het probleem is dat er nu een enorme ingelijste poster hangt met het hoofd van Tijl Beckand (ja, achter glas zelfs!).

Ik kan die vent niet uitstaan en ik moet elke keer spontaan kotsen als ik zijn hoofd op tv zie. En daar moet ik nu dus elke dag tegen aan kijken. En nee, ik zoek geen andere plek omdat ik naast het theater tenminste fatsoenlijk kan zitten en het niet vol zit.

Klacht: Op de plek waar ik mijn pauzes doorbreng hangt nu een poster van Tijl Beckand.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:53:58 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108597896
leuk togh
Doei!
  Miss 200.000.000! donderdag 1 maart 2012 @ 19:54:37 #3
367000 roos94
pi_108597925
Inderdaad. Semi grappige arrogante kutkwal :r :r :r :r
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:54:39 #4
333374 Lithia
Too serious
pi_108597927
Ze waren niet al te zuinig geweest met photoshop. Damn. :')
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_108597932
Breek s'nachts in bij je school en vervang de poster door iets anders Mission Impossible style!
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 19:54:51 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_108597938
En dan bloed je ook nog eens uit je kut, zwaar leven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:54:52 #7
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108597939
Oplossing: ergens anders je pauze vieren.

Slotje
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108597955
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Lithia het volgende:
Ze waren niet al te zuinig geweest met photoshop. Damn. :')
Dit :')
pi_108597967
teken een snorretje op zijn gezicht, dat zal hem leren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:55:26 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_108597970
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Lithia het volgende:
Ze waren niet al te zuinig geweest met photoshop. Damn. :')
Idd, hier lijkt hij haast aantrekkelijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_108598007
TS, moet ik een tijltje brengen voor je?
pi_108598032
Ik neem aan dat je toen je dat plaatje in de OP opzocht en hier terecht kwam:

http://www.google.nl/sear(...)ZPT6T7Dqay0QWzz_33Cw

ook moest kotsen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_108598083
quote:
5s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef vosss het volgende:
Ik neem aan dat je toen je dat plaatje in de OP opzocht en hier terecht kwam:

http://www.google.nl/sear(...)ZPT6T7Dqay0QWzz_33Cw

ook moest kotsen?
Bijna, maar ik hield me in toen ik aan mijn toetsenbord dacht.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:57:47 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108598101
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Lees de OP eens fatsoenlijk.
Ik ga NU lezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:00:33 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108598244
Ik heb het gelezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:01:02 #17
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_108598390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
spontaan kotsen als ik zijn hoofd op tv zie.
Tekst verklaren bij nederlandse les lijkt me wel wat voor je ipv doelloos rondhangen bij posters.
pi_108598411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
leuk togh
nee
pi_108598514
quote:
en
?
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:06:27 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108598585
Je gewoon omdraaien is geen optie? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:07:03 #22
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108598614
Terechte klacht, wat een galbak die vent :r
Ik vind die vent ook altijd iets weghebben van deze kwal:
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:09:43 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108598790
Ruben van der Meer ook :r Altijd lachen om z'n eigen grappen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108598868
Ruben Nicolai, ook al zo'n kneus :r

pi_108598876
Neem een viltstift mee:
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:13:36 #26
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_108598984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
Ruben Nicolai, ook al zo'n kneus :r

[ afbeelding ]
:9~
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_108598991
"de lama's" :') nog nooit om gelachen
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:14:45 #28
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108599034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
Ruben Nicolai, ook al zo'n kneus :r

[ afbeelding ]
Inderdaad die kop alleen al :r

Nog zo'n eikel:
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:15:32 #29
333374 Lithia
Too serious
pi_108599070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef lol_wut het volgende:
Ruben Nicolai, ook al zo'n kneus :r

[ afbeelding ]
:9~ !!
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_108599076
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:16:06 #31
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_108599092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
:o :D
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_108599627
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_108599659
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:27:34 #34
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108599661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108600344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
:') :D
pi_108600346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je gewoon omdraaien is geen optie? :')
En dit is geen optie, want de zitplaatsen zijn naar die poster gekeerd. Anders zit ik met mijn neus tegen de muur.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:44:05 #38
3185 Adelante
To let it go now
pi_108600510


Vrouwen lachen er blijkbaar om :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:45:21 #39
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108600574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwen lachen er blijkbaar om :')
Ziet er wel zacht en knuffelbaar uit.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_108601556
De allergrootste hekel heb ik nog wel aan die Jeroen van Koningsbrugge :r
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:07:58 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108605247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nu keihard door een bloedserieuze film te lachen vanwege dit plaatje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:16:27 #42
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108605730
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:16:42 #43
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108605746
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef luckass het volgende:
"de lama's" :') nog nooit om gelachen
Moeilijk leven heb je.
pi_108605856
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Moeilijk leven heb je.
De Lama's grappig vinden :')

Helaas zitten ze nu in bijna elk RTL programma ;(
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:19:20 #45
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108605888
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De Lama's grappig vinden :')

Helaas zitten ze nu in bijna elk RTL programma ;(
Ik pretendeer nergens dat ik ze grappig vind.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:58:09 #47
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108684962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:16 schreef rosepetals het volgende:

[..]

:o :D
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef luckass het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

_O- _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

:') _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:D
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef lol_wut het volgende:

[..]

:') :D
Ik snap em niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 maart 2012 @ 01:00:08 #48
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108685020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef jeroen25 het volgende:
Neem een viltstift mee:
[ afbeelding ]
Ik zeg doen TS :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_108685104
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik snap em niet.
  zondag 4 maart 2012 @ 01:04:28 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108685152
Sorry ik weet niet wie die man is, dus ik snap de grap nog niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')