Nah oke dan, volgende keer maak ik er 120 van ipv 150.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook bezuinigen. Een hoertje is goedkoper dan een vriendin onderhouden.
De VVD is het met u oneens, 120 moet hoger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah oke dan, volgende keer maak ik er 120 van ipv 150.
Ja, ik vind het ook wel erg weinig. Is maar net genoeg voor boodschappen van een week.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De VVD is het met u oneens, 120 moet hoger!
Ho ho ik heb een gratis strippen Bonuskaart.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent er ook wel heel makkelijk in, als je klandizie hebt, moet je het ook wel benutten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil Lutz Jacobi wel even zien. Toch wel benieuwd naar haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef De_Nuance het volgende:
Sjuul Paradijs, Lutz Jacobi , Jolande Sap en zo'n dude die linkse columns voor de Telegraaf schreef die niet werden geplaatst.
P&W
Ze heeft de aantrekkingskracht van een mariette hamer en de welbespreektheid van mariette hamer, maar dan in een ander dialect.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil Lutz Jacobi wel even zien. Toch wel benieuwd naar haar.
Ja, maar hard is toch niet perse beter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stofzuigers zuigen toch wel heel hard.
Dat is waar. Het is ook een stuk gevaarlijker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar hard is toch niet perse beter?
Jij zuigt zo nu en dan ook hard, toch word mn piemel daar niet stijf van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stofzuigers zuigen toch wel heel hard.
Ik heb haar gezien toen ze het over ons Nationale Erfgoed De Wadden had. In eerste instantie dacht ik dat het een man was, en in tweede instantie eigenlijk nogquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze heeft de aantrekkingskracht van een mariette hamer en de welbepreektheid van mariette hamer, maar dan in een ander dialect.
Indeed, goed pijpen is een kunstvorm.quote:
een stofzuiger aan je lul zetten met pijpen vergelijken is ook een kunstvorm, niet een goede though.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Indeed, goed pijpen is een kunstvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |