Nah oke dan, volgende keer maak ik er 120 van ipv 150.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ook bezuinigen. Een hoertje is goedkoper dan een vriendin onderhouden.
De VVD is het met u oneens, 120 moet hoger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah oke dan, volgende keer maak ik er 120 van ipv 150.
Ja, ik vind het ook wel erg weinig. Is maar net genoeg voor boodschappen van een week.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De VVD is het met u oneens, 120 moet hoger!
Ho ho ik heb een gratis strippen Bonuskaart.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent er ook wel heel makkelijk in, als je klandizie hebt, moet je het ook wel benutten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil Lutz Jacobi wel even zien. Toch wel benieuwd naar haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef De_Nuance het volgende:
Sjuul Paradijs, Lutz Jacobi , Jolande Sap en zo'n dude die linkse columns voor de Telegraaf schreef die niet werden geplaatst.
P&W
Ze heeft de aantrekkingskracht van een mariette hamer en de welbespreektheid van mariette hamer, maar dan in een ander dialect.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil Lutz Jacobi wel even zien. Toch wel benieuwd naar haar.
Ja, maar hard is toch niet perse beter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stofzuigers zuigen toch wel heel hard.
Dat is waar. Het is ook een stuk gevaarlijker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar hard is toch niet perse beter?
Jij zuigt zo nu en dan ook hard, toch word mn piemel daar niet stijf van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stofzuigers zuigen toch wel heel hard.
Ik heb haar gezien toen ze het over ons Nationale Erfgoed De Wadden had. In eerste instantie dacht ik dat het een man was, en in tweede instantie eigenlijk nogquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze heeft de aantrekkingskracht van een mariette hamer en de welbepreektheid van mariette hamer, maar dan in een ander dialect.
Indeed, goed pijpen is een kunstvorm.quote:
een stofzuiger aan je lul zetten met pijpen vergelijken is ook een kunstvorm, niet een goede though.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Indeed, goed pijpen is een kunstvorm.
Het zou al een grap zijn als men de kast waarin hij in wilt duiken dicht doet waardoor hij met zn bakkes op de deur beland.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie de Jager al bij de volgende top: "Nothing to see here" *sneakt weg*.
Haha precies, we zitten al sinds jaar en dag heel de EU te trollen met strengere regels en te dwingen overal het mes in te zetten en een dag voordat die wetten worden getekend door de regeringsleiders komen wij met het nieuws dat we het dit jaar niet gaan redden en wat "versoepeling" willen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou al een grap zijn als men de kast waarin hij in wilt duiken dicht doet waardoor hij met zn bakkes op de deur beland.
Inhoud is van marginaal belang in het politiek spel.quote:
Nooit geprobeerd, maar lijkt me ook niet verstandig inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een stofzuiger aan je lul zetten met pijpen vergelijken is ook een kunstvorm, niet een goede though.
Ik denk wel dat het gehele Europese parlement een instant facepalm deed na dit nieuws.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rutte is ook een lulletje rozewater, maar dat betekend nog niet dat De Jager de boel op precies de zelfde manier moet leiden,.
Ja geweldig ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha precies, we zitten al sinds jaar en dag heel de EU te trollen met strengere regels en te dwingen overal het mes in te zetten en een dag voordat die wetten worden getekend door de regeringsleiders komen wij met het nieuws dat we het dit jaar niet gaan redden en wat "versoepeling" willen.
Trololol Nederland.
Nederland natuurlijk.quote:
En morgen valt de regering.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja geweldig dit
Van alle euro AAA-landen zijn wij trouwens het land met verreweg het grootste begrotingstekort.
Beste kabinet ooit volgens onze vriend 3-voudquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja geweldig dit
Van alle euro AAA-landen zijn wij trouwens het land met verreweg het grootste begrotingstekort.
Al gaan we ten onder, we gaan lachend en dansend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En morgen valt de regering.
[ afbeelding ]
Nothing to see here people, trololol.
De VVD heeft het goed gedaan, niet alleen de minima en hulpbehoevenden in Nederland een loer gedraaid maar nu blijkt ook in heel Europa.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beste kabinet ooit volgens onze vriend 3-voud
Precies, Rutte was weer op de TV met z'n lach, "Ach, valt allemaal wel weer mee dit, en anders maar die boete van 1.1 miljard betalen". Eigenlijk is het dieptriest, maar ik vind 't gewoon grappig, kan 't ze niet eens kwalijk nemen gek genoeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Al gaan we ten onder, we gaan lachend en dansend.
Die penis aqua rosa graaft z'n eigen graf. Hij wordt de slechtste onetermer ooit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, Rutte was weer op de TV met z'n lach, "Ach, valt allemaal wel weer mee dit, en anders maar die boete van 1.1 miljard betalen". Eigenlijk is het dieptriest, maar ik vind 't gewoon grappig, kan 't ze niet eens kwalijk nemen gek genoeg.
Het gaat om z'n mentaliteit. Waar de linksen (zoals deze reeks tot in den treure heeft aangetoond) constant janken en zwartgallig doen zijn de rechtsen optimistisch, tot in het absurde. Dat is niets dan prijzenswaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, Rutte was weer op de TV met z'n lach, "Ach, valt allemaal wel weer mee dit, en anders maar die boete van 1.1 miljard betalen". Eigenlijk is het dieptriest, maar ik vind 't gewoon grappig, kan 't ze niet eens kwalijk nemen gek genoeg.
Met een glimlach op je smoel beroerd beleid proberen te verkopen maakt het nog geen goed ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef waht het volgende:
[..]
Het gaat om z'n mentaliteit. Waar de linksen (zoals deze reeks tot in den treure heeft aangetoond) constant janken en zwartgallig doen zijn de rechtsen optimistisch, tot in het absurde. Dat is niets dan prijzenswaardig.
Als Conservartieve partij heeft de VVD het idd goed gedaan, ik vraag me alleen af of men het liberale gedeelte weer voor zich weten te winnen als er verkiezingscampagnes overheen gaan, en of ze een deel van hun conservatieve achterban niet naar het CDA terug zullen zien lopen als men harder gaat inzetten op vluchtelingenproblematiek en bezuinigen op OWS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De VVD heeft het goed gedaan, niet alleen de minima en hulpbehoevenden in Nederland een loer gedraaid maar nu blijkt ook in heel Europa.
Like a boss.
Het eerste wat in me op kwam toen ik die boetes hoorde en de regulaties die Nederland er zelf hoogstpersoonlijk heeft lopen doordrukken was ook: "Wie een kuil graaft voor een ander....".quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die penis aqua rosa graaft z'n eigen graf. Hij wordt de slechtste onetermer ooit.
En dan acht ik Rutte en De Jager echt slim genoeg om te weten dat dit slechte bericht er gewoon aan kwam. Valt toch wat tegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het eerste wat in me op kwam toen ik die boetes hoorde en de regulaties die Nederland er zelf hoogstpersoonlijk heeft lopen doordrukken was ook: "Wie een kuil graaft voor een ander....".
En na een in eerste instantie "Ja hoor, Nederland weer" gedachte moest ik daarna hard lachen.
Ja precies dat dacht ik dus ook, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig geweest anderhalf/twee jaar. Alles zo hard mogelijk lopen dichttimmeren waardoor we nu onze eigen economie om zeep moeten helpen om die 3% te bereiken. Echt weer lekker typisch Nederlands dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan acht ik Rutte en De Jager echt slim genoeg om te weten dat dit slechte bericht er gewoon aan kwam. Valt toch wat tegen
Maar de PVV is redelijk tevreden gehoudenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik dus ook, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig geweest anderhalf/twee jaar. Alles zo hard mogelijk lopen dichttimmeren waardoor we nu onze eigen economie om zeep moeten helpen om die 3% te bereiken. Echt weer lekker typisch Nederlands dit.
Smart.
Och ik zou nog altijd op ze stemmen, en ik vind 't niet eens zo'n heel probleem, maar echt slim is het niet nee dat moge duidelijk zijn. Laten we wel wezen, wij als Nederland hebben zo hard staan lopen rammen op Griekenland dat ze daar hun soevereiniteit kwijt zijn en hun kont niet meer kunnen krabben en even later komen wij met het vrolijke bericht dat we zelf de regels willen negeren voor 2013.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Conservartieve partij heeft de VVD het idd goed gedaan, ik vraag me alleen af of men het liberale gedeelte weer voor zich weten te winnen als er verkiezingscampagnes overheen gaan, en of ze een deel van hun conservatieve achterban niet naar het CDA terug zullen zien lopen als men harder gaat inzetten op vluchtelingenproblematiek en bezuinigen op OWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |