Mag je met de mountainbike de trein in?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef Jort227 het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar zijn er eigenlijk ook (grotere) MTB routes met meer faciliteiten dan alleen de route? Ik zit te denken, misschien dat ik eens in de vakantie de trein pak en gewoon met m'n fiets naar zo'n route ga. En om al in m'n fietskleding in de trein te zitten vind ik niet per se zo'n probleem, maar om nu - naderhand - in m'n bezwete en al dan niet modderige fietskleding ook weer terug te moeten vind ik minder.
Dus zijn er ook routes ergens met mogelijkheden tot omkleden/douchen ofzo. Of denk ik dan echt veel te groot
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mag je met de mountainbike de trein in?
Vanochtend was ie redelijk stil. Vanmiddag niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien nog wat vocht ergens ofzo wat nu weg is ?
Nice! Goed nieuws en een goede dealer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Fiets is weer terug, kreeg net een SMS dat ik hem op kon halen.
Het probleem bleek hem in het rechterpedaal te zitten.
Er zat wat speling op (dat was dus die trilling die ik zo nu en dan meende te voelen) en doordat er dan lucht en vuil bij kon komen en door het rijden zelf (als ik het goed begrepen heb) waren er ondertussen al een flink aantal kogellagertjes de wijde wereld ingetrokken.
Dus er zit nu een nieuw pedaal + kogellagers op en men heeft voor de zekerheid ook maar meteen de trapas vervangen door een nieuwe.
Alles geheel kosteloos natuurlijk![]()
Morgen dus lekker het bos in
En buiten de spits reizen (voor het geval je doordeweeks wilt gaan).quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Moet je wel 6 euro extra voor betalen.
Om vet te verwijderen. En je hebt natuurlijk een ouwe lap nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:59 schreef Volvoman het volgende:
Ok. Zag wel positieve ervaring, wat betreft het ontvetten.
Remmenreiniger werkt dus ook om het oude vet eraf te halen? Of als smering?
Ik heb een Giant Revel 4 gekocht. Echte recreatiefiets zeg maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
Wat voor een mountainbike heb je gekocht?
Zelf gebruik ik voor de ketting Innotech 105 Ketting Fluid: reinigt, ontvet, smeert en beschermt de ketting.
Shimano, Cyclon en Pedros hebben ook vergelijkbaar spul in het assortiment.
2.50 als buitenband zou wel krap gaan worden.... Dan kom ik niet meer vooruit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:10 schreef wormtrein het volgende:
Is 26x2.35 de maat van de buitenband? Want binnenbandjes hebben een vrij breed maatgebied waarin ze toepasbaar zijn. Dan is alles tussen de 2.00 en 2.50 goed volgens mij.
Goede site.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef tomaat52 het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met http://www.chainreactioncycles.com ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |