abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2012 @ 19:07:44 #151
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108980320
tijd dat het koningshuis verdwijnt blijkbaar.
  maandag 12 maart 2012 @ 23:31:25 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109035573
Leuk dat idioten zoals Karst Tates ook Koninginnedag weten te verpesten ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 12 maart 2012 @ 23:45:03 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_109036082
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Leuk dat idioten zoals Karst Tates ook Koninginnedag weten te verpesten ...
Die is alweer even dood... Noem het voorzorg, jammer dat t nodig is. Maar verpesten is wel erg dramatisch
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 04:38:24 #155
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_109039225
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Daar is het inderdaad tijd voor. De natuur heeft het goede voorbeeld gegeven.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:22:06 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109039990
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Maron het volgende:

[..]

Die huiszoekingen lijken me logisch @Piet_Piraat..Het drama in Apeldoorn heeft aangetoond dat Koninginnedag door de Koninklijke familie nooit meer frank en vrij gevierd kan worden..
Ze zijn gewoonweg 'sitting ducks' als er iemand rondloopt met snode plannen..
Jammer maar helaas..
en op prinsjesdag mag half den haag een huisbezoek verwachten?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:33:36 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109040104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 04:38 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

:{
The truth was in here.
pi_109040144
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die is alweer even dood... Noem het voorzorg, jammer dat t nodig is. Maar verpesten is wel erg dramatisch
Criminaliseren van je burgers noem ik niet "nodig". Dit soort praktijken hoort in enge dictaturen thuis, met Kameraad Van Oostrum erbij.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109040291
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Criminaliseren van je burgers noem ik niet "nodig". Dit soort praktijken hoort in enge dictaturen thuis, met Kameraad Van Oostrum erbij.
Precies. Daarnaast: iemand die het wil verpesten krijgt altijd wel een kans, het is niet zo dat huiszoekingen het drama in Apeldoorn had kunnen voorkomen (Karst Tates woonde naar mijn weten ook niet op de route).

Dit is gewoon onnodig, je voorkomt er niks mee en als het echt onveilig is (wat ik niet geloof) dan moeten we maar weer een défilé gaan houden (voor zover zoiets 100% veilig kan zijn).
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:51:19 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109041367
die friso he, t'is wat...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:52:05 #161
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109041392
Misschien een idee om dat huiszoekinggedoe hier te bespreken ipv in dit topic wat er niks mee te maken heeft?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_109226579
Ondertussen ligt Friso nog steeds in coma of is in vegetatieve status na het ongeluk op 17 februari. Met of zonder beademing, dat is niet naar buiten gebracht. Willem-Alexander en vermoedelijk Beatrix zijn in ieder geval gisteravond naar Londen afgereisd voor een bezoek.

Tweets over Willem-Alexander die onverwacht naar Londen ipv Parijs ging.

MariekeNOS twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 19:29:30 Willem Alexander is vanavond niet, zoals gepland, bij het concert vh Koninklijk Concertgebouw orkest in Parijs, hij is in Londen. reageer retweet
MariekeNOS twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 19:31:30 Volgens de RVD moet daar geen reden tot extra zorg over prins Friso in gezien worden. reageer retweet
Deense koningin (goed bevriend met Beatrix), heeft ook haar zorgen geuit. Uit haar woorden is op te maken dat er weinig hoop is.

quote:
Deense Koningin spreekt over prins Friso

Koningin Margrethe doet uitspraak over prins Friso. Deense Koningin over Friso: "Weet niet wat te hopen, het ziet er niet goed uit voor prins Friso".

Koningin Beatrix en de Deense Koningin Margrethe zijn goed bevriend met elkaar. De Deense Koningin heeft voor het eerst gesproken over het ongeluk dat prins Friso in Oostenrijk heeft gehad. Het Deense tijdschrift Gefactureerd Bladet komt met het verhaal met de Deense Koningin Margrethe.

Volgens Koningin Margrethe van Denemarken is het de moeilijkste tijd voor Koningin Beatrix sinds de dood van haar echtgenoot Prins Claus in 2002. "Ik ben in gedachte bij haar. Wat er is gebeurd is verschrikkelijk. Een verschrikkelijke tragedie. Het ziet er niet al te goed uit". Volgens het tijdschrift zegt ze ook: "Het is zo tragisch voor de hele familie. Men kan alleen maar hopen ... nee, ik weet het niet. Ik weet niet eens wat men zou moeten hopen. "

'Koningin Beatrix heeft haar werkzaamheden weer hervat en glimlacht dapper op openbare bijeenkomsten. Die glimlach kan echter niet verbergen dat ze zich zorgen maakt om haar zoon', volgens het Deense tijdschrift.

In het buitenland wordt in kranten, tijdschriften en bladen nog steeds geschreven over het tragische ongeval wat prins Friso op 17 februari in Oostenrijk heeft gehad.

© NieuwsUit.com
Verschil tussen coma en vegetatieve toestand.
quote:
Een coma duurt zelden langer dan 4 tot 6 weken. Daarna komt de persoon meestal te overlijden. Wanneer een coma langer dan 4 weken duurt, spreken we van een langdurig coma of een coma vigil. Als een patiënt niet overlijdt, maar ook niet snel tot bewustzijn komt, gaan meestal na twee à drie weken wel de ogen open, krijgt de persoon een regelmatig dag- en nachtritme. Beademing is dan vaak niet meer nodig. Er is dan niet meer sprake van coma, maar van een vegetatieve toestand. Hij maakt kauwbewegingen, slikt, geeuwt en maakt ongecontroleerde bewegingen. De persoon kan spontaan de ogen openen. De persoon lijkt wakker te zijn, maar er kan geen (oog)contact gemaakt worden met die persoon.
Een vegetatieve toestand kan jaren duren.
http://www.gezondvgz.nl/d_ls2745

Hij zou dus eigenlijk al (bijna) uit coma moeten zijn, maar ik vraag me af of de RVD dit zou bekend maken.
pi_109233318
Hij zal dus nu inmiddels wel in die vegetatieve toestand zijn dus...
LIjkt me echt eng als je naast je man/kind/broer staat die wel zijn ogen open doet, wellicht wat bewegingen maakt, slikt, ademt, maar hij lijkt je niet te zien of te horen.
Ik denk dat je je ergens toch gaat inbeelden dat hij je wel toch nog hoort/voelt, maar dat niet kan uiten. Je klampt je dan vast aan ieder teken van respons.
Wat een marteling. Iemand is niet dood, maar de persoon die hij was, is er niet meer. Je ziet in wezen dan een lichaam, meer niet...

Voor Mabel eigenlijk een onhoudbare toestand. Stel dat dit jaren zo blijft. Ze is nog jong genoeg om een nieuwe man te leren kennen, maar dat is onmogelijk zolang Friso blijft doorademen. Zeker in haar positie en met haar bekendheid. Als ze met een andere man wordt gesignaleerd dan zal de wereld op zijn kop staan. Dat kan dus niet...

En dan de kinderen... hoe moeten die dit begrijpen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 18 maart 2012 @ 14:51:10 #164
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_109233441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 04:38 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

En nu? Trots op jezelf?
Stop the world, I want to get out.
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2012 @ 15:36:01 #165
240917 Mula
pi_109235245
Vooral dat "kan spontaan de ogen openen" lijkt me echt verschrikkelijk voor de familie. Hij is er maar toch ook niet.

Wat een drama voor de familie dit.. :'(
pi_109235795
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een gedeelte verdween dan ook al onder de sneeuw.

[ Bericht % gewijzigd door -_Guitarist_- op 28-03-2012 00:25:47 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 16:24:04 #167
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_109237673
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Injetta het volgende:
Hij zal dus nu inmiddels wel in die vegetatieve toestand zijn dus...
LIjkt me echt eng als je naast je man/kind/broer staat die wel zijn ogen open doet, wellicht wat bewegingen maakt, slikt, ademt, maar hij lijkt je niet te zien of te horen.
Ik denk dat je je ergens toch gaat inbeelden dat hij je wel toch nog hoort/voelt, maar dat niet kan uiten. Je klampt je dan vast aan ieder teken van respons.
Wat een marteling. Iemand is niet dood, maar de persoon die hij was, is er niet meer. Je ziet in wezen dan een lichaam, meer niet...

Lijkt me echt vreselijk voor voor alle familieleden, ergens in je achterhoofd blijft volgens mij toch de hoop dat hij op een of andere manier contact met je zal kunnen leggen, je gaat letten op ademhaling, oogbeweging, knipperen van de ogen, bewegen van vingers..etc etc.."Als je me hoort, knijp dan in m'n hand..etc".

In vegetatieve toestand kan het lijken alsof de patient bewust jou negeert. Als je daar gevoelig voor bent, zoals kinderen, waar je dit heel moeilijk aan kunt uitleggen als ze erg jong zijn, krijg dramatsche toestanden.. "kijkt papa me nou wel of niet aan...? "

Een drama voor elk gezin...
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_109238567
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:44 schreef Jojoke het volgende:
Ondertussen ligt Friso nog steeds in coma of is in vegetatieve status na het ongeluk op 17 februari. Met of zonder beademing, dat is niet naar buiten gebracht. Willem-Alexander en vermoedelijk Beatrix zijn in ieder geval gisteravond naar Londen afgereisd voor een bezoek.

Ja hee, Wim-Lex was vorige week ook al in Londen om een gedeelte van de HMS Royal Charles terug te brengen. Had hij toen niet gelijk even langs kunnen wippen?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:34:39 #170
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_109576107
quote:
Heel netjes van ze. Had niet gehoeven.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_109576189
Die kan worden afgeschreven.
pi_109576476
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat we dat maar weten. Ik neem aan dat je de heren/dames medici in Londen dat al hebt meegedeeld en zij dan dus ook direct zijn overgegaan tot de procedures qua er uittrekken van de stekker?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109576524
Geen idee of dat zo is idd...Telenet wil dat in ieder geval nog niet
http://nos.nl/koningshuis(...)der-bij-telenet.html
pi_109576580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat we dat maar weten. Ik neem aan dat je de heren/dames medici in Londen dat al hebt meegedeeld en zij dan dus ook direct zijn overgegaan tot de procedures qua er uittrekken van de stekker?
De heren medici in London gaan nog ff verder met bankrekening spekken en daarna zal hun conclusie hetzelfde zijn.
pi_109579074
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inderdaad. Het is de vraag wanneer dit gaat beuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')