Die is alweer even dood... Noem het voorzorg, jammer dat t nodig is. Maar verpesten is wel erg dramatischquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Leuk dat idioten zoals Karst Tates ook Koninginnedag weten te verpesten ...
Daar is het inderdaad tijd voor. De natuur heeft het goede voorbeeld gegeven.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tijd dat het koningshuis verdwijnt blijkbaar.
en op prinsjesdag mag half den haag een huisbezoek verwachten?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Die huiszoekingen lijken me logisch @Piet_Piraat..Het drama in Apeldoorn heeft aangetoond dat Koninginnedag door de Koninklijke familie nooit meer frank en vrij gevierd kan worden..
Ze zijn gewoonweg 'sitting ducks' als er iemand rondloopt met snode plannen..
Jammer maar helaas..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:38 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad tijd voor. De natuur heeft het goede voorbeeld gegeven.
Criminaliseren van je burgers noem ik niet "nodig". Dit soort praktijken hoort in enge dictaturen thuis, met Kameraad Van Oostrum erbij.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die is alweer even dood... Noem het voorzorg, jammer dat t nodig is. Maar verpesten is wel erg dramatisch
Precies. Daarnaast: iemand die het wil verpesten krijgt altijd wel een kans, het is niet zo dat huiszoekingen het drama in Apeldoorn had kunnen voorkomen (Karst Tates woonde naar mijn weten ook niet op de route).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Criminaliseren van je burgers noem ik niet "nodig". Dit soort praktijken hoort in enge dictaturen thuis, met Kameraad Van Oostrum erbij.
twitter:MariekeNOS twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 19:29:30Willem Alexander is vanavond niet, zoals gepland, bij het concert vh Koninklijk Concertgebouw orkest in Parijs, hij is in Londen. reageer retweet
Deense koningin (goed bevriend met Beatrix), heeft ook haar zorgen geuit. Uit haar woorden is op te maken dat er weinig hoop is.twitter:MariekeNOS twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 19:31:30Volgens de RVD moet daar geen reden tot extra zorg over prins Friso in gezien worden. reageer retweet
Verschil tussen coma en vegetatieve toestand.quote:Deense Koningin spreekt over prins Friso
Koningin Margrethe doet uitspraak over prins Friso. Deense Koningin over Friso: "Weet niet wat te hopen, het ziet er niet goed uit voor prins Friso".
Koningin Beatrix en de Deense Koningin Margrethe zijn goed bevriend met elkaar. De Deense Koningin heeft voor het eerst gesproken over het ongeluk dat prins Friso in Oostenrijk heeft gehad. Het Deense tijdschrift Gefactureerd Bladet komt met het verhaal met de Deense Koningin Margrethe.
Volgens Koningin Margrethe van Denemarken is het de moeilijkste tijd voor Koningin Beatrix sinds de dood van haar echtgenoot Prins Claus in 2002. "Ik ben in gedachte bij haar. Wat er is gebeurd is verschrikkelijk. Een verschrikkelijke tragedie. Het ziet er niet al te goed uit". Volgens het tijdschrift zegt ze ook: "Het is zo tragisch voor de hele familie. Men kan alleen maar hopen ... nee, ik weet het niet. Ik weet niet eens wat men zou moeten hopen. "
'Koningin Beatrix heeft haar werkzaamheden weer hervat en glimlacht dapper op openbare bijeenkomsten. Die glimlach kan echter niet verbergen dat ze zich zorgen maakt om haar zoon', volgens het Deense tijdschrift.
In het buitenland wordt in kranten, tijdschriften en bladen nog steeds geschreven over het tragische ongeval wat prins Friso op 17 februari in Oostenrijk heeft gehad.
© NieuwsUit.com
http://www.gezondvgz.nl/d_ls2745quote:Een coma duurt zelden langer dan 4 tot 6 weken. Daarna komt de persoon meestal te overlijden. Wanneer een coma langer dan 4 weken duurt, spreken we van een langdurig coma of een coma vigil. Als een patiënt niet overlijdt, maar ook niet snel tot bewustzijn komt, gaan meestal na twee à drie weken wel de ogen open, krijgt de persoon een regelmatig dag- en nachtritme. Beademing is dan vaak niet meer nodig. Er is dan niet meer sprake van coma, maar van een vegetatieve toestand. Hij maakt kauwbewegingen, slikt, geeuwt en maakt ongecontroleerde bewegingen. De persoon kan spontaan de ogen openen. De persoon lijkt wakker te zijn, maar er kan geen (oog)contact gemaakt worden met die persoon.
Een vegetatieve toestand kan jaren duren.
En nu? Trots op jezelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:38 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad tijd voor. De natuur heeft het goede voorbeeld gegeven.
Een gedeelte verdween dan ook al onder de sneeuw.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tijd dat het koningshuis verdwijnt blijkbaar.
Lijkt me echt vreselijk voor voor alle familieleden, ergens in je achterhoofd blijft volgens mij toch de hoop dat hij op een of andere manier contact met je zal kunnen leggen, je gaat letten op ademhaling, oogbeweging, knipperen van de ogen, bewegen van vingers..etc etc.."Als je me hoort, knijp dan in m'n hand..etc".quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Injetta het volgende:
Hij zal dus nu inmiddels wel in die vegetatieve toestand zijn dus...
LIjkt me echt eng als je naast je man/kind/broer staat die wel zijn ogen open doet, wellicht wat bewegingen maakt, slikt, ademt, maar hij lijkt je niet te zien of te horen.
Ik denk dat je je ergens toch gaat inbeelden dat hij je wel toch nog hoort/voelt, maar dat niet kan uiten. Je klampt je dan vast aan ieder teken van respons.
Wat een marteling. Iemand is niet dood, maar de persoon die hij was, is er niet meer. Je ziet in wezen dan een lichaam, meer niet...
Ja hee, Wim-Lex was vorige week ook al in Londen om een gedeelte van de HMS Royal Charles terug te brengen. Had hij toen niet gelijk even langs kunnen wippen?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:44 schreef Jojoke het volgende:
Ondertussen ligt Friso nog steeds in coma of is in vegetatieve status na het ongeluk op 17 februari. Met of zonder beademing, dat is niet naar buiten gebracht. Willem-Alexander en vermoedelijk Beatrix zijn in ieder geval gisteravond naar Londen afgereisd voor een bezoek.
Heel netjes van ze. Had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Laysa het volgende:
http://www.koninklijkhuis(...)gheid-prinses-mabel/
Dat we dat maar weten. Ik neem aan dat je de heren/dames medici in Londen dat al hebt meegedeeld en zij dan dus ook direct zijn overgegaan tot de procedures qua er uittrekken van de stekker?quote:
De heren medici in London gaan nog ff verder met bankrekening spekken en daarna zal hun conclusie hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat we dat maar weten. Ik neem aan dat je de heren/dames medici in Londen dat al hebt meegedeeld en zij dan dus ook direct zijn overgegaan tot de procedures qua er uittrekken van de stekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |