abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:54:49 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108632559
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef waht het volgende:

[..]

Hij had ook z'n strottenhoofd kunnen verbrijzelen.
Een radicale doch doeltreffende oplossing.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:55:42 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108632597
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij had ook gewoon even een afspraak kunnen maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:01:21 #153
236046 NotYou
tigerblood
pi_108632794
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Marlan het volgende:
De geenstijl-redactie kan steeds niet accepteren dat Rutger zo te kakken is gezet door professor Bokito:

http://www.geenstijl.nl/m(...)gaat_v.html#comments
Sad. Ook dat opstel waarin Rutger als een held van de journalistiek of zelfs een held in het algemeen wordt opgeworpen. Hell, ze noemen hem de stem van zijn generatie en vergelijken hem (naar ik mag hopen grappend maar gezien de toon van de rest van het stuk weet je het maar nooit) met Hunter S. Thompson. :')

En nee, het lijkt zeker niet sarcastisch bedoeld al ga ik daar bijna aan twijfelen als ik bovensteende teruglees. :')
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:31:21 #154
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_108636218
Beschamend voor die Rutger en daarom ook leuk. Weggezet als een 8 jarig kind.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:04:13 #155
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_108637789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

hij had ook z'n deur dicht kunnen doen.
Om vervolgens die kwalbal nog een keertje aan te laten bellen?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:16:49 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_108638405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef t-8one het volgende:

[..]

Om vervolgens die kwalbal nog een keertje aan te laten bellen?
Bel je de politie. Maar goed, die hoogleraar is een van de oprichters van de Wilders denktank. Vaak gasten die roepen over fatsoen, maar zelf niet het juiste voorbeeld geven. Roepen dat leraren op scholen met u moeten worden aangesproken, maar andere kamerleden voor rotte vis uitmaken. PVV Tokkies.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:50:19 #157
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108643166
Het ging niet om de hoogleraar, Rutger zoekt het zelf op, niemand heeft hierom gevraagd, thuis opzoeken, my home is my castle.
Nee, huilie huilie dun door de broek, over en uit, truukje werkt niet meer, voortaan zal ook Vogelaar gaan sjaaltje aaien, piep, piep.
O ja en dan aangifte doen, oom agent ze willen me wurgen, kijk maar, ik heb een rood vlekje aan mijn hals.
Nee joh, je hebt de hele natie, lachend op je nek!
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_108645321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bel je de politie. Maar goed, die hoogleraar is een van de oprichters van de Wilders denktank. Vaak gasten die roepen over fatsoen, maar zelf niet het juiste voorbeeld geven. Roepen dat leraren op scholen met u moeten worden aangesproken, maar andere kamerleden voor rotte vis uitmaken. PVV Tokkies.
Mwah, zo onfatsoenlijk is die reactie anders niet hoor, de camera wordt beetgepakt, er wordt wat geworsteld met die microfoon en Rutger krijgt een lesje fatsoen .. van enig fysiek geweld tegen een persoon is in dat hele filmpje helemaal niets te zien en ook niet uit het geluid af te leiden.
Want tja, als die 'anabole wurgprofessor' Rutger echt had gewurgd had die toch niet even later leuk kunnen babbelen, alsnog proberen een discussie uit te lokken, staand op de trap? Als die zich ook maar een moment bedreigt had gevoeld blijf je toch niet naast die gast bovenaan de trap staan lijkt mij. Dat wurgen valt wat mij betreft dan ook in dezelfde categorie als die 'verwonding' van die andere verslaggever destijds op het Museumplein (dacht ik), dat werd ook in het nieuws gebracht alsof die zwaargewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis, bleek het potvedorie een schrammetje van niets te zijn ..
pleased to meet you
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:56:33 #159
236046 NotYou
tigerblood
pi_108646305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef sorcees het volgende:
Het ging niet om de hoogleraar, Rutger zoekt het zelf op, niemand heeft hierom gevraagd, thuis opzoeken, my home is my castle.
Nee, huilie huilie dun door de broek, over en uit, truukje werkt niet meer, voortaan zal ook Vogelaar gaan sjaaltje aaien, piep, piep.
O ja en dan aangifte doen, oom agent ze willen me wurgen, kijk maar, ik heb een rood vlekje aan mijn hals.
Nee joh, je hebt de hele natie, lachend op je nek!
Al zou ik hier 1000 :')-smilies onder plaatsen dan nog zouden het er te weinig zijn om jouw reactie recht te doen. Een asboluut dieptepunt binnen deze topicreeks en dat zegt wat. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, zo onfatsoenlijk is die reactie anders niet hoor, de camera wordt beetgepakt, er wordt wat geworsteld met die microfoon en Rutger krijgt een lesje fatsoen .. van enig fysiek geweld tegen een persoon is in dat hele filmpje helemaal niets te zien en ook niet uit het geluid af te leiden.
Want tja, als die 'anabole wurgprofessor' Rutger echt had gewurgd had die toch niet even later leuk kunnen babbelen, alsnog proberen een discussie uit te lokken, staand op de trap? Als die zich ook maar een moment bedreigt had gevoeld blijf je toch niet naast die gast bovenaan de trap staan lijkt mij. Dat wurgen valt wat mij betreft dan ook in dezelfde categorie als die 'verwonding' van die andere verslaggever destijds op het Museumplein (dacht ik), dat werd ook in het nieuws gebracht alsof die zwaargewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis, bleek het potvedorie een schrammetje van niets te zijn ..
:')

Ze wilden ook weg maar Kinneging zou iig één van de twee hebben vastgehouden. (Vermoedeijk Rutger bij zijn sjaal.)
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:59:00 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108646407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef NotYou het volgende:

Ze wilden ook weg maar Kinneging zou iig één van de twee hebben vastgehouden. (Vermoedeijk Rutger bij zijn sjaal.)
Ik heb zelf het idee dat die cameraman niet vrijwillig blijft staan daar bovenaan die trap.
Life is what you make it.
pi_108647668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Graslul het volgende:
Beschamend voor die Rutger en daarom ook leuk. Weggezet als een 8 jarig kind.
Inderdaad.

Hij klonk behoorlijk bang. :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 00:04:47 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108649322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef NotYou het volgende:

Ach gossie! Net als op het schoolplein! Dat je wel weg wilde maar die ene met die bolle kop en die sterke pote had het hek geblokkeerd. Dus dan moest je daar als een bikkel overwinteren met je lunchbammetjes in de kou, ach gut. :D.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108656385
De aanstellers zijn nog steeds bezig hier? Is het nu zo ongelofelijk verschrikkelijk erg dat iemand Rutger een keer een koekje van eigen deeg geeft? Natuurlijk is Kinnegin een rare kwibus, maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108656547
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:00 schreef Compatibel het volgende:
De aanstellers zijn nog steeds bezig hier? Is het nu zo ongelofelijk verschrikkelijk erg dat iemand Rutger een keer een koekje van eigen deeg geeft? Natuurlijk is Kinnegin een rare kwibus, maar dat maakt het niet minder vermakelijk.
Ik vraag me sowieso af hoe de meeste mensen zouden reageren als die gast ongevraagd met draaiende camera;s voor de voordeur van je privé-woning staat...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:06:57 #165
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108657035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:00 schreef Compatibel het volgende:
Koekje van eigen deeg zou zijn om hem zaterdagavond, als hij waarschijnlijk bezopen is, een camera in de mik te douwen met zeikvragen. Dit is hele andere koek.
pi_108657092
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg zou zijn om hem zaterdagavond, als hij waarschijnlijk bezopen is, een camera in de mik te douwen met zeikvragen. Dit is hele andere koek.
Aansteller :')
Erger dan 'ik flikker je in de plomp hiero' wordt het niet in dat filmpje. Normale omgangsvormen zijn dat zeker niet, maar beweer nou niet dat Rutger dit soort gedrag niet uitlokt. Als je smakelijk kunt lachen om de manier waarop Pownews allochtonen, werklozen, stakers en zwakzinnigen vernedert dan moet je hier helemaal om kunnen schateren.

Ik heb trouwens niets tegen pownews of Rutger, regelmatig vermaak ik me om hun items. Een beetje tegenspraak van iemand die Rutger wel de baas is is echter ook wel eens leuk. Waarom veroorzaakt dat zoveel ophef?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:52:57 #167
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108657751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:11 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Aansteller :')
Erger dan 'ik flikker je in de plomp hiero' wordt het niet in dat filmpje. Normale omgangsvormen zijn dat zeker niet, maar beweer nou niet dat Rutger dit soort gedrag niet uitlokt. Als je smakelijk kunt lachen om de manier waarop Pownews allochtonen, werklozen, stakers en zwakzinnigen vernedert dan moet je hier helemaal om kunnen schateren.

Ik heb trouwens niets tegen pownews of Rutger, regelmatig vermaak ik me om hun items. Een beetje tegenspraak van iemand die Rutger wel de baas is is echter ook wel eens leuk. Waarom veroorzaakt dat zoveel ophef?
Als het bij verbaliteiten zou zijn gebleven, dan was er überhaupt geen ophef geweest. Overigens zit ik regelmatig met kromme tenen bij GS en/of Powned items, maar dat is nou juist doorgaans niet wanneer het gaat om mensen die zelf publiek figuur zijn.
  Admin zaterdag 3 maart 2012 @ 11:07:54 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108658064
Loopt dit nou nog? :D

Ik kijk net DWDD van gister terug, ze zijn niet écht dol op Rutger hmm?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108658073
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:52 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als het bij verbaliteiten zou zijn gebleven, dan was er überhaupt geen ophef geweest. Overigens zit ik regelmatig met kromme tenen bij GS en/of Powned items, maar dat is nou juist doorgaans niet wanneer het gaat om mensen die zelf publiek figuur zijn.
Het is ook bij verbaliteiten gebleven, afgaande op het filmpje. Het enige wat er gebeurd is wat wij niet zien is dat volgens Castricum meneer hem bij de keel heeft gegrepen, meer niet. Er is overigens ook helemaal geen ophef, alleen op dit forum. De ophef is alleen geweest om die column van die mevrouw, en om het opstootje op de stoep van meneer, niet eens specifiek om het 'keelgrijpen'. De discussie gaat constant alleen maar over Castricum, Powned en hun benaderingswijze.

Er is eigenlijk niets aan de hand.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:17:28 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108658250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is ook bij verbaliteiten gebleven, afgaande op het filmpje.
Afgaande op het filmpje is er wel degelijk sprake van handtastelijkheden, al blijft ongewis hoe serieus precies. Daarmee is Kinneging een grotere verliezer dan Rutger, die er ook niet ongeschonden vanaf komt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:24:04 #171
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658387
Handgemeen of niet, die Kinneging is wat mij betreft al afgegaan met die bedreigingen die hij heeft geuit.
Castricum stond al bekend als onfatsoenlijk,maar die Kinneging pleitte juist voor fatsoen :')
Wat een onbenul
pi_108658565
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Handgemeen of niet, die Kinneging is wat mij betreft al afgegaan met die bedreigingen die hij heeft geuit.
Castricum stond al bekend als onfatsoenlijk,maar die Kinneging pleitte juist voor fatsoen :')
Wat een onbenul
Hoe zou jij reageren als iemand met draaiende camera voor je deur staat?

Ik zou gewoon de deur dicht doen. Maar ik kan wel voorstellen dat die man even flipte. Het is natuurlijk een stressvolle situatie en dan heeft common sense niet altijd de overhand. Dat neemt niet weg dat die man verder misschien wel gewoon 'fatsoenlijk' is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:33:43 #173
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als iemand met draaiende camera voor je deur staat?

Ik zou gewoon de deur dicht doen. Maar ik kan wel voorstellen dat die man even flipte. Het is natuurlijk een stressvolle situatie en dan heeft common sense niet altijd de overhand. Dat neemt niet weg dat die man verder misschien wel gewoon 'fatsoenlijk' is.
Ik denk dat ik júist mijn fatsoen zou houden als er een draaiende camera op mijn neus stond.
Die Kinneging leek in eerste instantie de deur ook half dicht te houden en er was een klein duwtje voor nodig om hem helemaal te sluiten, maar in plaats daarvan nam hij welbewust de keuze om de deur volledig open te zetten, zijn gezicht in de camera te drukken en een potje machogedrag ten toon te spreiden.
Hij dacht waarschijnlijk de held van de dag te worden :+

En verder kan ik me ook best wel voorstellen dat het heel vervelend is om Rutger aan je deur te krijgen maar ik vond Kinneging toch iets meer vervelend.
Triest figuur
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:33:46 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108658634
quote:
Wat een onbenul
Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:03 #175
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108658660
quote:
Wat een onbenul
Begrijp je niet dat het allang niet meer over die kale ging? Vanaf het moment dat Rutger, Powned, GS en de Telegraaf groot uitpakten over wurging, mishandeling en aangifte doen ging het over het huilie huilie doen van hen.

Te gretig willen zijn, het opblazen en het uit willen melken en Rutger stond er als aansteller op. Zelfs het gedrag van Kinneging wordt daardoor weer grappig.

Zie je die plomp? :D _O-
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')