Jij kan met droge ogen beweren dat hij zijn handen thuis houdt in dat filmpje?!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heb jij al een uitspraak van een rechter gehoord of iets dergelijks? Sorry, maar als dit zich niet werkelijk doorzet tot een arrestatie of rechtzaak, geinitieerd door Powned vind ik het maar een lachwekkend verhaal. We zien helemaal geen 'houdt z'n handen niet thuis'-situatie, jij ook niet.
Het gaat dus om fatsoen en niet om de wet, tot dusver.
Ik heb politici zien meelachen met hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel om hem moeten lachen, niet als hij makkelijke slachtoffers pakt, maar hij pakt ook soms moeilijkere slachtoffers.
Ik vind een camera wegduwen, een microfoon beetpakken en iemand met de hand op afstand houden geen agressie/rechtszaak waardig, nee. Ik zie niets wat mij doet schrikken qua fatsoensnormen overtreding. Sterker nog, ik kan mij enige vorm van agressie richting Castricum - toegegeven, onverstandig - goed voorstellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij kan met droge ogen beweren dat hij zijn handen thuis houdt in dat filmpje?!!!
Nou ja, misschien heeft Kinneging ervoor gezorgd dat ze wat assertiever worden. Lijkt me echt niet moeilijk om Rutgertje op zijn bek te laten gaan hoor. Ik zag dat hij bij de miniemste tegenwind in DWDD al bijna knakte...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb politici zien meelachen met hem.
Ze moeten de schijn wel ophouden. Anders worden ze net zo afgemaakt als Vogelaar.
Men durft niet openlijk stelling te nemen tegen de geenstijlterreur.
Je ziet het .. wie dat wel doet krijgt Rutger aan de deur,
Net beweerde je nog dat er geen 'hij houdt zijn handen niet thuis'-situatie te zien was. Je schuift.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind een camera wegduwen, een microfoon beetpakken en iemand met de hand op afstand houden geen agressie/rechtszaak waardig, nee. Ik zie niets wat mij doet schrikken qua fatsoensnormen overtreding. Sterker nog, ik kan mij enige vorm van agressie richting Castricum - toegegeven, onverstandig - goed voorstellen.
In letterlijke zin houdt hij zijn handen niet 'thuis', maar dat duidt wat mij betreft nog niet op het gedrag wat jij insinueert. Van overdreven agressie is IMO geen sprake.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Net beweerde je nog dat er geen 'hij houdt zijn handen niet thuis'-situatie te zien was. Je schuift.
Dat is wel eerder gebleken, ook bij GS al. Rutger is in feite helemaal niet sterk. Niet inhoudelijk, maar ook niet qua scheitlolligheid. Dat maakt dit zwaktebod alleen maar pijnlijker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien heeft Kinneging ervoor gezorgd dat ze wat assertiever worden. Lijkt me echt niet moeilijk om Rutgertje op zijn bek te laten gaan hoor. Ik zag dat hij bij de miniemste tegenwind in DWDD al bijna knakte...
Je schuift steeds verder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
In letterlijke zin houdt hij zijn handen niet 'thuis', maar dat duidt wat mij betreft nog niet op het gedrag wat jij insinueert. Van overdreven agressie is IMO geen sprake.
Jij vindt Rutger niet zo tof, volgens mij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
In letterlijke zin houdt hij zijn handen niet 'thuis', maar dat duidt wat mij betreft nog niet op het gedrag wat jij insinueert. Van overdreven agressie is IMO geen sprake.
Het lijkt mij een lul, inderdaad. Maar dat kun je niet afleiden uit dat stukje tekst, en ook niet uit eerdere tekstjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij vindt Rutger niet zo tof, volgens mij?
Dat had hij idd moeten doen, niet fatsoenlijk en beleefd antwoord geven op de vraag zoals de meeste mensen doen maar gewoon de deur dicht knallen. Maar ja, als je een normale beheerste reactie wil moet je mensen ook niet gaan overvallen op deze manier, 'normaal' verdwijnt de deur uit als de adrenaline begint te pompen, en als je dan ook nog zo'n paar zuigende opmerkingen achteraan krijgt wordt het laagje beschaving al gauw heel erg dun.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat idioot. Net alsof je niet in staat bent om je op normale, beschaafde en (fysiek) geweldloze manier te verweren. Het enige dat hij had hoeven doen was de deur dicht doen/ gooien.
In plaats daarvan liet hij zien dat het begrip fatsoen een raadsel voor hem vormt.
Maar Kinneging iets minder toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef padlarf het volgende:
Och zijn jullie nou nog bezig?:') Ze zaten beide fout
Allemaal prima, maar dan moet hij niet miepen als ie eens een keer een beste ros op zijn bek krijgt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie daar an sich geen probleem in. Ik bedoel ik blijf ook trollen zolang ik Robin007hood zie posten in POL. Een fucking 15 ½-jarige die wel even gaat vertellen hoe jij of ik de wereld moeten zien. Tuurlijk lekker terug trollen. Ook Rutger mag doen waar hij goed in is wmb.
Want mensen die niet fatsoenlijk / sympathiek zijn hebben minder rechten? Is dat de redenatie?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar dan moet hij niet miepen als ie eens een keer een beste ros op zijn bek krijgt.
Als iemand vrijwel altijd het zelfde doet je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid veronderstellen dat hij weer hetzelfde zou reageren. Dat is iets anders dan verzinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iets wat niet gebeurd is, is niet gebeurd. Punt. Zelfs iemand die 100x linksaf is geslagen op een kruispunt kan rechtsaf slaan. Je verzint het dus.
Dit alles nog afgezien van het feit dat als rutger zijn keutel intrekt het niet op tv komt.
Diezelfde mensen schreeuwen straks weer ergens dat geweld niet mag en dat je van iedereen af moet blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin, het gaat juist om de wet. Klaarblijkelijk komt er nu allerlei klootjesvolk onder zijn steen vandaan dat, al dan niet gedreven door antipathie jegens Rutger/ Pownews, meent dat hun subjectieve, makkelijk aanvechtbare ideeën over fatsoen boven de rechtstaat gaan. Maar daar zit natuurlijk de kern van dit probleem. Als het écht zo onfatsoenlijk was geweest, dan had zich dat allang vertaald in wetgeving.
Echter, nu was alleen Kinneging werkelijk fout, omdat hij zijn handen niet thuis kon houden. De overtreffende trap van 'onfatsoenlijk'.
Hoe zou jij reageren als je niet op televisie wilt komen, en ze komen met draaiende camera bij jou privé-adres?quote:Op zondag 4 maart 2012 09:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Diezelfde mensen schreeuwen straks weer ergens dat geweld niet mag en dat je van iedereen af moet blijven
Maar inmiddels is bekend wie er niet voor zichzelf kan opkomen en die mensen vinden het fantastisch want die zien Kinneging doen wat ze vroeger zelf niet durfden toen ze gepest werden
ik zou de deur niet open doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als je niet op televisie wilt komen, en ze komen met draaiende camera bij jou privé-adres?
De reden dat Rutger dit soort programmas maakt is omdat mensen als jij er naar kijken, dat ben je je bewust, niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:59 schreef sorcees het volgende:
Ik geloof die Kinneging, als Rutger nog eens langskomt gaat hij de plomp in.
Ik hoop wel dat de cameraman blijft draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |