Maar toen had ik hem al besteldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand jou daar al voordat je hem kocht voor gewaarschuwdWeet zo niet wie
Na het vullen moet een aansteker 10 minuten niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
Dafuq!? Ik vulde net mijn butane-torch lighter bij, en ik doe hem aan, vliegt dat hele ding in de fik!![]()
![]()
Ik zou het zeker niet kopen! http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.html
Njah, ik vulde een keer zo'n ding bij en heb toen blijkbaar gas laten ontsnappen in de afwasbak. Vervolgens stak ik het ding aan, had ik een steekvlam te pakken waar m'n wenkbrauwen een week of wat van moesten herstellen. Dus vullen - tijdje wachten - aanstekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
Dafuq!? Ik vulde net mijn butane-torch lighter bij, en ik doe hem aan, vliegt dat hele ding in de fik!![]()
![]()
Nope, ik ben juist enorm tevreden over FocalPrice!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:31 schreef richard1992 het volgende:
Na 2 maanden geleden een aantal bestelling geplaatst te hebben bij Focalprice, beginnen de pakketjes binnen te komen, wat een vertragingen zeg!
Hebben jullie hier ook zoveel last van bij orders van Focalprice?
Want bij andere webshops heb ik het na 3 weken ongeveer al.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na het vullen moet een aansteker 10 minuten niet gebruikt worden
Al mijn orders van eind december en begin januari komen nu pas aan. Maar als ik iets kleins bestel dan heb ik het meestal wel na 2/3 weken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, ik ben juist enorm tevreden over FocalPrice!
Al meerdere keren iets besteld en allemaal binnen 14 dagen in huis!
Heb ook een pakketje, 10-1 besteld, hij zou het 20-1 volgens tracking verzonden hebben, maar het is nog steeds niet in NLquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:31 schreef richard1992 het volgende:
Na 2 maanden geleden een aantal bestelling geplaatst te hebben bij Focalprice, beginnen de pakketjes binnen te komen, wat een vertragingen zeg!
Hebben jullie hier ook zoveel last van bij orders van Focalprice?
Want bij andere webshops heb ik het na 3 weken ongeveer al.
je kunt op ebay automatisch bieden instellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef Racer88 het volgende:
Gister op ongeveer 30 dingen geboden van 1 cent, meesten stonden er al 2 weken op zonder biedingen, want ik had ze in me wishlist gezet. Ik Denk nou ga ik gister op alles bieden die 1 cent, en overnacht is ben ik op 20 items al overboden
Yeah rightsommige dingen ook ineens een veel hoger bod
Bijvoorbeeld: Mensen die zichzelf in de zelfde minuut overbieden, Ik had nog ergens de hoop dat het niet zou gebeuren, waarom weet ik eigenlijk ook niet meer.
Dat is toch om dingen uit de auto enzo te lezen en eventueel te wissen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Vandaag (na 23 dagen) is mijn obd2 lezer binnen gekomen uit china.. (via ebay)
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op het sata behuizing van BIC..
I said so.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
Als je zoiets zoekt, kun je ook eens kijken bij EcuTool.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is toch om dingen uit de auto enzo te lezen en eventueel te wissen?
( zoals sensor lampjes etc ?) werkt dat ding nog een beetje dan ?
Je weet dat je moet wachten na het navullen, omdat, guess what, het spul waarmee je het navult licht ontvlambaar is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar, ben naar zoiets op zoek voor 'n Astra uit 2006quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je weet dat je moet wachten na het navullen, omdat, guess what, het spul waarmee je het navult licht ontvlambaar is?
Er zat al gas in, Maar dat ding leek wel een branderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had jij ook niet gewacht of gebeurde dat spontaan?
Geen idee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die was nogal duurder!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je zoiets zoekt, kun je ook eens kijken bij EcuTool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef Iemand91 het volgende:
Jullie hebben het over OBD spul, ik was net in de bibliotheek () en ik kwam dit in de PCM tegen, heb zelf nog geen woord gelezen maar misschien hebben jullie er wat aan.
Foto's zijn wat brak, maar hé, ze zijn ook een beetje sneaky met m'n gsm gemaakt in een bibliotheek...
Thanks for sharing; ik zal t eens lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |