Na het vullen moet een aansteker 10 minuten niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
Dafuq!? Ik vulde net mijn butane-torch lighter bij, en ik doe hem aan, vliegt dat hele ding in de fik!![]()
![]()
Ik zou het zeker niet kopen! http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.html
Njah, ik vulde een keer zo'n ding bij en heb toen blijkbaar gas laten ontsnappen in de afwasbak. Vervolgens stak ik het ding aan, had ik een steekvlam te pakken waar m'n wenkbrauwen een week of wat van moesten herstellen. Dus vullen - tijdje wachten - aanstekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
Dafuq!? Ik vulde net mijn butane-torch lighter bij, en ik doe hem aan, vliegt dat hele ding in de fik!![]()
![]()
Nope, ik ben juist enorm tevreden over FocalPrice!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:31 schreef richard1992 het volgende:
Na 2 maanden geleden een aantal bestelling geplaatst te hebben bij Focalprice, beginnen de pakketjes binnen te komen, wat een vertragingen zeg!
Hebben jullie hier ook zoveel last van bij orders van Focalprice?
Want bij andere webshops heb ik het na 3 weken ongeveer al.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na het vullen moet een aansteker 10 minuten niet gebruikt worden
Al mijn orders van eind december en begin januari komen nu pas aan. Maar als ik iets kleins bestel dan heb ik het meestal wel na 2/3 weken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nope, ik ben juist enorm tevreden over FocalPrice!
Al meerdere keren iets besteld en allemaal binnen 14 dagen in huis!
Heb ook een pakketje, 10-1 besteld, hij zou het 20-1 volgens tracking verzonden hebben, maar het is nog steeds niet in NLquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:31 schreef richard1992 het volgende:
Na 2 maanden geleden een aantal bestelling geplaatst te hebben bij Focalprice, beginnen de pakketjes binnen te komen, wat een vertragingen zeg!
Hebben jullie hier ook zoveel last van bij orders van Focalprice?
Want bij andere webshops heb ik het na 3 weken ongeveer al.
je kunt op ebay automatisch bieden instellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef Racer88 het volgende:
Gister op ongeveer 30 dingen geboden van 1 cent, meesten stonden er al 2 weken op zonder biedingen, want ik had ze in me wishlist gezet. Ik Denk nou ga ik gister op alles bieden die 1 cent, en overnacht is ben ik op 20 items al overboden
Yeah rightsommige dingen ook ineens een veel hoger bod
Bijvoorbeeld: Mensen die zichzelf in de zelfde minuut overbieden, Ik had nog ergens de hoop dat het niet zou gebeuren, waarom weet ik eigenlijk ook niet meer.
Dat is toch om dingen uit de auto enzo te lezen en eventueel te wissen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Vandaag (na 23 dagen) is mijn obd2 lezer binnen gekomen uit china.. (via ebay)
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op het sata behuizing van BIC..
I said so.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
Als je zoiets zoekt, kun je ook eens kijken bij EcuTool.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is toch om dingen uit de auto enzo te lezen en eventueel te wissen?
( zoals sensor lampjes etc ?) werkt dat ding nog een beetje dan ?
Je weet dat je moet wachten na het navullen, omdat, guess what, het spul waarmee je het navult licht ontvlambaar is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef DrNick het volgende:
WAARSCHUWING
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar, ben naar zoiets op zoek voor 'n Astra uit 2006quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je weet dat je moet wachten na het navullen, omdat, guess what, het spul waarmee je het navult licht ontvlambaar is?
Er zat al gas in, Maar dat ding leek wel een branderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had jij ook niet gewacht of gebeurde dat spontaan?
Geen idee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die was nogal duurder!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je zoiets zoekt, kun je ook eens kijken bij EcuTool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef Iemand91 het volgende:
Jullie hebben het over OBD spul, ik was net in de bibliotheek () en ik kwam dit in de PCM tegen, heb zelf nog geen woord gelezen maar misschien hebben jullie er wat aan.
Foto's zijn wat brak, maar hé, ze zijn ook een beetje sneaky met m'n gsm gemaakt in een bibliotheek...
Thanks for sharing; ik zal t eens lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn vast wel een paar tablets die aan die eisen kunnen voldoen, als je er één koopt met een beetje een goede comunity dan is een jaar updates makkelijk haalbaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek een leuke tablet voor ~200EUR. Vereisten is eigenlijk dat hij wel echt degelijk gebouwd is en dat hij wel meer dan een jaar moet mee kunnen gaan qua hardware/eventuele software upgrades. Kan ik daarvoor iets krijgen, of kan ik beter gewoon in Nederland eentje uitzoeken?
Jullie hebben het over OBD spul, ik was net in de bibliotheek () en ik kwam dit in de PCM tegen, heb zelf nog geen woord gelezen maar misschien hebben jullie er wat aan.
Foto's zijn wat brak, maar hé, ze zijn ook een beetje sneaky met m'n gsm gemaakt in een bibliotheek...
Best interessant dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist helemaal niet dat het kon, ga denk ik zo'n OBDII dingetje kopen
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
dat obd ding (identiek het zelfde) heb ik al ruim een maand, maar werkt niet op alle auto's.. Wel op mijn golf 2 met een golf 3 1.9 tdi motor&kabelboom uit 97 zonder canbus en op mijn vaders renault grand scenic 1.9 dci met canbus uit 2005, maar op de audi tt 1.8 20vt met canbus uit 98 van een maat werkt het weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Dell Streak 5 die runt op 2.3.3 en gebruik de torque app.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Kom op man, voor die ene 3 euro..?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef UncleSam het volgende:
Jongens ik heb even jullie zoekskills nodig.
Ik laat telkens mijn lichten aanstaan van mijn auto, hierdoor sta ik telkens met een lege accu
Nu hebben ze daar lichtverklikkers voor:
http://www.winparts.nl/76(...)ts/licht-verklikker-
Maar ik ga zoiets natuurlijk niet in Nederland kopen als het voor goedkoper uit China kan krijgen
Maar nu is de vraag, hoe heet zoiets in Engels?
Trouwens -$10 bij MP4Nation. Maar alleen geldig voor 5 uses, dus waarschijnlijk niet geldig:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag trouwen in de groupon een wireless ip cam te koop. Zal vast een chinacam zijn.![]()
quote:Get a CorePad 7 Android Tablet Just For $109.50 with coupon: 4a72dc5275
VALID FOR 20 USES
Get a Brainwavz M4 for just $39.50 with coupon: 22a74211e4
VALID FOR 10 USES
Get a Brainwavz Beta for just $16.50 with coupon: d308c4bf1a
VALID FOR 30 USES
Get $10 off a FiiO E11 with coupon: d3a652221c
VALID FOR 5 USES
Get $10 off Wansview Wireless Home Security Camera with coupon: 21ca8b728d
VALID FOR 5 USES
Mja, ik vind de HM3 nou niet echt een topper, maar weet wel dat Raz de boel tweakt qua design en sound, dus mogelijk dat ze wat verschillen. Maar ervaringen van bijvoorbeeld de Fischer Audio DBA-02 en de Brainwavz B2 leert dat er geen merkbaar verschil is, qua geluid, alleen qua design, accessoires en verkrijgbaarheid/prijs.quote:Offtopic:
Heb trouwens even geleden bij conrad de befaamde mc crypt koptelefoon besteld en moet zeggen, pasvorm en zeker geluid vallen niet tegen! Kan zich zeker meten met duurdere sennheisers bijvoorbeeld. Geluid is niet super neutraal, een beetje bass overheerst wel, maar je zou zeker niet zeggen dat het zo'n goedkoop setje cans is. Ik kan mij zomaar voorstellen dat ie vast niet onder doet voor het duurdere Brainwavz broertje, alhoewel ik die zelf niet heb dus niet kan vergelijken. Ben benieuwd of ie na burn in betere soundstage krijgt.
Whut?quote:Geluid is iig beter dan de cheape Sonun phone die ik laatst gekocht heb via ebay
Ah, nee, ok.quote:maar goed, dat is ook niet het befaamde Sonun die Shiz heeft. :p
Light alarm?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef shiznuts het volgende:
En dan ook nog verwachten dat mensen even tijd en moeite erin steken om te helpen, in plaats van zelf even te googlen (of common knowledge/sense: wat is lichtwekker in het Engels, wat is een wekker ook wel?).
Gewichten van kleding?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef pazara het volgende:
waar kan je een lijst vinden met de gewichten van kleding als je via zarmark besteld?
bij zarmark moet je voor gewicht betalen als je kleding besteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gewichten van kleding?![]()
Denk je dat Sjekkie tijd heeft om elk kleding stuk wat ie kan verkopen weegt?
http://gulleitaobaoagent.com/nl/quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef pazara het volgende:
[..]
bij zarmark moet je voor gewicht betalen als je kleding besteld.
of wist je dat niet?
maar mijn vraag is
waar kan je een lijst vinden met de gewichten van kleding als je via zarmark besteld?
Wat dacht je van het feit dat het voor elk kledingstuk verschilt, en dat ze dat pas weten als ze het binnen hebben, nadat ze het voor je hebben besteld, Einstein. Soms doen ze een schatting en soms moet je een tweede betaling doen. Waarom zouden ze een lijst hebben, waar zouden ze dat dan op baseren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef pazara het volgende:
[..]
bij zarmark moet je voor gewicht betalen als je kleding besteld.
of wist je dat niet?
maar mijn vraag is
danku oom samquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://gulleitaobaoagent.com/nl/
Ff naar beneden scrollen.
Meerdere producten? indien dat het geval is gewoon splitsen naar meerdere pakketjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:22 schreef classpc het volgende:
Gisteren voor 90 euro wat besteld... helemaal vergeten om die kortingscode uit de DX jaarkalender in te vullen. Ik ben weer lekker slim bezig
.
Ik zei toch al dat een Chinashop het niet zou worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Light alarm?
http://chinaprices.us?q=car%20light%20alarm%20-keychain
Dom, in China zijn zulke dingen veel goedkoper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef UncleSam het volgende:
Heb m bij de Halfords gehaald, 5.99 euro.
Haha, "the real china (web)shopping spirit".quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dom, in China zijn zulke dingen veel goedkoper.
Hmz ik heb em niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:22 schreef classpc het volgende:
Gisteren voor 90 euro wat besteld... helemaal vergeten om die kortingscode uit de DX jaarkalender in te vullen. Ik ben weer lekker slim bezig
.
Ik heb zo'n ding ooit zelf gemaakt met de draai en freesbank. Best leuk voor een week, maar je kan er vrij weinig mee en de lol is er snel vanaf!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:44 schreef OddBehavior het volgende:
Heeft iemand ooit geprobeerd dit soort spul te kopen?
Die mini stirling engines zijn tof. Fijn ook voor op t werk (milieu enzo) om de bewustwording van verspilling duidelijk te maken.
http://item.taobao.com/item.htm?id=15716364573
http://item.taobao.com/item.htm?id=13905923836
+ flimpje:
http://v.youku.com/v_show/id_XMjMxMzE1MDY4.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |