Eye-candy!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Goed dat Lori weg is, voegde imo te weinig toe.
De aflevering met de gastrol van Greg Grunberg was geweldigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik kijk hem nu ook, wel grappig om te zien. Granaat tussen deur doen omdat iemand niet open wil doen en die kleine gozer steeds maar flippen over alles.
Ik herken steeds meer mensen van andere series: Lost, Heroes, BSG.
Ik had een WTF momentje toen John Locke uit de vliegtuig stapte en zich naderhand voorstelde aan die aziaat die ook in Lost speelde (S02E01)
Ik heb ff moeten googlen om te zien wie je bedoelt, de gedachtenlezer en de tydteleporteur van Heroes dus. Alhoewel de gedachtenlezer ook de piloot was van de neergestorte vliegtuig in Lost.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De aflevering met de gastrol van Greg Grunberg was geweldig. De scene waarin hij en Masi Oka aan elkaar werden voorgesteld was hilarisch. Ik voelde me echte zo'n serie-nerd 'Oh dat is uit Heroes!!!'
Oh oeps. Dan was het een beetje spoilerigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ff moeten googlen om te zien wie je bedoelt, de gedachtenlezer en de tydteleporteur van Heroes dus. Alhoewel de gedachtenlezer ook de piloot was van de neergestorte vliegtuig in Lost.
Maar dat ze zich aan elkaar voorstelden heb ik iig nog niet gezien. Ik lees net zelfs dat Lori weg is, terwijl ik haar nu voor het eerst zie in S02E01...
Dit was dus in S02E08, toen heb in een deuk gelegen toen Masi Oka ineens met hetzelfde auto als danno aankwam rijden. Of dan die aflevering met matrix haloween pak. In S01 was hij nauwelijks grappig te noemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh oeps. Dan was het een beetje spoilerig
Ik vond het wel een goede eigenlijk. Gaan ze nog op door denk ik. Ook op de belofte he met rust te laten.quote:
Steve en die andere gast hebben hem 'beloofd' met rust te laten. Danno niet. Dus ze kunnen er zo onderuit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede eigenlijk. Gaan ze nog op door denk ik. Ook op de belofte he met rust te laten.
Season 3 gaat iig wel door, wist niet eens zeker of er een season 3 kwamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoofdrolspeler Alex O'Loughlin (McGarrett) overigens in rehab voor een verslaving aan pijnstillers. Geen idee of dit de opnames van een nieuw seizoen gaat vertragen ...
quote:Casting News! Aloha to Michelle Borth who'll join Hawaii Five-0 as series regular next year in season three!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit in rehab geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer tof, maar waarom was Steve de hele aflevering afwezig dat had toch ook prima achteraf gekund.
wat slechtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De NCIS: LA uitzending van vanavond, die dus morgenochtend bij de betere torrentboer te vinden is, brengt uitsluitsel van de aflevering.
Chin en Danno zullen dus naar Los Angeles vertrekken ... was oorspronkelijk Steve en Danno, maar ivm de medicijnverslaving van Alex O'Loughlin kon dat niet doorgaan en hebben ze hem richting Japan geschreven ...
Was dat zeker van Steve en Danno?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De NCIS: LA uitzending van vanavond, die dus morgenochtend bij de betere torrentboer te vinden is, brengt uitsluitsel van de aflevering.
Chin en Danno zullen dus naar Los Angeles vertrekken ... was oorspronkelijk Steve en Danno, maar ivm de medicijnverslaving van Alex O'Loughlin kon dat niet doorgaan en hebben ze hem richting Japan geschreven ...
Volgens mij wel, vooral ook omdat Steve en Sam (van NCIS: LA) elkaar blijkbaar kennen uit hun Navy Seal periode ... Vergeet niet dat Steve eigenlijk ook al in de eerste crossover gewoon zou zitten he ..quote:
ja, aflevering 21 is als het goed is nu uit? en nog steeds seizoen 2 iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:55 schreef maurisioo het volgende:
Oh deze serie al helemaal vergeten. Bij welke aflevering zijn ze nou? En nog steeds bij seizoen 2?
Ga hem toch eens downloaden, al heb ik NCIS LA S1 en S2 wel op de mediaspeler staan, maar nog nooit gekekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond die aflevering van NCIS: LA echt geen fuck aan, zal wel komen omdat ik al die personages niet ken.
Inderdaad, wat een bagger zegquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond die aflevering van NCIS: LA echt geen fuck aan, zal wel komen omdat ik al die personages niet ken.
Je adviseert iemand die serie eens te gaan kijken en vervolgens zeg je dat je S1 en S2 op je MP staat maar nog altijd niet naar heb gekeken? Mooie ben jij zeg...quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem toch eens downloaden, al heb ik NCIS LA S1 en S2 wel op de mediaspeler staan, maar nog nooit gekeken
Zal wel weer midden/eind september zijn as usual lijkt me.quote:
Ik vond het wel grappig, net als toen met Hiro en Matt uit Heroes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
NCIS Los Angeles - 3x21 - Touch of Deathquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Houniet het volgende:
BTW, in welke EP is het vervolg van NCIS LA ft. Hawaii Five 0?
Zal voor mij ook zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Enige NCIS:LA aflevering die ik ooit gezien heb
Thnx anyway man.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef WheeleE het volgende:
Tja...een beetje gemixte gevoelens bij de nieuwe aflevering. Chin's verhaallijn was mooi en heftig, maar moeder McGarret was een beetje wazig. Teveel humor, en weinig tot geen verbazing en drama toen ze ineens nog bleek te leven.
Dus tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Dos37 het volgende:
Wel apart dat nu Michelle Dessler dood is, Tony Almeida opduikt
dit, toen die helikopter ook kwam dacht ik echt vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef avaz het volgende:
Ik begin het allemaal een beetje afgezaagd te vinden. Die Wo Fat is ondertussen al 25 keer ontsnapt, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw.
Dat is inderdaad Rumer Willis ja. Kan niet missen die kaaklijnquote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef E.H. het volgende:
Dat vrouwtje aan de balie van de bank, in de aflevering van deze week, is de dochter van Bruce Willes en Demi Moore of zag ik dat verkeerd?
Niet in plaats van, vandaag en morgen een afleveringquote:Op maandag 21 januari 2013 03:53 schreef schijffie het volgende:
Geen idee waarom, maar Hawaii Five/0 is er deze week vandaag op i.p.v. morgen.
en dan hebben we het er nog niet eens over dat wo-fat wel met een sniper op 5 meter afstand raak kan schieten maar Danny met een mitrailleur helemaal niks kan raken ><quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef Dos37 het volgende:
Die van zondag (maandag hier) was gaaf. Die van maandag (dinsdag hier) totale onzin. Godver wat slecht was dat Danny met een mitrailleur en weet Wo-Fat natuurlijk niet één keer te raken want die kerel moet nog een keer terug komen.
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om met een mitrailleur raak te schieten, zeker vanaf een helicopter. Niet dat het natuurlijk inderdaad onzin is, net als dat Wo-Fat staand met een langeafstandsgeweer zonder echt te richten, wèl weet raak te schieten en het logischer is om te schieten op degene die jou onder vuur neemt. Maar wanneer je dit vreemd en onrealistisch vind aan Hawaii Five-0, dan heb je kennelijk last gehad van selectieve blindheid gedurende de afgelopen twee seizoenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef angel008 het volgende:
[..]
en dan hebben we het er nog niet eens over dat wo-fat wel met een sniper op 5 meter afstand raak kan schieten maar Danny met een mitrailleur helemaal niks kan raken ><
irl was die gozer compleet doorzeefd door kogels en was het einde Wo-Fat.
ik gok dat jij nog nooit een wapen vastgehouden hebt ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om met een mitrailleur raak te schieten, zeker vanaf een helicopter. Niet dat het natuurlijk inderdaad onzin is, net als dat Wo-Fat staand met een langeafstandsgeweer zonder echt te richten, wèl weet raak te schieten en het logischer is om te schieten op degene die jou onder vuur neemt. Maar wanneer je dit vreemd en onrealistisch vind aan Hawaii Five-0, dan heb je kennelijk last gehad van selectieve blindheid gedurende de afgelopen twee seizoenen.
Ik bedoel, je hebt het over een serie waar ze in het eerste seizoen naar Noord-Korea vlogen om iemand te redden.
In een game werkt het ook zo natuurlijk. En ik denk dat het passender is om een televisieserie van dit type met een game te vergelijken dan met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:16 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik gok dat jij nog nooit een wapen vastgehouden hebt ?
geloof mij.. op die afstand met zo'n ding.. dan blijft er weinig heel van de quad laat staan van Wo-Fat.
schieten met scope's is op die afstand niet te doen (je ziet letterlijk niks) ik lag vorig jaar geregeld met een sniper op de schietbaan en daarmee kan je op 5m afstand echt niks zien hoor
Om het nog vreemder te maken, het meisje heette Amanda, net als die vrouw die als eerste uit dat huis vrij wist te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef Dos37 het volgende:
Afgelopen week was echt te vaag voor woorden. Meisje wat 10 jaar geleden was ontvoerd werd (dood) terug gevonden. Op de dag dat het hele verhaal uit Cleveland naar buiten kwam.
Hoewel de opzet inderdaad vrij irritant was het verhaal uiteindelijk wel belangrijk wat verteld was. Maar heb ook met enige irritatie gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Crientj het volgende:
Die aflevering met die tv show en dat volgen, die heb ik na 5 minuten uitgezet. Wat een rare opzet.
Vanavond maar eens kijken naar ep 22.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |