Eye-candy!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Goed dat Lori weg is, voegde imo te weinig toe.
De aflevering met de gastrol van Greg Grunberg was geweldigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik kijk hem nu ook, wel grappig om te zien. Granaat tussen deur doen omdat iemand niet open wil doen en die kleine gozer steeds maar flippen over alles.
Ik herken steeds meer mensen van andere series: Lost, Heroes, BSG.
Ik had een WTF momentje toen John Locke uit de vliegtuig stapte en zich naderhand voorstelde aan die aziaat die ook in Lost speelde (S02E01)
Ik heb ff moeten googlen om te zien wie je bedoelt, de gedachtenlezer en de tydteleporteur van Heroes dus. Alhoewel de gedachtenlezer ook de piloot was van de neergestorte vliegtuig in Lost.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De aflevering met de gastrol van Greg Grunberg was geweldig. De scene waarin hij en Masi Oka aan elkaar werden voorgesteld was hilarisch. Ik voelde me echte zo'n serie-nerd 'Oh dat is uit Heroes!!!'
Oh oeps. Dan was het een beetje spoilerigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ff moeten googlen om te zien wie je bedoelt, de gedachtenlezer en de tydteleporteur van Heroes dus. Alhoewel de gedachtenlezer ook de piloot was van de neergestorte vliegtuig in Lost.
Maar dat ze zich aan elkaar voorstelden heb ik iig nog niet gezien. Ik lees net zelfs dat Lori weg is, terwijl ik haar nu voor het eerst zie in S02E01...
Dit was dus in S02E08, toen heb in een deuk gelegen toen Masi Oka ineens met hetzelfde auto als danno aankwam rijden. Of dan die aflevering met matrix haloween pak. In S01 was hij nauwelijks grappig te noemen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh oeps. Dan was het een beetje spoilerig
Ik vond het wel een goede eigenlijk. Gaan ze nog op door denk ik. Ook op de belofte he met rust te laten.quote:
Steve en die andere gast hebben hem 'beloofd' met rust te laten. Danno niet. Dus ze kunnen er zo onderuit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede eigenlijk. Gaan ze nog op door denk ik. Ook op de belofte he met rust te laten.
Season 3 gaat iig wel door, wist niet eens zeker of er een season 3 kwamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoofdrolspeler Alex O'Loughlin (McGarrett) overigens in rehab voor een verslaving aan pijnstillers. Geen idee of dit de opnames van een nieuw seizoen gaat vertragen ...
quote:Casting News! Aloha to Michelle Borth who'll join Hawaii Five-0 as series regular next year in season three!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |