Hij zit in rehab geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer tof, maar waarom was Steve de hele aflevering afwezig dat had toch ook prima achteraf gekund.
wat slechtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De NCIS: LA uitzending van vanavond, die dus morgenochtend bij de betere torrentboer te vinden is, brengt uitsluitsel van de aflevering.
Chin en Danno zullen dus naar Los Angeles vertrekken ... was oorspronkelijk Steve en Danno, maar ivm de medicijnverslaving van Alex O'Loughlin kon dat niet doorgaan en hebben ze hem richting Japan geschreven ...
Was dat zeker van Steve en Danno?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De NCIS: LA uitzending van vanavond, die dus morgenochtend bij de betere torrentboer te vinden is, brengt uitsluitsel van de aflevering.
Chin en Danno zullen dus naar Los Angeles vertrekken ... was oorspronkelijk Steve en Danno, maar ivm de medicijnverslaving van Alex O'Loughlin kon dat niet doorgaan en hebben ze hem richting Japan geschreven ...
Volgens mij wel, vooral ook omdat Steve en Sam (van NCIS: LA) elkaar blijkbaar kennen uit hun Navy Seal periode ... Vergeet niet dat Steve eigenlijk ook al in de eerste crossover gewoon zou zitten he ..quote:
ja, aflevering 21 is als het goed is nu uit? en nog steeds seizoen 2 iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:55 schreef maurisioo het volgende:
Oh deze serie al helemaal vergeten. Bij welke aflevering zijn ze nou? En nog steeds bij seizoen 2?
Ga hem toch eens downloaden, al heb ik NCIS LA S1 en S2 wel op de mediaspeler staan, maar nog nooit gekekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond die aflevering van NCIS: LA echt geen fuck aan, zal wel komen omdat ik al die personages niet ken.
Inderdaad, wat een bagger zegquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond die aflevering van NCIS: LA echt geen fuck aan, zal wel komen omdat ik al die personages niet ken.
Je adviseert iemand die serie eens te gaan kijken en vervolgens zeg je dat je S1 en S2 op je MP staat maar nog altijd niet naar heb gekeken? Mooie ben jij zeg...quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga hem toch eens downloaden, al heb ik NCIS LA S1 en S2 wel op de mediaspeler staan, maar nog nooit gekeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |