Ik doelde niet specifiek op hemquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero zelf zie ik ergens volgende week voor de laatste spullen.
Tenzij ie hem aan mij geeft!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!
Dat gaat niet werken, teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Individuele keuzes.
Maak jij je salaris daar naar over. Koop ik een nieuwe porsche.
Brabant, Limburg, één pot natquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neee. Maar ik had wel iets gehoord van iemand die in Tilburg (is geen Limburg) in elkaar geslagen was en wat nu overal ineens als nieuws opduikt. Was een Mr Gay Nederland kandidaat geloof ik en danste en zong in musicals, maar nu half verlamd. Misschien dat je die bedoelt?
De zaak van die vriend van mij komt begin April voor als t goed is.
Geloof dat 1 van de 3 nog "huisarrest" heeft.
Nee, niet zozeer, was een algemene uitspraak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt zelfs meer aan ontwikkelingshulp geven?
hoeveel jaar spekken we al? hebben we een datum waarop we verwachten dat die landen 'zichzelf kunnen onderhouden'?
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
god, de romantiekquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Bij mij 1 van de 4 welquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Gelukkig zitten mijn vrienden dan bij die 1e allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.quote:
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat de mensen die nu HRA krijgen, die niet nodig (zouden moeten) hebben.
Dr is niets romantische aan een pik. En das maar goed ook!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keihard pompende 18 centimeter lange romantiek
Dan had je niet zo'n hoge hypotheek moeten nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Verder dan een symbolische aanpassing komt het conservatieve rechtse kliekje toch niet. Hervormingen zijn maar eng, brrrrr!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.
Onlangs nog mee naar Australie geweest.
We waren al 2 jaar vrienden voor er seks (en vast ook wel ergens romantiek) bij kwam kijken 3 jaar lang. En nu weer 6 jaar lang vrienden zonder.... uh nou ja oke.... al weer een jaar zonder seks!
Dan ben ik de uitzondering, want op 1 ex na kan ik met de rest allemaal nog goed door 1 deur (ik ben ook smal).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.
OMDAT ZE EEN VUILE STINKHOER IS!1!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik de uitzondering, want op 1 ex na kan ik met de rest allemaal nog goed door 1 deur (ik ben ook smal).
Ik ga meestal niet met ruzie uit elkaar en ergens heb ik de persoon ook aardig gevonden, buiten de romantiek en de seks. Dus waarom mensen die ooit iets voor je betekent hebben ineens gaan haten?
En dat is dan hun keuze en jij maakt je eigen keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken.
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je niet zo'n hoge hypotheek moeten nemen.
Als nu per direct de HRA vervalt, heb ik geen enkel probleem.
Ik gebruik de jaarlijkse teruggave om mijn vakantie te verplaatsen van Zuid-Frankrijk naar de Carribean
Ik vind dat mensen zelf die keuze niet mogen maken. En daarom stem ik ook niet op een partij als VVDquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is dan hun keuze en jij maakt je eigen keuze.
Wel een huis met dakterrasquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.
Niet dat ik droog brood moet vreten als de HRA inderdaad voor iedereen wordt afgeschaft, maar toch... de ¤250 per maand extra die ik krijg kan je leuke dingen voor doen.
wat een verwelkomingquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het staat je vrij om verre hiervandaan te blijven.
Je bent niet liberaal met andere woorden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf die keuze niet mogen maken. En daarom stem ik ook niet op een partij als VVD
Uiteraard kun je daar leuke dingen mee doen. Ik vind het ook prettig om naar de carribean te gaan (heb een hekel aan Fransen), maar als door het afschaffen andere dingen beter kunnen worden gefinancieerd (onderwijs, zorg), vind ik dat een beter doel van het geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.
Niet dat ik droog brood moet vreten als de HRA inderdaad voor iedereen wordt afgeschaft, maar toch... de ¤250 per maand extra die ik krijg kan je leuke dingen voor doen.
Als je niet liberaal bent zou je juist VVD moeten stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet liberaal met andere woorden?
Niet liberaal in de volle breedte nee. Meer sociaal liberaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet liberaal met andere woorden?
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Verder dan een symbolische aanpassing komt het conservatieve rechtse kliekje toch niet. Hervormingen zijn maar eng, brrrrr!
Als je mensen geen vrije keuze geeft kan je dat woordje liberaal echt wel weg laten hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet liberaal in de volle breedte nee. Meer sociaal liberaal
Precies, die kan er ook niks aan doen dat hij een botte lul is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lief he
Iedereen is hier welkom, maar ze moeten niet gaan zeuren over een Godtje-tt
onverantwoord lenen belonen bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Wel mogen ze van mij daar in Den Haag er een leuk rekensommetje tegenaan gooien. Krijg je 10k per maand binnen en is je hypotheek maar 1k per maand: afschaffen die HRA. Krijg je 10k per maand binnen en je hypotheek is 9k per maand: mooi handhaven die HRA.
Dat gebeurt toch al decennia lang?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onverantwoord lenen belonen bedoel je?
Het wordt zelfs aangemoedigd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al decennia lang?
Je kan in elk geval niet tijdens een lopend contract de voorwaarde gaan wijzigen. Dan heb je zoals bij elk contract recht om het te ontbinden. Dat zou niet anders mogen zijn voor een overheid. Dan moet de overheid weer gaan compenseren. Wat het nog lastiger zal maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onverantwoord lenen belonen bedoel je?
Dat is het ook, maar dan alleen voor de mensen die de HRA echt kunnen missen:quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
...maar als door het afschaffen andere dingen beter kunnen worden gefinancieerd (onderwijs, zorg), vind ik dat een beter doel van het geld.
De HRA is puur het (noodzakelijke) gevolg van véél te dure huizen. Oorzaak van de absurde prijzen: de overheid. Niets meer, niets minder. En ik weiger als burger voor dat wanbeleid te gaan bloeden...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel mogen ze van mij daar in Den Haag er een leuk rekensommetje tegenaan gooien. Krijg je 10k per maand binnen en is je hypotheek maar 1k per maand: afschaffen die HRA. Krijg je 10k per maand binnen en je hypotheek is 9k per maand: mooi handhaven die HRA.
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al decennia lang?
Nee, die zegt dat je niet halverwege de spelregels kan veranderen zeker niet als je daardoor mensen in problemen brengt,. En dat zal gebeuren op meerdere vlakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.
Er komt ook geen botte afschaffing. Nog niet als de SP een 2/3 kamermeerderheid had.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die zegt dat je niet halverwege de spelregels kan veranderen zeker niet als je daardoor mensen in problemen brengt,. En dat zal gebeuren op meerdere vlakken.
Een botte afschaffing gaat voor meer ellende dan plezier zorgen.
Dan begrijp je me toch niet zo goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.
Liberaal bestaat in vele vormen, lang niet allemaal streven een 100% vrije keuze wat betreft alles na.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je mensen geen vrije keuze geeft kan je dat woordje liberaal echt wel weg laten hoor.
Meer sociaal communistisch.
De HRA is eerder een veroorzaker van de hoge prijzen dan een gevolgquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dan alleen voor de mensen die de HRA echt kunnen missen:
[..]
De HRA is puur het (noodzakelijke) gevolg van véél te dure huizen. Oorzaak van de absurde prijzen: de overheid. Niets meer, niets minder. En ik weiger als burger voor dat wanbeleid te gaan bloeden...
Maar tot die tijd maak jij wel een aanzienljik deel over van je salaris naar alle goede doelen of rechtstreeks naar een hongerneger toch? OM het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liberaal bestaat in vele vormen, lang niet allemaal streven een 100% vrije keuze wat betreft alles na.
In dat geval ben ik ook een hongerneger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar tot die tijd maak jij wel een aanzienljik deel over van je salaris naar alle goede doelen of rechtstreeks naar een hongerneger toch? OM het goede voorbeeld te geven.
Geeft baby je geld? Dat is lief.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat geval ben ik ook een hongerneger.
Nee, ik geef geen geld aan mensen-goede-doelen. Mijn geld gaat naar Natuurmonumenten, Greenpeace en dat soort organisaties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar tot die tijd maak jij wel een aanzienljik deel over van je salaris naar alle goede doelen of rechtstreeks naar een hongerneger toch? OM het goede voorbeeld te geven.
We komen uit dezelfde regio hè? Dus we zijn vast ook wel familie van elkaar. Dan zorg je voor elkaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, ik krijg geld van Q's moeder om aardig tegen hem te doen.
Ik doneer elke maand trouw aan Apple. Daar wordt de wereld beter van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik geef geen geld aan mensen-goede-doelen. Mijn geld gaat naar Natuurmonumenten, Greenpeace en dat soort organisaties.
Ik vind wel dat je iets te veel drinkt en feest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik geef geen geld aan mensen-goede-doelen. Mijn geld gaat naar Natuurmonumenten, Greenpeace en dat soort organisaties.
Ik geef geen fuck om mensen persoonlijk.
Apple zal altijd van je hjoudenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doneer elke maand trouw aan Apple. Daar wordt de wereld beter van.
Dat gebeurt al door de belastingquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je iets te veel drinkt en feest.
Er moet een groter gedeelte van je salaris naar die doelen en ook iets meer naar mensen goede doelen.
Ik ook. Care, Novib... en het Prins Bernhard anjerfonds omdat de abonnementjongen in het Vondelpar erg cute wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
Ik geef juist geld aan mensen-goede-doelen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Care, Novib... en het Prins Bernhard anjerfonds omdat de abonnementjongen in het Vondelpar erg cute was
Mijn vlees was zwakquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens tegen iemand gezegd "je kan me wel aankijken met die mooie ogen van je, maar dat eci - abo neem ik niet van je af"
Maar hij heeft niet eens aan je piemel gezeten?quote:
daarom was het ook zwakquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet eens aan je piemel gezeten?
Ik vind seks vaak de beloning er opquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Flirten is soms beter dan seks.
Dat vind ik. Seks is zo simpel (in mijn wereld).
Ik vind het vaak al genoeg te weten dat het zou kunnen.quote:
quote:
Ik raak dan benieuwd hoe het is en wil het danquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak al genoeg te weten dat het zou kunnen.
Heb je weeeeer een hetero????quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Steeph, hou eens op met smilen iedere keer als Hetero2 je een sms'je of mailtje stuurt
Fuck fuck FUCK fuck fuck![]()
![]()
Hmmmzzzmmmwwwjjjjaaa.... soms wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik raak dan benieuwd hoe het is en wil het dan
Foei! Daar komen weer brokken van!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Steeph, hou eens op met smilen iedere keer als Hetero2 je een sms'je of mailtje stuurt
Fuck fuck FUCK fuck fuck![]()
![]()
hey, dat ken ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak al genoeg te weten dat het zou kunnen.
Ik heb helemaal niks, maar de beste vriend van Hetero1 en ik klikken heel erg goed.quote:
Je weet best dat hier wat van gaat komen hequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb helemaal niks, maar de beste vriend van Hetero1 en ik klikken heel erg goed.
Als vrienden hoor. Tenminste. Ja. Alleen.... ik verwar vriendschap af en toe met iets anders, zeker als ik er zelf behoefte ana heb.
Dus vandaar, ff hardop tegen mezelf zeggen: STEEPH! NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat weet ie, en wilt ie ook... en gaat ook gebeuren.... weet iedereen tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet best dat hier wat van gaat komen heJe kan wel ontkennen en nee zeggen. Maar als je t contact niet verbreekt dan gaat er zeker wat gebeuren. .....
Nee deze is echt echt echt wel hetero, dus ik hou mezelf heerlijk voor de gekquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet best dat hier wat van gaat komen heJe kan wel ontkennen en nee zeggen. Maar als je t contact niet verbreekt dan gaat er zeker wat gebeuren. .....
Deels misschien wel, ja. Maar de hoofdoorzaak is mijn inziens de chronische schaarste aan bouwgrond en de daardoor absurde grondprijzen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De HRA is eerder een veroorzaker van de hoge prijzen dan een gevolg
Er is alleen chronische schaarste aan bouwgrond op bepaalde plekken omdat IEDEREEN op dezelfde plek wil wonen zowat. En er is schaarste op de woningmarkt omdat er weinig passende woningen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deels misschien wel, ja. Maar de hoofdoorzaak is mijn inziens de chronische schaarste aan bouwgrond en de daardoor absurde grondprijzen.
Ik ook niet meer. Nu nog anderhalf uur doelloos rondklikkenquote:
Ik ook niet. En dan morgen de vrijdag. Je weet wel, de dag waarop je zowat alleen op kantoor zit en zwelgt in zelfmedelijden omdat jij nog geen weekend hebt en de rest wel.quote:
Ik nog 1 minuut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even morgen vrij geregeld. Nu nog minder dan een half uur werken
Suck it, bitches!![]()
Ik mag nog tot middernachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Nu nog anderhalf uur doelloos rondklikken
Hear hear.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan morgen de vrijdag. Je weet wel, de dag waarop je zowat alleen op kantoor zit en zwelgt in zelfmedelijden omdat jij nog geen weekend hebt en de rest wel.
Hebben ze bij jou op kantoor ook al geen biertap?quote:
Ga je nog wat leuks doen babs?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef stbabylon het volgende:
Zo, even morgen vrij geregeld. Nu nog minder dan een half uur werken
Suck it, bitches!![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan morgen de vrijdag. Je weet wel, de dag waarop je zowat alleen op kantoor zit en zwelgt in zelfmedelijden omdat jij nog geen weekend hebt en de rest wel.
Die parttime-werkende-moeders altijd.quote:
Ja maar, ik werk normaal ook op vrijdag.. heb alleen deze week dagen geruild.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die parttime-werkende-moeders altijd.
Kut parttimers, niks heb je aan ze!quote:
Geloof me, ik kan niet wachten tot ik iets minder parttime benquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kut parttimers, niks heb je aan ze!
Oke. Wispelturige werkende moeders dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik werk normaal ook op vrijdag.. heb alleen deze week dagen geruild.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Wispelturige werkende moeders dan.
Dat zijn de ergste parttimers zelfs!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. Wispelturige werkende moeders dan.
Ja ik snap dat dat frustrerend is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
Seriously, ik werk hier met alleen maar moeders. En 1 man.
Dus ik denk dat dat geen zomervakantie opnemen wordt als het aan hen ligt.
Doe eens even voor mij tot twaalf werken dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan niet wachten tot ik iets minder parttime ben
Doe eens je loon op mijn rekening storten dan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe eens even voor mij tot twaalf werken dan?
[ afbeelding ]
Oh boy, succes daarmeequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
Je hebt er echt geen kut aan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die parttime-werkende-moeders altijd.
Dan moet je het verdomd vroeg aanvragen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
Als ik dat doe weet ik zeker dat je nee gaat zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe eens je loon op mijn rekening storten dan...
Oh, ik ben het wel gewend om met moeders te werken en met vakantieplanningen met de vuist op tafel te slaan als het nodig is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat frustrerend is.
Ehrm.. even denken, nee, blijft redelijk rustig, mag zolangzamerhand ook wel. Vanavond en zondag verjaardag schoonzus en schoonmoeder. Zaterdag pokerbrunch met vriendenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat doe weet ik zeker dat je nee gaat zeggen
Ik was de hele week tot 12 bezig, maar ik ben natuurlijk weer niet leuk genoeg om daar bij mee te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe eens even voor mij tot twaalf werken dan?
[ afbeelding ]
Het ondankbare maltezer krengquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de hele week tot 12 bezig, maar ik ben natuurlijk weer niet leuk genoeg om daar bij mee te zijn
Je weet dat ik vind dat jij gewoon vakantie moet kunnen opnemen wanneer jij dat wil!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
Ik werk hier net een maand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je het verdomd vroeg aanvragen.
Klinkt iig gezelllig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm.. even denken, nee, blijft redelijk rustig, mag zolangzamerhand ook wel. Vanavond en zondag verjaardag schoonzus en schoonmoeder. Zaterdag pokerbrunch met vrienden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat ik vind dat jij gewoon vakantie moet kunnen opnemen wanneer jij dat wil!
Ik word serieus naar van die dingen, dat geluid, dat gevoel als je er op bijtquote:
Was jij dat trouwens van die oranje balisto's?quote:
In Australie heb je een ijsketen, Cold Rock, en daar bestel je dan smaken schepijs die ze op een koude plaat uitsmeren. EN dan kies je je vulling, mars bounty M&M's weet ik veel allemaal.... maar dus ookquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was jij dat trouwens van die oranje balisto's?
Wel bij de Action in Utreg dus, ken je dat plein vlak achter mij waar ook een Plus zit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Oranje, die zijn niet meer te vinden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel bij de Action in Utreg dus, ken je dat plein vlak achter mij waar ook een Plus zit?
Ja, zag ze van de week liggen en wist dat er een fokster was die ze lekker vond en twijfelde of dat CL was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh echt?? Ik zal
eens op pad sturen.
Een van de weinige chocodingen waar ik dol op ben!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zag ze van de week liggen en wist dat er een fokster was die ze lekker vond en twijfelde of dat CL was.Maar ze hebben ze daar dus iig!
Lijkt me sterk dat die lager is dan de mijnequote:
Tuurlijk ben jij dat welquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de hele week tot 12 bezig, maar ik ben natuurlijk weer niet leuk genoeg om daar bij mee te zijn
I wouldn't bet on it..quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die lager is dan de mijne
Nee, er is schaarste omdat er niet buiten de stadsgrenzen mag worden gebouwd. Uitzonderingen zijn de Vinex-locaties waar alles hutje-mutje op elkaar wordt gepropt om maar zoveel mogelijk geld te kunnen vangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is alleen chronische schaarste aan bouwgrond op bepaalde plekken omdat IEDEREEN op dezelfde plek wil wonen zowat. En er is schaarste op de woningmarkt omdat er weinig passende woningen zijn.
Trouwens, mijn ma vond een van die foto's van ons van Rockit ofzo op mijn FB heel tof zei ze laatst.quote:
quote:
Nah, dat valt mee. Rijk ben ik niet, maar naar Malteser maatstaven verdien ik ruim boven modaalquote:
Ach, die vielen best meequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trouwens, mijn ma vond een van die foto's van ons van Rockit ofzo op mijn FB heel tof zei ze laatst.
Uitgerekend zo'n doorgetrokken feestfoto natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je weet dat ik daar juist voor betaald krijg he?
Gelukkig wel. Ze had 'm ook aan haar collega's laten zien.quote:
quote:
En dan ook nog eens mooi weerquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat valt mee. Rijk ben ik niet, maar naar Malteser maatstaven verdien ik ruim boven modaal
"Kijk, en dit is mijn dronken dochter met dronken vriendin. Dit doen ze ieder weekend. Lief he?"quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ze had 'm ook aan haar collega's laten zien.
Zon en cocktails en schaars geklede damesquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ze had 'm ook aan haar collega's laten zien.
De gelequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was jij dat trouwens van die oranje balisto's?
Is dat goed te bereiken, vliegveld in de buurt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Australie heb je een ijsketen, Cold Rock, en daar bestel je dan smaken schepijs die ze op een koude plaat uitsmeren. EN dan kies je je vulling, mars bounty M&M's weet ik veel allemaal.... maar dus ookmaltesers
... en die knikkeren ze dna op dat ijs, crushen ze helemaal fijn en daarna husselen ze alles door elkaar en pleuren ze dat in je bakje.
Cold rock
Oeh, woon je daarquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel bij de Action in Utreg dus, ken je dat plein vlak achter mij waar ook een Plus zit?
I beg your pardon?quote:
quote:
Tis wel iets vriendelijkerquote:
Ik ben ook schattig. En aandoenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het zó schattig als je die smiley post. Echt aandoenlijk.
Nee hoor, waar wij wonen is het haske leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, woon je daarLijkt me wel leuk wonen of valt het tegen. Echt heel Utrecht is volgens mij verpauperd
Dat is iets al snel he.quote:
Ik geloof het graag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook schattig. En aandoenlijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ver het nu isquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, waar wij wonen is het haske leuk!
Ja, maar ik speel wel eens vals af en toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof het graag.Nog steeds gestopt met roken? Hoe is het met hoedjes-man?
Ik ook niet, want ik weet niet waar jouw vent woont.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ver het nu is
Ehm, zuilen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik weet niet waar jouw vent woont.
Ja, wij wonen op de rand zuilen/ondiep. Maar ik vergeet altijd in welke wijk we precies wonen.quote:
is het niet de bedoeling dat je die complimentjes naar anderen maakt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dementie is vroeg dit jaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wij wonen op de rand zuilen/ondiep. Maar ik vergeet altijd in welke wijk we precies wonen.
Neuh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat je die complimentjes naar anderen maakt?
Nee, ik weet het gewoon nooit. Het is ook iets onlogisch geloof ik.quote:
Ach, zo af en toe een peuk moet kunnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel wel eens vals af en toe.
En gaat super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, zo af en toe een peuk moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het is ook niet echt een ingeburgerde afkortingquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was al gaan googelen![]()
snapte t toen nog minder
quote:
Zit in Brisbane, Cairns, Sydney... take your pick!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat goed te bereiken, vliegveld in de buurt?
Ik vraag het altijd eerst netjes hoor.quote:
Why for the love of god did you brought that up again?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon je onepiece aantrekken, dan verdwijnt die behoefte wel weer
because i'm evilquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Why for the love of god did brought that up again?
Bier!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Neuken is voor plebs die geen bier in de koelkast hebben staan.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon je onepiece aantrekken, dan verdwijnt die behoefte wel weer
quote:
#jaloers isquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!!
Ik heb weekend dus zit nu lekker aan de Hertog Jan.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd eerst netjes hoor.Als je liever hebt dat ik je de eerste tijd vinger totdat we elkaar beter leren kennen is dat ook oké...
Een paarsequote:
Daar kom ik best wel eens in de buurt! SPANNEND!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
You gotta be kidding me.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een paarseIk ben net Lala van de teletubbies
maar n foto ho maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een paarseIk ben net Lala van de teletubbies
Dat vind ik bijzonder fideel van je!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik drink er wel eentje voor jou, vrees niet.
MissBurgermutsquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You gotta be kidding me.
Whats next? Je drinkt ook geen wodka meer en brengt je weekenden door met oud hollandse bordspellen spelen.
Now let's not get carried away here..quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You gotta be kidding me.
Whats next? Je drinkt ook geen wodka meer en brengt je weekenden door met oud hollandse bordspellen spelen.
wai doe joe trai toe spiek inklisj if joe ken it not?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Why for the love of god did you brought that up again?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You gotta be kidding me.
HET IS DE WAARHEID!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Now let's not get carried away here..
quote:
Ik heb familie in ehm schubbekutteveen. Ga ik daar wel langs. Road tripquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit in Brisbane, Cairns, Sydney... take your pick!
mag ik in je koffer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb familie in ehm schubbekutteveen. Ga ik daar wel langs. Road trip.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wai doe joe trai toe spiek inklisj if joe ken it not?
Ik kom wel steeds dichterbijquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik al. Mijn huis dan, niet jouw huis dan. Dat zou raar zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja anders moet ik alleen door dat enge land
ja man dat heb ik allemaal geleerd in de skunk whispererquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de slangen en schorpioenen? Wat lief
Dat je erop moet gaan stampen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja man dat heb ik allemaal geleerd in de skunk whisperer
Wel handig voor in de bush-bush die ze limburg noemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja man dat heb ik allemaal geleerd in de skunk whisperer
Polen verdelgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel handig voor in de bush-bush die ze limburg noemen.
Dat wordt weer een weekje plantsoenen schoffelen voor die arme rapper MF Juice.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Vermiste meisjes werden geprostitueerd![]()
![]()
![]()
Ik zeg, gas the juicequote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt weer een weekje plantsoenen schoffelen voor die arme rapper MF Juice.
Uhuh. Op de bank met blokjes oude kaas en wodka. *like more*quote:
in je onepiece?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Op de bank met blokjes oude kaas en wodka. *like more*
Nee, die ligt in Utrecht.quote:
quote:
Nee hoor, hij zit bovenmatig lekkerquote:
Oeh lekker, ik hoop deze zomer ook naar Barcelona te kunnen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Ripley het volgende:
Yeay! eind mei brainstorm spektakel in barcelona! En daarna hopelijk wat daagjes met brox daar
Mijn zusje heeft er gewoond dus ben er vaak geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik hoop deze zomer ook naar Barcelona te kunnen!
Ik ben er nog nooit geweest en wil zó graag..quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er gewoond dus ben er vaak geweest
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zit bovenmatig lekker
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga maar eens bellen met Miss Tuk en daarna boodschappen doen...
leuke stad hoor! En nu waarschijnlijk dus gratis ticket en goedkoper hotel, dus dats cheeltquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en wil zó graag..
Ja geweldig lijkt het me! En idd, dat scheelt behoorlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
leuke stad hoor! En nu waarschijnlijk dus gratis ticket en goedkoper hotel, dus dats cheelt
quote:
Daar heb ik nog een halve paniekaanval gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de Sagrada familia zo mooi. Daar heb ik echt uren naar zitten kijken. Toegegeven, tussendoor wel ingedommeld,
.
De herinneringenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een halve paniekaanval gehad
Vijf nationaliteiten in 1 trappenhuis en iedereen snapte me denk ik wel toen ik op de Japanners voor ons liep te scheldenquote:
Is je tattoo dan al afbetaald?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Als het er financieel van af kan, willenen ik er echt heen deze zomer.
Het hindert niet. De gang van zaken is me bekend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]and sorry for bursting the bubble
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het hindert niet. De gang van zaken is me bekend.
Date 1: Latex catsuit
.
.
.
Date 5: Snuggie.
quote:
Als ik heel eerlijk ben...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Wat dacht jij dan, dat ik 'on lay away' heb?
Haha ja en dan zeggen nee ik wil hem toch niet als die klaar isquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat dacht jij dan, dat ik 'on lay away' heb?
Nee man, je snapt er niks van, het wordt toch afgewisseldquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het hindert niet. De gang van zaken is me bekend.
Date 1: Latex catsuit
.
.
.
Date 5: Snuggie.
quote:
Die van mij is leukerquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast, kijk je nooit Tell Sell of zo.
Vind ik wel iig. En hij zit zo lekker.quote:
Wat je zelf vindt is weinig objectief.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik wel iig. En hij zit zo lekker.
Moet dat dan? Ik heb het toch aan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je zelf vindt is weinig objectief.
Wat kost dat ding eik? Puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef missbehavin het volgende:
whut?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een leven dus kijk er nooit naarquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast, kijk je nooit Tell Sell of zo.
... dan heb ik daar geen moment aan gedacht.quote:
'hem' moest er nog tussen, mijn tat.quote:
Dat is precies het probleem. Het moet uit!quote:
Het was een vriendelijke manier om te zeggen dat ik je mening niet geheel serieus neem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik heb het toch aan?
Echt veel te veel. Het is dat ik 'm gekregen hebquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat kost dat ding eik? Puur uit nieuwsgierigheid.
Oh, now I'm crushed...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was een vriendelijke manier om te zeggen dat ik je mening niet geheel serieus neem.
Jammer dat je mijn arm weer moet twisten dat ik dat hardop moet uitspreken.
Ik ook. Daarom zit ik op zondagmorgen om 4:00 wel eens 'in de warrie' Tell Sell te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een leven dus kijk er nooit naar
Dan slaap ik meestal of doe wat andersquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom zit ik op zondagmorgen om 4:00 wel eens 'in de warrie' Tell Sell te kijken.
Doe es een linkje. Ik ben megalui nu namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef CherryLips het volgende:
In het tattoo topic staat zo'n ontzettend mooie tattoo
Dan snap ik het nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'hem' moest er nog tussen, mijn tat.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een linkje. Ik ben megalui nu namelijk.
Nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een linkje. Ik ben megalui nu namelijk.
Mjah, ik gebruikte het ook niet helemaal goed, aangezien je daarbij het artikel niet meteen mee krijgt.quote:
Ja, al voel ik mij ondanks mijn luiheid wel genoodzaakt om opquote:
Snap ik!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al voel ik mij ondanks mijn luiheid wel genoodzaakt om opjou
te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |