Ik doelde niet specifiek op hemquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero zelf zie ik ergens volgende week voor de laatste spullen.
Tenzij ie hem aan mij geeft!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ie z'n gore heteropoten maar van die salontafel houdt!
Dat gaat niet werken, teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Individuele keuzes.
Maak jij je salaris daar naar over. Koop ik een nieuwe porsche.
Brabant, Limburg, één pot natquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neee. Maar ik had wel iets gehoord van iemand die in Tilburg (is geen Limburg) in elkaar geslagen was en wat nu overal ineens als nieuws opduikt. Was een Mr Gay Nederland kandidaat geloof ik en danste en zong in musicals, maar nu half verlamd. Misschien dat je die bedoelt?
De zaak van die vriend van mij komt begin April voor als t goed is.
Geloof dat 1 van de 3 nog "huisarrest" heeft.
Nee, niet zozeer, was een algemene uitspraak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt zelfs meer aan ontwikkelingshulp geven?
hoeveel jaar spekken we al? hebben we een datum waarop we verwachten dat die landen 'zichzelf kunnen onderhouden'?
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij het bent! We zullen hetero doodschieten.
Je intentie om vrienden te blijven werkt goed zo te horen!
god, de romantiekquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Bij mij 1 van de 4 welquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden blijven met iemand waar mee je hebt gebatst of zn stok heb geslobberd werkt 9 van de 10 keer gewoon niet
Gelukkig zitten mijn vrienden dan bij die 1e allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.quote:
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat de mensen die nu HRA krijgen, die niet nodig (zouden moeten) hebben.
Dr is niets romantische aan een pik. En das maar goed ook!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keihard pompende 18 centimeter lange romantiek
Dan had je niet zo'n hoge hypotheek moeten nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met exen heb je geen romantiek meer, dan werkt vriendschap doorgaans ook niet.
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Verder dan een symbolische aanpassing komt het conservatieve rechtse kliekje toch niet. Hervormingen zijn maar eng, brrrrr!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik zou de HRA niet kunnen missen.
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben anders al 6 jaar vrienden met m'n ex.
Onlangs nog mee naar Australie geweest.
We waren al 2 jaar vrienden voor er seks (en vast ook wel ergens romantiek) bij kwam kijken 3 jaar lang. En nu weer 6 jaar lang vrienden zonder.... uh nou ja oke.... al weer een jaar zonder seks!
Dan ben ik de uitzondering, want op 1 ex na kan ik met de rest allemaal nog goed door 1 deur (ik ben ook smal).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd, in de regel zal het niet echt denderend werken.
OMDAT ZE EEN VUILE STINKHOER IS!1!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik de uitzondering, want op 1 ex na kan ik met de rest allemaal nog goed door 1 deur (ik ben ook smal).
Ik ga meestal niet met ruzie uit elkaar en ergens heb ik de persoon ook aardig gevonden, buiten de romantiek en de seks. Dus waarom mensen die ooit iets voor je betekent hebben ineens gaan haten?
En dat is dan hun keuze en jij maakt je eigen keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, teveel mensen die alleen maar aan zichzelf denken.
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je niet zo'n hoge hypotheek moeten nemen.
Als nu per direct de HRA vervalt, heb ik geen enkel probleem.
Ik gebruik de jaarlijkse teruggave om mijn vakantie te verplaatsen van Zuid-Frankrijk naar de Carribean
Ik vind dat mensen zelf die keuze niet mogen maken. En daarom stem ik ook niet op een partij als VVDquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is dan hun keuze en jij maakt je eigen keuze.
Wel een huis met dakterrasquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.
Niet dat ik droog brood moet vreten als de HRA inderdaad voor iedereen wordt afgeschaft, maar toch... de ¤250 per maand extra die ik krijg kan je leuke dingen voor doen.
wat een verwelkomingquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het staat je vrij om verre hiervandaan te blijven.
Je bent niet liberaal met andere woorden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf die keuze niet mogen maken. En daarom stem ik ook niet op een partij als VVD
Uiteraard kun je daar leuke dingen mee doen. Ik vind het ook prettig om naar de carribean te gaan (heb een hekel aan Fransen), maar als door het afschaffen andere dingen beter kunnen worden gefinancieerd (onderwijs, zorg), vind ik dat een beter doel van het geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik werd min of meer verplicht een hoge hypotheek te nemen met die debiele huizenprijzen in Nederland. En ik durf te stellen dat ik niet 'scheef' woon met mijn ietwat bovenmodale salaris. Dus ik heb niet echt een überluxe mansion of zo.
Niet dat ik droog brood moet vreten als de HRA inderdaad voor iedereen wordt afgeschaft, maar toch... de ¤250 per maand extra die ik krijg kan je leuke dingen voor doen.
Als je niet liberaal bent zou je juist VVD moeten stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet liberaal met andere woorden?
Niet liberaal in de volle breedte nee. Meer sociaal liberaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet liberaal met andere woorden?
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Verder dan een symbolische aanpassing komt het conservatieve rechtse kliekje toch niet. Hervormingen zijn maar eng, brrrrr!
Als je mensen geen vrije keuze geeft kan je dat woordje liberaal echt wel weg laten hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet liberaal in de volle breedte nee. Meer sociaal liberaal
Precies, die kan er ook niks aan doen dat hij een botte lul is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lief he
Iedereen is hier welkom, maar ze moeten niet gaan zeuren over een Godtje-tt
onverantwoord lenen belonen bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Wel mogen ze van mij daar in Den Haag er een leuk rekensommetje tegenaan gooien. Krijg je 10k per maand binnen en is je hypotheek maar 1k per maand: afschaffen die HRA. Krijg je 10k per maand binnen en je hypotheek is 9k per maand: mooi handhaven die HRA.
Dat gebeurt toch al decennia lang?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onverantwoord lenen belonen bedoel je?
Het wordt zelfs aangemoedigd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al decennia lang?
Je kan in elk geval niet tijdens een lopend contract de voorwaarde gaan wijzigen. Dan heb je zoals bij elk contract recht om het te ontbinden. Dat zou niet anders mogen zijn voor een overheid. Dan moet de overheid weer gaan compenseren. Wat het nog lastiger zal maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
onverantwoord lenen belonen bedoel je?
Dat is het ook, maar dan alleen voor de mensen die de HRA echt kunnen missen:quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
...maar als door het afschaffen andere dingen beter kunnen worden gefinancieerd (onderwijs, zorg), vind ik dat een beter doel van het geld.
De HRA is puur het (noodzakelijke) gevolg van véél te dure huizen. Oorzaak van de absurde prijzen: de overheid. Niets meer, niets minder. En ik weiger als burger voor dat wanbeleid te gaan bloeden...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel mogen ze van mij daar in Den Haag er een leuk rekensommetje tegenaan gooien. Krijg je 10k per maand binnen en is je hypotheek maar 1k per maand: afschaffen die HRA. Krijg je 10k per maand binnen en je hypotheek is 9k per maand: mooi handhaven die HRA.
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al decennia lang?
Nee, die zegt dat je niet halverwege de spelregels kan veranderen zeker niet als je daardoor mensen in problemen brengt,. En dat zal gebeuren op meerdere vlakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.
Er komt ook geen botte afschaffing. Nog niet als de SP een 2/3 kamermeerderheid had.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die zegt dat je niet halverwege de spelregels kan veranderen zeker niet als je daardoor mensen in problemen brengt,. En dat zal gebeuren op meerdere vlakken.
Een botte afschaffing gaat voor meer ellende dan plezier zorgen.
Dan begrijp je me toch niet zo goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als ik tukker zi'n verhaal goed begrijp moet er nog een schepje bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |