Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Zometeen toch, microsoft points verneuken (belastingsgeld terugquote:
Welke packs ga je kopen 7.5 of 15k?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zometeen toch, microsoft points verneuken (belastingsgeld terug) in de gratis pakjes had ik Gallas.
15Kquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Welke packs ga je kopen 7.5 of 15k?
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaatquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga hopen op een bidwar voor mijn Lewan IF2.. 150 erop.
Ja, maar ik vrees dat ik er anders voorlopig niet vanaf ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaat
Zeker op zo'n rustig tijdstip...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaat
Welke formatie is hij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat ik er anders voorlopig niet vanaf ben.
22.5k stond hij er net voor op, als je de markt bekijkt dan is het niet veel soeps.
Ik zie hem niet op de markt, enige 4321 Lewandowki is 200.000 ;') van iemand met als clubnaam Feyenoord.quote:
Geen slechte formatiequote:
Yes klopt, krijg je ook weer van die dramatische offers met alleen bronze cards.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op de markt, enige 4321 Lewandowki is 200.000 ;') van iemand met als clubnaam Feyenoord.
edit. sorry niet goed gelezen, 4-2-3-1 ipv 4-3-2-1, ik zie hem
076 United.
10k op geboden![]()
Ach, die krijg ik ook met mijn Sergio Ramos met startprijs 835k.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Yes klopt, krijg je ook weer van die dramatische offers met alleen bronze cards.
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef psychedelicate het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over 4-5-1? Waar moet ik op letten qua spelers en speelstijl?
Ja inderdaad, die hebben niks te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, die krijg ik ook met mijn Sergio Ramos met startprijs 835k.
Net eentje met NIF Ramos + Raul Albiol + 65.000 coins, idioten
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.
Ik heb 3 spelers die eigenlijk ST zijn: SIF Ba, IF Cisse, Sow.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 06:00 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, sorry! Het beste wat uit de pakjes kwam was een CF-->CAM kaartje.
Ook doet de webapp raar, als ik mijn team wil saven, geeft ie een foutmelding.
En de februari-maand is voorbij, laat het voorjaar maar komenMaar kijk uit met maart, want maart roert zijn staart!
Je bent overboden op de Veiling, hop even naar de 15k danquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Je CM moet wel écht verdedigend ingesteld zijn imo, want met aanvallende vleugels is hij eigenlijk de enige middenvelder die nog een beetje meeverdedigd..
Nee :pquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Je bent overboden op de Veiling, hop even naar de 15k dan?
Pirlo is low/medium, Mata is medium/medium en Di Maria is medium/high. Daarnaast heb ik aan 3 of 4 verdedigers meestal wel genoeg. De tegengoals komen meestal uit voorzetten e.d., niet dat ik echt achterin verkracht word of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Je CM moet wel écht verdedigend ingesteld zijn imo, want met aanvallende vleugels is hij eigenlijk de enige middenvelder die nog een beetje meeverdedigd..
Ik heb gister 250k gekocht voor 25eu bij FUT. Eerste 150k pakjes gekocht, toen Frans team gebouwd (wat je misschien al gezien hebt) en van laatste 15k pakje met Lewandowski IF erin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee :p
Hoe kwam je er eigenlijk aan, je had toch geen coins en wilde het bij anderen kopen?
Fabianoquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er Braziliaanse IF's die spits zijn voor naast Pato én een lage prijs?
Goeie prijs, alleen zonde dat het zo een traag mannetje isquote:
Lima is de snelste, maar ook maar 82 pace en verder niet zo indrukwekkend.. anders wordt het Robinho/Neymar maar die zijn duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie prijs, alleen zonde dat het zo een traag mannetje is
Minimaal toch wel 85 pace waar ik naar op zoek ben
Ja heb nu Vagner Love naast Pato staan. Een IF heb ik nog nooit gehad, zou wel leuk zijn om er eentje te hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lima is de snelste, maar ook maar 82 pace en verder niet zo indrukwekkend.. anders wordt het Robinho/Neymar maar die zijn duur.
Maar waarom perse een IF? Gewoon Welliton ofzo, goede pacewhore.
Luuk is 82 Altidore 78, hoezo beter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef StijnDa het volgende:
IF AltidoreNog niet gezien. Leuk voor eredivisie golds, beter dan Luuk.
Je kunt beter niet alleen baseren op een cijfertjequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Luuk is 82 Altidore 78, hoezo beter?
Bepalen of een speler goed/slecht is aan de hand van de kaartrating.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Aan Ruud van Nistelrooy heb je meer dan aan IF Vela, want Ruud 80
Beest Altidorequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zegt absoluut niks!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Alovenac het volgende:
Mijn Lewan IF2, gaat heul weinig opleveren denk. Nog 8 min en 10.5k is het bod.
UP Hernandez?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Alovenac het volgende:
Hahahahaha, zo net maar even een buitengewoon hoog bod geaccepteerd wat ik niet had verwacht.
Gervinho x Dzeko x Busquets x Hernandez +11k voor Lewandowski.. Gelijk accept gedaan, geen slechte deal lijkt mij?
Ongeveer 20k denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Alovenac het volgende:
Hahahahaha, zo net maar even een buitengewoon hoog bod geaccepteerd wat ik niet had verwacht.
Gervinho x Dzeko x Busquets x Hernandez +11k voor Lewandowski.. Gelijk accept gedaan, geen slechte deal lijkt mij?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Alovenac het volgende:
Up Hernandez, heb ik mezelf er weer op verkeken en zet ik hem voor 2k als Startprice erop.
Ik heb er 6k op geboden, jammer van de kutopstelling wel anders kreeg je er makkelijk meer dan 10k voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Alovenac het volgende:
Up Hernandez, heb ik mezelf er weer op verkeken en zet ik hem voor 2k als Startprice erop.
Als je wilt kan ik je een trade offer sturen, dan accept je die en zet ik hem weer terug op de markt zodat jij weer een trade offer kunt sturen. Kun je hem er voor meer op zetten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Alovenac het volgende:
Ja, zijn allemaal kut opstellingen.. Had er eerst nog een 4231 kaartje op willen gooien, maar uiteindelijk niet gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er 6k op geboden, jammer van de kutopstelling wel anders kreeg je er makkelijk meer dan 10k voor.
Als je dat zal willen doen graag, dan pleur ik er ook even een ander tactic kaartje op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik je een trade offer sturen, dan accept je die en zet ik hem weer terug op de markt zodat jij weer een trade offer kunt sturen. Kun je hem er voor meer op zetten.
Heb hie rnog een 4231 kaartje liggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon laten staan joh, wordt nog wel op geboden en met een kaartje van 2k erop gooien wordt de kaart niet automatisch 2k duurder.
Zilver contract gestuurd, ik zet hem er weer op voor 359k bin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je dat zal willen doen graag, dan pleur ik er ook even een ander tactic kaartje op.
In de laatste minuut komt er een bidwarquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Alovenac het volgende:
Mijn Lewan IF2, gaat heul weinig opleveren denk. Nog 8 min en 10.5k is het bod.
Yesquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zilver contract gestuurd, ik zet hem er weer op voor 359k bin.
lees verdurrrquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In de laatste minuut komt er een bidwar
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Aan Ruud van Nistelrooy heb je meer dan aan IF Vela, want Ruud 80
Die drukken de hele dag alleen op start en krijgen zo op trieste manier coins binnen zonder iets te doen, heel af en toe kom ik ze ook wel eens tegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
Mensen die accepteren om in een wedstrijd te gaan en vervolgens niets doenLOLWAS!
Wat moest ik zonder jouquote:
haha wowquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die drukken de hele dag alleen op start en krijgen zo op trieste manier coins binnen zonder iets te doen, heel af en toe kom ik ze ook wel eens tegen
haha, wat ik wilde zeggen is dat het cijfer niet bepalend is, Altidore is een type speler, en de Jong een heel ander type speler. De 1 ligt de ene beter, de ander ligt de ander beter. Ik kan goed spelen met Falcao, en anderen walgen van hem etc etcquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]Niet zo flauw ja, Ruud is altijd beter!
Stuur gewoon dat zilveren contract terug joh, nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef Alovenac het volgende:
2 gouden contracten en 150 coins gestuurd, El Diablo neem ik aan?
Is een slimme methode om op een ander account te doen terwijl je met je hoofdaccount gewoon kan handelen via de fepappquote:
Ik stuur je nu via DM wel wat ik exact stuurquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stuur gewoon dat zilveren contract terug joh, nergens voor nodig dit.Er is trouwens een of andere meelezer hier die óók een trade offer stuurt.
ah daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is een slimme methode om op een ander account te doen terwijl je met je hoofdaccount gewoon kan handelen via de fepapp
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Toefjes het volgende:
Er komt trouwens vanavond om 21:00 een docu op National Geographic over Fifa ik dacht ik zeg t ff
400 coins ofzo in 20 minuten, dat is de kosten van de elektriciteit nog niet waardquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is een slimme methode om op een ander account te doen terwijl je met je hoofdaccount gewoon kan handelen via de fepapp
Wel meer coins per 20 minuten denk ik, heel veel ragequits ga je krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
400 coins ofzo in 20 minuten, dat is de kosten van de elektriciteit nog niet waard.
sommige wedstrijden in toernooien krijg je een completion bonus van 500c voor, dat scheelt weerquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
400 coins ofzo in 20 minuten, dat is de kosten van de elektriciteit nog niet waard.
Waarom zouden mensen ragequiten als ze een gratis overwinning op hun bordje krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel meer coins per 20 minuten denk ik, heel veel ragequits ga je krijgen
En als je maar 400 per wedstrijd krijgt compenseer je dat met winst uit de handel
Gisterenavond weer eens getraded, 40K in een uurtje gepaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen ragequiten als ze een gratis overwinning op hun bordje krijgen.
En handel.. als je bid tokens op zijn is het klaar op de webapp, daar houdt je het geen 20 minuten mee vol, laat staan en paar wedstrijden op rij.
Dan kun je beter ipv zo'n zaadwedstrijd te spelen gaan handelen op de console, als ik 20 minuten zonder aan bid tokens hoef te denken ga handelen op de console heb ik minstens 5k winst.
Like a boss.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond weer eens getraded, 40K in een uurtje gepakt
Wat is jouw taktiek?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond weer eens getraded, 40K in een uurtje gepakt
Genaamd: de geheime tactiek. Dat ga ik niet zeggen, anders werkt het niet meer natuurlijk als we het allemaal gaan doen.quote:
nope, zag gisteren een IF Keita voor BIN 135K, maar kon m niet kopen omdat ik maar 65K had. Mn coins zitten in mn elftal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes verdient zoveel omdat hij veel te investeren heeft
Ik zag precies dezelfde ... Maar ook ik had tekort, hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nope, zag gisteren een IF Keita voor BIN 135K, maar kon m niet kopen omdat ik maar 65K had. Mn coins zitten in mn elftal.
Tamelijk frustrerendquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zag precies dezelfde ... Maar ook ik had tekort, hahaha
Je snapt in ieder geval wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nope, zag gisteren een IF Keita voor BIN 135K, maar kon m niet kopen omdat ik maar 65K had. Mn coins zitten in mn elftal.
Geen eens een DM.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben over gegaan tot de orde van de dag eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
En dan posten jullie dat niet even hier, zodat een andere Fokker die kaart kan pakken?
Denk Welliton. Nilmar kan ook nog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is beter?; Pato en Vagner love of Pato en Welliton?
Pato en Fabianoquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is beter?; Pato en Vagner love of Pato en Welliton?
Jup. Maar dat is met bijna alle Brazilianen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eigelijk zijn dat de spitsen voor mensen met kleine piemels. Behalve Pato dan./
Dan groeien onze piemels naarmate we meer spelen want volgens mij begint iedereen met Welliton - Vagner Love en Doumbiaquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eigelijk zijn dat de spitsen voor mensen met kleine piemels. Behalve Pato dan./
Fabiano is zo een traag mannetjequote:
Ik ben begonnen met Soldado en Baptistaquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan groeien onze piemels naarmate we meer spelen want volgens mij begint iedereen met Welliton - Vagner Love en Doumbia
Lucas out ---> SIF Ramires inquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/107562
Ik kan het nog betalen ook als mijn BBVA verkocht is
Ziekquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/107562
Ik kan het nog betalen ook als mijn BBVA verkocht is
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef Reemi het volgende:
Net in het gouden toernooi met m'n MLS bronzes tegen een vrij duur BPL team. Handicap FTW8-4 gewonnen. Heb 5-0 voorgestaan, 6x Kandji.
Ga er eerst mee spelen en dan pas oordelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fabiano is zo een traag mannetje
Vervang dan Gerrard voor Lampard, het verschil tussen hen vind ik minder groot dan het verschil tussen Lucas en Ramires..quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
=7 chemistry, moet die dubbele link met Gerrard hebben
Lucas is zowel kwa stats als work rates defensief een stuk sterker dan Ramires, wel zo belangrijk op die positie in deze formatie. Kwa passen ontlopen ze elkaar niet veel en schieten/dribbelen is niet echt belangrijk op die positie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vervang dan Gerrard voor Lampard, het verschil tussen hen vind ik minder groot dan het verschil tussen Lucas en Ramires..
Maar dat is mijn mening
Handicap? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Zonet tegen een smerige LT dribbelaar, en maar draaien en keren tot hij een ons woogzo ziekelijk irritant. Komt hij 1-0 voor gaat hij achterin rond spelen
gelukkig pakte ik die teef aan en won ik 3-1 en mocht hij van al mijn replay's en celebrations genieten
Ik heb mijn bazen team ook op de trade pile, misschien dat ik dan op 1,1 miljoen kom in kasga ik wel weer een silver - gold combinatie team maken want met de handicap die ik steeds kreeg
1-0. Hij kon alleen maar verdedigen. xDquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:31 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen een kleine pik.
5 at the back, Cisse, Agbonlahor en die hommo mexicaan
Ik heb zo'n focking hekel aan mensen die al hun herhalingen gaan kijken...En ook mijn missersquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Zonet tegen een smerige LT dribbelaar, en maar draaien en keren tot hij een ons woogzo ziekelijk irritant. Komt hij 1-0 voor gaat hij achterin rond spelen
gelukkig pakte ik die teef aan en won ik 3-1 en mocht hij van al mijn replay's en celebrations genieten
Ik heb mijn bazen team ook op de trade pile, misschien dat ik dan op 1,1 miljoen kom in kasga ik wel weer een silver - gold combinatie team maken want met de handicap die ik steeds kreeg
Ja man, dikke schurft in de pakjes op Ferdinand naquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Handicap? Nog nooit van gehoord.
Al pakjes gekocht?
Dat deed hij, alle missers willen zien en overal het hele filmpje vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb zo'n focking hekel aan mensen die al hun herhalingen gaan kijken...En ook mijn missers![]()
Als iemand loopt te kloten of fucken...dan snap ik het hoor...
Maar anders denk ik gewoon, druk gewoon door en ga lekker ballen...
Des te sneller ken je weer extra coins binnenhalen pfffffff
Dat heb ik inderdaad ook vaak, gaat alles zo dramatisch he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat deed hij, alle missers willen zien en overal het hele filmpje vankon hij lekker terug krijgen en genieten van mijn celebrations.
Wil ik team mee maken.quote:
Koop gewoon de fucking UPquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil ik team mee maken.
Ibra
El Shaarawy
RvP IF ook het liefst
Hij dm mij ook netquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
HAHAH Die Necar. Vroeg via DM om tips. Ik zei nee geen zin doei. Nu noemt hij mij een kk hommo
Hij vond mij ook niet lief omdat ik gister avond weg moest omdat de daad mij riepquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
HAHAH Die Necar. Vroeg via DM om tips. Ik zei nee geen zin doei. Nu noemt hij mij een kk hommo
Wat een lutserquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
Happy hoursquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Walxie het volgende:
Ik heb hem alleen gezegd wat IF's zijn. en wat happy hour is..
Jep, maandag en vrijdag ofzo..:)quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Happy hours, zijn die er nog eigenlijk?
Kan je wel zo doen maar je bent gewoon kinderachtig bezigquote:
hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen maar je bent gewoon kinderachtig bezig
Iemand kk homo noemen omdat diegene je niet wilt helpenquote:
ehm nee dat heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand kk homo noemen omdat diegene je niet wilt helpen
Kaka en Robinho omdraaien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef Pronk het volgende:
Mijn braziliaanse team is weer geupdate:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d3MWi9KVbc0NI
Ik heb geinvesteerd in mijn CDM's. Hierdoor vallen er hopelijk minder gaten op mijn middenveld, ik kan alleen op zn vroegst dit weekend pas weer spelen en testen.
In principe staat alleen Thiago Silva nog op mijn verlanglijstje, dus daar ga ik nu maar voor sparen. Daarna wellicht nog proberen om een aantal IF versies van spelers te kopen.
Iemand nog op en aanmerkingen?
Voor de mensjes die op de Xbox spelen, ik lees hier veel mee en wil mezelf wel eens meten tegen iemand van jullie. Indien interested, gamertag: PronkMedia
Waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zit je me nu te bedreigen dan met een ban?
Welk systeem en wie staat/staan ervoor?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:07 schreef Alovenac het volgende:
Zoek een CF voor een Argentijns budget team, wie o wie?
Mogelijk opties:
- Palacio
- Zarate
- Aimar IF
- Pastore
- Higuain
Dan zou ik voor IF Palacio of Tevez gaan op CF, als je die niet kunt betalen UP Pastore.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
4231 - Spits ben ik nog niet aan toegekomen, zal dus wel Higuain worden.
Sowieso weet ik vanaf de voorste linie mijn invulling niet meer goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk systeem en wie staat/staan ervoor?
Was vergeten te zeggen, voor een low budget team (LOL!).quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zou ik voor IF Palacio of Tevez gaan op CF, als je die niet kunt betalen UP Pastore.
ik wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ja want ik wordt over een paar uur toch gebanned he
Palacio is maar 15k ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Was vergeten te zeggen, voor een low budget team (LOL!).
Pastore CF en dan Palacio met een van die andere twee op de flankenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Je noemde zelf IF Aimar als mogelijkheid, dus dan kun je UP Pastore zeker betalen
Palacio en Montillo of Cristian Gimenez op de flanken.
Kan me bijna niet meer voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gewoon wat te komen weten over fut denk ik ?
Er mag vast wel iemand mij
jammerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kan me bijna niet meer voorstellen eigenlijk
Echt he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef DjNivek het volgende:
Wat gaat het er soms toch kinderachtig aan toe, beetje jammer.
Eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef DjNivek het volgende:
Wat gaat het er soms toch kinderachtig aan toe, beetje jammer.
Je weet dat je op Futhead gewoon teams kan maken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef Alovenac het volgende:
Paint kunsten even getoond, dit team heb ik ongeveer in gedachten. Wordt nog even doorsparen om het compleet te krijgen (tenzij de PSStore eens heel snel mee gaat werken).
[ afbeelding ]
Ja sorry. Ik ben een beetje slecht in FUT dus ik vraag mensen om hulp maar die hebben geen zin om mij te helpen dus ik scheld ze maar uit voor kk homo.quote:
Nee, moet ik eens uit gaan vogelen. Account aanmaken daar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je weet dat je op Futhead gewoon teams kan maken?
Ja aanmaken en dan zie je het van zelf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, moet ik eens uit gaan vogelen. Account aanmaken daar?
waar doe ik dit ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben een beetje slecht in FUT dus ik vraag mensen om hulp maar die hebben geen zin om mij te helpen dus ik scheld ze maar uit voor kk homo.
Op Futhead kan je ook teams maken als je even een accountje maakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef Alovenac het volgende:
Paint kunsten even getoond, dit team heb ik ongeveer in gedachten. Wordt nog even doorsparen om het compleet te krijgen (tenzij de PSStore eens heel snel mee gaat werken).
[ afbeelding ]
KLAAGBAAK!!!!!!!quote:
geen enkelequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ga maar een spaan elftal maken of hebben die geen 5* skillers?
Heeft Sanchez geen 5* skill?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Ik zou geen packs meer kopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Walxie het volgende:
Beste tot nu toe uit pscks is Ayew, ik kan niog 1 15K pack of 2 7,5K of 3 5K, wat doen?
Gonzalo Garcia.. oh wacht die zit er niet in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Heb nog msp?....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou geen packs meer kopen
[..]
Gonzalo Garcia.. oh wacht die zit er niet in.
Al verkochtquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
Vandermar wil je een potje? voordat jeje handicap team verkoopt
Spanjaarden in de Serie A... Gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Dan geen spaans team
Ik wil graag wel David silva in een serie A team, iemand idee? Budget zo rond de 900K
Hybrid?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spanjaarden in de Serie A... Gaat hem niet worden
4-5-1quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Dan geen spaans team
Ik wil graag wel David silva in een serie A team, iemand idee? Budget zo rond de 900K
Maak van Lavezzi een LM dan heeft hij 5 chemistry..7 chemistry als je een CF uit de Serie A pakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/107856
Kan dus gewoon met 100 chem.
http://www.futhead.com/12/squad/107871quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Dan geen spaans team
37 bronze packs van 400.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Walxie het volgende:
Hmm... maar zou ik nu een 15k pack of meerdere 5k/7,5?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/107871
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
Nieuw plan, silver gold team met Shaarawy, rest mogen jullie zelf invullen. Ik heb 900K ervoor!
Dat kan ook!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
37 bronze packs van 400.
Nee, dat moet je zelf weten. Maar de kans dat je iets krijgt wat goed is is vrij klein
Zo dus met El Shaarawy:quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-5-1
Balotelli spits, Silva RCAM, Ben Arfa RM, Konko RB.
De rest naar hartelust invullen, bv. Lavezzi of Elia op links en Giovinco op CAM dan heb je 3x 5* skill (Ben Arfa, Lavezzi/Elia en Giovinco).
quote:
Beter idee inderdaad, thanks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maak van Lavezzi een LM dan heeft hij 5 chemistry..7 chemistry als je een CF uit de Serie A pakt.
Dan maar 1 van 15k of 2 van 7.5. De laatste keer dat ik MSP had gekocht gaf ik alles uit aan 5k packs en ik had een David Silva (niet de UP) Ik heb ook een keer alles aan silver packs uitgegeven maar dat was niet echt een succes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat kan ook!
Nee maar ik heb nog MSP, dus heb ik er altijd wel iets aan
http://www.futhead.com/12/squad/107876quote:
Maar hoezo geen 5k dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maar 1 van 15k of 2 van 7.5. De laatste keer dat ik MSP had gekocht gaf ik alles uit aan 5k packs en ik had een David Silva (niet de UP) Ik heb ook een keer alles aan silver packs uitgegeven maar dat was niet echt een succes.
Bedankt voor je hulp maar heb nu volgend team gemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/107876
Shaarawy, Silva, 5* skillers op de flanken en alles op 9 chemistry
Giovinco kan ook op de plek van Shaarawy.
En dan ook nog geen enkele vorm van dank uitstralenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
ik stond nectar wel vriendelijk te hulp, maar ook mee gestopt nu, nu vriendjes van hem op dit forum komen. Wat is er nou zo moeilijk om op eigen houtje dingen te ontdekken? Mensen worden echt lui lijkt het wel
Dat kan wel en dat levert misschien wel het meeste op, maar ik denk dat je meer kans op een goede speler hebt met 7.5 en 15k. Maar ik ben zowat de enige die wel 5k packs koopt, alleen nu niet.quote:
Dat is een kopie van mijn team?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt voor je hulp maar heb nu volgend team gemaakt
http://www.futhead.com/12/squad/107876
Ik ga voor 15k denk ik, thankls!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel en dat levert misschien wel het meeste op, maar ik denk dat je meer kans op een goede speler hebt met 7.5 en 15k. Maar ik ben zowat de enige die wel 5k packs koopt, alleen nu niet.
Maar het is heel random. Ik zat toen in een stream van iemand en die gaf 12k MSP uit aan Jumbos en hij had 1 IF (en nog 1 of 2 goede spelers) en ik had die David Silva in mijn 3e 5k pack.
Join the club.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb Nectar gezegd dat ie het mag uitzoeken, nu word ik gespamd
Wissel je bankspelers. Dat hielp bij mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan ook niet meer spelen![]()
Wordt er ook met een foutmelding uitgegooid.
Helemaal correct, en op de DM zit wél een block knop. Zou echt een aanwinst voor dit topic zijn als je gewoon posts van bepaalde personen niet hoeft te lezenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef DjNivek het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat het gespam niet in het topic gebeurt, anders krijgen we weer stoereboii taferelen. Dan is het gewoon amper de moeite nog de topics bij te houden als het alleen maar gezeur over en weer is.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wissel je bankspelers. Dat hielp bij mij.
Ja ik wisselde een aantal spelers en ik kon weer verderquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dus gewoon even andere spelers op de bank zetten en het is gefixed?
Chantome is geupped naar een gold.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had iemand gezien dat ze al een nieuwe transfer lijst hadden gepost (dus wat morgen uitkomt) alleen ik weet nog niet welke transfers er deze week waren. Ik weet alleen Shea naar Arsenal (bronze GK) Huseklepp naar Birmingham en Hleb naar Krylya Sovetov. En blijkbaar zit Chantome niet meer in packs.
Zijn er nog meer upgrades geweest of is dit de enige? Want ik kan op het EA forum nergens iets erover vinden.quote:
Hij zat waarschijnlijk bij de 2e reeks UPs, dan heb ik gewoon niet goed gekeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer upgrades geweest of is dit de enige? Want ik kan op het EA forum nergens iets erover vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speelde 4-3-2-1 met RvP in de spits en liep bijna 2 op 1quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef DannyDeko het volgende:
Speelt hier iemand 433 met RVP in de spits?
Beviel dat een beetje ja? Want ik heb m op ST gehad in 4231 en dat was dramaaaatisch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde 4-3-2-1 met RvP in de spits en liep bijna 2 op 1
Als hij 2 op 1 looptquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beviel dat een beetje ja? Want ik heb m op ST gehad in 4231 en dat was dramaaaatisch.
Ja truequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij 2 op 1 looptwas wel de gewone, de IF vond ik minder fijn
Niemand houdt je tegen om FIFA 11 erin te gooienquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik miss the good old days van FIFA11
Geen autistische mongolen, geen achterlijk gespam
Goede tijden....
ik heb het over het forum...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen om FIFA 11 erin te gooien
Dit. De helft van de users die post ken ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik miss the good old days van FIFA11
Geen autistische mongolen, geen achterlijk gespam
Goede tijden....
Ah, als ik me anders moet gedragen mag je het zeggenquote:
Klopt, ik wil een FUT-veteranen topicquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit. De helft van de users die post ken ik niet.
okee dat zijn goede spelers ik ga even kijken en dan de spelers van je kopen okee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
Iemand interesse in IF Lavezzi, IF Richards, IF RvP, IF Chiellini oid? Ze staan er allemaal vies overpriced op dus voor die prijs kan je ze kopen
Als je wiltquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee dat zijn goede spelers ik ga even kijken en dan de spelers van je kopen okee?
Begin maar een lijstje:quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik wil een FUT-veteranen topic
Ga je ze nou al weer verkopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
Iemand interesse in IF Lavezzi, IF Richards, IF RvP, IF Chiellini oid? Ze staan er allemaal vies overpriced op dus voor die prijs kan je ze kopen
Speelt echt poepquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga je ze nou al weer verkopen?
Hebben we laatst zo hard zitten zwoegen op een team en gooi je t meteen weer weg
het ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, als ik me anders moet gedragen mag je het zeggen
Waarom ibarbo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt echt poepeerste 3 wedstrijden rapete ik nog maar daarna was het echt hopeloos. Nu ga ik dit team maken
http://www.futhead.com/12/squad/107891
Ik wil een zilver/goud/IF teamquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom ibarbo?Goed genoeg voor silvers maar zou ten alle tijden De Rossi nemen eerlijk gezegd.
Bouw dan ook een goed team.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Walxie het volgende:
Volgensmij gaat 4222 spelen met brazilianen en BPL niet echt samen merk ik. . . .
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt echt poepeerste 3 wedstrijden rapete ik nog maar daarna was het echt hopeloos. Nu ga ik dit team maken
http://www.futhead.com/12/squad/107891
die linksback snap ik nog minder van..quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom ibarbo?Goed genoeg voor silvers maar zou ten alle tijden De Rossi nemen eerlijk gezegd.
Moet je zelf weten!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Ik ga de Lapo pakken. Ik denk ik zeg het ffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |