Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Zometeen toch, microsoft points verneuken (belastingsgeld terugquote:
Welke packs ga je kopen 7.5 of 15k?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zometeen toch, microsoft points verneuken (belastingsgeld terug) in de gratis pakjes had ik Gallas.
15Kquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Welke packs ga je kopen 7.5 of 15k?
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaatquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga hopen op een bidwar voor mijn Lewan IF2.. 150 erop.
Ja, maar ik vrees dat ik er anders voorlopig niet vanaf ben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaat
Zeker op zo'n rustig tijdstip...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grote kans dat die er voor heel weinig uit gaat
Welke formatie is hij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat ik er anders voorlopig niet vanaf ben.
22.5k stond hij er net voor op, als je de markt bekijkt dan is het niet veel soeps.
Ik zie hem niet op de markt, enige 4321 Lewandowki is 200.000 ;') van iemand met als clubnaam Feyenoord.quote:
Geen slechte formatiequote:
Yes klopt, krijg je ook weer van die dramatische offers met alleen bronze cards.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op de markt, enige 4321 Lewandowki is 200.000 ;') van iemand met als clubnaam Feyenoord.
edit. sorry niet goed gelezen, 4-2-3-1 ipv 4-3-2-1, ik zie hem
076 United.
10k op geboden![]()
Ach, die krijg ik ook met mijn Sergio Ramos met startprijs 835k.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Yes klopt, krijg je ook weer van die dramatische offers met alleen bronze cards.
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef psychedelicate het volgende:
Wie kan mij wat vertellen over 4-5-1? Waar moet ik op letten qua spelers en speelstijl?
Ja inderdaad, die hebben niks te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, die krijg ik ook met mijn Sergio Ramos met startprijs 835k.
Net eentje met NIF Ramos + Raul Albiol + 65.000 coins, idioten
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Erg rare formatie. Je ST staat in ieder geval op een eiland. Ik vond het niks!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.
Ik heb 3 spelers die eigenlijk ST zijn: SIF Ba, IF Cisse, Sow.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt aan je wingers en AMC's. Als dat bijna pure aanvallers zijn is het een topformatie.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 06:00 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, sorry! Het beste wat uit de pakjes kwam was een CF-->CAM kaartje.
Ook doet de webapp raar, als ik mijn team wil saven, geeft ie een foutmelding.
En de februari-maand is voorbij, laat het voorjaar maar komenMaar kijk uit met maart, want maart roert zijn staart!
Je bent overboden op de Veiling, hop even naar de 15k danquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Je CM moet wel écht verdedigend ingesteld zijn imo, want met aanvallende vleugels is hij eigenlijk de enige middenvelder die nog een beetje meeverdedigd..
Nee :pquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Je bent overboden op de Veiling, hop even naar de 15k dan?
Pirlo is low/medium, Mata is medium/medium en Di Maria is medium/high. Daarnaast heb ik aan 3 of 4 verdedigers meestal wel genoeg. De tegengoals komen meestal uit voorzetten e.d., niet dat ik echt achterin verkracht word of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Je CM moet wel écht verdedigend ingesteld zijn imo, want met aanvallende vleugels is hij eigenlijk de enige middenvelder die nog een beetje meeverdedigd..
Ik heb gister 250k gekocht voor 25eu bij FUT. Eerste 150k pakjes gekocht, toen Frans team gebouwd (wat je misschien al gezien hebt) en van laatste 15k pakje met Lewandowski IF erin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee :p
Hoe kwam je er eigenlijk aan, je had toch geen coins en wilde het bij anderen kopen?
Fabianoquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er Braziliaanse IF's die spits zijn voor naast Pato én een lage prijs?
Goeie prijs, alleen zonde dat het zo een traag mannetje isquote:
Lima is de snelste, maar ook maar 82 pace en verder niet zo indrukwekkend.. anders wordt het Robinho/Neymar maar die zijn duur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie prijs, alleen zonde dat het zo een traag mannetje is
Minimaal toch wel 85 pace waar ik naar op zoek ben
Ja heb nu Vagner Love naast Pato staan. Een IF heb ik nog nooit gehad, zou wel leuk zijn om er eentje te hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lima is de snelste, maar ook maar 82 pace en verder niet zo indrukwekkend.. anders wordt het Robinho/Neymar maar die zijn duur.
Maar waarom perse een IF? Gewoon Welliton ofzo, goede pacewhore.
Luuk is 82 Altidore 78, hoezo beter?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef StijnDa het volgende:
IF AltidoreNog niet gezien. Leuk voor eredivisie golds, beter dan Luuk.
Je kunt beter niet alleen baseren op een cijfertjequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Luuk is 82 Altidore 78, hoezo beter?
Bepalen of een speler goed/slecht is aan de hand van de kaartrating.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Luuk is 82 Altidore 78, hoezo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |