Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Schaars > Fitte Pietersquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pieters komt net terug van een blessure ja..
hij is gewoon slecht, kan je nog beter Anita daar neerzettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pieters komt net terug van een blessure ja..
Ze worden allemaal van youtube verwijderd vanwege auteursrechten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Neee vlaar__________________!
Iemand filmpje van die botsing trouwens?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
Vlaar erin, meteen een twee tegengoals.
heul nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef BDIL het volgende:
Wat een mooieBal wordt gewoon geraakt ....
Leek net Rijst vs Cr00kquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef n0ir het volgende:
Echt een fifa wedstrijd, in de blessuretijd vallen in het spel siek veel doelpunten
Eerder Robben, twee doelpunten en op magische wijze ook nogquote:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:24:03Bert riep: "WISSELEN!" naar Klaas. Domme Klaas. Hij bedoelde Nigel, niet je gebit. reageer retweet
Ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:24:03Bert riep: "WISSELEN!" naar Klaas. Domme Klaas. Hij bedoelde Nigel, niet je gebit. reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:24:03Net de kat geaaid, hij prikte me in mijn wang met zijn snorhaar. Erg veel pijn, denk dat ik zondag Schalke niet haal. #au reageer retweet
Het bloed gutste wel uit z'n muil tering heyquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Verdient hij wel. RvP speelt helaas nooit goed in Oranje, Huntelaar scoort bijna altijd. Lijkt me duidelijk wie er moet spelen dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop nu wel dat Huntelaar een basisplaats krijgt.
Ach, het is maar vriendschappelijk. Van de zomer, dan gaat het erom. Morgen maar mn vrije dagen voor het EK indienenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef laucas het volgende:
JAHOOR na de 2e helft de tv maar uitgedrukt, altijd lelijk als je dan nog 2-3 ziet staan
Viel best mee leek meer door het water in die sponsquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het bloed gutste wel uit z'n muil tering hey
Een klein wondje in de mond maakt het al snel erger lijken dan dat het daadwerkelijk isquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Viel best mee leek meer door het water in die spons
Stuur maar een envelop met geldquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Alovenac het volgende:
Niemand die 50k verkoopt, wil het gelijk afhandelen evt.
Ach, ik vind die haat op hem overdreven. Veel nagepraat van VI etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme die Hans Kraaij is vervelend
constant onderbreken, gekke vragen stellen etcquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ach, ik vind die haat op hem overdreven. Veel nagepraat van VI etc.
Hoe je het ook wendt of keert, zo'n interview is toch wel bagger. "Wat gaat er in je om" etc., al die vragen zijn achterlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
constant onderbreken, gekke vragen stellen etc
quote:Drie keer Messi tegen Zwitserland
BERN - Lionel Messi heeft Argentinië woensdag in Bern langs Zwitserland geschoten in een vriendschappelijke interland: 1-3. De beste voetballer van de wereld maakte alle drie de goals. Messi opende de score in de 20e minuut. Zwitserland kwam in de 50e minuut langszij via Xherdan Shaqiri.
Lionel Messi blijft er vrolijk op los scoren.
In de slotminuten maakte de dribbelkoning van FC Barcelona het verschil met nog twee treffers.
Denk het wel, nog even wachten tot er meer SIF Chiellini's zijn en de prijs van de IF stabiel blijft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef paul1501 het volgende:
Rosicky voor 33,5k verkocht uiteindelijk, bid. Toch nog winst op die 2 packs
Kan IF Chiellini nu halen voor <200k, zal hij nog verder zakken?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Alovenac het volgende:
Voor 150k packs gekocht. Beste waren Lavezzi en Navas..
Heb ik dus geen drol aan, iemand die nog 50k verkoopt voor een leuk prijsje, dan ga ik die maar investeren in een cheap team.
Gastquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Alovenac het volgende:
Niemand die 50k verkoopt, wil het gelijk afhandelen evt.
quote:
ik zou het gewoon nog voor de 5e keer vragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
50k is genoeg, en kom nu niet met een absurd hoge prijs aanzetten.
Heeft er iemand nog 50k te koop?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zou het gewoon nog voor de 5e keer vragen
Als je Bradley bereidt bent om op te geven:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef detennismaster het volgende:
Belgie is het enige team wat bij mij nog een beetje functioneert. Sinds ik terug ben van vakantie gaat het echt KAK!Zelfs Vela scoort nauwelijks meer. Ik verlies constant, krijg kutgoals tegen, creeer weinig.
Eerste team wat weg gaat, was ik een halve week geleden nog lyrisch over: Senegal. Wat is 451 een kutformatie..
Ook mijn bronze maar verkopen. Speel er nooit mee en levert weer wat geld op. Wel zonde want ze hebben allemaal 50+ contracten.
Wat Silvers betreft heb ik nog 2 teams over. De ene met KabirCasta is nog wel chill. De andere met Vela niet. De verdediging is gewoon te zwak. Die verdediging heeft als rating: 66 72 66 67 en een keeper die 1.76 is. Er zijn eigenlijk maar 6 spelers die ik echt goed vind van dat team: Vela, Arrelano, Bermudez, Ibarbo, Bradley, Olave. Wil dus eigenlijk wat verzinnen met een andere achterhoede. Wel lastig.
Voor jou 100 euroquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
50k is genoeg, en kom nu niet met een absurd hoge prijs aanzetten.
Daar gaat je dus al de fout in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Bradley bereidt bent om op te geven:
http://futhead.com/12/squad/105701
Onzeker over die keeper, maar Vicente Sanchez, Alvaro Gonzalez (beter dan Bradley imo), Munoz en Cavandra heb ik mee gespeeld en ze zijn gewoon goed (Munoz niet echt veel pace, maar ook niet echt traag en verdedigend erg sterk).
Je kunt nog wel wat spelen in de Serie A daar, bv. allemaal Lazio (Diakité ipv Munoz) of allemaal Argentijnen (Izco en Alvarez).
Dat is altijd zo..in pakjes zit troep. Kans dat je er aan dezelfde waarde uittrekt als je erin investeerde is echt mega klein, zeker omdat spelers in dit stadium van het spel niets meer waard zijn. Lavezzi was eerst 35K...nu 1/10 van dat ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog 50k te koop?
Zo goed?
Nee, ff zonder gekheid. 150k aan pakjes en only shit. Dacht met Navas en Lavezzi nog wel wat geld in handen te hebben, maar ook niet dus.
Inderdaad, ben echt geschrokken van de markt nu ik er 2 maanden niet naar om heb gekeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo..in pakjes zit troep. Kans dat je er aan dezelfde waarde uittrekt als je erin investeerde is echt mega klein, zeker omdat spelers in dit stadium van het spel niets meer waard zijn. Lavezzi was eerst 35K...nu 1/10 van dat ofzo
Tell me.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Rijst het volgende:
Alovenac ik kan je Navas en Lavezzi meerdere malen dupliceren. Zo hoef je dus geen echt geld uit te geven aan FUT.
Security question niet vergeten!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon je FUT-inloggegevens naar 'm sturen.
Ligue 1 team is echt beast, ik heb er zelf ook 1. Nu met SIF Ribery en IF Hoarau heb je uitbreidingsmogelijkheden zat. Serie A/Argentinie heb ik geen ervaring mee, maar ik heb wel zieke teams voorbij zien komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:36 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Inderdaad, ben echt geschrokken van de markt nu ik er 2 maanden niet naar om heb gekeken.
Denk dat er met 50k wel een leuk teampje op te zetten is nu.
Twijfel alleen tussen Frans/Ligue 1 team of SerieA/Argentijns teampje.
Systeem met 4231, wat adviseer jij?
Denk dat het qua kosten ook het meest voordeligst gaat zijn om een Ligue 1 teampje te maken idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligue 1 team is echt beast, ik heb er zelf ook 1. Nu met SIF Ribery en IF Hoarau heb je uitbreidingsmogelijkheden zat. Serie A/Argentinie heb ik geen ervaring mee, maar ik heb wel zieke teams voorbij zien komen.
Toen heb ik het ook gedaan en nu ben ik te lui om weer verder te bouwen dus kies ik maar de makkelijkste weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
Als je geld in FUT steekt, kun je het beste dat gelijk in de eerste week, of in de tweede week doen. Daarna heeft het geen zin meer. Lesje voor FIFA 13
Ligt eraan in hoeverre je het wil perfectioneren. De verdediging/middenveld koop je al voor een paar duizend coins en in de aanval kan je het eigenlijk zo gek maken als je zelf wilt. Ik heb nu Harazd/Ribery, UP Benzema en Ben Arfa/Valbuenaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Denk dat het qua kosten ook het meest voordeligst gaat zijn om een Ligue 1 teampje te maken idd.
omdat het een vreselijk chaotische markt is, vanavond werden er door het geile TOTW veel pakjes verkocht, dus kwamen er meer formatiekaartjes op de marktquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
Hoe komt het trouwens dat die formatie kaartjes steeds zo schommelen in prijs?
Ik heb meer dan 100 wedstrijden gespeeld met Gonzalez, hij is erg goed. Bradleyquote:
Deze ga ik onthouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
Als je geld in FUT steekt, kun je het beste dat gelijk in de eerste week, of in de tweede week doen. Daarna heeft het geen zin meer. Lesje voor FIFA 13
Als er veel gold packs worden geopend (bij kans op IF Messi etc) dan komen er ineens veel op de markt, en iedereen wil het snel kwijt om nieuwe packs te kopen. Dan gaat de prijs dus tijdelijk omlaag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
Hoe komt het trouwens dat die formatie kaartjes steeds zo schommelen in prijs?
Logisch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
omdat het een vreselijk chaotische markt is, vanavond werden er door het geile TOTW veel pakjes verkocht, dus kwamen er meer formatiekaartjes op de markt
Dus nu kopen en straks...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als er veel gold packs worden geopend (bij kans op IF Messi etc) dan komen er ineens veel op de markt, en iedereen wil het snel kwijt om nieuwe packs te kopen. Dan gaat de prijs dus tijdelijk omlaag.
Of Wynnequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 100 wedstrijden gespeeld met Gonzalez, hij is erg goed. Bradley![]()
Maar goed, het gaat toch om het geheel en Bradley is gewoon niet aan goede verdedigers te matchen en Gonzalez wel.
Er zullen ook wel oplossingen in andere competities zijn (wellicht iets met Donk en die neger CDM van Club Brugge).
SIF Giroud is net zo groot en sneller/beter schot/betere kopper, zelfs een betere passing, dan Hoareau die alleen beter is in defending. Nuttig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligue 1 team is echt beast, ik heb er zelf ook 1. Nu met SIF Ribery en IF Hoarau heb je uitbreidingsmogelijkheden zat. Serie A/Argentinie heb ik geen ervaring mee, maar ik heb wel zieke teams voorbij zien komen.
SIF Giroud is inderdaad beter qua stats, maar soms zeggen stats niet alles...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Hoameau![]()
SIF Giroud is net zo groot en veel sneller/beter schot/betere kopper, zelfs een betere passing.
Enige waar Hoameau beter in is defending, nuttig voor een spits
Hij heeft in het vorige topic al gezegd dat hij zijn defence niks vind behalve Olave, dus dat zal over die Amerikaanse verdedigers achter Bradley gaan. Sowieso Bradleyquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of Wynne
Die Kouyate moet een keer IF worden, als silver CB. Die word denk ik echt duur dan. 80+ pace, 1m96 ofzo en goede defense.
Krijg ik nu een diploma?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Traden voor gevorderden: geslaagd
Oké, ik heb z'n stats ff bekeken en die zijn inderdaad bagger. In FIFA11 was ie echt een beest, maarja dat was FIFA11...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SIF Giroud is inderdaad beter qua stats, maar soms zeggen stats niet alles...
Haha, dat zie ik wel zitten. Ik verzorg de catering wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal idee, een FUT Trading workshop. voor 25 euro per persoon per dagdeel
Gewoon ff eBookje schrijven. "How I became a FUT Millionaire in just a few simple steps". Koop het nu voor slechts 100.000 coinsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal idee, een FUT Trading workshop. voor 25 euro per persoon per dagdeel
En dan op de eerste pagina enkel zetten:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gewoon ff eBookje schrijven. "How I became a FUT Millionaire in just a few simple steps". Koop het nu voor slechts 100.000 coins
Is dat echt zo? We hebben dit pas miljard keer gelezen. Als iemand antwoord had, had je 't allang gehoord in een van je vijftien topics.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef officialshayne het volgende:
Bij mij doet ultimate team het niet !
Ik speel het op de ps3 , En gebruik ziggo (draadloos)
Maar bij ultimate team word ik afgemeld als ik een potje gespeeld heb daardoor verdien ik geen munten.
Heeft iemand hier dat probleem ook ? Of weet iemand de oplossing ?
Gr. Officialshayne
Je geeft zelf al aan wat het probleem is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef officialshayne het volgende:
Bij mij doet ultimate team het niet !
Ik speel het op de ps3 , En gebruik ziggo (draadloos)
Maar bij ultimate team word ik afgemeld als ik een potje gespeeld heb daardoor verdien ik geen munten.Heeft iemand hier dat probleem ook ? Of weet iemand de oplossing ?
Gr. Officialshayne
Ik weet ook wat het probleem is , maar niet de oplossingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan aan wat het probleem is.
Xbox kopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Ik weet ook wat het probleem is , maar niet de oplossing
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dan op de eerste pagina enkel zetten:
"I wrote this eBook" en dan andere 99 pagina's leeg laten
Je moet futhead niet gebruiken voor de waarde van een speler..dan ga je hard op je bekquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
IF Mata net voor mijn neus weggepikt voor 44k..
Volgens Futhead ligt zijn waarde op 74k![]()
Hij gaat maar voor 45-50k, niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
xbox kopen dus en als je dat niet wil doen moet je ook niet zeuren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Ik zeik niet ik vroeg of iemand een oplossing wist
Dan moet je blij zijn, want hij is ongeveer die 44k waard en bij lange na geen 74k... prijzen op futhead zijn onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ok, thanks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij gaat maar voor 45-50k, niks aan de hand dus.Altijd de ultimatedb grafiekjes gebruiken.
Gast, dat dat toevallig voor Laucas werkte wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Het is gewoon een kut probleem waar momenteel geen oplossing voor is. Als jullie dat nou gewoon zeggen tegen die knul, ipv de XBOX fanboy uit te hangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
xbox kopen dus en als je dat niet wil doen moet je ook niet zeuren.
Is dit serieus?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik 50k kopen van iemand? Liefst vanavond nog.
90k? PS3?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik 50k kopen van iemand? Liefst vanavond nog.
Als je onderaan mijn post klikt zie je mijn futteams staan. Dat zijn mijn teams dan kan je zien dat Gonzalez en Cavanda al in mijn andere team zitten. Echilelily Mangala Loties Cavanda is mijn beste verdediging die ik heb gehad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Bradley bereidt bent om op te geven:
http://futhead.com/12/squad/105701
Onzeker over die keeper, maar Vicente Sanchez, Alvaro Gonzalez (beter dan Bradley imo), Munoz en Cavandra heb ik mee gespeeld en ze zijn gewoon goed (Munoz niet echt veel pace, maar ook niet echt traag en verdedigend erg sterk).
Je kunt nog wel wat spelen in de Serie A daar, bv. allemaal Lazio (Diakité ipv Munoz) of allemaal Argentijnen (Izco en Alvarez).
ja die shit heb je inderdaad zo zelf, daarom willen mensen ook coins kopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Nectar het volgende:
waarom zou iemand coins kopen, die shit heb je toch zo zelf.
quote:
is dit grappig bedoeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die shit heb je inderdaad zo zelf, daarom willen mensen ook coins kopen
Gallasquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Alovenac het volgende:
Dilemma's hier zeg. Heb nu Mexes als CB, maar wie er naast? Franse nationaliteit.
Neee maar ik scout ze vaak goed, kan ook dat ik ernaast zit hoor. Toch mag ik je nu al nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben de nieuwe ja wordt er al over mij gesproken
Dat lijkt mij een ziek chill idee. Eens kijken of dat kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 100 wedstrijden gespeeld met Gonzalez, hij is erg goed. Bradley![]()
Maar goed, het gaat toch om het geheel en Bradley is gewoon niet aan goede verdedigers te matchen en Gonzalez wel.
Er zullen ook wel oplossingen in andere competities zijn (wellicht iets met Donk en die neger CDM van Club Brugge).
Mangalaquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Alovenac het volgende:
Dilemma's hier zeg. Heb nu Mexes als CB, maar wie er naast? Franse nationaliteit.
Mangala of Sakhoquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef Alovenac het volgende:
is ook volgens mij niet zo moeilijk, als je een nieuwe naam ziet. Oke dat is leuk voor je maar dat intresseert me geen neuk ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neee maar ik scout ze vaak goed, kan ook dat ik ernaast zit hoor. Toch mag ik je nu al niet
quote:
Ga maar weer weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
is ook volgens mij niet zo moeilijk, als je een nieuwe naam ziet. Oke dat is leuk voor je maar dat intresseert me geen neuk ?
Omdat je erg arrogant bezig bent en daarmee alles behalve vrienden maakt?quote:
arrogant? waar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat je erg arrogant bezig bent en daarmee alles behalve vrienden maakt?
Kun je nu al pakjes kopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Alovenac het volgende:
And now we got a squad..
4231:
GK: Lloris
LB: Evra
CB: Sakho
CB: Mexes
RB: Reveillere (zo nog even Sagna fixen)
CDM: xxx
CDM: Diarra
CAM: Nasri
CA: Ayew
CAM: Menez
ST: Anelka
Subs:
Ruffier
Abidal
Gallas
Flamini
Malouda
xxxx
ziet er goed uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Alovenac het volgende:
And now we got a squad..
4231:
Subs:
Ruffier
Abidal
Gallas
Flamini
Malouda
xxxx
Xbox?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Alovenac het volgende:
And now we got a squad..
4231:
Subs:
Ruffier
Abidal
Gallas
Flamini
Malouda
xxxx
Sorry dat ik niet al jouw teams uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je onderaan mijn post klikt zie je mijn futteams staan. Dat zijn mijn teams dan kan je zien dat Gonzalez en Cavanda al in mijn andere team zitten. Echilelily Mangala Loties Cavanda is mijn beste verdediging die ik heb gehad.
Gast jij bent ook dom bezig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef Alovenac het volgende:
Diedjuh, voor 150k aan pakjes gekocht was niks. toen maar weer ff 100k gekocht en daarvan dit team in elkaar aan het zetten.
Ik heb geen zin om weer om te gaan bouwen etc.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast jij bent ook dom bezig.wat is hier nou leuk aan?
Het kan voor wat leuke verassingen zorgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast jij bent ook dom bezig.wat is hier nou leuk aan?
Jammer, ik had je graag een pak slaag gegeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
PS3 en heb net de eerste Benzema gekocht voor in de punt ipv Anelka.
???quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het kan voor wat leuke verassingen zorgen
Nee maakt niet uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet al jouw teams uit mijn hoofd weet![]()
Maar het is beiden 4-2-2-2 dus je kunt ze gewoon in beide teams gebruiken toch, als je dit niet wilt kun je misschien dit doen:
http://futhead.com/12/squad/106100
Ja, die CDM bedoel ik ook, Odjidja-nogwat. Alleen dan gaat Ibarbo naar 7 chemistry, maar je kunt ook Dayro Montero op CAM neerzetten ipv Vicente Sanchez, dan komt dat goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit.maar ik ben nu helemaal gefixeerd op Badunka Donk en die CDM Neger. Als zie ik net dat die Cdm van Club Brugge ook hele goede stats heeft.
Dat soort mensen kom ik niet tegen hoor. Tegenwoordig lijkt het wel alsof iedereen al z'n herhalingen bekijkt en lange celebrations doet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef Rijst het volgende:
Ah ik speelde net tegen een goedkoop braziliaans team. Hij was duidelijk de betere en kon best goed skillen en maakte ook mooie goals. In de laatste minuten maakte ik de winnende maar dan fucking sweaty.Hooglobje naar rvp die voor de neus van de keeper stond in de 16 en dan breed neerleggen voor Henry. Voelde me echt vies
Ik stuurde hem een bericht met GG Sorry for sweaty goal u were the better one. Hij zegt: Yeah you too. No it's fine you have a great team
Moreno is ook erg goed dus dat is niet zo erg. RB mag dan elke uit de pro league zijn? Of moet dat 1 van Club Brugge.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die CDM bedoel ik ook. ALleen dan gaat Ibarbo naar 7 chemistry, maar je kunt ook Dayro Montero op CAM neerzetten ipv Vicente Sanchez, dan komt dat goed.
Dat heb ik ook de hele tijd, wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:06 schreef Alovenac het volgende:
Godverdomme, dit ga je toch niet menen..
Wil je een wedstrijd spelen op de PS3.
'Er is een fuot opgetreden bij het opstarten van FUT, je keert terug naar eht hoofdmenu.'
succes broquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Helemaal vergeten. Mijn twee gratis packs staan klaar. Komt die IF Ribery!
Ik een 532 kaart...quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:05 schreef psychedelicate het volgende:
Nou, een 4-2-3-1 card is het beste wat ik heb gekregen uit de 2 gratis packs. Yeeeuh.
Dan heb jij meer dan ik..beste hier was een gouden pace kaart twv 700quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:05 schreef psychedelicate het volgende:
Nou, een 4-2-3-1 card is het beste wat ik heb gekregen uit de 2 gratis packs. Yeeeuh.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik een 532 kaart...
edit: ow in m'n 2e pakje heb ik een 3412![]()
En de nieuwe auto van de directeur van EA...quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb jij meer dan ik..beste hier was een gouden pace kaart twv 700
Haha wat heeft hij zich kut gevoeld toen hij de laatste Top Gear keek!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
En de nieuwe auto van de directeur van EA...
[ afbeelding ]
Heb ik niet gezien, maar kan al raden waar het over ging. Maarja, liever een Maserti dan een 532 kaartje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha wat heeft hij zich kut gevoeld toen hij de laatste Top Gear keek!!
Zatox?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een LW>LM, een UP Luiz Gustavo en Park. Niet echt goed maar dat was te verwachten met maar 2 packs ipv 4
Same here, wanneer ik na een wedstrijd iemand in het startscherm wil wisselenquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:06 schreef Alovenac het volgende:
Godverdomme, dit ga je toch niet menen..
Wil je een wedstrijd spelen op de PS3.
'Er is een fuot opgetreden bij het opstarten van FUT, je keert terug naar eht hoofdmenu.'
Heb die van mij voor 9,7k verkocht 1 uur geleden, met nog een k#t formatie ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Alovenac het volgende:
Een bod van 7.5k op mijn Lavezzi met nog 6 minuten te gaan..
Zijn ergens de samenvattingen van de wedstrijden t zien ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie Spanje - Venezuela gezien? Er is nog genoeg werk aan de winkel voor oranje.
Venezuelaquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie Spanje - Venezuela gezien? Er is nog genoeg werk aan de winkel voor oranje.
Niet de moeite waard om een printscreen van te makenquote:
Hattrick van invaller Soldadoquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Vermeerquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Iemand had dit in een free pack: http://i.imgur.com/Y1rfN.jpg
Idd, ik had liever Cillessen als rare gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
VermeerDie gast voelt zich vast kut.
Graties graties?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:26 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die nog een Lewandowski IF2 wilt hebben..?
This!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn acties waardoor stoereboii uitgekotst wordt
Hierna voor 22.5k opzetten of wat adviseer jij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3k boven de prijs , gaat denk ik niet verkopen. Tenzij je geluk hebt
Oke.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn acties waardoor stoereboii uitgekotst wordt
Ben je ook:D.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een afzetter ben
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Kan niet in de OP dat we hier zijn om elkaar te helpen en niet om elkaar op te lichten? Leerzame stof voor newbees.
Op de PS3?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:50 schreef Joodnl het volgende:
Gvd...%$@#%$@$%
Wil steeds een westrijd starten in FUT, wordt ik eruit geknald![]()
![]()
Yup, op de PS3.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Op de PS3?
Daar hebben meerdere mensen sinds gisteren last van.. Ik zelf kon vannacht ook geen wedstrijd spelen.
'Kan niet verbinden met FUT, .....'quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, op de PS3.
En dit is dan een single match online.
Zal ff kijken of ik wel een tournooi online kan spelen...anders moet ik maar de offline helaas gaan spelen
Nu start een tournooi wel op...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
'Kan niet verbinden met FUT, .....'
Dat zal vast wel de foutmelding zijn.
genoeg ellende de afgelopen 3 maanden om een documentaire te kunnen maken voor National Geographicquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef DutchSL het volgende:
Ja, er is weer eens iets kapot bij EA.
Ook als je op de webapp je team wilt veranderen en opslaan telkens een error (op de PS3 klapt die er dan helemaal uit)
Het gaat denk ik vooral om het produceren van FIFA niet over het onderhoud daarna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
genoeg ellende de afgelopen 3 maanden om een documentaire te kunnen maken voor National Geographic
Aaaaaaah..... Dat is vandaag????quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:14 schreef GuRBuH het volgende:
PS3 heeft trouwens vandaag onderhoud van een uur of 12 ofzo. Weet niet exact hoe laat, maar iedereen word er uit geknikkerd. Ook als je er al inzit moet je eruit.
ik check net ff ps3 headlinersquote:Via de Twitter van PlayStation heeft Sony aangekondigd dat het aangekondigde onderhoud van vandaag is uitgesteld tot een niet nader genoemde datum. Waarom dit is uitgesteld en wanneer het nu zal gebeuren is niet bekend gemaakt. Het belangrijkste is natuurlijk dat we vanavond nog lekker zonder gezeur online kunnen gamen.
In het weekend is er in elk geval meer buiten de deur te doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Ja, dan gaan ze het in het weekend doen, nog erger
Tuurlijk, want er is de laatste dagen nog niet genoeg gekloot aan dat hoerige netwerk.quote:
Deugt. Niks mis met de store overigens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Tuurlijk, want er is de laatste dagen nog niet genoeg gekloot aan dat hoerige netwerk.
Fut deugd niet, de Store deugd niet.
Mensen met normale werktijden kunnen niet overdag gamen zoals jij, alleen 's avonds en in het weekend. En 's avonds zijn er vaak andere dingen te doen, overdag in het weekend minder (ja, wielrennen kijken voor mij dan).quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het weekend is er in elk geval meer buiten de deur te doen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag onderhoud waar ik geen last van heb, morgen als ik thuis ben doet FIFA het weer
quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Pas 10 keer gemeld ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef Rijst het volgende:
Vanavond bij National Geo een reportage over EA Sports.
Uitgesteld naar andere datum.quote:
In het weekend heb ik vooral mn sociale leven eigenlijk. gamen doe ik meestal door de weeks overdags bij avonddienst, of savonds bij dagdienstquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen met normale werktijden kunnen niet overdag gamen zoals jij, alleen 's avonds en in het weekend. En 's avonds zijn er vaak andere dingen te doen, overdag in het weekend minder (ja, wielrennen kijken voor mij dan).
Sneu ja, Sommige spelers zouden hun eigen moeder verkopen voor een win in Fut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef GuRBuH het volgende:
Speel weer eens een finale in een toernooi, en ja hoor wéér tegen de HitlerjugendDie gasten zijn gewoon door ome Dolfje getraind om alles te doen om te winnen. In dit geval bij 2-2 de lagswitch erop te gooien
Of hun moeder hier aanbieden voor een te hoge BINquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sneu ja, Sommige spelers zouden hun eigen moeder verkopen voor een win in Fut.
Hete Duitse milf voor 238kquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of hun moeder hier aanbieden voor een te hoge BIN
Trade offer voor Mamadou Sakhoquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of hun moeder hier aanbieden voor een te hoge BIN
Jij hebt geen recht van spreken, jij was degene die het meeste heb gepost tot nu toequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef vandermar het volgende:
Hoe verrassend, bijna een topic alweer er doorheen
/carequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij was degene die het meeste heb gepost tot nu toe
En wat is de naam van de desbetreffende Polska?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Alovenac het volgende:
Niemand die nog een pool wilt als Stucadoor? 22.5k en dan mag je hem nog houden ook.
Als je mij 20K betaalt wil ik wel potje spelenquote:
Lewandowski IF2quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En wat is de naam van de desbetreffende Polska?
XD XDquote:
Kan ik niet gebruiken in m'n team, sorry.quote:
No problem, raak hem aan de straatstenen niet kwijt :p.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik niet gebruiken in m'n team, sorry.
Succes met de verkoop
Misschien moet je hem dan ook op de trade pile zettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef Alovenac het volgende:
[..]
No problem, raak hem aan de straatstenen niet kwijt :p.
Gewoon voor 150 erop zetten, dan creeer je een bidwar waar de prijzen vaak veel hoger komen dan dat je speler waard isquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef Alovenac het volgende:
[..]
No problem, raak hem aan de straatstenen niet kwijt :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |