Fucking great, Kees van Hondt nu ook al op Pinkpop?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Wel is hij bezig met John van Luyn, die de dj-programmering doet.
Idd mijn eerste festivalquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
'99 was toch op die post-nucleaire vuilstort van Mierlo? Dat was ook echt overwinnen en overleven. Wat een teringzooi was dat.
Daar heb ik de TT in Assen voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Op dynamo had je een motoren camping, daar sliepen allemaal bikers gewoon boven op hun motor. Kijk dat is rock 'n' roll!
In tegenstelling tot je druk maken dat je novelty wellingtons vies worden.
Vroeger, toen er nog geen reet te doen was en we met z'n allen om een kampvuur muziek zaten te maken, toen onze maag pijn deed van de honger en dat het maar de vraag was of we de volgende dag zouden overleven. Toén werd er pas muziek gemaakt. Die bagger van nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef hannoes het volgende:
Mensen die klagen dat voreger alles beter was vergeten dat ze vroeger minder kritisch keken dan nu. Toen waren ze te druk met plezier maken om overal op te letten ... helaas zijn sommigen dat in de loop der tijd verleerd. Lowlands was leuk, is leuk en blijft leuk!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen reet te doen was en we met z'n allen om een kampvuur muziek zaten te maken, toen onze maag pijn deed van de honger en dat het maar de vraag was of we de volgende dag zouden overleven. Toén werd er pas muziek gemaakt. Die bagger van nu![]()
Een comfortabel weekend met goed eten, muziek die je kent en mensen die lol komen maken![]()
Toch ben ik het wel met de 'klagers' eens dat Lowlands anno 2012 anders is dan Lowlands anno 2002 (toen ik er voor het eerst was). De klagers noemen de 'vroegere' Lowlands meer rock 'n roll, ik noem het zelf eerder meer puberaal. wat ik ook nog was in 2002, voor mij is de verandering dan ook eigenlijk alleen maar positief. Het publiek is toch een beetje met Lowlands meegegroeid, ik dacht zelfs gelezen / gehoord te hebben dat de laatste jaren de gemiddelde leeftijd met 3/4 jaar per jaar stijgt. En dat er deels zoveel CJP tickets worden verkocht om ook jonger publiek een kans te blijven geven het festival te ontdekken (ook weer uit de angst dat er anders geen publiek meer is als de mid-twintigers baby's krijgen en niet meer komen).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef hannoes het volgende:
Mensen die klagen dat voreger alles beter was vergeten dat ze vroeger minder kritisch keken dan nu. Toen waren ze te druk met plezier maken om overal op te letten ... helaas zijn sommigen dat in de loop der tijd verleerd. Lowlands was leuk, is leuk en blijft leuk!
Fout. Het probleem is dat er nu een generatie op Lowlands rondloopt die schijnbaar uberhaupt nooit geleerd heeft om plezier te maken en niet op alles, met name zichzelf, te letten. En dat is niet perse de oude garde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef hannoes het volgende:
Volgens mij lukte het vorig jaar vrijwel alle bezoekers prima om plezier te hebben...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fout. Het probleem is dat er nu een generatie op Lowlands rondloopt die schijnbaar uberhaupt nooit geleerd heeft om plezier te maken en niet op alles, met name zichzelf, te letten. En dat is niet perse de oude garde.
Zelf het het serieus doen is een soort geforceerde serieuze aangelegenheid die exact volgens plan moet verlopen. Anders zijn is ook een soort eenheidsworst voor ze.
Je hebt plezier en plezier. Ongetwijfeld is een avond lang zwijgen en opera luisteren ook plezier. Ongetwijfeld is een avond met een pepbek doorhalen op stampgabber ook plezier. Ongetwijfeld is een catwalkshow met de laatste mode dingen ook erg veel plezier. Toch zou ik ze niet combineren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Volgens mij lukte het vorig jaar vrijwel alle bezoekers prima om plezier te hebben...
Ben jij zo iemand die zich ergert aan alle andere bezoekers? Zulke zuurpruimen mogen van mij ook wel thuisblijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt plezier en plezier. Ongetwijfeld is een avond lang zwijgen en opera luisteren ook plezier. Ongetwijfeld is een avond met een pepbek doorhalen op stampgabber ook plezier. Ongetwijfeld is een catwalkshow met de laatste mode dingen ook erg veel plezier. Toch zou ik ze niet combineren.
Nog niet. Maar ik vrees dat ik het wel zat ga worden als de lijn, qua publiek wat Lowlands tegenwoordig trekt, doorzet de komende jaren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:54 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zich ergert aan alle andere bezoekers? Zulke zuurpruimen mogen van mij ook wel thuisblijven.
Je hebt jouw soort plezier en je hebt andermans plezier, bedoel je. Ik zou jezelf de frustratie besparen, de mooie herinneringen aan 'vroeger' bewaren en Lowlands 2012 gewoon niet meer doen, als ik jouw posts zo lees.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt plezier en plezier. Ongetwijfeld is een avond lang zwijgen en opera luisteren ook plezier. Ongetwijfeld is een avond met een pepbek doorhalen op stampgabber ook plezier. Ongetwijfeld is een catwalkshow met de laatste mode dingen ook erg veel plezier. Toch zou ik ze niet combineren.
Oh dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef ohnikua het volgende:
Dit moeten in 2012 toch echt meer mensen zien dan het handjevol dat in 2011 op vrijdagmiddag bij de Charlie stond.
Baal hard dat ik dat gemist heb vorig jaar ivm de rij voor het terreinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef ohnikua het volgende:
Dit moeten in 2012 toch echt meer mensen zien dan het handjevol dat in 2011 op vrijdagmiddag bij de Charlie stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |