Maart Roert haar staart. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
KAK!
TT VERGETEN![]()
![]()
![]()
Waarom faal ik altijd als ik nieuwe topics aan moet maken
Joh, je hebt deze keer op de goede knop gedrukt, waarvoor hulde!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
KAK!
TT VERGETEN![]()
![]()
![]()
Waarom faal ik altijd als ik nieuwe topics aan moet maken
Wat benader jij mijn falen toch weer positief... Daarom hou ik van jequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, je hebt deze keer op de goede knop gedrukt, waarvoor hulde!!
Ik probeer altijd alles en iedereen positief te benaderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat benader jij mijn falen toch weer positief... Daarom hou ik van je
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life... I know you'll be a star in somebody else's sky...
But why can't it be in mine
Zooooooooo herkenbaar, vandaar TOPPLAAT
Je hebt mij nu toch?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life... I know you'll be a star in somebody else's sky...
But why can't it be in mine
Zooooooooo herkenbaar, vandaar TOPPLAAT
Gelukkig welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], jarenlang mijn sig geweest hier.
Zouden relaxte geluiden je helpen om in slaap te vallen? Ik was gisteren na ongeveer een half uur vertrokkenquote:
Vast!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zouden relaxte geluiden je helpen om in slaap te vallen? Ik was gisteren na ongeveer een half uur vertrokken
Heel mooiquote:
Dank je!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel mooi
Appje dus, er gaat weer een wereld voor me open
Uhu, dat ook ja. Ik vond 't ook geweldig om te voelen hoe ik steeds verder wegzakte in m'n slaap, dus ik dacht even aan jou, wellicht een tipquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En ja, ik vind het geweldig speelgoed om mee te prutsen
Lief van je! Welke is het?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, dat ook ja. Ik vond 't ook geweldig om te voelen hoe ik steeds verder wegzakte in m'n slaap, dus ik dacht even aan jou, wellicht een tip
Relax and sleep. Ik heb het de voorgaande 2 nachten half 5 zien worden (aan alle andere meelezers: dan worden de vogeltjes net wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief van je! Welke is het?
Al vraag ik me af of het afgelopen nacht geholpen zou hebben, iets teveel aan m'n kop, pleuris was weer compleet uitgebroken... Heb het 5.30u zien worden
Nog een paar weken en dan beginnen die krengen al om 4u om aandacht te vragenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Relax and sleep. Ik heb het de voorgaande 2 nachten half 5 zien worden (aan alle andere meelezers: dan worden de vogeltjes net wakker) en nu dus binnen een half uur vertrokken, zo tegen 3 uur.
Coldplayquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Zo, dat waren de lyrics... knijper op je neus en meezingen maar!
This could be paradisequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Zo, dat waren de lyrics... knijper op je neus en meezingen maar!
Dan had je een paar kaartjes in dit topic moeten leggen, leuk voor een meetquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Echt, als ik veel geld had had ik alle kaartjes opgekocht voor het Malieveld 6 september...
Hele malieveld leeg
Nu moet ik maar gaan oefenen met over een hoog hek heenkotsen...
Bring on the Jagermeister
Ik heb wat gemist begrijp ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had je een paar kaartjes in dit topic moeten leggen, leuk voor een meet![]()
Ik moet nog steeds wat mensen te grazen nemen na de vorige meet, dat zit me nog steeds niet lekker
Iedereen heeft het gemist, ging niet doorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist begrijp ik
Misschien een volgende Meet & Greet dan maar
Ja, niet dus!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waar vinden de 3FM meets doorgaans plaats?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen heeft het gemist, ging niet door
Lag niet aan jou, hoor!quote:
Ik ben vrij lang weg geweest uit 't topic, weet nog dat ik ergens geklooi mee had, waarmee weet ik niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, hoor!
Ik had er eigenlijk ook helemaal geen zin meer in
Je had zo'n kekke datumplanner geregeld, dat weet ik nog! Was nog verdraaid lastig om iedereen bij elkaar te krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang weg geweest uit 't topic, weet nog dat ik ergens geklooi mee had, waarmee weet ik niet meerAch, ik verlaat jullie niet meer zo lang
Met dank aan een tip van iemand anders, oh-oh geloof ik. Ik kreeg zelfs meldingen van mensen die ik nog nooit in het topic had gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had zo'n kekke datumplanner geregeld, dat weet ik nog! Was nog verdraaid lastig om iedereen bij elkaar te krijgen![]()
Ik vind het eigenlijk ook wel prima zo, dat "anonieme" is wel prettig![]()
En fijn dat je niet meer zo lang wegblijft
Gezelliiieeehhhhhquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waar vinden de 3FM meets doorgaans plaats?
Hebben we veel lurkers, ja?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dank aan een tip van iemand anders, oh-oh geloof ik. Ik kreeg zelfs meldingen van mensen die ik nog nooit in het topic had gezienAch, en dat anonieme maakt mij niet zo uit eigenlijk
WF/DS-partner!quote:
1x in de 20 topics denk ik, ben nogal verlegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
WF/DS-partner!![]()
En jij post zo af en toe toch nog wel?
Ik ook, maar ik zet mij er gemakkelijk overheen hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
1x in de 20 topics denk ik, ben nogal verlegen
Hans...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was ook vrij lang weg!
Helaas het afscheid van Hans gemist en ik merk dat Cos hier ook nog zelden komt
Times are changing, om Di-rect maar te quoten
Een megabaas, dat is het!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Datwas pas een baas.
Meeting binnenkort dus?
Combi van verlegen zijn en slechte ervaring hebben met afspreken met mensen via internet (niet via dit topic, voor alle duidelijkheid)quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dat nou voor instelling Minthy?
Nice! Doet the Hoff ook weer mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/film/2752353/spongebob-krijgt-tweede-film.html![]()
![]()
Verlegen zijn we allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Combi van verlegen zijn en slechte ervaring hebben met afspreken met mensen via internet (niet via dit topic, voor alle duidelijkheid)
Fok!stok!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verlegen zijn we allemaal![]()
Slechte ervaringen hebben we niet allemaal denk ik
Ik overigens wel... Niet echt "slecht", maar vooral teleurstellende ervaringen
Niet via Fok overigens, het enige wat ik via Fok heb ontmoet is de Fok!Stok (maar helaas is die ooit gekaapt)
Ik ben trots te zeggen dat ik hem in m'n handen heb gehad en vervolgens weer heb verstopt in Rotterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok!stok!!![]()
Is een paar keer dicht in de buurt geweest hier, heb nog overwogen mee te doen
Tof!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben trots te zeggen dat ik hem in m'n handen heb gehad en vervolgens weer heb verstopt in Rotterdam. Versierd met mijn tekeningen en teejater muntjes
Heb hem, meen ik me te herinneren, opgehaald in Stompwijk... Ik had de zoektocht opgegeven totdat ik erover struikelde toen ik terug wou lopen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
Ik moet naar m'n werk, nieuwe ronde, nieuwe kansen vandaag...
Misschien tot later
Dat was een houten plank met daarin FOK! gegraveerd...quote:
Hij is 1 of 2 users na mij gekaapt om vervolgens nooit meer terug te verschijnen... (was al eens eerder gebeurd, maar we hebben hem toen teruggekregen met een soort van "raadsel" via een ander forum... nu helaas nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
huh wat wanneer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
coen en sander show met frank en coen en timur en rámon!
ohquote:
gooi hier maar een punt naar toe! lekkerquote:
Lukt nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gooi hier maar een punt naar toe! lekker
toch vreemd dat er ineens een brownievlaaipunt uit de lucht kwam vallen. die zal ik dan wel aan iemand anders te danken hebbenquote:
Ik wist niet eens dat Purno pure NL product was. Maar het blijft een aparte serie zoals alle VPRO kinderprogramma'squote:
Ja, dat moet dan haast wel! Of het was een vogel!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch vreemd dat er ineens een brownievlaaipunt uit de lucht kwam vallen. die zal ik dan wel aan iemand anders te danken hebben
De MM playlist icm iets als WIDM op tv nodigt niet echt uit tot luisteren he..quote:
Radio 2 staat op op kantoor... Best oke, maar ben blij dat ik nu zo in de auto weer naar 3 kan luisterenquote:
Ja verdommequote:
Ja, sorry hoor, maar dat flik je mij ook altijd!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdomme
En oef Radio 2. Knallend je dag beginnen met Sander de He..![]()
Als het SR was geweest, had ik hier niet zoveel rondgehangen, drukte!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Nou inderdaad, het loopt storm hier. Serious Request sentiment.
En NOES ik flik jou nooit iets![]()
Ik was toch druk aan het typen jonguh!! Ik kan niet zo snelquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hee hee, toch niet weer een topicfreeze hè.. dat kan mijn hartje niet verdragen hoor
Hooghouden?! We zijn toch verdulle niet een potje aan het tennissen!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
Oh gelukkig daar ben jeWij moeten de eer een beetje hoog houden van deze SC!
Wat een hete hits hè, op die FM.
Ja joh, laat me maar weer achter!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Okee sgatje tekenze ik ga slapen
xoxoxox
Ja, ik kan ook niet gewoon even een avondje werken...quote:
ja, als er geen toezicht is is er ook geen reden om te postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet gewoon even een avondje werken...
Ja, nee, dank je. Die mag je houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, als er geen toezicht is is er ook geen reden om te postenik ben dan van pure armoede maar een Argentijnse virushorrorcomedy gaan kijken
en in Zwolle moet i-net nog uitgevonden wrden? vraag me af hoe CindieY dat dan doet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nee, dank je. Die mag je houden![]()
En dan moet er voor komende week wel iets geregeld gaan worden hier, ben vanaf zaterdag 7 dagen onder de pannen. Ik ga emigreren naar Zwolle voor een week
Oh, nee! Ik kan/mag zelfs op het bedrijfswifinetwerk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en in Zwolle moet i-net nog uitgevonden wrden? vraag me af hoe CindieY dat dan doet...
i knowquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nee! Ik kan/mag zelfs op het bedrijfswifinetwerk.
Heb er alleen niet zoveel tijd voor onder werk
Geen idee wie het is, ik heb mij begraven in mijn werk de afgelopen dagen en bijna geen nieuws gehoord/gelezen... Ik hoor net pas dat Friso is overgevlogenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Die gaat nog meer stemmen pakken dan men denkt.
https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=990 wil iets leidingachtigs gaan doen bij PvdA, opvolger van cohenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, ik heb mij begraven in mijn werk de afgelopen dagen en bijna geen nieuws gehoord/gelezen... Ik hoor net pas dat Friso is overgevlogen
Zaterdag een dagdienst, zondag mijn eerste slaap sinds m'n ongeluk (dienst loopt door op maandag), dinsdag school, woensdag vroeg, donderdag en vrijdag beide laat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i knowmaar je moet 7dagen op rij werken? mag dat arbotechnisch wel?
en hartelijk 2 maart!
Ah, dank! Volgens mij zag ik er op Twitter wel iets over langsschietenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)sAQ&biw=1916&bih=990 wil iets leidingachtigs gaan doen bij PvdA, opvolger van cohen
maak je vantevoren maar niet te druk dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zaterdag een dagdienst, zondag mijn eerste slaap sinds m'n ongeluk (dienst loopt door op maandag), dinsdag school, woensdag vroeg, donderdag en vrijdag beide laat.
Pittig weekje, maar ik heb besloten het dag voor dag aan te zien en het niet van tevoren in mijn hoofd te groot te maken.
Ik heb daarna 3 hele dagen vrij, dan mag ik instorten
Zo denk ik er ook maar over nu! En als al die diensten net zo gaan als vandaag en het tegenovergestelde zijn van gisteren dan teken ik ervoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maak je vantevoren maar niet te druk dan komt het vast goeden daarna 3dagen vrij! poehpoeh!
that's the spirit. mijn spirit is dat ik nu naar bed ga, mijn ogen kunnen wel even wat rust gebruiken door m'n nieuwe bril en dan morgen een kort dagje werken en weekend vieren. volgende week naar Theo Maassen, de week daarna voor de 3e x in 7 jaar naar Presidents of USA, de dagen voor Pasen naar Praag en dan moet ik tot juni wachten voor iets leuks. Zo vol is mijn agenda zeldenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook maar over nu! En als al die diensten net zo gaan als vandaag en het tegenovergestelde zijn van gisteren dan teken ik ervoor
Kijk, veel leuke dingen om naar uit te zien!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
that's the spirit. mijn spirit is dat ik nu naar bed ga, mijn ogen kunnen wel even wat rust gebruiken door m'n nieuwe bril en dan morgen een kort dagje werken en weekend vieren. volgende week naar Theo Maassen, de week daarna voor de 3e x in 7 jaar naar Presidents of USA, de dagen voor Pasen naar Praag en dan moet ik tot juni wachten voor iets leuks. Zo vol is mijn agenda zelden
slaap lekker alvast!
Zo te lezen was Gary goed bij stem, dus dan zal het wel prima-de-luxe zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Chasing cars![]()
Ik ben benieuwd wat Cee van vanavond vond
Ja, dat las ik! Mooi, ik ben lichtelijk jaloers...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo te lezen was Gary goed bij stem, dus dan zal het wel prima-de-luxe zijn geweest.
Heb ik net nog getekend voor iemand. Ik verwacht dat diegene als eerste vibrator oid gaat invullen. Ik ben niet zo goedquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik net nog getekend voor iemand. Ik verwacht dat diegene als eerste vibrator oid gaat invullen. Ik ben niet zo goed
Het was geweldig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Chasing cars![]()
Ik ben benieuwd wat Cee van vanavond vond
Ik ook niet, ik snap niet dat Briggy al 40 beurten lang mijn tekeningen raadt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
En zie daar ook meteen de reden waarom ik nooit aan dat gedoe ga beginnen: ik kan echt niet tekenen.
Oké, en ik ken mezelf, als ik er aan ga beginnen, vreet het bergen tijd die ik niet heb.
Kijk, dat benne berichten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was geweldig.Amper ooit zo'n goede live zanger gehoord als Gary Lightbody.
Tof!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was geweldig.Amper ooit zo'n goede live zanger gehoord als Gary Lightbody.
Vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Nu ben ik nog een beetje jaloerserder...![]()
![]()
Mooi dat je het tof hebt gehad
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vers van de pers:
Ik heb maar 2x een filmpje gemaakt, alors zal trots op me zijn. Ik ben aan het minderen.Maar ik vind filmen zo leuk. Zolang ik er niemand anders (inclusief mezelf) mee lastig val.
Ouch...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:20 schreef Sersjee het volgende:
"Je kan horen dat Roos boven de 30 is"
"Dat ben ik nog niet"
![]()
Het is Ahoy. Zolang je niet vooraan wilt staan, gaat het best. Ik hou ook niet van mensenmenigtes, maar plekken als Ahoy en de HMH zijn prima te behappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat veel volk!![]()
Zou mij te benauwend zijn, denk ik
Het was inderdaad goed te doen. Sowieso was het tam volk, voornamelijk 30'ers/40'ers die jaarlijks naar twee concerten gaan: André Rieu en wilde moshpitconcerten als deze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is Ahoy. Zolang je niet vooraan wilt staan, gaat het best. Ik hou ook niet van mensenmenigtes, maar plekken als Ahoy en de HMH zijn prima te behappen.
Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst sinds ergens in de jaren '80 weer eens naar een concert geweest, was in een zaaltje van 300 man. Geen idee, misschien ga ik het ooit gewoon eens doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is Ahoy. Zolang je niet vooraan wilt staan, gaat het best. Ik hou ook niet van mensenmenigtes, maar plekken als Ahoy en de HMH zijn prima te behappen.
Dat scheelt inderdaad ook. Bij AC/DC was het vast anders dan bij die wilde rockers van Snow Patrol...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was inderdaad goed te doen. Sowieso was het tam volk, voornamelijk 30'ers/40'ers die jaarlijks naar twee concerten gaan: André Rieu en wilde moshpitconcerten als deze.
Ook tof!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:30 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik maar eens kaartjes kopen voor Pietje Murray in de 013.
Het laatste concert waar ik was geweest, was bij the La's in Bitterzoet. Da's dus ca. 400 man gepropt in een ruimte die daar nauwelijks voor bestemd is en dat vind ik dus he-le-maal niks. Dan sta ik 100x liever in een stijf uitverkochte HMH, daar is het niet zo heet, je hebt de ruimte en het geluid is tóp.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst sinds ergens in de jaren '80 weer eens naar een concert geweest, was in een zaaltje van 300 man. Geen idee, misschien ga ik het ooit gewoon eens doen!
Die van mij was De Staat, was in een klein poppodium, waar idd veel mensen in een kleine ruimte stonden. Volgens mij had ik mazzel dat ik op krukken liep, kon op een barkruk achter de geluidstechnicus zitten. Mooi zicht op het podium en verdomd interessant, al die knopjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het laatste concert waar ik was geweest, was bij the La's in Bitterzoet. Da's dus ca. 400 man gepropt in een ruimte die daar nauwelijks voor bestemd is en dat vind ik dus he-le-maal niks. Dan sta ik 100x liever in een stijf uitverkochte HMH, daar is het niet zo heet, je hebt de ruimte en het geluid is tóp.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:34 schreef 3rdRock het volgende:
damn, ik ben geretweet door The Presidents of the USA en door hun drummer Jason Finn. wow!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:24 schreef Cee het volgende:
Anouk vindt Miss Montreal niks. Wauw, toch een pluspunt.
3fm schijnt te vergeten dat ze voordat ze aan de mekkermelk ging, toch nog een prima album heeft afgeleverd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat'ie Warwick Avanue van Duffy als voorbeeld nemenGVD mooi nummer van haar t.o.v. de rest...
QFTquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:39 schreef Cee het volgende:
[..]
3fm schijnt te vergeten dat ze voordat ze aan de mekkermelk ging, toch nog een prima album heeft afgeleverd.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:44 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en nog 1 ding wat ik me realiseerde: die verontschuldigende praatjes van de heren dj's wanneer ze een 'foute plaat/guilty pleasure' draaien. Ik bedoel, als je 16x per dag Gers draait mag je daar niet om grinniken.
En terwijl ik dit typ draaien ze Bagagedrager.
Kan je dit trouwens niet naar Domien sturenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:44 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en nog 1 ding wat ik me realiseerde: die verontschuldigende praatjes van de heren dj's wanneer ze een 'foute plaat/guilty pleasure' draaien. Ik bedoel, als je 16x per dag Gers draait mag je daar niet om grinniken.
En terwijl ik dit typ draaien ze Bagagedrager.
Die zat zonet onder het bureau, mag nu even op adem komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:17 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een eng jongetje/meisje naast Giel?
Godver, alors.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die zat zonet onder het bureau, mag nu even op adem komen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
paul?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Snow Patrol en Keane nog nooit betrapt op een leuke plaat (i.t.t. Coldplay)...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had pas vandaag door dat 'In the end' van Snow Patrol was. Ik dacht dat het van Coldplay was.
Vooral zoals hij 'In the end' zingt en dat de nodige keren herhaalt, wordt het net zo'n zeiknummer als Coldplay (en Keane) sinds hun tweede plaat (want Parachutes was top!) patent op leken te hebben.
Jammer, want Snow Patrol maakt doorgaans best leuke nummers.
Leven wel, maar er wordt niet veel gekletst...quote:
Ziekjes, ik heb wanstaltig lang geslapen/in m'n nest rondgehangenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Hallo allemaal![]()
we wachten al heel lang op jullie
Ik ben ook nog verschrikkelijk gaar. Ik zit eigenlijk vooral naar m'n laptopscherm te staren en een topic terug te lezen. Manman, wat een nacht weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Leven wel, maar er wordt niet veel gekletst...
Whehe, tof! Ik wilde vanavond nog weg, maar ik sla over... Ik geloof dat ik komende donderdagavond Zwolle nog ingaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook nog verschrikkelijk gaar. Ik zit eigenlijk vooral naar m'n laptopscherm te staren en een topic terug te lezen. Manman, wat een nacht weer
Sowieso, elke dag!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben vanacht ook vaaaaaaaaak wakker geworden
Koffie is het steekwoord van vandaag!
't Was vannacht in ieder megagezellig! En druk, maar vakantie hè.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, tof! Ik wilde vanavond nog weg, maar ik sla over... Ik geloof dat ik komende donderdagavond Zwolle nog inga
Aw, dat lijkt me zo vervelend zegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben vanacht ook vaaaaaaaaak wakker geworden
Koffie is het steekwoord van vandaag!
Ik bedoelde cocainequote:
Whehe, die smiliequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde cocaine [ afbeelding ]
Nee hoor, ben ook een koffieman
Niks mis met theequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, die smilie![]()
Af en toe ga ik vreemd met een bak thee, maar dat is alleen als mensen geen koffie in huis hebben of vieze koffie hebben
Af en toe. Wel smaakjesthee en dan zonder suikerquote:
Ik drink alleen maar thee, liefst met een drupje honingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe. Wel smaakjesthee en dan zonder suiker
Ik wou dat ik koffie niet zo lekker vond, ik mag er niet zoveel van hebben...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar thee, liefst met een drupje honingIk vind koffie niet lekker. Heb wel ergens een koffiezetapparaat, maar die pak ik alleen eens als m'n ouders er zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik koffie niet zo lekker vond, ik mag er niet zoveel van hebben...
Van die eerste heb ik nog steeds een streepjescode op m'n arm staan, zo verdrietig werd ik er vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef saab99 het volgende:
Eerste single vond ik wel leuk, maar deze niet
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die eerste heb ik nog steeds een streepjescode op m'n arm staan, zo verdrietig werd ik er van
Dat kan ik zonder probleem laten staan, al zou me soms best iets lusten om in slaap te komenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik met dranken dan voornamelijk bier/speciaal bier!
Ultieme combo is gewoon koffie met drankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan ik zonder probleem laten staan, al zou me soms best iets lusten om in slaap te komen
Jägerthee als slaapmutsjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ultieme combo is gewoon koffie met drank
Kan je thee eigenlijk met iets mixen? Rumthee ofzo
Ik draag niet zoveel makeup, dat mislukte steeds.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dus je bent die rechter op deze foto:
[ afbeelding ]
Zelfsnijders
God jong, geen idee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ultieme combo is gewoon koffie met drank
Kan je thee eigenlijk met iets mixen? Rumthee ofzo
Oh je snijdt anderenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draag niet zoveel makeup, dat mislukte steeds.
Nog meer streepjes![]()
Niet echt hoor, ik heb het niet zo op m'n eigen bloed
Nee, niet meer... Ik werk niet meer in de zorgquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je snijdt anderen
Jagerthee heb ik nooit gedronken... De eerste 5 letters in het woord staan mij niet aan
Daar heeft het wel mee te makenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je snijdt anderen
Jagerthee heb ik nooit gedronken... De eerste 5 letters in het woord staan mij niet aan
(ja ik weet dat het niks met Jagermeister te maken heeft, maar toch)
Ik sla over, volgens mij sta ik na een biertje al op m'n kopquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heeft het wel mee te makenAlthans, zoals ik het ken. Anyway, google eens op thee en alcohol, er zijn prima recepten te vinden voor een versnapering
Ik ben de tel kwijt geraakt vannacht. En ik ga mezelf nu een schop verkopen om te gaan douchen, ik ben verdorie met make up op in slaap gevallen, da's echt jaaaaaaaaren geleden dat me dat is overkomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sla over, volgens mij sta ik na een biertje al op m'n kop
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt geraakt vannacht. En ik ga mezelf nu een schop verkopen om te gaan douchen, ik ben verdorie met make up op in slaap gevallen, da's echt jaaaaaaaaren geleden dat me dat is overkomen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt geraakt vannacht. En ik ga mezelf nu een schop verkopen om te gaan douchen, ik ben verdorie met make up op in slaap gevallen, da's echt jaaaaaaaaren geleden dat me dat is overkomen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Goldie Hawn nieuws op de FP... Plaatsen ze zo'n foto erbij
Ze was zo mooi totdat ze een jaar of 60 begon te worden
Jaquote:
Ze is wel mooi ouder geworden, ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Toen ik haar in Banger Sisters zag dacht ik nog![]()
![]()
![]()
En toen was ze ook al 57 ofzo
Mooi, dan heb ik de juiste zender weer gevondenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
When love takes over![]()
Had ik zin in, vrolijkheid
Thuis nooit, op het werk heb ik dat ook vaak...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik de juiste zender weer gevondenIk ram te vaak op de verkeerde knoppen van de afstandsbediening.
Ik wou net typen dat ik dit rukmuziek vind...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit moet je gewoon hard draaien op goeie speakers...
Net als Paper Planes![]()
Kort maar krachtig!quote:
Het houdt je wel bezig, he??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, iemand op de FP heeft 2 mooie foto's gezocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een mens moet watquote:
quote:
Wat een scheetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Aaahhh, die wil zijn vriendinnetje verrassen
En heeft het foutquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Aaahhh, die wil zijn vriendinnetje verrassen
Nou, idd!quote:
Mannen zijn prutsersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, idd!![]()
Mooi idee, jammer dat de uitvoering wat minder was...
Hoi!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Nog wat gemist de afgelopen dagen?
Wat Minthy zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Nog wat gemist de afgelopen dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |