Maart Roert haar staart. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
KAK!
TT VERGETEN![]()
![]()
![]()
Waarom faal ik altijd als ik nieuwe topics aan moet maken
Joh, je hebt deze keer op de goede knop gedrukt, waarvoor hulde!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
KAK!
TT VERGETEN![]()
![]()
![]()
Waarom faal ik altijd als ik nieuwe topics aan moet maken
Wat benader jij mijn falen toch weer positief... Daarom hou ik van jequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, je hebt deze keer op de goede knop gedrukt, waarvoor hulde!!
Ik probeer altijd alles en iedereen positief te benaderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat benader jij mijn falen toch weer positief... Daarom hou ik van je
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life... I know you'll be a star in somebody else's sky...
But why can't it be in mine
Zooooooooo herkenbaar, vandaar TOPPLAAT
Je hebt mij nu toch?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life... I know you'll be a star in somebody else's sky...
But why can't it be in mine
Zooooooooo herkenbaar, vandaar TOPPLAAT
Gelukkig welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], jarenlang mijn sig geweest hier.
Zouden relaxte geluiden je helpen om in slaap te vallen? Ik was gisteren na ongeveer een half uur vertrokkenquote:
Vast!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zouden relaxte geluiden je helpen om in slaap te vallen? Ik was gisteren na ongeveer een half uur vertrokken
Heel mooiquote:
Dank je!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel mooi
Appje dus, er gaat weer een wereld voor me open
Uhu, dat ook ja. Ik vond 't ook geweldig om te voelen hoe ik steeds verder wegzakte in m'n slaap, dus ik dacht even aan jou, wellicht een tipquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En ja, ik vind het geweldig speelgoed om mee te prutsen
Lief van je! Welke is het?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu, dat ook ja. Ik vond 't ook geweldig om te voelen hoe ik steeds verder wegzakte in m'n slaap, dus ik dacht even aan jou, wellicht een tip
Relax and sleep. Ik heb het de voorgaande 2 nachten half 5 zien worden (aan alle andere meelezers: dan worden de vogeltjes net wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief van je! Welke is het?
Al vraag ik me af of het afgelopen nacht geholpen zou hebben, iets teveel aan m'n kop, pleuris was weer compleet uitgebroken... Heb het 5.30u zien worden
Nog een paar weken en dan beginnen die krengen al om 4u om aandacht te vragenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Relax and sleep. Ik heb het de voorgaande 2 nachten half 5 zien worden (aan alle andere meelezers: dan worden de vogeltjes net wakker) en nu dus binnen een half uur vertrokken, zo tegen 3 uur.
Coldplayquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Zo, dat waren de lyrics... knijper op je neus en meezingen maar!
This could be paradisequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Zo, dat waren de lyrics... knijper op je neus en meezingen maar!
Dan had je een paar kaartjes in dit topic moeten leggen, leuk voor een meetquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Echt, als ik veel geld had had ik alle kaartjes opgekocht voor het Malieveld 6 september...
Hele malieveld leeg
Nu moet ik maar gaan oefenen met over een hoog hek heenkotsen...
Bring on the Jagermeister
Ik heb wat gemist begrijp ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had je een paar kaartjes in dit topic moeten leggen, leuk voor een meet![]()
Ik moet nog steeds wat mensen te grazen nemen na de vorige meet, dat zit me nog steeds niet lekker
Iedereen heeft het gemist, ging niet doorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist begrijp ik
Misschien een volgende Meet & Greet dan maar
Ja, niet dus!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waar vinden de 3FM meets doorgaans plaats?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen heeft het gemist, ging niet door
Lag niet aan jou, hoor!quote:
Ik ben vrij lang weg geweest uit 't topic, weet nog dat ik ergens geklooi mee had, waarmee weet ik niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, hoor!
Ik had er eigenlijk ook helemaal geen zin meer in
Je had zo'n kekke datumplanner geregeld, dat weet ik nog! Was nog verdraaid lastig om iedereen bij elkaar te krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang weg geweest uit 't topic, weet nog dat ik ergens geklooi mee had, waarmee weet ik niet meerAch, ik verlaat jullie niet meer zo lang
Met dank aan een tip van iemand anders, oh-oh geloof ik. Ik kreeg zelfs meldingen van mensen die ik nog nooit in het topic had gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had zo'n kekke datumplanner geregeld, dat weet ik nog! Was nog verdraaid lastig om iedereen bij elkaar te krijgen![]()
Ik vind het eigenlijk ook wel prima zo, dat "anonieme" is wel prettig![]()
En fijn dat je niet meer zo lang wegblijft
Gezelliiieeehhhhhquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waar vinden de 3FM meets doorgaans plaats?
Hebben we veel lurkers, ja?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dank aan een tip van iemand anders, oh-oh geloof ik. Ik kreeg zelfs meldingen van mensen die ik nog nooit in het topic had gezienAch, en dat anonieme maakt mij niet zo uit eigenlijk
WF/DS-partner!quote:
1x in de 20 topics denk ik, ben nogal verlegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
WF/DS-partner!![]()
En jij post zo af en toe toch nog wel?
Ik ook, maar ik zet mij er gemakkelijk overheen hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
1x in de 20 topics denk ik, ben nogal verlegen
Hans...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was ook vrij lang weg!
Helaas het afscheid van Hans gemist en ik merk dat Cos hier ook nog zelden komt
Times are changing, om Di-rect maar te quoten
Een megabaas, dat is het!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Datwas pas een baas.
Meeting binnenkort dus?
Combi van verlegen zijn en slechte ervaring hebben met afspreken met mensen via internet (niet via dit topic, voor alle duidelijkheid)quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dat nou voor instelling Minthy?
Nice! Doet the Hoff ook weer mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/film/2752353/spongebob-krijgt-tweede-film.html![]()
![]()
Verlegen zijn we allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Combi van verlegen zijn en slechte ervaring hebben met afspreken met mensen via internet (niet via dit topic, voor alle duidelijkheid)
Fok!stok!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verlegen zijn we allemaal![]()
Slechte ervaringen hebben we niet allemaal denk ik
Ik overigens wel... Niet echt "slecht", maar vooral teleurstellende ervaringen
Niet via Fok overigens, het enige wat ik via Fok heb ontmoet is de Fok!Stok (maar helaas is die ooit gekaapt)
Ik ben trots te zeggen dat ik hem in m'n handen heb gehad en vervolgens weer heb verstopt in Rotterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok!stok!!![]()
Is een paar keer dicht in de buurt geweest hier, heb nog overwogen mee te doen
Tof!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben trots te zeggen dat ik hem in m'n handen heb gehad en vervolgens weer heb verstopt in Rotterdam. Versierd met mijn tekeningen en teejater muntjes
Heb hem, meen ik me te herinneren, opgehaald in Stompwijk... Ik had de zoektocht opgegeven totdat ik erover struikelde toen ik terug wou lopen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
Ik moet naar m'n werk, nieuwe ronde, nieuwe kansen vandaag...
Misschien tot later
Dat was een houten plank met daarin FOK! gegraveerd...quote:
Hij is 1 of 2 users na mij gekaapt om vervolgens nooit meer terug te verschijnen... (was al eens eerder gebeurd, maar we hebben hem toen teruggekregen met een soort van "raadsel" via een ander forum... nu helaas nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
huh wat wanneer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
coen en sander show met frank en coen en timur en rámon!
ohquote:
gooi hier maar een punt naar toe! lekkerquote:
Lukt nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gooi hier maar een punt naar toe! lekker
toch vreemd dat er ineens een brownievlaaipunt uit de lucht kwam vallen. die zal ik dan wel aan iemand anders te danken hebbenquote:
Ik wist niet eens dat Purno pure NL product was. Maar het blijft een aparte serie zoals alle VPRO kinderprogramma'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |