abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108575008
Alle bonnetjes onkosten kabinet openbaar
RTL Nieuws heeft alle onkosten van de ministers en staatssecretarissen opgevraagd. Vanaf nu zijn deze allemaal online te vinden in onderstaand overzicht.
De onkosten betreffen onder andere hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer. In totaal bedragen de bonnetjes meer dan 1,5 miljoen euro. De meeste onkosten zijn gemaakt aan buitenlandse reizen. De onkosten zijn door, voor, of namens de bewindspersonen gemaakt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/29/binnenland/alle-bonnetjes-onkosten-kabinet.xml

Leuk hoor werken voor de overheid, men kan massages declareren in China, hamburgers bij burger king en hotelovernachtingen nog geen 100 kilometer van je huis ter waarde van 400 Euro. }:|
Dit kabinet vind dat we moeten bezuinigen maar hand in eigen boezem steken ho maar. Hoelang gaan we de politiek nog serieus nemen en denken dat ze er voor ons zijn?
Wij als Nederlanders zijn gewoon ezels dat we dit gewoon toelaten zonder enige vorm van protest.
Bah wat kan ik hier kwaad om worden. :r
pi_108575179
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 06:58 schreef PKRChamp het volgende:
RTL Nieuws heeft alle onkosten van de ministers en staatssecretarissen opgevraagd. Vanaf nu zijn deze allemaal online te vinden in onderstaand overzicht.
De onkosten betreffen onder andere hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer. In totaal bedragen de bonnetjes meer dan 1,5 miljoen euro. De meeste onkosten zijn gemaakt aan buitenlandse reizen. De onkosten zijn door, voor, of namens de bewindspersonen gemaakt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/29/binnenland/alle-bonnetjes-onkosten-kabinet.xml

Leuk hoor werken voor de overheid, men kan massages declareren in China, hamburgers bij burger king en hotelovernachtingen nog geen 100 kilometer van je huis ter waarde van 400 Euro. }:|
Dit kabinet vind dat we moeten bezuinigen maar hand in eigen boezem steken ho maar. Hoelang gaan we de politiek nog serieus nemen en denken dat ze er voor ons zijn?
Wij als Nederlanders zijn gewoon ezels dat we dit gewoon toelaten zonder enige vorm van protest.
ja misselijk wordt je ervan. 400 euro voor een kamer betalen omdat meneer in Amsterdam moet slapen want dan is hij goed uitgerust.... Alsof Den Haag of Utrecht op 10 uur rijden liggen.

Ik las van de week dat die Albayrak voor werkbezoek was in Tunesie, wat doet ze daar in godsnaam ?
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:41:44 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_108575183
Anderhalf miljoen maar? Da's weinig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_108575207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:41 schreef Ulx het volgende:
Dat
pi_108575209
En bij de burgerking eten en niet in een duur restaurant en mensen die dan nog zeiken. :D _O-
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:49:00 #6
3928 Ulx
pi_108575231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
En bij de burgerking eten en niet in een duur restaurant en mensen die dan nog zeiken. :D _O-
Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken, Had de minister thuis bammetjes moeten smeren of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_108575233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:41 schreef Ulx het volgende:
ja waarvan de helft Gall & gall bonnetjes....
pi_108575241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken, Had de minister thuis bammetjes moeten smeren of zo?
400 euro voor 1 hotelovernachting is wel geldverspilling.

Laat stan al die ritjes met het vliegtuig binnen Nederland.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:59:48 #9
3928 Ulx
pi_108575297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

400 euro voor 1 hotelovernachting is wel geldverspilling.

400 euro betaal je snel, zeker als je last minute boekt. En dan heb je een normaal 5 sterren hotel, nothing too fancy. Misschien een iets grotere kamer zodat je er ook een beetje fatsoenlijk je laptop kwijt kan maar dan heb je het ook wel.

Mocht je denken dat je daarvoor de Presidential Suite van Le Grand of het Amstelhotel hebt, heb je het mis.
pi_108575365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:50 schreef macca728 het volgende:

Laat stan al die ritjes met het vliegtuig binnen Nederland.
Waarom? Ik ben weleens naar eindhoven gevlogen voor 25 gulden.
Daar kon geen Trein, bus, auto of wat dan ook tegenop wat betreft tijd en geld.
pi_108575387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben weleens naar eindhoven gevlogen voor 25 gulden.
Daar kon geen Trein, bus, auto of wat dan ook tegenop wat betreft tijd en geld.
Prima, maar bij de minister kost het geen 25 euro.
pi_108575403
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

400 euro betaal je snel, zeker als je last minute boekt. En dan heb je een normaal 5 sterren hotel, nothing too fancy. Misschien een iets grotere kamer zodat je er ook een beetje fatsoenlijk je laptop kwijt kan maar dan heb je het ook wel.

Mocht je denken dat je daarvoor de Presidential Suite van Le Grand of het Amstelhotel hebt, heb je het mis.
kijk effe op booking.com en vul de datum van vandaag in, voor nog 200 euro heb je kamer, suite 5 sterren in hart van Amsterdam.

Het punt is natuurlijk dat je niet perse hoeft te overnachten in Amsterdam, half uurtje rijden met je chauffeur en je bent in Den Haag bv, Genoeg keus daartussen.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 08:23:20 #13
3928 Ulx
pi_108575472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

kijk effe op booking.com en vul de datum van vandaag in, voor nog 200 euro heb je kamer, suite 5 sterren in hart van Amsterdam.

Het punt is natuurlijk dat je niet perse hoeft te overnachten in Amsterdam, half uurtje rijden met je chauffeur en je bent in Den Haag bv, Genoeg keus daartussen.
waar slaapt de chauffeur?
pi_108575493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

waar slaapt de chauffeur?
Ik heb zijn bonnetje niet gezien, dus ik denk thuis.
pi_108575539
Check de afgunstige ts :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:33:48 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108575562
Al die declaraties :')
Tv kastje van 1100 euro aanschaffen, een maand later toch laten overspuiten a 450 euro omdat het niet bij het meubilair past.
Hotelovernachting in duur hotel als je 2e huis 3 kwartier rijden is :')
Maxim van Chhrrrrristelijke CDA, 2 ton gedeclareerd :')

Nee, wij bezuinigen wel hoor!!!
The truth was in here.
pi_108575564
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:30 schreef Poepoog het volgende:
Check de afgunstige ts :')
Het gaat natuurlijk meer dat mensen moeten bezuinigen en de overheid dat niet doet.

Ik heb bij de gemeente Rotterdam gewerkt en zal nooit vergeten dat er 1 ontzettend kwaad werd omdat hij een boete van de NS niet kon declareren. Hij had namelijk haast gehad en was zonder treinkaartje ingestapt. Woedend was hij.
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:36:33 #18
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_108575583
Mooi dat het online staat, en dat leergeld in dit geval niet gedeclareerd kan worden.
pi_108575589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef Bastard het volgende:
Al die declaraties :')
Tv kastje van 1100 euro aanschaffen, een maand later toch laten overspuiten a 450 euro omdat het niet bij het meubilair past.
Hotelovernachting in duur hotel als je 2e huis 3 kwartier rijden is :')
Maxim van Chhrrrrristelijke CDA, 2 ton gedeclareerd :')

Nee, wij bezuinigen wel hoor!!!
Ik kom ook gerust aan zo'n 1,5 ton declaraties per jaar. Lijkt me voor een politicus (met beveiliging, chauffeur, etc.) helemaal niet zoveel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108575629
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 06:58 schreef PKRChamp het volgende:

Man, anderhalf miljoen. :') Waar hebben we het over? Als ik voor mijn werk naar Ghana moet ga ik dat ook niet zelf betalen hoor; ik wil dan een vliegticket, auto en hotel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108575632
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk meer dat mensen moeten bezuinigen en de overheid dat niet doet.

Nah, dat maak ik niet op uit de OP.

Plus wie zegt dat de overheid dat niet doet?
pi_108575738
Tijd = geld, en in het geval van een minister, kan 45 minuten besparen op een dag, zeker wel de moeite waard zijn. En vergeet niet dat ze regelmatig tot ná middernacht vergaderen, zonder overuren te kunnen schrijven. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:11:57 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108576028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
Waarvoor krijgt die vent dan salaris eigenlijk?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:13:34 #24
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_108576055
Uitwassen zullen er altijd wel zijn, maar kom op: anderhalf miljoen is nog helemaal niet gek als je bedenkt wat een buitenlandreis kost.

Riekt een beetje naar afgunst dit.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_108576124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Uitwassen zullen er altijd wel zijn, maar kom op: anderhalf miljoen is nog helemaal niet gek als je bedenkt wat een buitenlandreis kost.

Riekt een beetje naar afgunst dit.
Een beetje maar? Het gebrek aan morele verantwoording jegens de burger, waar ze toch op zinspelen met dit soort items, tonen ze zelf in de overtreffende trap, enkel om maar wat kijkcijfers te kunnen scoren. :r
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108576197
Dat de overheid kleiner moet, is duidelijk. (voor verstandig rechts althans 8-) )

Maar "het volk" jammert over dat de overheid moet bezuinigen en zelf dus ook de broekriem aan moet trekken. Soit. Maar als je de Mediamarkt leegkoopt, je 2e skivakantie boekt of honderden euro's aan vuurwerk de lucht in blaast, dan zou het logischer zijn, je eigen uitgavenpatroon te bekijken alvorens over anderen te gaan jammeren.

Beeetje hypocriet dus.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_108576255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:11 schreef eriksd het volgende:

[..]

Waarvoor krijgt die vent dan salaris eigenlijk?
Omdat hij werkt zoals elke normale Nederlander. En zoals alle werkende Nederlanders zal avond eten betaald worden als hij moet overwerken. Dat krijg ik, pietje, Henk en Ingrid. Het is uitzondering als dat niet het geval is.

Ze kunnen hem ook meer salaris geven om het te compenseren of een vaste onkosten vergoeding maar dan ben je denk ik wel wat duurder uit.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:28:19 #28
3928 Ulx
pi_108576301
Ik zie een Rutte al bij een diner in het Witte Huis zitten:

"Bedankt voor het diner, meneer Obama, maar ik moet nu echt vertrekken want na 9 uur gaat de deur van de jeugdherberg op slot. Ik hoop in ieder geval dat U Nederland nog steeds als een serieuze en volwaardige partner ziet, prettige avond verder."
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:31:58 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108576378
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:22 schreef El_Matador het volgende:
Dat de overheid kleiner moet, is duidelijk. (voor verstandig rechts althans 8-) )

Maar "het volk" jammert over dat de overheid moet bezuinigen en zelf dus ook de broekriem aan moet trekken. Soit. Maar als je de Mediamarkt leegkoopt, je 2e skivakantie boekt of honderden euro's aan vuurwerk de lucht in blaast, dan zou het logischer zijn, je eigen uitgavenpatroon te bekijken alvorens over anderen te gaan jammeren.

Beeetje hypocriet dus.
Ik zie hetzelfde andersom. Als je als overheid bezuinigingen gaat opleggen en hier en daar daarom een asosciaal beleid neerzet (eigen bijdrage), dan dien je zelf ook goed op je huishoudboekje te letten om het goede voorbeeld te geven! :)
The truth was in here.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:32:46 #30
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_108576394
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:18 schreef fruityloop het volgende:
Een beetje maar? Het gebrek aan morele verantwoording jegens de burger, waar ze toch op zinspelen met dit soort items, tonen ze zelf in de overtreffende trap, enkel om maar wat kijkcijfers te kunnen scoren. :r
Ik wilde met mijn gematigde houding TS geen reden geven om mij te beschuldigen van sympathiseren met de Haagse Elite ;)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:35:04 #31
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_108576434
En niet vergeten dat declaraties voor de PH-KBX voor het toestel van de regering zelf is.
pi_108576443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:28 schreef Ulx het volgende:
Ik zie een Rutte al bij een diner in het Witte Huis zitten:

"Bedankt voor het diner, meneer Obama, maar ik moet nu echt vertrekken want na 9 uur gaat de deur van de jeugdherberg op slot. Ik hoop in ieder geval dat U Nederland nog steeds als een serieuze en volwaardige partner ziet, prettige avond verder."
_O-

pi_108576452
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zie hetzelfde andersom. Als je als overheid bezuinigingen gaat opleggen en hier en daar daarom een asosciaal beleid neerzet (eigen bijdrage), dan dien je zelf ook goed op je huishoudboekje te letten om het goede voorbeeld te geven! :)
Eigen bijdrage is niet asociaal.

Verwachten dat anderen jouw zorgkosten betalen is dat wel.

Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:39:59 #34
3928 Ulx
pi_108576524
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb zijn bonnetje niet gezien, dus ik denk thuis.
O ja? Er staat in de TS dat de bonnetjes voor, door of namens de bewindspersonen zijn gemaakt. Mij lijkt het dat de kosten die een assistent/chauffeur/secretaris maakt daar ook bij horen.

Maar goed.

1.500.000 euro, delen door 20 man (12 ministers + 8 staatssecretarissen) = 75.000 euro de man per jaar is zo'n 200 euro per man per dag. Voor dat geld heb je hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer en de kosten die assistenten/secretarissen maken . Ik kan het niet heel erg veel vinden voor een job die je 365 dagen per jaar, 24 uur per dag doet.
pi_108576546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

O ja? Er staat in de TS dat de bonnetjes voor, door of namens de bewindspersonen zijn gemaakt. Mij lijkt het dat de kosten die een assistent/chauffeur/secretaris maakt daar ook bij horen.

Maar goed.

1.500.000 euro, delen door 20 man (12 ministers + 8 staatssecretarissen) = 75.000 euro de man per jaar is zo'n 200 euro per man per dag. Voor dat geld heb je hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer en de kosten die assistenten/secretarissen maken . Ik kan het niet heel erg veel vinden voor een job die je 365 dagen per jaar, 24 uur per dag doet.
Wat denk je van telefoonkosten? ;)

Half Nederland belt en smst makkelijk 200 euro per maand weg. En die komen niet eens in het buitenland. :D

pi_108576561
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat denk je van telefoonkosten? ;)

Half Nederland belt en smst makkelijk 200 euro per maand weg. En die komen niet eens in het buitenland. :D
Ik neem aan dat ze die niet hoeven te declareren maar dat die op naam van het bedrijf/de regering staan.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:43:03 #37
3928 Ulx
pi_108576572
Kijk, d'r zal heus wel ergens een keer wat meer worden betaald dan nodig is, maar ik betwijfel of je die kosten veel verder omlaag kunt krijgen.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:43:42 #38
3928 Ulx
pi_108576582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik neem aan
Dus het hoeft niet zo te zijn?
pi_108576617
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze die niet hoeven te declareren maar dat die op naam van het bedrijf/de regering staan.
Meestal wel. Maar een dagje internet in dit hotel kost al 13 euro...

Neem aan dat er ook flink wat gebeld wordt vanuit de hotels (ik doe dat nooit, maar goed). Dat tikt ook aan.

pi_108576637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:43 schreef Ulx het volgende:
Kijk, d'r zal heus wel ergens een keer wat meer worden betaald dan nodig is, maar ik betwijfel of je die kosten veel verder omlaag kunt krijgen.
In ieder geval goed dat de wet op de openbaarheid van bestuur ervoor zorgt dat dit binnen de perken blijft.

De SP zal wel weer een spoeddebatje aanvragen hierover. Alsof dat niks kost. _O-

Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:47:51 #41
3928 Ulx
pi_108576664
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neem aan dat er ook flink wat gebeld wordt vanuit de hotels (ik doe dat nooit, maar goed). Dat tikt ook aan.
Maar ze hebben toch geen internet in het hotel nodig? Ze krijgen een mobieltje dus ze kunnen ook als ze roamen die dataverbinding gebruiken, Kost wel meer, maar het scheelt een declaratie.
pi_108576674
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vermoedelijk ook wat roomservice, aangezien ze ook nog wel es zo laat binnenkomen dat het restaurant al dicht is, etc etc.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:49:37 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108576704
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eigen bijdrage is niet asociaal.

Verwachten dat anderen jouw zorgkosten betalen is dat wel.
Zo, jij gooit hem er even in!
Dat heet een samenleving, maar daar wil je alleen de lusten en niet de lasten van hebben begrijp ik. Dat is a sociaal.
The truth was in here.
pi_108576705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar ze hebben toch geen internet in het hotel nodig? Ze krijgen een mobieltje dus ze kunnen ook als ze roamen die dataverbinding gebruiken, Kost wel meer, maar het scheelt een declaratie.
Op je GSMmetje documentjes tikken?? Veel succes.

pi_108576731
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zo, jij gooit hem er even in!
Dat heet een samenleving, maar daar wil je alleen de lusten en niet de lasten van hebben begrijp ik. Dat is a sociaal.
Juist niet de lusten, geen lasten.

De zorg wordt duurder, voor iedereen. Dat heet vergrijzing. Door zelf meer bij te dragen, kunnen ouderen nog steeds -helaas slechtere- zorg genieten.

Het linkse ideaal is nou juist asociaal. En het gemekker erover nog meer.

Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:51:52 #46
3928 Ulx
pi_108576745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:41 schreef macca728 het volgende:

Ik las van de week dat die Albayrak voor werkbezoek was in Tunesie, wat doet ze daar in godsnaam ?
Die mensen daar hebben er een dictator uitgetrapt, mij lijkt het handig om dan even langs te gaan om te gaan kijken hoe het daar een jaar later gaat.
pi_108576776
Henk, Ingrid, Jan en Emile; "wat motten die lui toch allemoal in dat buitenland?"

Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:54:45 #48
3928 Ulx
pi_108576794
Als je van een minister een eigen bijdrage gaat eisen moet je niet raar opkijken als ze bij een crisis zeggen dat men de boom in kan omdat ze nu lekker thuis op de bank zitten met een bord eten op schoot en studio sport aan.

Als een bedrijf wil dat ik 24 uur per dag voor ze klaar sta lappen ze ook maar. En als ze willen dat ik midden in de nacht naar ze toe kom pak ik ook een taxi en declareer de bon. Anders wachten ze maar tot de volgende ochtend.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:55:52 #49
3928 Ulx
pi_108576814
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef El_Matador het volgende:

Het linkse ideaal is nou juist asociaal. En het gemekker erover nog meer.
Nou, het is RTL die dit als nieuws brengt en erover begint te mekkeren. Die club zou ik niet als links willen bestempelen.
pi_108576841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, het is RTL die dit als nieuws brengt en erover begint te mekkeren. Die club zou ik niet als links willen bestempelen.
Linksom rechtsom boeit het niet welke club dit als nieuws uitbraakt, het blijft stemmingmakerij en goedkoop kijkcijfers scoren. :r
pi_108576859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

De media zijn slechts de boodschappers.

Het gaat om de mentaliteit van de mensen. Europa zakt in een diep dal. Logisch; als je van 9:05-16:55 werkt, moeilijk doet over burqa's, drugs en declaraties, zelf lekker vuurwerk wil kopen, maar niet meer wil bijdragen aan de zorg. :r

Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 09:58:25 #52
3928 Ulx
pi_108576861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Linksom rechtsom boeit het niet welke club dit als nieuws uitbraakt, het blijft stemmingmakerij en goedkoop kijkcijfers scoren. :r
Absoluut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')