abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108575008
Alle bonnetjes onkosten kabinet openbaar
RTL Nieuws heeft alle onkosten van de ministers en staatssecretarissen opgevraagd. Vanaf nu zijn deze allemaal online te vinden in onderstaand overzicht.
De onkosten betreffen onder andere hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer. In totaal bedragen de bonnetjes meer dan 1,5 miljoen euro. De meeste onkosten zijn gemaakt aan buitenlandse reizen. De onkosten zijn door, voor, of namens de bewindspersonen gemaakt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/29/binnenland/alle-bonnetjes-onkosten-kabinet.xml

Leuk hoor werken voor de overheid, men kan massages declareren in China, hamburgers bij burger king en hotelovernachtingen nog geen 100 kilometer van je huis ter waarde van 400 Euro. }:|
Dit kabinet vind dat we moeten bezuinigen maar hand in eigen boezem steken ho maar. Hoelang gaan we de politiek nog serieus nemen en denken dat ze er voor ons zijn?
Wij als Nederlanders zijn gewoon ezels dat we dit gewoon toelaten zonder enige vorm van protest.
Bah wat kan ik hier kwaad om worden. :r
pi_108575179
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 06:58 schreef PKRChamp het volgende:
RTL Nieuws heeft alle onkosten van de ministers en staatssecretarissen opgevraagd. Vanaf nu zijn deze allemaal online te vinden in onderstaand overzicht.
De onkosten betreffen onder andere hotels, reizen, dranken en spijzen, kranten, opleidingen en verbouwingen aan de werkkamer. In totaal bedragen de bonnetjes meer dan 1,5 miljoen euro. De meeste onkosten zijn gemaakt aan buitenlandse reizen. De onkosten zijn door, voor, of namens de bewindspersonen gemaakt.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/29/binnenland/alle-bonnetjes-onkosten-kabinet.xml

Leuk hoor werken voor de overheid, men kan massages declareren in China, hamburgers bij burger king en hotelovernachtingen nog geen 100 kilometer van je huis ter waarde van 400 Euro. }:|
Dit kabinet vind dat we moeten bezuinigen maar hand in eigen boezem steken ho maar. Hoelang gaan we de politiek nog serieus nemen en denken dat ze er voor ons zijn?
Wij als Nederlanders zijn gewoon ezels dat we dit gewoon toelaten zonder enige vorm van protest.
ja misselijk wordt je ervan. 400 euro voor een kamer betalen omdat meneer in Amsterdam moet slapen want dan is hij goed uitgerust.... Alsof Den Haag of Utrecht op 10 uur rijden liggen.

Ik las van de week dat die Albayrak voor werkbezoek was in Tunesie, wat doet ze daar in godsnaam ?
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:41:44 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_108575183
Anderhalf miljoen maar? Da's weinig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_108575207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:41 schreef Ulx het volgende:
Dat
pi_108575209
En bij de burgerking eten en niet in een duur restaurant en mensen die dan nog zeiken. :D _O-
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:49:00 #6
3928 Ulx
pi_108575231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
En bij de burgerking eten en niet in een duur restaurant en mensen die dan nog zeiken. :D _O-
Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken, Had de minister thuis bammetjes moeten smeren of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_108575233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:41 schreef Ulx het volgende:
ja waarvan de helft Gall & gall bonnetjes....
pi_108575241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken, Had de minister thuis bammetjes moeten smeren of zo?
400 euro voor 1 hotelovernachting is wel geldverspilling.

Laat stan al die ritjes met het vliegtuig binnen Nederland.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 07:59:48 #9
3928 Ulx
pi_108575297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

400 euro voor 1 hotelovernachting is wel geldverspilling.

400 euro betaal je snel, zeker als je last minute boekt. En dan heb je een normaal 5 sterren hotel, nothing too fancy. Misschien een iets grotere kamer zodat je er ook een beetje fatsoenlijk je laptop kwijt kan maar dan heb je het ook wel.

Mocht je denken dat je daarvoor de Presidential Suite van Le Grand of het Amstelhotel hebt, heb je het mis.
pi_108575365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:50 schreef macca728 het volgende:

Laat stan al die ritjes met het vliegtuig binnen Nederland.
Waarom? Ik ben weleens naar eindhoven gevlogen voor 25 gulden.
Daar kon geen Trein, bus, auto of wat dan ook tegenop wat betreft tijd en geld.
pi_108575387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben weleens naar eindhoven gevlogen voor 25 gulden.
Daar kon geen Trein, bus, auto of wat dan ook tegenop wat betreft tijd en geld.
Prima, maar bij de minister kost het geen 25 euro.
pi_108575403
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

400 euro betaal je snel, zeker als je last minute boekt. En dan heb je een normaal 5 sterren hotel, nothing too fancy. Misschien een iets grotere kamer zodat je er ook een beetje fatsoenlijk je laptop kwijt kan maar dan heb je het ook wel.

Mocht je denken dat je daarvoor de Presidential Suite van Le Grand of het Amstelhotel hebt, heb je het mis.
kijk effe op booking.com en vul de datum van vandaag in, voor nog 200 euro heb je kamer, suite 5 sterren in hart van Amsterdam.

Het punt is natuurlijk dat je niet perse hoeft te overnachten in Amsterdam, half uurtje rijden met je chauffeur en je bent in Den Haag bv, Genoeg keus daartussen.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 maart 2012 @ 08:23:20 #13
3928 Ulx
pi_108575472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

kijk effe op booking.com en vul de datum van vandaag in, voor nog 200 euro heb je kamer, suite 5 sterren in hart van Amsterdam.

Het punt is natuurlijk dat je niet perse hoeft te overnachten in Amsterdam, half uurtje rijden met je chauffeur en je bent in Den Haag bv, Genoeg keus daartussen.
waar slaapt de chauffeur?
pi_108575493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

waar slaapt de chauffeur?
Ik heb zijn bonnetje niet gezien, dus ik denk thuis.
pi_108575539
Check de afgunstige ts :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:33:48 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108575562
Al die declaraties :')
Tv kastje van 1100 euro aanschaffen, een maand later toch laten overspuiten a 450 euro omdat het niet bij het meubilair past.
Hotelovernachting in duur hotel als je 2e huis 3 kwartier rijden is :')
Maxim van Chhrrrrristelijke CDA, 2 ton gedeclareerd :')

Nee, wij bezuinigen wel hoor!!!
The truth was in here.
pi_108575564
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:30 schreef Poepoog het volgende:
Check de afgunstige ts :')
Het gaat natuurlijk meer dat mensen moeten bezuinigen en de overheid dat niet doet.

Ik heb bij de gemeente Rotterdam gewerkt en zal nooit vergeten dat er 1 ontzettend kwaad werd omdat hij een boete van de NS niet kon declareren. Hij had namelijk haast gehad en was zonder treinkaartje ingestapt. Woedend was hij.
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:36:33 #18
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_108575583
Mooi dat het online staat, en dat leergeld in dit geval niet gedeclareerd kan worden.
pi_108575589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef Bastard het volgende:
Al die declaraties :')
Tv kastje van 1100 euro aanschaffen, een maand later toch laten overspuiten a 450 euro omdat het niet bij het meubilair past.
Hotelovernachting in duur hotel als je 2e huis 3 kwartier rijden is :')
Maxim van Chhrrrrristelijke CDA, 2 ton gedeclareerd :')

Nee, wij bezuinigen wel hoor!!!
Ik kom ook gerust aan zo'n 1,5 ton declaraties per jaar. Lijkt me voor een politicus (met beveiliging, chauffeur, etc.) helemaal niet zoveel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108575629
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 06:58 schreef PKRChamp het volgende:

Man, anderhalf miljoen. :') Waar hebben we het over? Als ik voor mijn werk naar Ghana moet ga ik dat ook niet zelf betalen hoor; ik wil dan een vliegticket, auto en hotel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108575632
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk meer dat mensen moeten bezuinigen en de overheid dat niet doet.

Nah, dat maak ik niet op uit de OP.

Plus wie zegt dat de overheid dat niet doet?
pi_108575738
Tijd = geld, en in het geval van een minister, kan 45 minuten besparen op een dag, zeker wel de moeite waard zijn. En vergeet niet dat ze regelmatig tot ná middernacht vergaderen, zonder overuren te kunnen schrijven. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:11:57 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108576028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
Waarvoor krijgt die vent dan salaris eigenlijk?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:13:34 #24
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_108576055
Uitwassen zullen er altijd wel zijn, maar kom op: anderhalf miljoen is nog helemaal niet gek als je bedenkt wat een buitenlandreis kost.

Riekt een beetje naar afgunst dit.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_108576124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Uitwassen zullen er altijd wel zijn, maar kom op: anderhalf miljoen is nog helemaal niet gek als je bedenkt wat een buitenlandreis kost.

Riekt een beetje naar afgunst dit.
Een beetje maar? Het gebrek aan morele verantwoording jegens de burger, waar ze toch op zinspelen met dit soort items, tonen ze zelf in de overtreffende trap, enkel om maar wat kijkcijfers te kunnen scoren. :r
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')