SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al: wat bedoel je nouquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en fuck er staat macht ipv nacht. Ik.
.
Nice, ben ik uitgenodigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je waar ik over na dacht laatst? Als ik 21 word geef ik een mega feest en dan nodig ik allemaaal mensen uit. Gewoon om mn ouders te stangen.
Oke, ik komquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je waar ik over na dacht laatst? Als ik 21 word geef ik een mega feest en dan nodig ik allemaaal mensen uit. Gewoon om mn ouders te stangen.
Lui varkenquote:
Gemeen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lui varken
Ik zit ook in pyjama nog hoorMaar ik moet om 2 uur op stage zijn wel
Op dezelfde tijd gepost.quote:
Fuckyeah.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd gepost.
*internethighfive
Heel niet.quote:
feesje bij kbquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuckyeah.En jij mag ook komen vooruit.
Vuile proleet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feesje bij kb
lkkr bier zuipuh [ afbeelding ]
wutwutquote:
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feesje bij kb
lkkr bier zuipuh [ afbeelding ]
Wat is er mis met jou?quote:
1 seconde ernaastquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wutwut
[..]
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..
TT.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wutwut
[..]
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..
Zoveel.quote:
Harde woorden ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
soms zit het mee soms zit het tegen, kus
Watquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://shop.adidas.nl/pro(...)f?_VCM=1330601448473
Nice..?.
Late dienst jeweetzquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeen.
Oh das wel chill.Hoezo heb je geen vaste tijden eigenlijk? Ik zou ook bezig willen zijn boh. Maar volgende week al die twee dagen meelopen met de ergotherapeut. Heb er zin in.
Het is wel bij mn oude stageschool van laatst..
Hopelijk zie ik geen bekenden.
Ja en dan gaan jullie seksen op de tafel en dan is de schok helemaal compleetquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen conjos ;3
Mag ik ook komen kb ?
Hé er zitten hier minderjarigen mee te lezen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja en dan gaan jullie seksen op de tafel en dan is de schok helemaal compleet![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Late dienst jeweetzMaar dat is naar dat het bij je oude stageschool is
nee want jij bent een vieze baardmans :cquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen conjos ;3
Mag ik ook komen kb ?
Die hebben dan pech.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé er zitten hier minderjarigen mee te lezen!
Ik scheer hem er af dan zemmelaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje.En ja.
Er tegenover.. muh.
[..]
nee want jij bent een vieze baardmans :c
Nee, wij zijn heel braaf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef Bloempje. het volgende:
En alsof minderjarigen niet seksen joh
Ach, gewoon zielsgelukkig rondlopen en zeggen dat je toch zo blij bent dat je daar weg bent, omdat je nu iets gevonden hebt wat je wel leuk vind en waar de mensen toch zo vriendelijk zijn. En dan gemeen kijken en weglopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje.En ja.
Er tegenover.. muh.
[..]
nee want jij bent een vieze baardmans :c
Lul niet, ik sekste ook toen ik minderjarig was.quote:
Sry meteen boos.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lul niet, ik sekste ook toen ik minderjarig was.
Jij sekste met een minderjarige toen je meerderjarig was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook datquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij sekste met een minderjarige toen je meerderjarig was.
Oh! Dat is een goeie die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, gewoon zielsgelukkig rondlopen en zeggen dat je toch zo blij bent dat je daar weg bent, omdat je nu iets gevonden hebt wat je wel leuk vind en waar de mensen toch zo vriendelijk zijn. En dan gemeen kijken en weglopen.
bloempje seksmachinequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dat.niet zo dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Bloempje. het volgende:
Nou klinkt het net alsof ik altijd maar lig te seksen
Nouu je moet af en toe ook slapen toch snappen wij welquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:40 schreef Bloempje. het volgende:
Nou klinkt het net alsof ik altijd maar lig te seksen
Neequote:
Leugens dezequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Best vaak volgens mij. Al die lege pakjes condooms op je kamer..
Ja daaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouu je moet af en toe ook slapen toch snappen wij wel
Omdat seks leuk isquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Viezerikken, waarom gaat het over seks en condooms?
Adidas heeft wat behoorlijke achterlijke schoenen er tussen zittenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://shop.adidas.nl/pro(...)f?_VCM=1330601448473
Nice..?.
Ja inderdaad. Die vleugels tot daar aan toe, maar het wordt gewoon absurd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Adidas heeft wat behoorlijke achterlijke schoenen er tussen zittenZag laatst ook schoenen met een staart
Mag ik ook op je verjaardag komen, Klinky
Ja maar tijdens eten, school, stage en werken kan je gewoon seksen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja daaromen eten moet ook. En school en stage en werken.
Serieus? Heb ik dat altijd verkeerd gedaan.quote:
Nee want klip is er niet op school en stage en werkquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar tijdens eten, school, stage en werken kan je gewoon seksen hoortijdens slaap ook eigenlijk wel
Ja sssht, dat was niet echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat het vies was
Wrom niet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
vanaf vandaag mag ik geen seks meer met mijn vriendin
minderjarig allesquote:
Och, ja, nee, dat mag inderdaad niet dan.quote:
Ja gezellig zeg met al die kaalkinnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk Bobje.Ik denk dat het knus wordt in de woonkamer lol.
Die vleugels gingen mij ook al een paar stappen te verquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Die vleugels tot daar aan toe, maar het wordt gewoon absurd.
Tenzij je een vaginacondoom gebruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik dat altijd verkeerd gedaan.
[..]
Nee want klip is er niet op school en stage en werkEn tijdens eten geeft zo'n troep.
Nee niet echt, ik probeerde mijn reputatie te beschermenquote:
Ik word misselijk van slagroomquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tenzij je een vaginacondoom gebruikt..
En je kan best eten en seks combineren. Veel slagroom gebruiken..
IJs is koud hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik word misselijk van slagroomIJs ofzo is beter dan.
qftquote:
Dus je bent wel een viespeukquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik probeerde mijn reputatie te beschermen
zoek een ander en fuck haarquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
vanaf vandaag mag ik geen seks meer met mijn vriendin
umad?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gezellig zeg met al die kaalkinnen![]()
Kinderen, soa's en hygiëne.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom zou je condooms gebruiken als je een vaste relatie hebt?
Pil, test,quote:
leuk voor cash ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je bent wel een viespeuk
Ik heb niemand om mee te seksen, maar ik ben ook nog minderjarig
Waarom zou je een vaste relatie hebben?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom zou je condooms gebruiken als je een vaste relatie hebt?
Bijna altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef HappyBob het volgende:
Ik gebruik bijna altijd een condoomKijk mij verantwoordelijk zijn dan
Omdat fijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zou je een vaste relatie hebben?
Daarom ben jij zo'n goede rolmodel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef HappyBob het volgende:
Ik gebruik bijna altijd een condoomKijk mij verantwoordelijk zijn dan
Ik heb in het verleden weleens relaties gehadquote:
die leeftijd ben ik voorbijquote:
Ik ben heul geen puber meer. 21, ik ben officieel volwassen jongenquote:
Beetje kots erachteraan en ze kunnen zwangerschap sowieso vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden weleens relaties gehadEn als ik geen condoom bij me heb kan het ook weleens gebeuren toch..
Ik heb het ook heel fijn zonder relatie?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom ben jij zo'n goede rolmodel.
Wat?quote:
Wat ga je zeggen?quote:
Zonder hoedje mag je niet in iemand's poesje, heb ik op tv gezien toen ik langer mocht opblijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden weleens relaties gehadEn als ik geen condoom bij me heb kan het ook weleens gebeuren toch..
dus, ik zie geen onwaarheden in mijn postquote:
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel fijn zonder relatie?En minder gezeik?
En geen verplichtingen?
[..]
[..]
Wat?
Die zure shit maakt alles doodquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje kots erachteraan en ze kunnen zwangerschap sowieso vergeten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zonder hoedje mag je niet in iemand's poesje, heb ik op tv gezien toen ik langer mocht opblijven
hmja okquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef leeell het volgende:
[..]
dus, ik zie geen onwaarheden in mijn post
Maar het moment dat er gezeik is komt toch wel. Ik ken vrouwen en ik ken mezelf.. slechte combinatiequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal zelf wetenMaar ik vind het wel fijn
Nouja. Met Klip dan. Met ex was het inderdaad vooral gezeik
Ik bedoelde btw hoesjequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die zure shit maakt alles doodIk zie dat ik hier te maken heb met een echte ervaringsdeskundige
[..]![]()
Die ga ik onthouden voor de volgende keer als ik geen condoom bij me heb
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die zure shit maakt alles doodIk zie dat ik hier te maken heb met een echte ervaringsdeskundige
Ach, tuurlijk is het niet altijd supertof, maar af en toe flink ruzie is ook niet ergquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar het moment dat er gezeik is komt toch wel. Ik ken vrouwen en ik ken mezelf.. slechte combinatie
Dat Robben gisteren lekker speeldequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar Jan, wat ga je tegen Cash zeggen?:(
Maakt niet uit tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde btw hoesje
maar doe dat joh
Dat gedeelte van ruzie sla ik altijd liever overquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk is het niet altijd supertof, maar af en toe flink ruzie is ook niet ergWant daarna goedmaakseks.
Oké, leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat Robben gisteren lekker speelde
hij heeft gewoon niet gekekenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat Robben gisteren lekker speelde
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch![]()
Zonder regenjas voor in jouw vagine (lees vazjien), houdt mijn penis het voor gezien.
[..]
Dat gedeelte van ruzie sla ik altijd liever overMaar als ik in iemand de moeder van mijn kinderen zie, dan heb ik de ruzies maar te accepteren
Godverdomme, ik ben ongesteld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh Bloem als je baby op 12-12-12 geboren moet worden, moet je deze week nog seks hebben.
Misschien heb ik ook gewoon nog niet de juiste vrouw gevonden. Mijn directheid kunnen vrouwen niet altijd waarderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
InderdaadEn je hoeft heel niet vaak ruzie te maken
Dat wist ik alleen ook nooit
Met de ex had ik echt elke week ruzie
Dus toen had ik ook niet zo'n trek meer er in. Maar met Klip in totaal denk 2/3 keer ruzie gehad?
Ik was helemaal verbaasd dat dat ook kan
Ik eis te veel aandachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft gewoon niet gekeken
Watttquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft gewoon niet gekeken
Is toch juist praktischquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook gewoon nog niet de juiste vrouw gevonden. Mijn directheid kunnen vrouwen niet altijd waarderenAltijd maar het negatieve ervan inzien enzo..
Vertel dat maar tegen die vrouwen. Ik ben ook voor duidelijkheid!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is toch juist praktischHoef je niet te raden wat er aan de hand is enzo.
ja hij is erger onder de plak hoor dan jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wattten hij zei altijd dat ik onder de plak zat toen ik eens niet keek
Dan heb je gewoon allemaal verkeerde vrouwen gevondenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen die vrouwen. Ik ben ook voor duidelijkheid!
Hij is niet onder de plakquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hij is erger onder de plak hoor dan jij
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon allemaal verkeerde vrouwen gevondenOoit vind je een hele leuke en dan ga je trouwen en baby's maken, ik weet het zeker.
wel meisje, wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is niet onder de plak
Ik zei nog: ga FIFA doen ofzo, maar hij wilde met mij praten
En dan komt ie natuurlijk gelijk aanrennen om je te beschermenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar
Je pest me, ga ik tegen Cash zeggen
Nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem lieg je nu weer voor jouw reputatie
Wel waaaaarrrr.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar
Je pest me, ga ik tegen Cash zeggen
haarklip is inderdaad een trollquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:12 schreef Bloempje. het volgende:
NEEHEE, IK ZEI ZEGGEN DAT JE NIET ONDER DE PLAK ZIT.
Zien jullie, niet onder de plak.
Een enorme trol. Maar hij is ook wel liefquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haarklip is inderdaad een troll
Hebben jullie ook al besproken hoeveel kinderen jullie nemen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leugenaar
Hij houdt gewoon van me, dat is iets anders dan plak
Cash ook maar heel somsquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zit soms onder de plak, heel soms.Weet niet hoe JanP daarover denkt.
...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Laatst waren de rollen even omgedraaid als je begrijpt wat ik bedoel![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Laatst waren de rollen even omgedraaid als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Strikvraag ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Beach welke datum komt dichterbijer?
10 maartquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Beach welke datum komt dichterbijer?
Scherp. ;oquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Strikvraag ditElke datum in de toekomst komt dichterbij.
Mwahh als ik echt iets niet wil dan hoef ik dat niet te doen van jou weet ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zit soms onder de plak, heel soms.Weet niet hoe JanP daarover denkt.
Awhh, schattigquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwahh als ik echt iets niet wil dan hoef ik dat niet te doen van jou weet iken doe het eigenlijk niet met tegenzin als ik wat voor je doe dus onder de plak voel ik me niet zitten
Maar bob weet die illegale subways wel te vinden met kogelvis ed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Beach het volgende:
subway? maar utrecht heeft helemaal geen metro
50% kans dat ik erbij benquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BOOOOB 10MAAART UTREGG HE JAN BEACH IK, SUBWAY MET JOU!!!
Woot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwahh als ik echt iets niet wil dan hoef ik dat niet te doen van jou weet iken doe het eigenlijk niet met tegenzin als ik wat voor je doe dus onder de plak voel ik me niet zitten
nou en ik hou je handje vast alles komt helemaal goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:21 schreef Beach het volgende:
subway? maar utrecht heeft helemaal geen metro
Er worden geen handjes vastgehoudenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woot.![]()
[..]
nou en ik hou je handje vast alles komt helemaal goed
ok dan jouwe ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er worden geen handjes vastgehouden![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Beach het volgende:
Ik wilde net zeggen, mag dat wel van Jan.
ja hela, ik ga niet doen wat jan beveelt we zijn nog niet eens verloofd ofzoquote:
bitch pleasequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww dit is nikslaatst hield ze een mes bij Doerak
Zo lang klinker daarbij aan Jan denkt..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende stap is piemeltje vasthouden.
Als ze die van mij beet houdt, maakt het me niet uit aan wie ze denkt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang klinker daarbij aan Jan denkt..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hela, ik ga niet doen wat jan beveelt we zijn nogniet eens verloofd ofzo
[..]
bitch please
Nou.dan houd je zn handje toch lekker vast meidquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hela, ik ga niet doen wat jan beveelt we zijn nog niet eens verloofd ofzo
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze die van mij beet houdt, maakt het me niet uit aan wie ze denkt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou.dan houd je zn handje toch lekker vast meid
Ik heb een mes en stungunquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe wil je zo klinker beschermen dan?
dat was eng jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
Grapje hoor niet politie bellen. Maar we fietsten langs gevaarlijke hangjongeren en toen belde ik zodat ze aan de kant gingen en kijk ik ze vies aan Dusja![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt terwijl ik al 3 uur wakker ben.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:26 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, hoe is ontbijten met dit?Kan slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt terwijl ik al 3 uur wakker ben.![]()
ik heb zojuist mijn eerste tosti gemaakt in de koekenpan
wat een succes
dat tostiapparaat laat ik vaker links liggen nu
![]()
Hoe maak je een tosti in een koekenpan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan slechter![]()
ik heb zojuist mijn eerste tosti gemaakt in de koekenpan
wat een succes
dat tostiapparaat laat ik vaker links liggen nu
Alsof jij niet vies bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Vieze praat over seks en condooms.
#stopvolgen
#teiltjepakken
#geschiedenisverwijderen
Mooiboyquote:
Ik had wat bakboter erop gedaan en dubbele boterham met ham kaas,quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe maak je een tosti in een koekenpan?![]()
ja, bedankt. nu heb ik weer hongerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had wat bakboter erop gedaan en dubbele boterham met ham kaas,
Toen boterham paar keer op beiden kanten gedaan en het wat knaperig werd en toen als laatst een boterham eraf en nog Ff de ham op de pan laten grillen met de kaas en boterham erachter
Maak er ook eens eentje voor mij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had wat bakboter erop gedaan en dubbele boterham met ham kaas,
Toen boterham paar keer op beiden kanten gedaan en het wat knaperig werd en toen als laatst een boterham eraf en nog Ff de ham op de pan laten grillen met de kaas en boterham erachter
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Ik maak het altijd schoon of laat het jouw oplikkenquote:
en bedankt, mn honger is weer helemaal wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij wilt Justin bieber anaal nemen man
Ja dus, zij is enorm lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij wilt Justin bieber anaal nemen man
Ja maar dat is dus vies.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik maak het altijd schoon of laat het jouw oplikken
Oké, sorry, stiekem vind ik haar ook geilquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dus, zij is enorm lekkerDie foto waar ze een jurkje draagt
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bedankt, mn honger is weer helemaal weg
Zullen we eens een triootje met haar fixen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, sorry, stiekem vind ik haar ook geil
Als je niks tegen Cash zegt...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zullen we eens een triootje met haar fixen?
Ik heb nergens iets verkeerds gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sex was ook de andere kant op, viespeuk
Oh wacht, ik haal bloempje en jou door elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets verkeerds gezegd?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh wacht, ik haal bloempje en jou door elkaar
Sorry?
ik wil ook wel naar de pub.quote:
kom maar halen..quote:
uhm, volgens mij heb ik nog pure chocola en toffifee's en m&m'squote:
Hij mag ook wel meedoen hoorquote:
Hihi oke, lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij mag ook wel meedoen hoorMaar ik zeg niks
M&m'squote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, volgens mij heb ik nog pure chocola en toffifee's en m&m's
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef HappyBob het volgende:
Angel-Joy binnenkort op het TOR-netwerk te zien.
quote:
Wanneer afspreken?quote:
Ik kan een hidden service beginnen voor cheyle FOK Userfotookesquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef HappyBob het volgende:
Angel-Joy binnenkort op het TOR-netwerk te zien.
Hihi we zouden al meeten als jouw ouders op vakantie zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer afspreken?Samen meeten, telefoons erbij zodat we elkaar niet direct hoeven te spreken
Jaa, in Almere: paarse topje+roze/zwarte shirt en een rood bh als jullie het willen wetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog wat gevonden met shoppen gisteren?
fleurigquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi we zouden al meeten als jouw ouders op vakantie zijn
[..]
Jaa, in Almere: paarse topje+roze/zwarte shirt en een rood bh als jullie het willen weten
Dat ook jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik wil ook nieuwe klerenquote:
Oh ja, dat bespreken we wel privéquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ook jaMaar zo kunnen we al ervaren hoe het is om niet met elkaar te praten
Ga winkelen danquote:
ik heb nooit zo'n zin om op zaterdag in mn eentje naar de stad te gaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, dat bespreken we wel privé
[..]
Ga winkelen dan
Zeg maar wanneer je wilt afspreken om privé te gaan pratenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, dat bespreken we wel privé
Wij meer dan alleen meeten, toch PtR?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wij meer dan alleen meeten, toch PtR?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JaGelukkig hebben we genoeg bedden hier
Ik dacht gezellig in een bed slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JaGelukkig hebben we genoeg bedden hier
Ga je met een vriend/vriendin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit zo'n zin om op zaterdag in mn eentje naar de stad te gaan
Jij neemt teveel ruimte in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht gezellig in een bed slapen
werken op zaterdagquote:
Vind ik ook goed hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht gezellig in een bed slapen
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken op zaterdag
of zijn te lam
of moeten met hun vriendin gaan winkelen
aah, ukkiequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.60 en weeg 50 kg, wat moet je?
Maar niet snurken of scheten latenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik ook goed hoorGezellig met z'n allen
weet je hoe ver weg die allemaal wonenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan winkelen met een FOK!er ofzo
Doe ik allebei nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar niet snurken of scheten laten
En geen grapjes met me uithalen
Ja, daar weet ik alles vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je hoe ver weg die allemaal wonen
quote:
jouw vriendje woont nog enigszins in de buurtquote:
Dikzakquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.60 en weeg 50 kg, wat moet je?
Mensen die dik zijnquote:
doe normaal man, zometeen krijg ik anorexiaquote:
Ja tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw vriendje woont nog enigszins in de buurt
bij mij wel, bij jou nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
doe normaal man, zometeen krijg ik anorexia
[..]
Ja toch
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
doe normaal man, zometeen krijg ik anorexia
[..]
Ja toch
Niet echt, ik heb net pas ontbeten.quote:
Henkie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb net pas ontbeten.Met chips. En ik moet opletten op wat en hoeveel ik post want ik zit bijna aan de 60k.
![]()
Hoe is het met jou?
Weet niet, zoveel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Henkie?En wat gebeurt er als je 60k hebt?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:20 schreef Beach het volgende:
Dan gaat ze verder posten met één van haar klonen.
Hoii Zerooo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |