SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al: wat bedoel je nouquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en fuck er staat macht ipv nacht. Ik.
.
Nice, ben ik uitgenodigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je waar ik over na dacht laatst? Als ik 21 word geef ik een mega feest en dan nodig ik allemaaal mensen uit. Gewoon om mn ouders te stangen.
Oke, ik komquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je waar ik over na dacht laatst? Als ik 21 word geef ik een mega feest en dan nodig ik allemaaal mensen uit. Gewoon om mn ouders te stangen.
Lui varkenquote:
Gemeen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lui varken
Ik zit ook in pyjama nog hoorMaar ik moet om 2 uur op stage zijn wel
Op dezelfde tijd gepost.quote:
Fuckyeah.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd gepost.
*internethighfive
Heel niet.quote:
feesje bij kbquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fuckyeah.En jij mag ook komen vooruit.
Vuile proleet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feesje bij kb
lkkr bier zuipuh [ afbeelding ]
wutwutquote:
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feesje bij kb
lkkr bier zuipuh [ afbeelding ]
Wat is er mis met jou?quote:
1 seconde ernaastquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wutwut
[..]
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..
TT.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wutwut
[..]
Ik koop allemaal alcoholvrije drank..
Zoveel.quote:
Harde woorden ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
soms zit het mee soms zit het tegen, kus
Watquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
http://shop.adidas.nl/pro(...)f?_VCM=1330601448473
Nice..?.
Late dienst jeweetzquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeen.
Oh das wel chill.Hoezo heb je geen vaste tijden eigenlijk? Ik zou ook bezig willen zijn boh. Maar volgende week al die twee dagen meelopen met de ergotherapeut. Heb er zin in.
Het is wel bij mn oude stageschool van laatst..
Hopelijk zie ik geen bekenden.
Ja en dan gaan jullie seksen op de tafel en dan is de schok helemaal compleetquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen conjos ;3
Mag ik ook komen kb ?
Hé er zitten hier minderjarigen mee te lezen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja en dan gaan jullie seksen op de tafel en dan is de schok helemaal compleet![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Late dienst jeweetzMaar dat is naar dat het bij je oude stageschool is
nee want jij bent een vieze baardmans :cquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen conjos ;3
Mag ik ook komen kb ?
Die hebben dan pech.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé er zitten hier minderjarigen mee te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |