quote:
quote:
ohhhquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef jankaas020 het volgende:
Als ik met drank proost zeg ik zelfs 'mogguh'
Nee dan is het logischquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef jankaas020 het volgende:
Als ik met drank proost zeg ik zelfs 'mogguh'
Alleen genisten, dat zijn de gevechtslaarzen met een rits op het midden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even een vraag tussendoor hè, ik heb schoenen nodig met verstevigde neuzen en omdat we er veel op moeten lopen e.d. lijken kisten mij daar wel een goed idee voor (en omdat de meeste werkschoenen met stalen neuzen er niet uit zien en totaal niet comfortabel zitten). Maar hebben alle kisten verstevigde neuzen, zoals bijvoorbeeld de M92 aangezien er nogal een flink prijsverschil is.
Als jullie dat weten, bedankt!
Foutje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Nibb-It, je bent gvd gematst door ons!!!!
Mondje Achja ook net van z'n meurbaal gevallen?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mondje Achja ook net van z'n meurbaal gevallen?
Mooi zoquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Heb er alweer een werkdag opzitten, spullen pakken en naar huis!
Wel weer een vrouw onder al het mannenvolk wat hier steevast komt.quote:
Nog ff en Semtex komt ook meedoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel weer een vrouw onder al het mannenvolk wat hier steevast komt.
Ach, alles went!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:51 schreef jerney het volgende:
Thanks
Achja heeft echter wel gelijk dat ik in dit subforum niet zo op mijn plaats ben
Ik zit nu dus rond te kijken, maar heb er nog geen een keer een met rits gezien en wel een aantal met verstevigde neuzen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Alleen genisten, dat zijn de gevechtslaarzen met een rits op het midden.
Lekkere cadbury'squote:Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Nibb-It, je bent gvd gematst door ons!!!!
Welkom hier, enne.. leg uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:51 schreef jerney het volgende:
Thanks
Achja heeft echter wel gelijk dat ik in dit subforum niet zo op mijn plaats ben
geniet ervan, en uiteraard ook van de Irn Bruquote:
Ik heb geen flauw idee, maar ik vraag me nog steeds af of http://www.darkshop.nl/pr(...)esert-legerkist.html nou wel of geen "verstevigde neus" hebben. Dat naar militaire normen vervaardigd zegt me ook niksquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef Thaboel het volgende:
rits? Zijn dat niet die laffe dingetjes die je op de plek van je veters doet? Omdat veterstrikken zo verdomd moeilijk is
Dank, dank.quote:
Zijn gewoon stevige schoenen, iets verstevigde neus tenopzichte van je nikesquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar ik vraag me nog steeds af of http://www.darkshop.nl/pr(...)esert-legerkist.html nou wel of geen "verstevigde neus" hebben. Dat naar militaire normen vervaardigd zegt me ook niks
Gotta fight for love en zo hè!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Dank, dank.
Waarom? Nou, ik ben er niet zo in geinteresseerd en daarbij zou ik een verschrikkelijke aanwinst voor het leger zijn.Ik kom uit een hippienest en kan dus sowieso niet goed tegen authoriteiten. Ik wil geen oorlog voeren, maar de liefde bedrijven en geweren zijn stom.
In a nutshell
Toch hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |