abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108581552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.

Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).

Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn".

Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.

Medelijden hebben is nergens voor nodig.
pi_108581607
quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Was dit zo grappig Bravo? Want dit was mijn laatste bericht aan jou. Zo ja, wat is er zo grappig? Misschien zou je gewoon aan kunnen tonen wat niet klopt, kan ik ook lachen om mezelf. Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_108581644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.
Zolang er geen letsel bij komt kijken, kan ik het wel waarderen. Zeker als een koningstroll wordt aangepakt.

quote:
Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).
Dat is zeker grappig. Het zijn dan ook 3 idioten verwikkeld in een onzinnige strijd. En ik sta lachend aan de zijlijn te smullen van het geheel.

quote:
Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn"
Dikke fun om te zien hoe ze zichzelf voor schut zetten.

quote:
Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.
pi_108581680
Ik snap de discussie over pwnd wel, het is gewoon vooral kinderachtig en proberen makkelijk te scoren ten detrimente van de persoon die gefilmd wordt. Respectloos, makkelijk, inhoudloos en triest

Maar toont soms de ware aard van het beestje, zoals Kinneging maar ook van Rutger zelf die met zijn bek vol tanden op de stoel zat te blozen bij de wereld draait door
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:43:58 #205
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108581770
Is er al aangifte gedaan?
pi_108581777
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.
Hij kreeg kramp in zijn vingers.
pi_108581826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap de discussie over pwnd wel, het is gewoon vooral kinderachtig en proberen makkelijk te scoren ten detrimente van de persoon die gefilmd wordt. Respectloos, makkelijk, inhoudloos en triest

Maar toont soms de ware aard van het beestje, zoals Kinneging maar ook van Rutger zelf die met zijn bek vol tanden op de stoel zat te blozen bij de wereld draait door
Dat inderdaad... en ze schelden mensen ook voortdurend uit. Kinneging werd gisteren heel kinderachtig niet bij naam genoemd tijdens de uitzending.... ze hadden een ander naampje voor hem: "Anabolenslikker". Dat is een beetje het niveau van Pownews, maar ik zou liegen als ik er soms niet hard om moet lachen. Dat maakt mij misschien hypocriet, maar ja... soit.
pi_108581861
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?
Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben? Of vind jij het trollen omdat je het er niet mee eens bent. Dit kan namelijk, ik zit namelijk op een ander niveau dan geweldgoedkeurders (of je het hoger of lager inschat boeit niet, dat is aan jou).
pi_108581956
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben? Of vind jij het trollen omdat je het er niet mee eens bent. Dit kan namelijk, ik zit namelijk op een ander niveau dan geweldgoedkeurders (of je het hoger of lager inschat boeit niet, dat is aan jou).
Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.
pi_108581967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Taurus het volgende:

'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.

Medelijden hebben is nergens voor nodig.
Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:48:43 #211
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108582007
Psychisch geweld is net zo erg als fysiek geweld, en vanuit dat standpunt staat C toch wel aan de verkeerde kant om zo voor de huisdeur, met nummer in beeld door te blijven drammen.
Rutger heeft betere tijden gekend maar nu komt zijn ware aard naar boven, zowel bij DWDD en in dit akkefietje, huilie huilie staat hem nader dan het lachen.
En dan de vervolgactie van Pow, met de NOS plopkap, slechte verliezers hoor.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_108582022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.
Corrigerend optreden.
pi_108582037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.
Ik zie er de lol niet van in.
pi_108582042
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.
Oh we gaan nu verwijzen naar "oude" en "snel verwijderde" posts?? Wat is dit voor Kinnegin methode? Liegen tot je er bij neervalt??? Nu weet ik waarom jullie het zo voor hem opnemen _O-
pi_108582073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie er de lol niet van in.
Jij bent dan waarschijnlijk ook net zo zuur als Kinneging.
pi_108582104
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En jij handelt hetzelfde...namelijk liegen en geweld goedkeuren.
pi_108582133
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben?
Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.

Hier waren we gebleven:

quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
pi_108582140
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!
pi_108582167
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Goh.. ontkennen... verrassend :')
pi_108582223
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh.. ontkennen... verrassend :')
Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie. :')
pi_108582241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!
Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?
pi_108582383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?
Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?

Dat is wel heel erg eendimensionaal gedacht...
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:57:19 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108582387
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108582394
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie. :')
Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.
pi_108582438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.
Ja, hij weet van geen ophouden. Vermoeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')