Ik zie Rutger niet zuigen. De eerste momenten vraagt hij door, daarna bindt hij in. Vanaf het moment dat Kinneging het verliest eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?
phoe phoe, het zit je hoog hequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
Een enge, agressieve machtswellusteling.
Er is toch een gesprek geweest tussen Kinneging en Rutger? En Kinneging heeft Rutger toch tot op zekere hoogte bedreigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?
Ruktor nederig en deëscalerend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs.
Ik verafschuw dit soort ventjes gewoon. Daarbij vind ik het beangstigend dat er zoveel mensen zijn die dit gedrag bagatelliseren.quote:
Hij blijft doorpraten hoor. "Ja, maar mag ik dan nog terugkomen?", "Kan ik je dan bellen?" En dat is natuurlijk gezuig. Of hij is zo wereldvreemd om niet te snappen dat dat niet een handig moment was om een afspraak te maken voor een interview.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie Rutger niet zuigen. De eerste momenten vraagt hij door, daarna bindt hij in. Vanaf het moment dat Kinneging het verliest eigenlijk.
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.quote:
Met andere woorden: als iemand agressief wordt moet iedereen die fysiek zwakker is maar nederig opdonderen? Zegt het woord anarchie je iets?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij blijft doorpraten hoor. "Ja, maar mag ik dan nog terugkomen?", "Kan ik je dan bellen?" En dat is natuurlijk gezuig. Of hij is zo wereldvreemd om niet te snappen dat dat niet een handig moment was om een afspraak te maken voor een interview.
Juist niet ik quote: "nee je gaat nog niet, ik ben nog niet klaar".quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, een vijf minuten durende bedreiging. Hij zei dreigende dingen maar hij vroeg ze vooral ook meermalen om weg te gaan en een afspraak te maken.
Geen dag zal meer hetzelfde zijn voor Rutger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke. Dat verandert alleen niets aan het gebeurde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef HyperViper het volgende:
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.
Als de situatie op het punt staat te escaleren lijkt me dat niet zo onverstandig, nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met andere woorden: als iemand agressief wordt moet iedereen die fysiek zwakker is maar nederig opdonderen? Zegt het woord anarchie je iets?
Ha Kinneginquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?
Hij blijft niet zuigen, hij bind wel degelijk in. Geloof wel dat als Rutger bv zijn hand had weggeduwd, met kracht de microfoon terug had willen pakken ed meneertje Kinneging hem wel van de trap af had gegooid ja of was gaan beuken. Want hij was wel in die modus, dat was duidelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?
Nou nou, wat een bruut geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ha KinneginNog wel last van dat je vroeger gepest bent?? Daarom ben je nu dus voor geweld??
Nee ik trek het in het belachelijke omdat het belachelijk is. Ik hoef geen argumenten te voeren om aan te tonen dat jij volledig de weg kwijt bent. Is Rutger soms een neefje van je? Jij lijkt er meer last van te hebben dan hij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke. Dat verandert alleen niets aan het gebeurde.
Joh je hebt hier een man of zes die echt niet gaan toegeven, geeft niet ik had niet anders vewacht. Eerst geloofden ze niet dat hij Rutger had aangeraakt (hij zegt zelf; ik laat niet los) , ze geloofden niet dat er 'slechts' een paar minuten was gefilmd etc. Kortom...falers die hun ongelijk niet durven toe te geven en dan proberen om er met 'grappen en grollen' vanaf te komen. Helaas, het is aangetoond dat bepaalde lieden (viper, jokkebrok, stekelzwijn) én geweld goedkeuren én blind op die kale afgingen omdat ze een hekel aan Rutger hebben. Geeft niet,..... maar kom maar eens van dat stigma afquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij blijft niet zuigen, hij bind wel degelijk in. Geloof wel dat als Rutger bv zijn hand had weggeduwd, met kracht de microfoon terug had willen pakken ed meneertje Kinneging hem wel van de trap af had gegooid ja of was gaan beuken. Want hij was wel in die modus, dat was duidelijk.
Met dat gevolg, dat daarna de rechtstaat op moet staan en zich moet verdedigen tegen de agressor. Maar gezien het gekneukel hier begrijpen niet zoveel mensen dat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de situatie op het punt staat te escaleren lijkt me dat niet zo onverstandig, nee.
Welk geweld? Het aanraken van zijn sjaal? Jij bent ook niets gewend zeg, zeker geen oudere broers of vrienden gehad vroeger? Daar ging het er veel harder aan toe, en dat noemde wij stoeien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ha KinneginNog wel last van dat je vroeger gepest bent?? Daarom ben je nu dus voor geweld??
Hij voelt zich de laatste tijd wel vaker geïntimideerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef mazaru het volgende:
Ik begrijp niet hoe Rutger zo ontzettend geïntimideerd kan zijn door zo'n iel mannetje.
Dat doe je zelf al, dramaqueen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Pas maar op dat je niet te hard langs hem heenloopt, als zijn sjaal beweegt door de wind ben je het haasje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hij voelt zich de laatste tijd wel vaker geïntimideerd.
Iedereen zegt dat het een anabolenbeer is maar dat zie ik helemaal niet aan hem af. De man is bijna 50 en was ooit 25 jaar geleden NL kampioen gewichtsheffen. Nou de meeste ex-bodybuilders zijn moddervet en echt niet meer in shape.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef mazaru het volgende:
Ik begrijp niet hoe Rutger zo ontzettend geïntimideerd kan zijn door zo'n iel mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |