Dat klinkt echt als de roep van iemand die aangevallen wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los''
Het lijkt me dat er toch wel iets van bewijs moet zijn. Rutger zou toch sporen in zijn nek moeten hebben van de wurging?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, Rutger en zijn cameraman kunnen getuigen dat hij zijn keel dichtkneep, volgens mij is cameramateriaal dan niet eens zo heel nodig. Maar uit het materiaal is wel te zien dat die tokkie toch wel erg dicht op Rutger staat en er een best gespannen sfeertje is.
Beetje plastisch uitgedrukt, maar het verwoordt denk ik wt de meeste mensen hebben. Ze zijn niet gewelddadig tenzij hun dierbaren worden aan- of lastiggevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dit soort reacties dan. Mijn god.
Ik ben ook een fatsoenlijk mens.
En ik verafschuw geweld.
Maar als iemand mijn zwangere vriendin kwam lastigvallen?
Dan had die camera een mooie close up gemaakt van die gozer zn endeldarm.
Geen gek idee toch? Ik heb uit Wij zijn ons brein begrepen dat pedoseksuelen afwijkingen hebben in de hersenstructuur. Als je dat kunt zien, is het toch prachtig. Scheelt een hoop potentieel kindermisbruik. Als iemand geen pedoseksueel is prima, als hij of zij het niet is niet prima voor werk met kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:
[..]
In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.
Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.
Hieronder nog een ideetje van Naema Tahir.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtml
En wat iemand op Geen Stijl zei, als hij is aangevallen, waarom blijft hij dan staan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:51 schreef HyperViper het volgende:
Volgens mij is die Rutger stevig aan het overdrijven; waarschijnlijk is het enige letsel wat letsel heeft opgelopen zijn ego.
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Geweld kun je het niet noemen, ik knuffel nog harder met mijn kat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wat iemand op Geen Stijl zei, als hij is aangevallen, waarom blijft hij dan staan?Overtuigend verhaal dat je blijft staan etteren als iemand je net heeft mishandeld.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Marlan het volgende:
[..]
Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)peelt-voor-God.dhtmlquote:Johan Fretz: 'Glunderende Naema Tahir speelt voor God'
vk opinie Het meest verwerpelijke van Naema Tahir en Andreas Kinneging is dat ze pretenderen in het belang van de samenleving te praten, in de naam van fatsoen. 'Dat is al net zo potsierlijk als Wilders die beweert in de naam van vrijheid te spreken.' Dat betoogt vk-columnist Johan Fretz.
quote:Dat was alvast een voorproefje van hoe de fatsoenlijke samenleving die het stel voor ogen heeft, er uit komt te zien.
Tel daarbij de verschillende leugens als; vrouw ligt op bed (zat op trap), filmpje duurde een kwartier (vijf minuten) en ze hebben alleen de slechte dingen laten zien (het was een 5 minuten durende bedreiging) etc op en je herkent de leugenaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, Rutger en zijn cameraman kunnen getuigen dat hij zijn keel dichtkneep, volgens mij is cameramateriaal dan niet eens zo heel nodig. Maar uit het materiaal is wel te zien dat die tokkie toch wel erg dicht op Rutger staat en er een best gespannen sfeertje is.
De vrouw dus ook? Ronnie jongen je slaat volledig door; je verliest alle banden met de realiteit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Deze twee mensen (ook zijn vrouwtje) zijn voor heel Nederland (behalve de mensen met hun kop in het zand) ontmaskerd als een stelletje agressieve leugenaars.
Hij begint op Kinneging te lijken, bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De vrouw dus ook? Ronnie jongen je slaat volledig door; je verliest alle banden met de realiteit.
Als Kinneging excessief drugs gebruikt. Dan ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hij begint op Kinneging te lijken, bedoel je?
Hij is behoorlijk door de mand gevallen inderdaad, de rol van het slachtoffer is dermate ongeloofwaardig dat dit hem een flinke deuk in zijn imago kost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef sorcees het volgende:
Meneer had natuurlijk gewoon de deur dicht moeten doen, maar Rutger is door de mand gevallen, zijn truukje werkt niet meer en iedereen heeft er nu genoeg van.
Hij maakt leuke stukjes, maar oeverloos etteren en niet weten waar de grens is doen hem meer slecht dan goed.
Dat mens heeft ook uit het pillenpotje van die portier gesnoeptquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:
[..]
In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.
Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.
Hieronder nog een ideetje van Naema Tahir.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtml
Goede column met rake observaties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:00 schreef yyyentle het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)peelt-voor-God.dhtml
[..]
Mensen zoals jij, die zich zelf bij iedere opmerking die ze plaatsen meer en meer voor joker zetten, wringen zich werkelijk in allerlei vreemde bochten om toch hun gelijk te halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook uit het pillenpotje van die portier gesnoeptpedo's herkennen in een scan
![]()
Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:47 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die zich zelf bij iedere opmerking die ze plaatsen meer en meer voor joker zetten, wringen zich werkelijk in allerlei vreemde bochten om toch hun gelijk te halen.
Ander voorbeeld: jouw heldvan Powned.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
Haha, mensen die denken dat Pownews rechts is. Hebben ze daarom al die PVV'ers ontmaskerd?
Pownews is een vorm van actualiteitenpresentatie die Nederland nog niet had en die een welkome aanvulling is op het aanbod wat al bestond.
En het vraagt inderdaad wel van het publiek dat ze onderscheid kunnen maken tussen de trololol-items en de serieuzere zaken. Voor de hogeropgeleide netwerkgeneratie die met zijn tijd mee gaat hoeft dat geen probleem te vormen. Het zijn de mensen die moeite hebben met ironie, sarcasme, humor en intelligentie in het algemeen die Pownews ( toch veruit de bekendste exponent van Powned ) niets vinden toevoegen.
Dat was alleen niet het geval en die kale gek had de deur op een kier en hoefde maar een klein beetje te duwen... in plaats daarvan zet hij de deur wagenwijd open en kiest voor de weg van de agressie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje plastisch uitgedrukt, maar het verwoordt denk ik wt de meeste mensen hebben. Ze zijn niet gewelddadig tenzij hun dierbaren worden aan- of lastiggevallen.
Een keer een poging tot pesten meegemaakt, meteen korte metten mee gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |