Bravo wil gewoon trollen. Dat etaleert zich wel in het negeren van legitieme argumenten. Dan is hij niet meer thuis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.
Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.
Hier waren we gebleven:
[..]
Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?
Dat is wel heel erg eendimensionaal gedacht...
Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:
- Aannemen is assume in het Engels.
- assume kun je onderverdelen in as-u-me (spreektaal)
- Vervolgens kun je stellen, dat een aanname 'makes an ass out of you and me'.
Kortom,...je moet geen aannames doen. Schiet niet op als je geen juiste kijk op zaken hebt.
Mij meteen bellen. Dan kom ik het filmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
Ik denk dat je dan van een kale kermis thuiskomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.
Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijk
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.
Vreemd hoor
Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Er zijn nog vacatures bij de fatsoenspolitie van mevrouw Tahir.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).
Ik roep gewoon op tot fatsoen.
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.
Knul reageer gewoon op mijn argument of houdt gewoon je mond. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk nu door deze subtiele witte vlag te hijsen. Ik heb al aangegeven waarom ik DENK dat je trollt, lees het terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
Ga je mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?
Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg.Als de argumenten op zijn dan komt de agressie.
Of hij verzint een nieuwe manier om mijn lastige reactie niet te hoeven voorzien van een antwoord. Prachtig om hem zo te zien wurmen, de clown van het topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:
Hij zit nu echt woest achter zijn PC'tje.
Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef DS4 het volgende:
Ik geloof dat dit draadje inmiddels aan zijn pensioen toe is...
Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.
[..]
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
Iemand al iets gehoord van de Universiteit? Ben heel benieuwd. En zijn er verder nog reacties vanuit de politiek ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensen
Dus jij kijkt per persoon of je geweld toestaat? Selectieve onthouding zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want ik veroordeel geweld tegen nuttige hulpverleners.
Nee hoor. Ik keur geweld af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.
[..]
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |