Wat dan?quote:
Incluis offer voor la Patria van Huntelaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
Nou, dat was een boeiende wedstrijd.
Het is me d’r eentjequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef waht het volgende:
Die Samsom, mensen toch. Hij zou de slimmere moeten zijn.
Fo teh lulz.quote:
Die is altijd wel vermakelijk, zit die bij P&W?quote:
Jup, hij irriteerde Kaj al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is altijd wel vermakelijk, zit die bij P&W?
Vreselijke man ook, die v/d Linde(n?).quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, hij irriteerde Kaj al.
Hiddema, mooi figuur.
Verschrikkelijk. Ongelooflijk arrogant ook. Maar heeft hij nou gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreselijke man ook, die v/d Linde(n?).
Ik heb geen PvdA gekeken.quote:
Een dikke kop kweken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ongelooflijk arrogant ook. Maar heeft hij nou gedaan eigenlijk?
Ook Oranje?quote:
Ook niet , een slechte film over een bordspel op RTL7.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook Oranje?
Zoja, enige normale gozer hier.
Beetje campagnevoeren in de VS toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ongelooflijk arrogant ook. Maar heeft hij nou gedaan eigenlijk?
Vier op een rijganzebord, the movie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ook niet , een slechte film over een bordspel op RTL7.
Jumanji-achtigquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vier op een rijganzebord, the movie?
Man, heb een schorre keel van 't schreeuwen en juichen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Enthousiast een oefenwedstrijd kijken is niet normaal.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, heb een schorre keel van 't schreeuwen en juichen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jumanji-achtig
http://www.film1.nl/films/18620-Zathura.html
Woah, die moet ik zien.quote:Het verhaal werd bewerkt door scriptdokter David Koepp ('Mission: Impossible', 'Spider-Man').
In jouw geval is het toch vrij makkelijk om de boel even door te laten smeren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In theory yes, maar als vrijgezel niet zozeer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
In jouw geval is het toch vrij makkelijk om de boel even door te laten smeren?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zat in de auto, en luisterde naar muziek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gerard Jolingquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
En? Wie is het geworden bij de PVDA?²
Het tegendeel is eerder waar, je ziet meer links dan rechts.quote:
Die homo's kunnen we wel genezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het tegendeel is eerder waar, je ziet meer links dan rechts.
Ik injecteer ze wel met wat rechts zaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die homo's kunnen we wel genezen.
Werkt dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik injecteer ze wel met wat rechts zaad.
Tot nu toe niet.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Picchia het volgende:
Misschien moet je het eerst even op een chimpansee testen.
Een enorme anekdotedoos is het wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
Die Hiddema, geweldig. Dat sarcasme, die ironie, die kleding, dat hoofd.
Mag niet van Thieme.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Picchia het volgende:
Misschien moet je het eerst even op een chimpansee testen.
Ook Spong kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
Exact.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Thieme als autoriteit op het gebied van rechts zaad.
PietVerdriet, Raptorix, Voorschrift, Pim Fortuyn, J.K. de Jager, Mark Rutte, Robin007bond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het tegendeel is eerder waar, je ziet meer links dan rechts.
Zeker leuk, geweldige TV-avond, eindelijk weer eens een keer.quote:
70 jaar geleden had ie vast in hoog aanzien gestaan bij de moffenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
Gefeliciteerd, je kent welgeteld 5 homo's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef betyar het volgende:
[..]
PietVerdriet, Raptorix, Voorschrift, Pim Fortuyn, J.K. de Jager, Mark Rutte, Robin007bond.
Wel wat langdradig aan het zeveren vanavond.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
70 jaar geleden had ie vast in hoog aanzien gestaan bij de moffen
De gluiperd.
Hij neemt z'n tijd inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel wat langdradig aan het zeveren vanavond.
Rechtse.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kent welgeteld 5 homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |