Nu weten ze het toch al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook mensen van FOK! ! Dat zou lopen als een vuurtje...
Again ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hij gaat je vriendinnetje hosselen.
monoquote:
Veel plezierquote:
ik ben er toch, met mijn broerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Ben je er ook dinsdag steven ? Gaan we even een biertje nuttigen ?
Je zit gewoon nog achter Faye aan hè? HET IS WAAR WAT ZE ZEGGENquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zusje zit ook op facebook en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders weten dat ik weer met iemand van FOK! heb...
Lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben er toch, met mijn broer
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je zit gewoon nog achter Faye aan hè? HET IS WAAR WAT ZE ZEGGEN
Ga maar VH slaan dan ofzo
Zovaak zit ze niet op Facebook anders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zusje zit ook op facebook en ik wil eigenlijk niet dat mijn ouders weten dat ik weer met iemand van FOK! heb...
Fijn dat je ons bij elkaar vindt passenquote:
Als dat zo is spring ik van een brug, 1 keer mij voor zijn dat kan maar twee keer gaat te ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |