Oja, kut. Nu moet ik natuurlijk mij voordoen als een leuke user, anders gaat jouw image eraan...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, jij begon er net over man. Nu kan ik er niet langer over zwijgen
met jou wed ik gewoon niet meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent al 50 euro lichter, wil je er 100 van maken?
En je moet je facebook updaten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, kut. Nu moet ik natuurlijk mij voordoen als een leuke user, anders gaat jouw image eraan...
Wel je handen wassen hè.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Naatje lijkt soms wat wereldvreemd, maar in Rotterdam leek hij verder wel tof
En verder heb ik geen zin in dit geneuzel, dus ga ik maar ff pissen enzo.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Neem het niet al te serieus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Dit ja. Behalve het pissen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Zokunen het volgende:
NAatje, ik heb net vernomen dat jij een keer ging zingen voor flipsels op skype, kan je nog een keertje zingen en het dan opnemen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, kut. Nu moet ik natuurlijk mij voordoen als een leuke user, anders gaat jouw image eraan...
Gelukkig heb je het zelf door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
He jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met jou wed ik gewoon niet meer
En dit ja. Betekend het soms iets dat je daar je status nog niet hebt veranderd? Probeer je me te verzwijgen tegenover je vrienden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je moet je facebook updaten.
Kelly Family ging die zingen tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NAatje, ik heb net vernomen dat jij een keer ging zingen voor flipsels op skype, kan je nog een keertje zingen en het dan opnemen?
Ik ga niet investeren in iets nutteloos mang.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NAatje, ik heb net vernomen dat jij een keer ging zingen voor flipsels op skype, kan je nog een keertje zingen en het dan opnemen?
Ik heb ze verplaatst, gewoon alles. Het was wel even kut, allemaal herinneringen.quote:
Ik stuur ze wel door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder wil ze wel hebben denk ik.
Lol wutquote:
Daar zitten toch ook mensen van FOK! ! Dat zou lopen als een vuurtje...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dit ja. Betekend het soms iets dat je daar je status nog niet hebt veranderd? Probeer je me te verzwijgen tegenover je vrienden?SCHAAM JE JE VOOR ME?
Ik ben teleurgesteld in je Naat
voor mij nietquote:
naatje gaat je bossen vriend om faye terug te winnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |