Net doen alsof van Persie van het kaliber Denneboom isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je komt er denk ik niet omheen om Van Persie op de bank te zetten. Maar dan is die wannabe mocro in zijn eer aangetast en gaat hij in de pers wild om zich heen slaan. Dus om de lieve vrede te bewaren kun je die gozer beter helemaal niet meenemen. Hoef je het gejammer van die Wenger ook niet aan te horen. Hij kan wel voetballen en als hij scoort is het vaak een mooie goal maar zijn rendement in de spits is gewoon te laag. Je hebt een type Inzaghi nodig die bij iedere 100% kans de bal gortdroog langs de keeper schuift.
Vanuit Kuyt komt totaal geen dreiging. Geen inzicht, geen reactie vermogen en geen acties. Ik denk juist dat er meer voorzetten van v Persie kunnen komen, omdat hij een man voorbij kan. En zelfs als hij geen voorzetten geeft, dan is de middenveld bezetting sterker, waardoor vd Wiel ruimte heeft op te komen om voorzetten te geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Ik ben bang dat als Van Persie ipv kuyt gaat spelen dat er helemaal geen bal meer van de zijkant komt.... van persie gaat voor de actie en robben.... heb je een huntelaar die weinig ballen krijgt. Misschien lullig voor van persie dan... Het is wel het uitproberen waard met v persie ipv kuyt
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zeg al jaren dat Huntelaar in de spits moet. Van Persie is een spits van niks.
De problemen beginnen natuurlijk al achterin, want zelfs tegen dat pauper Engeland houden ze de 0 niet hoewel de eerste buitenspel was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef tong80 het volgende:
Van Persie.
Van Marwijk word eens wakker en gebruik deze wereldtopper op z'n best.
Ja laten we net als bij Arsenal het hele team om Van Persie heenzetten en ook bij Nederland de verdediging volledig opengooien. Ik bedoel wie wil er nou winnen zolang Van Persie zich opperbest voelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef tong80 het volgende:
Van Persie.
Allemaal intikkertjes tegen de Excelsiors van Engeland...Scorebordjournalistiek bewijst jou achterlijkheidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef tech4u het volgende:
[..]![]()
26 duels, 23 doelpunten in de PL bewijzen je achterlijkheid.
Een hatrick tegen chelsea bewijst dan weer dubbel jouw achterlijkheid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allemaal intikkertjes tegen de Excelsiors van Engeland...Scorebordjournalistiek bewijst jou achterlijkheid
Ja want Arsenal heeft hij ook al zo veel prijzen bezorgdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef tong80 het volgende:
Van Persie.
Want Huntelaar zou Arsenal de triple bezorgen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja want Arsenal heeft hij ook al zo veel prijzen bezorgd
Leer lezen ik heb het over Van Persie, ik heb met geen woord gerept over Huntelaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Want Huntelaar zou Arsenal de triple bezorgen?
Gaat meer om het systeem rond Van Persie heen bouwen een systeem wat je verdedigend dusdanig kwetsbaar maakt dat het zowel Arsenal veel punten kost en Nederland al helemaal. Want dat is naast Van Persie nog een overeenkomst tussen Arsenal en Nederland, bij beide is de verdediging behoorlijk zwak.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Want Huntelaar zou Arsenal de triple bezorgen?
Jij geeft met je post aan dat VP geen wereldtopper is omdat hij Arsenal geen prijzen heeft bezorgd. Er is geen speler op de wereld die dat zou kunnen de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Leer lezen ik heb het over Van Persie, ik heb met geen woord gerept over Huntelaar
Wat een bullshit. Arsenal heeft zo veel punten verspild omdat de selectie van Arsenal momenteel zeer matig is. Heeft niks met VP te maken. Als iemand Arsenal veel punten heeft bezorgd is Vp dat wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat meer om het systeem rond Van Persie heen bouwen een systeem wat je verdedigend dusdanig kwetsbaar maakt dat het zowel Arsenal veel punten kost en Nederland al helemaal. Want dat is naast Van Persie nog een overeenkomst tussen Arsenal en Nederland, bij beide is de verdediging behoorlijk zwak.
Verbazingwekkend wat jij allemaal concludeert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:45 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij geeft met je post aan dat VP geen wereldtopper is omdat hij Arsenal geen prijzen heeft bezorgd. Er is geen speler op de wereld die dat zou kunnen de afgelopen jaren.
Ja ok is goed als je toch maar selectief leest moet je wel geheel in je gelijkstaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef tech4u het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Arsenal heeft zo veel punten verspild omdat de selectie van Arsenal momenteel zeer matig is. Heeft niks met VP te maken. Als iemand Arsenal veel punten heeft bezorgd is Vp dat wel.
Ik lees niet selectief. Het systeem bouwen rond VP kost Arsenal geen punten het levert ze punten op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok is goed als je toch maar selectief leest moet je wel geheel in je gelijkstaan.
Van Persie en kansen verprutsen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Persie is geen klinische spits. Ook bij Arsenal verprutst hij veel kansen. Bij oranje krijg je per wedstrijd ook nog eens veel minder kansen en is het rendement helemaal nul. Dan kunnen mensen als De Snor wel te berde brengen dat hij een goede "voetballer" is maar dan moet hij op een andere positie gaan spelen. Ik vind Huntelaar ook geen geweldenaar maar hij gaat beter om met de spaarzame kansen die geboden worden. We kunnen het ons niet veroorloven om nog een toernooi met Van Persie in de spits aan te modderen. Het lijkt wel of die jongen heilig verklaart is.
Één welbekende statistiek is dat KJH er meer in heeft liggen in oranje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zijn er trouwens niet ergens statistieken te vinden over zowel Van Persie als Huntelaar? Aantal doelpogingen in een wedstrijd enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |