abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108583878
En dan is dit geen eens een statistiek van doelpunten per minuut want hoe vaak mag Huntelaar nou een wedstrijd lang blijven staan van Van Marwijk.
pi_108584678
Huntelaar moet sowieso spelen in dit Nederlands elftal.
Dan gaat Van Persie maar op 10. En Sneijder of Van der Vaart als verdedigende middenvelder naast Mark van Bommel.

Maar je kunt het ondertussen niet meer maken om Huntelaar er naast te zetten. Wat een fenomeen is dat aan het worden in Oranje.
pi_108584717
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef Foca het volgende:
Huntelaar moet sowieso spelen in dit Nederlands elftal.
Dan gaat Van Persie maar op 10. En Sneijder of Van der Vaart als verdedigende middenvelder naast Mark van Bommel.

Maar je kunt het ondertussen niet meer maken om Huntelaar er naast te zetten. Wat een fenomeen is dat aan het worden in Oranje.
pi_108585127
quote:
16s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef muzas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alsof dat een onbekend concept is. Het enige wat je je wel kan afvragen is of Van Bommel wel de beste optie is.
pi_108585354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Alsof dat een onbekend concept is. Het enige wat je je wel kan afvragen is of Van Bommel wel de beste optie is.
Inderdaad. Van der Vaart en Sneijder hebben daar wel eens vaker gespeeld en ook gewoon goed. Zeker Van der Vaart kan dit heel erg goed. Van Bommel of De Jong, tja ik ga dan toch voor de ervaring van Van Bommel en sowieso denk ik niet dat Bertje hem eruit zal halen.

En hoe je het ook wendt of keert, er moeten keuzes gemaakt worden. Je kan niet met Huntelaar, Robben, Sneijder, Van Persie, Van der Vaart, Afellay, Van Bommel, Kuijt en De Jong spelen. Dan heb je dus negen spelers voor zes posities. Aan Bert de taak om er voor te zorgen dat hij de goede keuzes maakt ;)
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:30:52 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_108585729
Wat interesseert mij het nou wat die van Persie presteert bij Arsenal, bij Oranje is het driewerf KUT dus hij mag lekker de bank warm houden.

_O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:44:01 #157
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108586135
quote:
16s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef muzas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van der Vaart zou nog kunnen, Sneijder niet idd.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:10:36 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108586996
Met alle respect voor Van de Vaart, die kan het ook niet in de topwedstrijden, bij het spelletje wat Van Marwijk speelt is de combo Sneijder-Robben het belangrijkst
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:32:34 #159
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108587740
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat interesseert mij het nou wat die van Persie presteert bij Arsenal, bij Oranje is het driewerf KUT dus hij mag lekker de bank warm houden.

_O_
Mee eens. Zodra er spelers van hetzelfde kaliber rondlopen kan hij het ineens niet meer.

Fuck Van Persie. Hunter is onze man. Ik ben trouwens ook één van de weinige die vind dat Kuijt mag spelen, geeft gisteren ook weer een prima assist. Het rendement van Dirk is niet eens zo laag..

Laat RvP maar banken.
pi_108588222
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Mee eens. Zodra er spelers van hetzelfde kaliber rondlopen kan hij het ineens niet meer.

Fuck Van Persie. Hunter is onze man. Ik ben trouwens ook één van de weinige die vind dat Kuijt mag spelen, geeft gisteren ook weer een prima assist. Het rendement van Dirk is niet eens zo laag..

Laat RvP maar banken.
Jij laat liever Kuyt spelen, een middelmatige talentloze voetballer, dan VP de beste speler in de PL op dit moment. Heb je gezien hoe vaak Kuyt balverlies heeft geleden en hoe vaak hij van die kansloze passjes naar achter heeft gegeven?
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:06:47 #161
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108589077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef tech4u het volgende:

[..]

Jij laat liever Kuyt spelen, een middelmatige talentloze voetballer, dan VP de beste speler in de PL op dit moment. Heb je gezien hoe vaak Kuyt balverlies heeft geleden en hoe vaak hij van die kansloze passjes naar achter heeft gegeven?
Tuurlijk zie ik de mankementen van Dirk, maar hij is belangrijker voor Oranje dan de meeste denken. Robin van Persie is van wereldklasse, maar presteert niets wanneer hij voor zijn vaderland uikomt. Huntelaar wel, dan is voor mij de keuze snel gemaakt..
pi_108589613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan is dit geen eens een statistiek van doelpunten per minuut want hoe vaak mag Huntelaar nou een wedstrijd lang blijven staan van Van Marwijk.
quote:
Klaas-Jan Huntelaar scoorde gisteren in het oefenduel van het Nederlands elftal tegen Engeland alweer zijn 31e goal voor Oranje. De aanvaller van Schalke 04 had hiervoor in 50 interlands slechts 2.905 minuten voor nodig, wat neerkomt op één doelpunt per 93,7 minuten.
Niet dat het wat toevoegt zolang ik Van Persie zijn statistieken niet heb :+
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:28:47 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108589819
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Tuurlijk zie ik de mankementen van Dirk, maar hij is belangrijker voor Oranje dan de meeste denken. Robin van Persie is van wereldklasse, maar presteert niets wanneer hij voor zijn vaderland uikomt. Huntelaar wel, dan is voor mij de keuze snel gemaakt..
Hoewel Kuyt niet de beste voetballer is en bij wijze van spreken eerder een verdedigende middenvelder dan een spits is, is hij inderdaad wel vrij effectief. Het zou mij niets verbazen of Kuyt niet erg hoog zou staan bij het aantal assists gegeven door een oranje speler.

Waarbij ik wel wil aantekenen dat Kuyt de laatste jaren eerder slechter dan beter is geworden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:33:37 #164
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_108589979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef tech4u het volgende:

[..]

Er moet gewoon een geode speler op die rechterflank. Kan vd Vaart dat niet? En Huntelaar moet inderdaad gewoon in de spits.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:34:23 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108590008
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Er moet gewoon een geode speler op die rechterflank. Kan vd Vaart dat niet? En Huntelaar moet inderdaad gewoon in de spits.
v/d Vaart heeft een actieradius van een meter of 30 dus dat lijkt me niet
pi_108590051
Hopen dat Afellay snel weer fit wordt. En anders zie ik op den duur Narsingh wel een basisplaats veroveren.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:02:24 #167
21467 franske19
Hit the deck!
pi_108590987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Een van RVP's sterke kanten is juist de beweging zonder bal.
Voorbeeldje:
Niet echt een goed voorbeeld. De verdedigers negeren Van Persie volkomen in tegenstelling tot de actie van Huntelaar gisteren.
pi_108591271
Eerst helft Van Persie, tweede helft Huntelaar. Opgelost. Slotje.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:02:34 #169
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108593078
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Eerst helft Van Persie, tweede helft Huntelaar. Opgelost. Slotje.
dit
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108594015
Huntelaar tuurlijk in de spits!Dat ziet een blinde nog...
Lijkt wel of van Marwijk bang is om v. Persie eruit te halen omdat er dan weer onrust komt met V. Persie zoals vroeger.(in de tijd bij feyenoord).

P.S Johan Derksen moet ook eens stoppen met zijn gegeil op v. Persie. De nerderlandse media heben die gozer(v. Persie) allemaal groter gemaakt dan dat die werkelijk is.
pi_108594820
Van Persie is bij Arsenal een wereldspeler maar mocht ie naar de echte top gaan (Real Madrid, Barca, Manchester Utd en City e.d.) dan gaat ie daar ook niet renderen.
Daar zal ie één van velen zijn en moet ie gaan knokken voor zijn plek.
Een Sneijder in normale doen is beter dan v. Persie dus om Sneijder nou ten koste van v. Persie er uit te gooien is niet echt reeel (er van uitgaande dat Huntelaar in de basis staat).
Bovendien speelt v. Persie nooit op die positie, niet doen dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_108595661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Van Persie is bij Arsenal een wereldspeler maar mocht ie naar de echte top gaan (Real Madrid, Barca, Manchester Utd en City e.d.) dan gaat ie daar ook niet renderen.
Daar zal ie één van velen zijn en moet ie gaan knokken voor zijn plek.
Een Sneijder in normale doen is beter dan v. Persie dus om Sneijder nou ten koste van v. Persie er uit te gooien is niet echt reeel (er van uitgaande dat Huntelaar in de basis staat).
Bovendien speelt v. Persie nooit op die positie, niet doen dus.
Een speler die wekelijks Arsenal bij de hand neemt geen wereldspeler noemen :')
pi_108597026
quote:
Laat RvP maar banken.
Durft Bert v. Marwijk niet vrees ik...
pi_108597397
kuyt eruit van persie op recht.

kuyt is echt 3x niks
Nothing to see here, carry on
pi_108597430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef RijstNatie het volgende:
kuyt eruit van persie op recht.

kuyt is echt 3x niks
Gister mooi wel een assist :P
pi_108597459
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee vdv is daar veel te traag voor, voor een opkomende back is het dan prijsschieten.

vdv achter de spits en Sneijder naast v. Bommel :Y
pi_108598506
Waarom niet gewoon 4-3-1-2 of 4-3-3? En The Hunter natuurlijk.
Maar kan BvM niet bijv. een keer Seedorf oproepen en LdJ eruit?
pi_108619051
Ik ben ook een groot fan van Robin, maar je moet toch concluderen dat Klaas gewoon betere resultaten weet neer te zetten in dit Oranje. Dan kun je wel met allemaal theorieen komen als Bert dit en dat zou veranderen, als Bert die en die eruit zou halen, dan komt het wel goed en dan functioneert Persie beter. Mja, dat doet Bert toch niet. Die gaat zijn elftal niet aanpassen op één speler, en misschien ook wel terecht. Persie is een topspeler, maar geen Messi of Ronaldo. Zet Huntelaar maar in de spits, al krijg je dan wel gezeik ...

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef franske19 het volgende:

[..]

Niet echt een goed voorbeeld. De verdedigers negeren Van Persie volkomen in tegenstelling tot de actie van Huntelaar gisteren.
Inderdaad. Zeer slecht voorbeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Durft Bert v. Marwijk niet vrees ik...
Ik denk ook dat je dan een minder prettige Robin in de selectie krijgt, je zag het op het WK nog even tegen Slowakije, dan komt ineens weer die gefrustreerde tiener in hem naar boven waar Feyenoord het zo lastig mee had. Als je Robin tweede spits zou maken achter Huntelaar, dat trekt die vent echt niet. En dat weet Bert ook. Huntelaar is daarin veel professioneler, het zou misschien niet mogen, maar denk zeker dat dit meespeelt in de beslissing van Bert.
pi_108619789
quote:

[..]

Het is precies dezelfde loopactie. Nog wel een betere misschien aangezien Huntelaar Robben meer uit de weg moest gaan en v Persie duidelijk kiest om hem te kruisen. Dat er geen verdediger is die met hem meeloopt of dat Robben de bal niet aflegt op het moment dat hij nog geen buitenspel staat kan hij niets aandoen.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_108620404
Bij een loopactie is het de bedoeling verdedigers met jou mee te trekken om zo een gat te creeren voor een andere speler. Kortom, precies wat Huntelaar eergister deed. Persie loopt in het filmpje van Slowakije - NL als een gek naar de flank zonder dat er een speler met hem meeloopt, Robben creert geheel de ruimte voor zichzelf, ofja, eigenlijk de verdedigers doordat ze hem niet kort genoeg dekken. Robben schiet en scoort, goal is geheel aan Robben te wijten, aandeel van Persie in deze goal is 0,0. Ook al was hij blijven staan, er staan daar drie verdedigers op één man (als hij had blijven staan twee man), dat is genoeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 12:23:54 ]
  Forum Admin vrijdag 2 maart 2012 @ 12:25:44 #181
35723 crew  GGMM
pi_108620490
quote:

[..]

Dat idd. Zo kun je elke 10 meter die hij sprint wel een goede actie vinden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108620947
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
--------------------Steek---------------------
VDW-Heit-Mathijssen-Emanuelson
------------Bommel-----VDVaart--------
------Robben-----Sneijder-------Persie
-----------------Huntelaar-------------------

:P
Wat henk zegt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_108622263
Om even de vraag uit de topic titel te beantwoorden: Van Persie, Period.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2012 @ 14:28:44 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_108624336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:27 schreef verminator het volgende:
Om even de vraag uit de topic titel te beantwoorden: Van Persie, Period.
_O_ Kort maar krachtig _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:44:10 #185
201583 -Roy-
Yes I didn't
pi_108624878
Huntelaar, de cijfers spreken voor zich. RvP is een arrogante kwal die het alleen in Engeland waar maakt, en daar hebben we in het Nederlandse Elftal zo weinig aan.
pi_108628109
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef -Roy- het volgende:
Huntelaar, de cijfers spreken voor zich. RvP is een arrogante kwal die het alleen in Engeland waar maakt, en daar hebben we in het Nederlandse Elftal zo weinig aan.
Maar RvP is van Excelsior naar Feyenoord en dan naar Arsenal.
Huntelaar is bij Real, Milan, Ajax en Schalke geweest en bij de bovenste clubs spelen ze allemaal het zelfde, bij Huntelaar niet dus Huntelaar kan zich beter ontwikkelen in een andere omgeving.

Edit: Bij Huntelaar ging het snel en bij RvP was 'ie minstens 2 jaar bij een club.
pi_108630706
quote:
99s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
--------------------Steek---------------------
VDW-Heit-Mathijssen-Emanuelson
------------Bommel-----VDVaart--------
------Robben-----Sneijder-------Persie
-----------------Huntelaar-------------------

Eens en dan Robben, Sneijder en Van Persie de vrijheid geven om van positie's te ruilen. Mocht je echt overlopen worden, dan kun je altijd Nigel de Jong er nog inzetten ipv Van der Vaart of Sneijder. Maar dat zal niet zo vaak gebeuren. Hooguit tegen Duitsland of Spanje.
pi_108630751
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2753877/kluts-jan-huntelaar.html
Met pijn in mijn hart ben ik het eigenlijk wel met deze man eens.
pi_108630894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef tech4u het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2753877/kluts-jan-huntelaar.html
Met pijn in mijn hart ben ik het eigenlijk wel met deze man eens.
Kern van waarheid...
pi_108631660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Foca het volgende:

[..]

Eens en dan Robben, Sneijder en Van Persie de vrijheid geven om van positie's te ruilen. Mocht je echt overlopen worden, dan kun je altijd Nigel de Jong er nog inzetten ipv Van der Vaart of Sneijder. Maar dat zal niet zo vaak gebeuren. Hooguit tegen Duitsland of Spanje.
Bert, luister naar deze man.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_108632125
Ik begin het gevoel te krijgen dat RvP voor een verrassing wil zorgen op het EK.
pi_108632565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef PunkAap het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat RvP voor een verrassing wil zorgen op het EK.
Ik heb liever de zekerheid dat Huntelaar de ballen erin peert.
pi_108634336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef valleilijn het volgende:

[..]

Ik heb liever de zekerheid dat Huntelaar de ballen erin peert.
Ik ook.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 maart 2012 @ 18:48:20 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_108634431
Van Persie of de beste speler van de Premier League ?

Van Persie of de topscorer van de grootste competitie op aarde ?

Van Persie of een speler die in de top is mislukt en het bij de subtop aardig doet ?

Van Persie of iemand die alleen scoort en anderen niet laat scoren ?

Van Persie of een middelmatige voetballer die op het hoogste niveau met Oranje nog moet bewijzen dat ie bij de wereldtop hoort ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 2 maart 2012 @ 18:49:38 #195
35723 crew  GGMM
pi_108634495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef tong80 het volgende:
Van Persie of iemand die alleen scoort en anderen niet laat scoren ?
Je hebt z'n loopactie tegen Engeland gemist?

Overige vergelijkingen zijn allemaal op basis van clubvoetbal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:59:59 #196
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108634929
quote:
Deze man weet.
pi_108638221
quote:
Van Persie en arrogant in een zin :')

Edit: owh sorry die bestaat toch: Van Persie in totaal Niet arrogant.
pi_108641256
Snap ook niet waarom zoveel mensen nog steeds zo'n beeld van RvP hebben.. maar goed.
all your heroes are whores
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:07:50 #199
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108644105
Huntelaartje, lekker voorzetten geven en d'r in koppen maar. Alleen dan niet zoals tegen Engeland. :')
Feyenoord-
pi_108645248
Van Persie is geen klinische spits. Ook bij Arsenal verprutst hij veel kansen. Bij oranje krijg je per wedstrijd ook nog eens veel minder kansen en is het rendement helemaal nul. Dan kunnen mensen als De Snor wel te berde brengen dat hij een goede "voetballer" is maar dan moet hij op een andere positie gaan spelen. Ik vind Huntelaar ook geen geweldenaar maar hij gaat beter om met de spaarzame kansen die geboden worden. We kunnen het ons niet veroorloven om nog een toernooi met Van Persie in de spits aan te modderen. Het lijkt wel of die jongen heilig verklaart is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 02-03-2012 22:42:11 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')