quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef Foca het volgende:
Huntelaar moet sowieso spelen in dit Nederlands elftal.
Dan gaat Van Persie maar op 10. En Sneijder of Van der Vaart als verdedigende middenvelder naast Mark van Bommel.
Maar je kunt het ondertussen niet meer maken om Huntelaar er naast te zetten. Wat een fenomeen is dat aan het worden in Oranje.
Alsof dat een onbekend concept is. Het enige wat je je wel kan afvragen is of Van Bommel wel de beste optie is.quote:
Inderdaad. Van der Vaart en Sneijder hebben daar wel eens vaker gespeeld en ook gewoon goed. Zeker Van der Vaart kan dit heel erg goed. Van Bommel of De Jong, tja ik ga dan toch voor de ervaring van Van Bommel en sowieso denk ik niet dat Bertje hem eruit zal halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dat een onbekend concept is. Het enige wat je je wel kan afvragen is of Van Bommel wel de beste optie is.
Van der Vaart zou nog kunnen, Sneijder niet idd.quote:
Mee eens. Zodra er spelers van hetzelfde kaliber rondlopen kan hij het ineens niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat interesseert mij het nou wat die van Persie presteert bij Arsenal, bij Oranje is het driewerf KUT dus hij mag lekker de bank warm houden.
Jij laat liever Kuyt spelen, een middelmatige talentloze voetballer, dan VP de beste speler in de PL op dit moment. Heb je gezien hoe vaak Kuyt balverlies heeft geleden en hoe vaak hij van die kansloze passjes naar achter heeft gegeven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mee eens. Zodra er spelers van hetzelfde kaliber rondlopen kan hij het ineens niet meer.
Fuck Van Persie. Hunter is onze man. Ik ben trouwens ook één van de weinige die vind dat Kuijt mag spelen, geeft gisteren ook weer een prima assist. Het rendement van Dirk is niet eens zo laag..
Laat RvP maar banken.
Tuurlijk zie ik de mankementen van Dirk, maar hij is belangrijker voor Oranje dan de meeste denken. Robin van Persie is van wereldklasse, maar presteert niets wanneer hij voor zijn vaderland uikomt. Huntelaar wel, dan is voor mij de keuze snel gemaakt..quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij laat liever Kuyt spelen, een middelmatige talentloze voetballer, dan VP de beste speler in de PL op dit moment. Heb je gezien hoe vaak Kuyt balverlies heeft geleden en hoe vaak hij van die kansloze passjes naar achter heeft gegeven?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan is dit geen eens een statistiek van doelpunten per minuut want hoe vaak mag Huntelaar nou een wedstrijd lang blijven staan van Van Marwijk.
Niet dat het wat toevoegt zolang ik Van Persie zijn statistieken niet hebquote:Klaas-Jan Huntelaar scoorde gisteren in het oefenduel van het Nederlands elftal tegen Engeland alweer zijn 31e goal voor Oranje. De aanvaller van Schalke 04 had hiervoor in 50 interlands slechts 2.905 minuten voor nodig, wat neerkomt op één doelpunt per 93,7 minuten.
Hoewel Kuyt niet de beste voetballer is en bij wijze van spreken eerder een verdedigende middenvelder dan een spits is, is hij inderdaad wel vrij effectief. Het zou mij niets verbazen of Kuyt niet erg hoog zou staan bij het aantal assists gegeven door een oranje speler.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik de mankementen van Dirk, maar hij is belangrijker voor Oranje dan de meeste denken. Robin van Persie is van wereldklasse, maar presteert niets wanneer hij voor zijn vaderland uikomt. Huntelaar wel, dan is voor mij de keuze snel gemaakt..
Er moet gewoon een geode speler op die rechterflank. Kan vd Vaart dat niet? En Huntelaar moet inderdaad gewoon in de spits.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij laat liever Kuyt spelen, een middelmatige talentloze voetballer, dan VP de beste speler in de PL op dit moment. Heb je gezien hoe vaak Kuyt balverlies heeft geleden en hoe vaak hij van die kansloze passjes naar achter heeft gegeven?
v/d Vaart heeft een actieradius van een meter of 30 dus dat lijkt me nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er moet gewoon een geode speler op die rechterflank. Kan vd Vaart dat niet? En Huntelaar moet inderdaad gewoon in de spits.
Niet echt een goed voorbeeld. De verdedigers negeren Van Persie volkomen in tegenstelling tot de actie van Huntelaar gisteren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een van RVP's sterke kanten is juist de beweging zonder bal.
Voorbeeldje:
ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
Eerst helft Van Persie, tweede helft Huntelaar. Opgelost. Slotje.
Een speler die wekelijks Arsenal bij de hand neemt geen wereldspeler noemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Van Persie is bij Arsenal een wereldspeler maar mocht ie naar de echte top gaan (Real Madrid, Barca, Manchester Utd en City e.d.) dan gaat ie daar ook niet renderen.
Daar zal ie één van velen zijn en moet ie gaan knokken voor zijn plek.
Een Sneijder in normale doen is beter dan v. Persie dus om Sneijder nou ten koste van v. Persie er uit te gooien is niet echt reeel (er van uitgaande dat Huntelaar in de basis staat).
Bovendien speelt v. Persie nooit op die positie, niet doen dus.
Gister mooi wel een assistquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef RijstNatie het volgende:
kuyt eruit van persie op recht.
kuyt is echt 3x niks
Nee vdv is daar veel te traag voor, voor een opkomende back is het dan prijsschieten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er moet gewoon een geode speler op die rechterflank. Kan vd Vaart dat niet? En Huntelaar moet inderdaad gewoon in de spits.
Inderdaad. Zeer slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet echt een goed voorbeeld. De verdedigers negeren Van Persie volkomen in tegenstelling tot de actie van Huntelaar gisteren.
Ik denk ook dat je dan een minder prettige Robin in de selectie krijgt, je zag het op het WK nog even tegen Slowakije, dan komt ineens weer die gefrustreerde tiener in hem naar boven waar Feyenoord het zo lastig mee had. Als je Robin tweede spits zou maken achter Huntelaar, dat trekt die vent echt niet. En dat weet Bert ook. Huntelaar is daarin veel professioneler, het zou misschien niet mogen, maar denk zeker dat dit meespeelt in de beslissing van Bert.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Durft Bert v. Marwijk niet vrees ik...
Het is precies dezelfde loopactie. Nog wel een betere misschien aangezien Huntelaar Robben meer uit de weg moest gaan en v Persie duidelijk kiest om hem te kruisen. Dat er geen verdediger is die met hem meeloopt of dat Robben de bal niet aflegt op het moment dat hij nog geen buitenspel staat kan hij niets aandoen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet echt een goed voorbeeld. De verdedigers negeren Van Persie volkomen in tegenstelling tot de actie van Huntelaar gisteren.
Dat idd. Zo kun je elke 10 meter die hij sprint wel een goede actie vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat henk zegt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
--------------------Steek---------------------
VDW-Heit-Mathijssen-Emanuelson
------------Bommel-----VDVaart--------
------Robben-----Sneijder-------Persie
-----------------Huntelaar-------------------
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:27 schreef verminator het volgende:
Om even de vraag uit de topic titel te beantwoorden: Van Persie, Period.
Maar RvP is van Excelsior naar Feyenoord en dan naar Arsenal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef -Roy- het volgende:
Huntelaar, de cijfers spreken voor zich. RvP is een arrogante kwal die het alleen in Engeland waar maakt, en daar hebben we in het Nederlandse Elftal zo weinig aan.
Eens en dan Robben, Sneijder en Van Persie de vrijheid geven om van positie's te ruilen. Mocht je echt overlopen worden, dan kun je altijd Nigel de Jong er nog inzetten ipv Van der Vaart of Sneijder. Maar dat zal niet zo vaak gebeuren. Hooguit tegen Duitsland of Spanje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
--------------------Steek---------------------
VDW-Heit-Mathijssen-Emanuelson
------------Bommel-----VDVaart--------
------Robben-----Sneijder-------Persie
-----------------Huntelaar-------------------
Kern van waarheid...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef tech4u het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2753877/kluts-jan-huntelaar.html
Met pijn in mijn hart ben ik het eigenlijk wel met deze man eens.
Bert, luister naar deze man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Foca het volgende:
[..]
Eens en dan Robben, Sneijder en Van Persie de vrijheid geven om van positie's te ruilen. Mocht je echt overlopen worden, dan kun je altijd Nigel de Jong er nog inzetten ipv Van der Vaart of Sneijder. Maar dat zal niet zo vaak gebeuren. Hooguit tegen Duitsland of Spanje.
Ik heb liever de zekerheid dat Huntelaar de ballen erin peert.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef PunkAap het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat RvP voor een verrassing wil zorgen op het EK.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ik heb liever de zekerheid dat Huntelaar de ballen erin peert.
Je hebt z'n loopactie tegen Engeland gemist?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef tong80 het volgende:
Van Persie of iemand die alleen scoort en anderen niet laat scoren ?
Deze man weet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef -Roy- het volgende:
Huntelaar, de cijfers spreken voor zich. RvP is een arrogante kwal die het alleen in Engeland waar maakt, en daar hebben we in het Nederlandse Elftal zo weinig aan.
Van Persie en arrogant in een zinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef -Roy- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |