Ik denk dat we er uit zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Van Persie is wel een lekker ding, dus doe die maar. Hunteraar heeft zo'n raar hoofd.
Hij is er vandaag in elk geval niet fraaier op gewordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Van Persie is wel een lekker ding, dus doe die maar. Hunteraar heeft zo'n raar hoofd.
Waarom? Persoonlijk zie ik liever Huntelaar. Die scoort tenminste.quote:
Misschien is hij na deze kopstoot wat knapper geworden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Hopelijk zijn voortanden eruit..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is hij na deze kopstoot wat knapper geworden?
Persie is alleen goed tegen de excelsiors van de PLquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie heeft er vandaag weer weinig van gebakken, en niet voor de 1e keer. De Hunter dus.
Tja hij draagt zijn team wel tegen zulke teams, en scoorde wel een belangrijke goal tegen Tottenham afgelopen week.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Persie is alleen goed tegen de excelsiors van de PL
In de spits wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef S_Holmes het volgende:
Van Persie: 61 interlands, 25 doelpunten.
Huntelaar: 49 interlands, 30 doelpunten.
Van der Sar: 130 interlands, 0 doelpunten
Ik denk dat Van der Sar focking slecht is.
Juistquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben voor wat V Hanegem riep: Laat ze samen spelen
Van Persie heeft niet 61 wedstrijden in de spits gespeeldquote:
Sneijder verdedigend op het middenveld?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
-----------------------Stekelenburg------------------------
VDW--Sjokkinga--Matthijssen--Emanuelson (of voor mijn part De Jong)
----------Van Bommel---Sneijder----------------------
Elia (of nieuwe speler: Narshing bijv)-------Van Persie--------Robben
---------------------Huntelaar-------------------------
En dan wel Robben op links. Linksback en rechtsbuiten is nog iets wat opgelost moet worden.
Torresquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef eight het volgende:
Helaas moeten wij kiezen tussen 2 kwaden.
Zowel Spanje (villa en torres) als Duitsland (gomez en klose) hebben betere spitsen.
Torres raakt al jaren geen knikker meer. Dus die is niet beter. Klose is in het Duitse elftal een topspits, waar Gomez juist niet altijd even indrukwekkend speelt. Dus of het oranje duo slechter is waag ik toch echt te betwijfelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef eight het volgende:
Helaas moeten wij kiezen tussen 2 kwaden.
Zowel Spanje (villa en torres) als Duitsland (gomez en klose) hebben betere spitsen.
Hij gaf een goede voorzet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Rodawa het volgende:
Van Persie op de plaats van Kuyt, Huntelaar in de spits. Wat irritant om Dirk te zien voetballen zeg, of beter gezegd: zijn pogingen tot voetballen.
Nee Sneijder speelt daar niet als verdedigende middenvelder. Die speelt daar als spelverdeler. Die zal ook zijn verdedigende werk moeten opknappen. Maar je moet zelf aanvallender spelen. Verdedigend zijn we het zwakst (als je naar het hele team kijkt), dus dan moet je juist zelf meer druk zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sneijder verdedigend op het middenveld?
ELIA?
Gast, dat kan niet. En Narsingh zou dat niveau ook niet aankunnen.
Als je de Jong hebt zie ik geen probleem. Het probleem met Sneijder op die positie is dat hij te veel wil gaan aanvallen en daarom zijn verdedigende taken niet goed doet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Sneijder speelt daar niet als verdedigende middenvelder. Die speelt daar als spelverdeler. Die zal ook zijn verdedigende werk moeten opknappen. Maar je moet zelf aanvallender spelen. Verdedigend zijn we het zwakst (als je naar het hele team kijkt), dus dan moet je juist zelf meer druk zetten.
Bovendien zit je dan tenminste niet met een tweedeling in je elftal. Als je met De Jong en Van Bommel speelt, speel je met een verdedigend deel wat niet kan opbouwen en een aanvallend deel dat de bal niet krijgt.
Elia moet aan spelen toekomen, maar net zoals Narsingh is het een voorbeeld. Als je zou kunnen lezen, zie je dat ik het een positie noem die opgelost moet worden. Desnoods zet je daar Kuyt neer (liever niet), waardoor je verdedigend weer wat sterker staat.
Als je De Jong hebt, wordt er (samen met Van Bommel) niets aan opbouwen gedaan, althans in een te laag tempo. Ze zijn heel goed in een verdedigend elftal, maar aanvallend heb je te weinig aan ze. Dit zou te compenseren zijn als je twee veelvuldig opkomende backs hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als je de Jong hebt zie ik geen probleem. Het probleem met Sneijder op die positie is dat hij te veel wil gaan aanvallen en daarom zijn verdedigende taken niet goed doet.
Het probleem is dat we juist wel moeten verdedigen, omdat onze verdedigers van B niveau zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je De Jong hebt, wordt er (samen met Van Bommel) niets aan opbouwen gedaan, althans in een te laag tempo. Ze zijn heel goed in een verdedigend elftal, maar aanvallend heb je te weinig aan ze. Dit zou te compenseren zijn als je twee veelvuldig opkomende backs hebt.
Het is maar net hoe je gedachte is. Ik denk dat het belangrijker is om meer druk op de tegenstander te zetten, zodat zij veel minder aan aanvallen en opbouwen (bij balverlies) komen. Op het moment dat je verder inzakt, zoals de laatste jaren bij teveel wedstrijden het geval is, roep je het over je zelf af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het probleem is dat we juist wel moeten verdedigen, omdat onze verdedigers van B niveau zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |