Ik denk dat we er uit zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Van Persie is wel een lekker ding, dus doe die maar. Hunteraar heeft zo'n raar hoofd.
Hij is er vandaag in elk geval niet fraaier op gewordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Van Persie is wel een lekker ding, dus doe die maar. Hunteraar heeft zo'n raar hoofd.
Waarom? Persoonlijk zie ik liever Huntelaar. Die scoort tenminste.quote:
Misschien is hij na deze kopstoot wat knapper geworden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Mylene het volgende:
Hopelijk zijn voortanden eruit..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is hij na deze kopstoot wat knapper geworden?
Persie is alleen goed tegen de excelsiors van de PLquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie heeft er vandaag weer weinig van gebakken, en niet voor de 1e keer. De Hunter dus.
Tja hij draagt zijn team wel tegen zulke teams, en scoorde wel een belangrijke goal tegen Tottenham afgelopen week.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Persie is alleen goed tegen de excelsiors van de PL
In de spits wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef S_Holmes het volgende:
Van Persie: 61 interlands, 25 doelpunten.
Huntelaar: 49 interlands, 30 doelpunten.
Van der Sar: 130 interlands, 0 doelpunten
Ik denk dat Van der Sar focking slecht is.
Juistquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben voor wat V Hanegem riep: Laat ze samen spelen
Van Persie heeft niet 61 wedstrijden in de spits gespeeldquote:
Sneijder verdedigend op het middenveld?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
-----------------------Stekelenburg------------------------
VDW--Sjokkinga--Matthijssen--Emanuelson (of voor mijn part De Jong)
----------Van Bommel---Sneijder----------------------
Elia (of nieuwe speler: Narshing bijv)-------Van Persie--------Robben
---------------------Huntelaar-------------------------
En dan wel Robben op links. Linksback en rechtsbuiten is nog iets wat opgelost moet worden.
Torresquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef eight het volgende:
Helaas moeten wij kiezen tussen 2 kwaden.
Zowel Spanje (villa en torres) als Duitsland (gomez en klose) hebben betere spitsen.
Torres raakt al jaren geen knikker meer. Dus die is niet beter. Klose is in het Duitse elftal een topspits, waar Gomez juist niet altijd even indrukwekkend speelt. Dus of het oranje duo slechter is waag ik toch echt te betwijfelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef eight het volgende:
Helaas moeten wij kiezen tussen 2 kwaden.
Zowel Spanje (villa en torres) als Duitsland (gomez en klose) hebben betere spitsen.
Hij gaf een goede voorzet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Rodawa het volgende:
Van Persie op de plaats van Kuyt, Huntelaar in de spits. Wat irritant om Dirk te zien voetballen zeg, of beter gezegd: zijn pogingen tot voetballen.
Nee Sneijder speelt daar niet als verdedigende middenvelder. Die speelt daar als spelverdeler. Die zal ook zijn verdedigende werk moeten opknappen. Maar je moet zelf aanvallender spelen. Verdedigend zijn we het zwakst (als je naar het hele team kijkt), dus dan moet je juist zelf meer druk zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sneijder verdedigend op het middenveld?
ELIA?
Gast, dat kan niet. En Narsingh zou dat niveau ook niet aankunnen.
Als je de Jong hebt zie ik geen probleem. Het probleem met Sneijder op die positie is dat hij te veel wil gaan aanvallen en daarom zijn verdedigende taken niet goed doet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Sneijder speelt daar niet als verdedigende middenvelder. Die speelt daar als spelverdeler. Die zal ook zijn verdedigende werk moeten opknappen. Maar je moet zelf aanvallender spelen. Verdedigend zijn we het zwakst (als je naar het hele team kijkt), dus dan moet je juist zelf meer druk zetten.
Bovendien zit je dan tenminste niet met een tweedeling in je elftal. Als je met De Jong en Van Bommel speelt, speel je met een verdedigend deel wat niet kan opbouwen en een aanvallend deel dat de bal niet krijgt.
Elia moet aan spelen toekomen, maar net zoals Narsingh is het een voorbeeld. Als je zou kunnen lezen, zie je dat ik het een positie noem die opgelost moet worden. Desnoods zet je daar Kuyt neer (liever niet), waardoor je verdedigend weer wat sterker staat.
Als je De Jong hebt, wordt er (samen met Van Bommel) niets aan opbouwen gedaan, althans in een te laag tempo. Ze zijn heel goed in een verdedigend elftal, maar aanvallend heb je te weinig aan ze. Dit zou te compenseren zijn als je twee veelvuldig opkomende backs hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als je de Jong hebt zie ik geen probleem. Het probleem met Sneijder op die positie is dat hij te veel wil gaan aanvallen en daarom zijn verdedigende taken niet goed doet.
Het probleem is dat we juist wel moeten verdedigen, omdat onze verdedigers van B niveau zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je De Jong hebt, wordt er (samen met Van Bommel) niets aan opbouwen gedaan, althans in een te laag tempo. Ze zijn heel goed in een verdedigend elftal, maar aanvallend heb je te weinig aan ze. Dit zou te compenseren zijn als je twee veelvuldig opkomende backs hebt.
Het is maar net hoe je gedachte is. Ik denk dat het belangrijker is om meer druk op de tegenstander te zetten, zodat zij veel minder aan aanvallen en opbouwen (bij balverlies) komen. Op het moment dat je verder inzakt, zoals de laatste jaren bij teveel wedstrijden het geval is, roep je het over je zelf af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het probleem is dat we juist wel moeten verdedigen, omdat onze verdedigers van B niveau zijn.
Als Van Persie net zo presteerde in Oranje als hij bij Arsenal doet wel ja, maar was het maar zo'n feest...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Zitten we met Nederland niet een beetje in een luxeprobleem?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Bombshell het volgende:
Huntelaar duidelijk.
Als je dat niet ziet kan je beter in de keuken blijven om de afwas te doen
Ja maar als iedereen topfit is, vallen spelers zoals Van der Vaart misschien wel buiten de boot. Dat is toch best jammer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als Van Persie net zo presteerde in Oranje als hij bij Arsenal doet wel ja, maar was het maar zo'n feest...
Aanvallend zeker. Al zou het meer een luxe probleem zijn als Van Persie net zo goed in oranje zou spelen als bij Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Zitten we met Nederland niet een beetje in een luxeprobleem?
Verdedigend is het erg dun de laatste tijd inderdaad. Voor de toekomst staat er ook nog niet veel opvallends klaar. Bruma en Gouweleeuw misschien. En dat terwijl Heitinga en Mathijssen ook ouder worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aanvallend zeker. Al zou het meer een luxe probleem zijn als Van Persie net zo goed in oranje zou spelen als bij Arsenal.
Verdedigend is het erg dun gezaaid. Ik had overigens liever gezien dat er wat spelers in de verdediging bijgekomen waren om te zien of zij er geschikt voor waren. Ola John en Narsingh staan toch net even op een wat minder problematische plek.
Als je ziet dat na het WK alleen Bruma erbij gekomen is, vind ik dat wat mager. Nu is het verdigend wel armoe troef qua Nederlanders. Echter Piets wordt wel constant gebruikt, zelfs als hij nog niet eens voldoende wedstrijdritme heeft (zijn ontbrekende kwaliteiten nog daargelaten).
Van sommige spelers moet je Oranje materiaal maken. Die groeien door het spelen en trainen daar opeens wel door tot een hoger niveau. Je zag het aan Boulahrouz, in zijn eerste jaren.
Dat is wel jammer, maar ook aan Van der Vaart kleeft eigenlijk een beetje hetzelfde als wat bij Van Persie geldt. Speelt ook te weinig in oranje op het niveau wat hij kan halen, dat hij echt wat toevoegt. Al heeft hij ook weer net als Van Persie het probleem dat hij te vaak ergens op een positie neergezet wordt om hem maar mee te laten spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen topfit is, vallen spelers zoals Van der Vaart misschien wel buiten de boot. Dat is toch best jammer.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Bombshell het volgende:
Huntelaar duidelijk.
Als je dat niet ziet kan je beter in de keuken blijven om de afwas te doen
Maduro hangt er nog een beetje tussen. Maar als je ziet hoeveel interlands Mathijssen en Heijtinga gespeeld hebben, terwijl dat nou ook niet echt de toppers zijn. En als je vergelijkt met middenvelders die alsmaar opgeroepen werden terwijl ze totaal geen vorm hadden. De Zeeuw en Schaars (voor zijn vertrek naar Sporting). Dan denk ik toch wel dat kijken naar meer verdedigers toch wel mogelijk was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Verdedigend is het erg dun de laatste tijd inderdaad. Voor de toekomst staat er ook nog niet veel opvallends klaar. Bruma en Gouweleeuw misschien. En dat terwijl Heitinga en Mathijssen ook ouder worden.
Eensquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg Kuijt eruit en van Persie op rechts.
Ik denk dat dat juist heel veel uitmaakt, van Persie heeft meer ruimte om acties te maken en is zo technisch dat hij altijd wel een man voorbij kan komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Van Persie op rechts heeft nog steeds heel weinig nut. Daar rendeert die voor geen meter, wat je aan al die wedstrijden van afgelopen jaren hebt kunnen zien. Het enige voordeel dat je hebt is dat er dan een veel betere voetballer op rechts staat.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg Kuijt eruit en van Persie op rechts.
vd Vaartquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef Lastpost het volgende:
Beiden erin!
Robben, Huntelaar, Van Persie.
En dan ook nog een plekje zien te vinden voor Van der Vaart en Sneijder, moet lukken.
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:15 schreef leilab het volgende:
Maar Van Persie kan je toch niet op de bank zetten ? Ik zeg dan Van Persie rechts en Kuyt eruit.
Jawel dat heeft wel iemand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:10 schreef 3M1N3M het volgende:
En over de verdediging, niemand een lijst(je) met NL verdedigers?
Inderdaad niet te geloven dat ze er gewoon niet zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Huntelaar.
En over de verdediging, niemand een lijst(je) met NL verdedigers?
Jaap Stam en Frank de Boer achterin en je bent klaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:14 schreef TheFastOne het volgende:
NL-verdediging is echt dieptriest. We moeten gewoon een gozer achterin hebben met het postuur van die Cahill en het voetballende vermogen van Heiting
Tja dat is een wereld van verschil met het huidige duo, heb je ook maar 1 verdedigende middenvelder nodig ipv 2quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jaap Stam en Frank de Boer achterin en je bent klaar.
Cocu is ook weleens centrale verdediger geweest, kan Van Bommel/Strootman/De Jong dat niet eens proberen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dat is een wereld van verschil met het huidige duo, heb je ook maar 1 verdedigende middenvelder nodig ipv 2
nee maar Van Persie ipv Kuyt kan welquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Wat een vraag
Van Persie moet altijd spelen.
Van Persie is van wereldklasse.
Geels scoorde ook meer dan Cruijff. Had die moeten spelen ipv Cruijff ?
Willy van der Kuijlen had moeten spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Wat een vraag
Van Persie moet altijd spelen.
Van Persie is van wereldklasse.
Geels scoorde ook meer dan Cruijff. Had die moeten spelen ipv Cruijff ?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Van persie, maar dan wel sneijder eruit tiefen, door hem speelt ie slecht.
quote:
Die paar keer dat VdV achter Van Persie stond liep het meteen als een tierelier. Van Persie en Sneijder liggen elkaar totaal niet. Van Persie moet een spelmaker achter zich hebben, geen egotrippertje die alleen maar op goal schiet als hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]Sneijder was niet best gisteren maar of hij de schuldige is aan Van Persie's falen vind ik wat te ver gezocht, grote verschil is wel dat Huntelaar ruimte maakt en Van Persie de ruimtes kleiner maakt
VdV spelmaker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die paar keer dat VdV achter Van Persie stond liep het meteen als een tierelier. Van Persie en Sneijder liggen elkaar totaal niet. Van Persie moet een spelmaker achter zich hebben, geen egotrippertje die alleen maar op goal schiet als hij de kans krijgt.
Veel meer oog voor zijn medespelers dan Sneijder iig, beter in de combinatie ook. Sneijder is een ordinaire counterspeler.quote:
Hebben we met Sneijder ooit iets gewonnen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef muzas het volgende:
Iedereen die sneijder uit het NL elftal wil zetten is rijp voor het gesticht.
Met wie wel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hebben we met Sneijder ooit iets gewonnen dan?
Als je Van Persie wilt laten renderen zal je Sneijder eruit moeten halen, zo simpel ligt het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef muzas het volgende:
Iedereen die sneijder uit het NL elftal wil zetten is rijp voor het gesticht.
Een van RVP's sterke kanten is juist de beweging zonder bal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]Sneijder was niet best gisteren maar of hij de schuldige is aan Van Persie's falen vind ik wat te ver gezocht, grote verschil is wel dat Huntelaar ruimte maakt en Van Persie de ruimtes kleiner maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |