Valt nog best tegen. (woon bij hen om de hoek, ik ken Roger, de vader)quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kunnen ze te voet naar toetis echt 10 minuten of zo vanuit goirle, andere kant van tilburg
Elisabeth.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou ja ze lieten een plaatsnaam bord goirle zien, dan gok ik dat ze niet uit den bosch komen
Twee steden?
ik weet dat ik overdreefquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Valt nog best tegen. (woon bij hen om de hoek)
Heb 4 jaar bij de efteling gewerkt. 35 minuten op de brommer. 20 minuten met de auto.
Ach, dat op de fiets naar school zonder vriendinnen was ook bullshit. Die school staat nog geen 100meter van hun huis vandaan![]()
Gek he, dat er dan geen vriendinnen met je mee naar school willen fietsen.
Oeh, dan kan jij kruipen naar Boschreijck.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik weet dat ik overdreefik woon zelf in kaatsheuvel
Kan ik in de buurt van de Efteling gratis parkeren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik weet dat ik overdreefik woon zelf in kaatsheuvel
ik heb mijn eigen huisje op loopafstand van de eftelingquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oeh, dan kan jij kruipen naar Boschreijck.
ja, als je de woonwijk in rijdt staat er een bord "parkeer zone" en je ziet het bord "einde parkeer zone" verderop in de straat gewoon al staanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan ik in de buurt van de Efteling gratis parkeren?
Bij welke attractie werkte je??quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Valt nog best tegen. (woon bij hen om de hoek, ik ken Roger, de vader)
Heb 4 jaar bij de efteling gewerkt. 35 minuten op de brommer. 20 minuten met de auto.
Ach, dat op de fiets naar school zonder vriendinnen was ook bullshit. Die school staat nog geen 100meter van hun huis vandaan![]()
Gek he, dat er dan geen vriendinnen met je mee naar school willen fietsen.
Ook met een uyl in een boom die naar binnen kijkt en commentaar geeft?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen huisje op loopafstand van de efteling
dat is toch de rol van de vrouw des huizes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook met een uyl in een boom die naar binnen kijkt en commentaar geeft?
Voornamelijk in de horeca van het ruigrijk, maar ik heb in het ruigrijk bij alle attracties gewerkt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij welke attractie werkte je??
Hee, goeie tip ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja, als je de woonwijk in rijdt staat er een bord "parkeer zone" en je ziet het bord "einde parkeer zone" verderop in de straat gewoon al staan
Ja dit was een herhalingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb net ook de herhaling zitten kijken, deze was al weer van een tijdje terug dacht ik. Die moeder hielp lekker mee zegen opa ook nog eens een keertje.
Goede tip!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
deze week de actifry in de aanbieding bij blokker!
Geen idee, heb vanmiddag de herhaling (?) zitten kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:29 schreef Frag_adder het volgende:
het komt niet meer op woensdag avond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |