nee hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Natuurlijk Verhoeven als enige met bier
Geen pizzaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sukkel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
6 maalquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Quisho het volgende:
Oh je mag natuurlijk zo vaak wisselen als je wilt
om de pizza mee weg te spoelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De pizza ligt net buiten het camerabeeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een hoop mensen die dit altijd vergeten plus een momentopnamequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Er moeten 16 teams het EK winnen, maar de meesten gaan dat niet doen.
??quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De UK speelt niet he, dat weet je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niveau is toch wel wat minder zonder de Stroot
Ah, ik dacht al, ik mis iemand..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niveau is toch wel wat minder zonder de Stroot
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed omdatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom niet gewoon Van Persie op rechts en Huntelaar in de spits...
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed omdat
Van Persie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Huntelaar.
Het zijn allebei helden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet in Oranje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Zijn we daar al geweest dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Huntelaar is met dit team denk ik beter. Veel beter in de 16.
iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar >>>>>>>>>>>>>>>>> Kuijtquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.quote:
Hunt had daar niet gestaan, denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef -Willempie- het volgende:
Persie![]()
Hunter had die dus gemaakt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.
Nee, dat mag je niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen,
Nee je faalt gewoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is hetzelfde Engeland is gewoon onderdeel van de uk, dus ik mag uk zeggen, heel officeel staat nederland ingeschreven bij de fifa als kingdom of the netherlands maar het is echt alleen nederland die speelt en niet aruba, het is dus allemaal gewoon gezeik.
true, true.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Beukering >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Persie
Jaja, je probeert je er uit te redden. Schotland, Wales en Noord Ierland hebben allemaal hun eigen teams.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik weet het: Nederlands elftal >>>> Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
Man man man, waarom lukt het nou nooit in het nederlands elftal met van Persie? Schiet dan iig tussen de palen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen dat v Persie >>>>> Huntelaar. V Persie heeft nog nooit wat laten zien in het NL elftal.
quote:
Fout:quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Vorm
Heitinga- Matthijsen -Urby
Bommel -Strootman
narsing-sneijder- robben
persie
Huntelaar
Wanneer heeft V Persie dan iets goed gedaan op momenten dat het er toe deed?quote:
Ok we spelen tegen Noord Ierlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef sl44 het volgende:
[..]
Deze man heeft verstand van zaken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout:
De Ruiter
Van der Pavert - Breuer - Van Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Linssen - Ebecillio
Schalk - Fernandez
De 5 doelpunten tegen Spanje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wanneer heeft V Persie dan iets goed gedaan op momenten dat het er toe deed?
Boeie, ben je autist.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ok we spelen tegen Noord Ierland
Oh, dan mogen we er dus niet over discussiëren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal te doen met die opstellingen? Komt toch niks van terecht.
We spelen tegen the uk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ok we spelen tegen Noord Ierland
Ik heb 'm wel aangepast. Andere doelmanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Deze man heeft verstand van zaken.
Het mag wel hoor, maar mij persoonlijk lijkt het wat onzinnig. Maar wat jullie willenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan mogen we er dus niet over discussiëren?
Das Verhoeven toch.quote:
Arthur Numanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Temsamani het volgende:
waar is ernst faber als je m nodig hebt
Ach, Huntelaar scoort ook alleen tegen die kleine landjes. Zoveel beter doet hij het niet als van Persie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen dat v Persie >>>>> Huntelaar. V Persie heeft nog nooit wat laten zien in het NL elftal.
Wisselen voor Cabral.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef AryaMehr het volgende:
Kuyt is by far de slechtste speler op het veld vandaag.
Fernandez eruit, Milan Berck Beelenkamp erin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel aangepast. Andere doelman
Verhoeven
Van der Pavert - Breuer - Van Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Linssen - Ebecillio
Schalk - Fernandez
Met Van Beukering, Wormgoor, De Ruiter en Lilypaly op de bank.
Topteam
de jong is gewoon een winnaar en maakt zich niet druk om wat losertjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef thettes het volgende:
Ik vind het zo typisch dat de Jong zich niet eens even omdraait om te kijken hoe het met die Engelse gozer en Kuyt is. Die jongen is echt niet lekker bij zn hoofd.
VP gaat echt niet nog een helft spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef leilab het volgende:
Kuyt gaat eruit Van Persie op rechts Huntelaar spits positie vermoed ik.
Rene Bot er ook nog bij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Fernandez eruit, Milan Berck Beelenkamp erin.
Komt net terug van een blessurequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Robben mist explosiviteit...vrees dat ie toch wel over z'n top heen is.
Die kwam met z'n spastische schijnbeweeginkjes niet eens langs een paar matige Schotse backsquote:
En raps een beetje, kan Kuyt linea recta naar de bank om daar nooit meer af te komenquote:
wanneer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure
Wanneer niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure
Het is kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Net een half uur iemand aan de telefoon.
Praat me even bij
Kuyt faalt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
idd dat gedrum op de tribune kan beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
Ik mis ook de Glenn Helder van hoe ik hem nog ken tijdens zijn gloriedagen.
[ afbeelding ]
Niks gebeurd 0-0 kutwedstrijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Nee, praat jij ons maar bij, want dat gesprek van jou was waarschijnlijk interessanter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Ik ken Glenn Helder alleen als de mislukking van NACquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
niet alleen Kuijtquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel aangepast.
Strootman
Strootman - strootman - strootman - strootman
Strootman - strootman - strootman - strootman
Strootman - strootman
Met strootman, strootman , strootman en strootman op de bank.
Topteam
Brilstand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Ik heb nog een handtekening van hem gekregen op mijn voetbalquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt meer als een FC Karbonkel.quote:
Engeland heeft alleen maar een Cquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef J2T het volgende:
Hey maar dit is wel Nederland A tegen Engeland C. Hier moet je gewoon met 3/4-0 van winnen.
Hmm, dan vind ik deze beter:quote:
Engeland C doet het anders beter dan Engeland A. Meer flairquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef J2T het volgende:
Hey maar dit is wel Nederland A tegen Engeland C. Hier moet je gewoon met 3/4-0 van winnen.
En dan ook nog eens met 2 verdedigende middenvelders spelen plus Kuyt. Bert faalt weer eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef J2T het volgende:
FC Loria.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Klinkt meer als een FC Karbonkel.
gelukkig welquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef NightDream het volgende:
In zo'n oefeninterland mag er vaker gewisseld worden, toch?
Ja 6x blijkbaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef NightDream het volgende:
In zo'n oefeninterland mag er vaker gewisseld worden, toch?
komt door Yolanthequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef J2T het volgende:
Maar ik snap nu wel waarom Sneijder moet banken bij Inter. Mijn God wat is die gast drama zeg.
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:34:47Kreeg net een high-five van hun rechtsback. M'n pink is gebroken denk ik. Zo even aan Bert vragen of ik eruit mag. #engned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:45:04Heb nu alweer zin in de terugweg. Lekker in de bus kwartetten met Klaas. #engned reageer retweet
En André Ooijer voor de kleedkamer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef Keselo het volgende:
Wesley de Ruiter in het doel om de tactische kant van het spel eens aan te pakken, als dirigent als het ware.
Z'n verkering is definitief uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, praat jij ons maar bij, want dat gesprek van jou was waarschijnlijk interessanter.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:34:47Kreeg net een high-five van hun rechtsback. M'n pink is gebroken denk ik. Zo even aan Bert vragen of ik eruit mag. #engned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:45:04Heb nu alweer zin in de terugweg. Lekker in de bus kwartetten met Klaas. #engned reageer retweet
_
_
_
_
Strootman -> Kwakman.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deze jongens dus dit EK, ik heb besloten:
Verhoeven
Pavert - Breuer - Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Strootman - Ebecillio
Schalk - Fernandez
Zijn openlijke ruzie met Leonardoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Keselo het volgende:
Kees Kwakman in plaats van Sneijder. Veel betere voetballer.
Strootman mag de veters van die gasten nog niet eens vastmakenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verhoeven
Schalk - Fernandez
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:48:43Eindelijk rust. Even lekker opwarmen in de sauna. Boulahrouz zit naast me. Ik voel een minderwaardigheidscomplexje opkomen. #engned reageer retweet
Ik zie toch liever Sibon in de spits..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verhoeven
Schalk - Fernandez
_
Prima elftal voor de rest. Schalk is een vedette.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verhoeven
Schalk - Fernandez
Of anders direct Sonny Silooy.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Sibon in de spits..
Kwakman, De Ruiter, Lillypaly, Linssen, Beukering sowieso op de bank.quote:
Zoiets zou je naar de Telegraaf moeten linken ..quote:
En wat te denken van een speler van het kaliber Mitchell Burgzorg? Mooie voetballer dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwakman, De Ruiter, Lillypaly, Linssen, Beukering sowieso op de bank.
nul nulquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef JennaSometimes het volgende:
Speelt Nederland? Kom ik net ook pas achter. Even kijken waar ze het hier uitzenden.
Wat staat het?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die twitter van Robben is wel geniaal trouwens
Oeps. Je hebt gelijk. Van Peppen naar de bank dan, zuur.quote:
Niks daarvan, van Peppen is 10 keer de voetballer die Blind ooit zal worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps. Je hebt gelijk. Van Peppen naar de bank dan, zuur.
Was al langer bekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef TLC het volgende:
De Premier League mag dan wel de beste competitie ter wereld zijn maar dit Engels elftal is zoooo vreselijk slecht, stel je voor dat alle buitenlanders in de PL in Spanje gingen spelen, dan zakte het niveau tot de Schotse PL.
Hier zijn de echte mannen een opstelling aan het maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat hier nog nagepraat wordt over die 1e helft...leek wel de graafschap vvv
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die twitter van Robben is wel geniaal trouwens
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:53:01Van Marwijk vindt dat we moeten drukken. We moeten ze tegen de muur zetten. Leuke grap, Bert. Ik dacht dat alleen Duitsers dat deden. reageer retweet
Inderdaad. Daarmee moeten we winnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hier zijn de echte mannen een opstelling aan het maken.
Ah, die hadden we nog niet gehad!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef bascross het volgende:
Kut wedstrijd en Kuijt weer falen. Wordt tijd dat Bert vertrekt.
Verhoeven heeft een groter zwaartekrachtveld, hiermee kan hij de ballen beter afweren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Keselo het volgende:
Mexicano, waarom Verhoeven en niet Wesley de Ruijter?
Met hem in de goal past er sowieso geen bal langs.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verhoeven heeft een groter zwaartekrachtveld, hiermee kan hij de ballen beter afweren.
Cijntje is nog steeds geblesseerd man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer komt Cijntje erin? Pietertje is een schande voor het land.
Ik ben 30quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef zoekeenleven het volgende:
dit team is aan verjonging toe, 29 is te oud...
Hopen dat 'ie voor het EK fit is dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Cijntje is nog steeds geblesseerd man.
Met Kuyt en Pieters speel je eigenlijk met 9 man. Best knap dus dat het nog 0-0 staat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Snapt van marwijk niet dat kuijt niks kan?kun je net zo goed met 10 man spelen
Ja hoop het ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie voor het EK fit is dan.
En Boularouz kost je nog eens 2 man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Kuyt en Pieters speel je eigenlijk met 9 man. Best knap dus dat het nog 0-0 staat.
Oh dat gaat je een ban kostenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef TLC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa Huntelaar !!![]()
GOALLLLLLLL
Zo hoef ik dat alvast niet meer te typen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grootste afrader allertijden:
live.veronicatv.nl
en dan naar soundboard, dan kan je de meest debiele uitspraken van leo Oldenburger nog eens horen...
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 29-02-2012 om 20:23:33Ik wil twee wissels voorstellen: Huntelaar voor Kuyt en Genee voor Van Gangelen. #engned reageer retweet
Ik moest lachentwitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:58:46Nigel is aan het moppentappen. Volgens Bert is dat goed om te doen in de rust. Robin vond 'm niet grappig en is nu z'n tanden aan het zoeken reageer retweet
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik moest lachentwitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 29-02-2012 om 20:23:33Ik wil twee wissels voorstellen: Huntelaar voor Kuyt en Genee voor Van Gangelen. #engned reageer retweet
Etcetera, etceteratwitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:58:46Nigel is aan het moppentappen. Volgens Bert is dat goed om te doen in de rust. Robin vond 'm niet grappig en is nu z'n tanden aan het zoeken reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet toegeven, ze zijn wel allemaal grappigquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Etcetera, etceteratwitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 21:58:46Nigel is aan het moppentappen. Volgens Bert is dat goed om te doen in de rust. Robin vond 'm niet grappig en is nu z'n tanden aan het zoeken reageer retweet
.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
Ũ
word? word.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ze zijn wel allemaal grappig
Kan je nagaan hoeveel mensen hetzelfde denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, die hadden we nog niet gehad!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik meende het, ik had echt nog niet veel mensen gezien die direct van Bert afwillen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel mensen hetzelfde denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |